استایل و مد آقایان

گشتی در مدل های کت و شلوار سلبریتی های سینما : از گلزار تا رادان

کت و شلوار های شیک و مجلسی تا کت و شلوار های اسپرت٬ بخش فراموش نشدنی استایل مردانه به خصوص در میان سلبریتی های سینما و موسیقی و ورزش است که این روزها٬ بخشی از ترندهای مد و لباس از طریق الگو برداری از استایل آنها هدایت می شود. اینستاگرام و هشتگ های مد گردی٬ در کنار توصیه های جذاب فشن بلاگرها٬ سبب شده تا صنعت مد امروز جهان٬ بر بال اینستاگرام و قدرت لایک و فالو هدایت شود و در این راه٬ استارت آپ های دیجیتالی عرصه فشن بتوانند قد علم کرده و محصولات و ایده های خالاقانه خود را معرفی کنند.  کت و شلوار سلریتی های سینما همیشه در کانون توجه رسانه های مد و سینما به خصوص هواداران لاکچری گرد آن ها قرار دارد.

در گزارش امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران٬ نگاهی داریم به جذاب ترین مدل کت و شلوار های شیک مونوکرم تا رنگارنگ سلبریتی های سینمای ایران تا بتوانید در سال ۲۰۱۹ که رنگ مرجان زنده به عنوان رنگ سال ۱۳۹۸ معرفی شده است٬ انتخاب های فاخری با الگوهای هیجان انگیز باشکوه داشته باشید.

اگر شما هم نظری درباره طرح و دوخت و انتخاب کت و شلوار های شیک و مجلسی مردانه دارید٬ نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتتما بخوانید: ۸۰ مدل کت و شلوار شیک برای جنتلمن ها

مدل های کت و شلوار سلبریتی های سینما

استایل شناسی محمد رضا گلزار

محمد رضا گلزار٬ سوپر استار سینمای ایران که خیلی ها وی را مانکن و نه بازیگر خطاب می کنند (مثل مسعود خان فراستی)٬ یکی از خوش تیپ های سینمای ایران است و همواره سعی کرده خود را فشن آیکون لباس مردانه از کژوال تا مردانه معرفی  کند. گلزار از معدود سینماگران ایرانی به شمار می رود که هم چون بهرام رادان٬  تصاویری از استایل های خیابانی و رسمی وی روی بیلبورد اتوبان های شمال پایتخت به چشم می خورد. جایی که جولان لاکچری گردها و کافه گردهای تهرانی بوده و همواره با مد روز٬ همراه هستند.

 زیبا ترین کت و شلوار های محمد رضا گلزار

(تصویری از یکی از زیبا ترین کت و شلوار های محمد رضا گلزار در سال ۹۷ که در یکی از قسمت های مسابقه برنده باش شبکه سوم سیما بر تن داشت. ست بلو کوبالت که برای آشنایی با ست های جذاب این رنگ به هشتگ: BLUECOBALT در اینستاگرام رجوع کنید)

کلکسیون شیک کت و شلوار های محمد رضا گلزار

(از کلکسیون شیک کت و شلوار های محمد رضا گلزار٬ شاهد ست خیلی تیره تا OVER DARK هستیم که برای تماشای کت و شلوار هایی به این رنگ به هشتگ: OVERDARK اینستاگرام بروید)

کت و شلوار توسکان محمد رضا گلزار

(در این ست زیبا که کم تر دیده می شود و در طول روز٬ گزینه هوشمندانه ای از سوی مردان خوش پوش شهر ها نیست٬ محمد رضا گلزار را در ست توسکان مشاهده می کنیم. توسکان٬ رنگ خاص طلوع خورشید در منطقه توسکانی ایتالیا است که زرد خاص  کهربایی در این کت٬ الهامی از آن محسوب می شود)

حتما بخوانید: ۶۰  مدل کت و شلوار با راهنمای خرید برای آقایان

کت و شلوار زنانه رنگ توسکانی

( کت و شلوار زنانه رنگ توسکانی٬ گزینه خوبی برای بانوان در روزهای نیمه دوم سال است)

