استایل و مد بانوان

امی آدامز ؛ هنرپیشه خوش پوش هالیوود

امی آدامز

امی آدامز (AMY LOU ADAMS) متولد ۱۹۷۴ در ایتالیا، هنرپیشه و خواننده آمریکایی است که مجله TIME او را در سال ۲۰۱۴ میلادی  در فهرست ۱۰۰ شخصیت تاثیر  گذار جهان معرفی کرد. او در ژانویه ۲۰۱۷ میلادی صاحب ستاره ای در پیاده روی مشاهیر هالیوود شد. آدامز تا کنون ۵ بار نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شده است که هر بار از تصاحبش باز ماند. او با دارن لهاگالو و هنری  کویل در ارتباط بود و یک فرزند به نام آویانا له گالو دارد. مریال استریپ، شخصیت الهام بخش برای ادمی آدامز است.

فیلم شناسی آدامز

خانم آدامز ، طرفدار برند تام فورد است و بارها در جشنواره ها و فرش قرمز اسکار و گلدن گلوب، محصولاتی از این برند را بر