 دنیم جکت محمدرضا گلزار

(از کلکسیون کت و شلوار های شیک محمد رضا گلزا٬ شاهد دنیم جکت (DENIM JACKET) هستیم که او در مسابقه برنده باش آبان ماه رنمایی کرد و تناسب  رنگ خوبی با شلوار و پیراهم مشکی دارد. این کت با پارچه جین دوخته شده است و دوخت هایی به سبک JEAN VINTAGE دارد. شلوار  او پارچه جین کاغذی دودی رنگ است که ترکیب فاخری را به نمایش گذاشته است)

(در این ست٬ محمد رضا گلزار  را با کت و شلوار راه راه عمودی خاکستری مشاهده می کنیم که الهامی از طرح بروکرز سویت (BROKERS SITU) است. بروکرز٬ نام بین المللی کت و شلوار هایی است که دیپلمات بوده و در ایران٬ راه راه شناخته می شود. این لباس را کارگزاران سهام در وال استریت نیویورک محبوب کردند و به همین علت٬ بروکرز سویت نامیده می شود. انتخابی خوب برای پیراهن سفید رنگ و شلوار آبی نفتی)

ست کت دارک ارکید

(محمد رضا گلزار در این ست کت  دارک ارکید (DARK ORCHID٬ شلوار مشکی رنگ را با کفشی که همرنگ  کت خوش رنگ و خوش دوخت او است ست کرده و همراهی رنگ پیراهن مشکی و شلوار٬ جذابیت استایل او در این کنتراست رنگ٬ افزایش داده است)

محمد رضا گلزار در طرح WESTERN JACKET

(محمد رضا گلزار در طرح WESTERN JACKET که رنگ زیبایی برای  استایل های پاییزی و زمستانی مردان مشکل پسند و تناسب رنگ خوبی این کت نسکافه ای با پیراهن سفید رنگ دارد)

 کلکسیون کت و شلوار های رنگارنگ روشن محمد رضا گلزار

(از کلکسیون کت و شلوار های رنگارنگ روشن محمد رضا گلزار که ترکیب رنگ خوبی برا پیراهن سفید رنگ وی دارد)

کت زیبای گلزار در ست MIDNIGHT FOREST

( کت زیبای گلزار در این عکس در ست MIDNIGHT FOREST  است که برای رنگ های زمستانی جهت طراحی استایل مهمانی و دورهمی مناسب است. )

کت و شلوار آبی رنگ گلزار

(رنگ آبی همیشه جذاب  است. مخصوصا اگر رنگ پیراهن و کت ٬ تنالیته متناسبی داشته و با رنگ پوست هم همراه باشد)

اصل مهم در طراحی مد و لباس٫ انتخاب پوشش بر اساس رنگ پوست و توجه به میمیک چهره و قد است. برقراری  هارمونی در طراحی استایل٬ موضوعی است که طراحان مد به خصوص استایلیست ها به خوبی با الفبای آن آشنا هستند و معمولی ترین لباس ها را بر تن افراد٬ موقر و جذاب کرده و آثاری ماندگاری به جا می گذارند که جورجیو آرمانی و دولچه و گابانا٬ سرشناسان مد مردانه ایتالیا از ان جمله هستند. اگر میبینیم  که استایل کت و شلوار مردانه دیوید گندی بریتانیایی (گران ترین مدل دنیای مردانه ) زیبا و خوش فرم و دوست داشتنی به نظر می رسد٬ به دلیل اهمیت انتخاب کت و شلوار بر اساس فرم تن و نگاه ظریف به فاکتورهای کم تر دیده شده اما موثر در تیپ است.

حتما بخوانید: خانواده شیکپوش دیوید بکهام

مهم ترین اصل در طراحی استایل مردانه

(هارمونی در انتخاب رنگ٬ مهم ترین اصل در طراحی استایل مردانه است)

به نظر می رسد محمد رضا گلزار٬ از استایلیست های خوبی بهره می برد که این روزها با جولان کت و شلوار های خود در مسابقه تلویزیونی برنده باش شبکه سوم سیما٬ نظر طراحان لباس را به سمت طراح اختصاصی کت و شلوار هایش که خانه مد راد باشد٬ معطوف کرده است.

گلزار اگر چه قد کوتاه دارد٬ اما میمیک  چهره و انتخاب رنگ لباس متناسب با رنگ پوست و مو سبب شده تا انتخاب های هوشمندانه وی همیشه  مورد تحسین مردانه مشکل پسند مد دوست باشد. این مهندس مکانیک سیالات دانشگاه  و نوازنده گروه آرین و خواننده و هنرپیشه گیشه ساز٬ در کت های چرمی مشکی تا استایل های معمولی٬ هم چون دیودید بکهام٬ کاپیتان شیاطین سرخ٬ خوش تیپ و خوش لباس بوده و مشخص است که وقت زیادی صرف انتخاب خود دارد. اگر چه غولی مثل ویکتوریا بکهام (همسر بکهام) به عنوان استایلیست همراهش نیست.

کت و شلوار سفید رنگ محمد رضا گلزار

(از معدود تیپ های کت و شلواری سفید رنگ محمد رضا گلزار)

به ندرت آقای خوش تیپ را با کت و شلوار های روشن مثل سفید مشاهده می کنیم. مگر این که او در فوتوشوتی حضور یافته باشد. فیزیک بدنی محمد رضا گلزار برای انتخاب کت و شلوار های شیک و مجلسی اش مناسب بوده و به نظر می رسد که او به سلامت و فیزیک بدن اهمیت زیادی می دهد. روزانه حداقل یک ساعت ورزش کرده  و در فیلم سلام بمبئی شاهد بودیم که وی از بدن تنومندی برخوردار است.

رنگ مورد علاقه محمد رضا گلزار

(مشکی رنگ مورد علاقه محمد رضا گلزار است. کت و شلوار او را در معرفی برند ساعت LOND WELL‌ مشاهده می کنید)

مدل مو گلزار مثل مد مو دیوید گاندی و جورج کلونی و دیوید بکهام٫ تاثیر زیادی در جذابیت آفرینی کت و شلوارش دارد.  شما نمی توانید بهترین کت و شلوار را با موهای شلخته ست کنید. رنگ چهره گر چه خبر می دهد از سر درون٫ اما تاثیر زیادی در تصویر ذهنی مخاطب استایل شما دارد! مدل مو گلزار در طول ۲ دهه اخیر تغییر چندانی بر خلاف رضا یزدانی (خواننده نوستالژی خوان پاپ) نداشته و و گاها آن را با اکستنش بلند می کند. موهای کوتاه کاملا همراه و متناسب استایل محمد رضا گلزار بوده و این نکته مهمی در طراحی مد مردانه است که باید به آن توجه داشت. با توجه به فرم صورت٫ انتخاب چنین مدل مو ارزشمند است.

کت و شلوار های مونوکرم مشکی

( کت و شلوار های مونوکرم مشکی رنگ محمد رضا گلزار٬ الگویی جذاب برای جنتلمن ها در مراسم مختلف است)

ته ریش محمد رضا گلزار هم  گاها دیده می شود که برای صورت های عضلانی و چاق مناسب است. دندان سفید بر اساس طرح  لبخند٬ تکمیل کننده  استایل او محسوب  می شود به گونه ای که وی را مانکن برند GUM نیز کرد. او یک رسمی پوش صرف نیست و با هر تیپی مهارت خود را به نمایش می گذارد. البته تی شرت های بدون یقه که بعضا سر صحنه ها بر تن دارد٬ تا پولوشرت ها و شلوار جین او٬ با اصل هارمونی متضاد نیست.

استایل شناسی بهرام رادان

استایل شناسی بهرام رادان

بهرام رادان را خیلی ها مترادف مانکن و مدل و نوین چرم می دانند. او سفیر نوین چرم بوده و همکاری زیادی با این برند دارد. وی مثل محمد رضا گلزار٬ از خوش تیپ های سینمای ایران بوده که کم تر در نمایش و تلویزیون حضور دارد.  صورت فتوژنیک او باعث شده تا با صورت بیضی٬ از لحاظ زیبایی شناسی فرم صورت٫ در شرایط ایده آلی برای فوتوشوت های ژورنالیستی باشد. چشم های سبز او برای موفقیت در سینما نه شرط لازم است و نه شرط کافی۱ یکی از متعادل ترین فرم های صورت٬ فرم بیضی است که خطوط منحنی و حجم صورت کاملا مشخص است.

بهرام رادان خوش تیپ های سینمای ایران

نوع پوشش بهرام رادان سبب شده تا وی یکی از فشن آیکون های لباس مردانه به خصوص برای جوانان باشد.  شیک پوشی رادان٬ یک اتفاق همیشگی  است و به ندرت رخ نمی دهد. او برند باز است و به نظر می رسد که استالیست های خوبی مثل گلزار در کنارش باشند.

استایل شناسی بهرام رادان

 تیپ غیر رسمی بهرام رادان

(رنگ مرجانی که رنگ سال ۲۰۱۹ میلادی است در این تیپ غیر رسمی بهرام رادان مشاهده می شود)

استایل شناسی علی زند وکیلی

استایل شناسی علی زند وکیلی

علی زند وکیلی از خوانندگان خوش پوش سنتی خوان کشورمان است که تلاش کرده تا تیپ های تلفیقی سنتی و مدرن را در اجراهاش به نمایش گذاشته و هم چون خاندان زند وکیل٬ ریش و آرایش صورت خاص خود را حفظ کند.  او معمولا با تاکسیدو های زیبایی هم چون عکس بالا مشاهده می شود.

علی زند وکیلی در ست کاردبنال

(علی زند وکیلی را در ست کاردبنال مشاهده می کنید که در جریان یکی از کنسرت هایش در آبان ماه ۹۷ رونمایی کرد. پارچه استفاده شده در این ست٬ به صورت دستی بافته شده و ماشینی نیست و رنگرزی انجام شده است)

استایل شناسی مهدی پاکدل خوش تیپ!

استایل شناسی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل پس از جدایی از بهنوش طباطبایی٬ هم چنان در سینما فعال است. او مجری٬ نویسنده و کارگردان سینما است و آلبومی به نام کوچه های خیس را نیز در کارنامه دارد. چهار راه استانبول٬ تنگه ابوقریب٫ نرگس مست و ماجرای نیمروز از جمله فیلم های سینمایی ۲ سال اخیر او محسوب می شود.

کلکسیون کت و شلوار های شیک مهدی پاکدل

(از کلکسیون کت و شلوار های شیک مهدی پاکدل را شاهد هستیم که کت دو کلمه ست فارست (forest) را به نمایش  می اورد)

مهدی پاکدل در استایل با WINTER JACKET

(مهدی پاکدل در این استایل با WINTER JACKET طرح میلیتاری آبی رنگ٬ انتخابی شایسته را برای الگوهای لباس مردانه زمستانی به نمایش در آورده است)

نکاتی مهم در انتخاب کت و شلوار

در انتخاب کت و شلوار شیک و مجلسی مردانه٬ باید نکاتی رعایت شود. برقراری  هارمونی رنگ بین کت و شلوار و کفش  و کراوات و پوشت آقایان اهمیت زیادی دارد. این روانشناسی نیاز به یک استالیست دارد. در نکاتی با عکس معرفی شده است.

نکاتی مهم در انتخاب کت و شلوار

(به این عکس  توجه کنید. جزییات٬ بخشی از وجود هر فرد است و در طراحی استایل نمود عینی پیدا می کند. جلیقه و کراوات PERSIAN TRIBE با کت و شلوار کربن بلو (CARBON BLUE) انتخابی فاخر و باشکوه برای جنتلمن ها در تیپ های سال ۱۳۹۸ است. ببینید چقدر سادگی با توجه به هارمونی٬ فرصت آفرین و دوست داشتنی خواهد بود)

 کت دابل برست

(در این گزینه مناسب استایل های زمستانی آقایان مشکل پسند٬ شاهد یک کت دابل برست (DOUBLE BREAST) هستیم که رنگ طوسی با جنس تویید ترکیبی داشته و می تواند گزینه ای برای طراحی استایل های شیک رسمی و کژوال باشد. کنتراست رنگ فوق العاده کت با کراوات قرمز رنگ را مشاهده کنید که چه گونه جذابیت آفرین است. این ست را می توان با شلوار خاکستری یا دودی ست کرد. مخصوصا با شلوار جین تیره  رنگ٫ محشر است)

 ست countryman

(در این ست کم تر دیده شده اما جدی و دوست داشتنی٫ شاهد ست countryman‌ هستیم. سبک خاصی  از بافت پارچه در این طرح استفاده شده که FADE IN MICROFIBER بوده و از مدرن ترین تکنیک های بافت پارچه در جهان محسوب می شود. متریال این کت٬ میکروفایبر کتاان است که چروک را کاهش می دهد. جلیقه  و کراوات CHESKE PATTERN هم این ست را فرمال نموده و البته شما می توانید هر  یک از اجزا را جداگانه برای طراحی تیپ های فصلی  استفاده کنید)

کت و شلوار سیلک با پترن سورئال

(در این طرح٬ شاهد کت و شلوار سیلک با پترن سورئال  (سبک نقاشی) هستیم که رنگ خنثی خوبی برای ست شدن با کراوات سبز رنگ است. تناسب رنگ سبز با رنگ  خنثی را از این ست الهام بگیرید)

 کت تک دکمه

(در این ست شیک و گرم و کم تر دیده شده در استایل های مردانه٬ شاهد گزینه ای برای مهمانی های شبانه هستیم. رنگ قرمز٬ رنگ عاطفه و هیجان و تاثیر زیادی روی مغز  دارد. تناسب رنگ این کت تک دکمه  را با پوشت و طرح پارچه جذاب پاپیون أبی نفتی نگاه کنید که جادوی کنتراست رنگ را در طراحی استایل کت و شلوار مردانه به نمایش می گذارد)

 کت و اکسسوری بلو بلک

(شاهد کت و شلوار شیکی برای انواع و اقسام کاربردهای در زمان و مکان گوناگون هستیم. فوق العاده رسمی که جلیقه راه راه سورمه ای با کت و اکسسوری بلو بلک  (blue  black) ترکیبی شکوهمند را خلق  کرده است)

حتما بخوانید: ۴۰ مدل تاکسید و راهنمای  خرید برای آقایان

همراهان گرامی

اگر شما هم قصد خرید کت و شلوار  شیک و مجلسی یا کت تک یا تاکسیدو برای مهمانی و مراسم نامزدی و عروسی دارید٬ نظرات و سوالات خود را با کارشناسان لوکس  تهران به اشتراک گذاشته  پیشنهاد های هیجان انگیز  و فاخری برای طراحی استایل یک شب فراموش شدنی برای شما ارسال شود. دنیای مد را همواره در هشتگ محبوب FASHION در اینستاگرام دنبال کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما بهترین طرح  کت و شلوار سلبریتی  ها متعلق به چه کسی است؟

کت و شلوار های شیک احسان علیخانی

(کلکسیون کت و شلوار های شیک خوش طرح و دوخت احسان علیخانی٬ مجری برنامه ماه عسل شبکه ۳ سیما)

  • آیا می دانید برند محبوب کت و شلوار محمد رضا گلزار چیست
  • آیا می دانید برند محبوب کت و شلوار تک بهرام رادان چیست؟
  • آیا شما هم قصد دوخت کت و شلوار برای نوروز ۹۸ دارید؟
  • آیا رنگ سال کت و شلوار ۱۳۹۸ را می دانید؟
  • آیا با بهترین مزون های لباس مردانه تهران و مراکز استان ها آشنا هستید؟
  • آیا قصد معرفی کت و شلوار های دوخته شده در لوکس تهران دارید؟

با کارشناسان لوکس تهران در تماس باشید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

0 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا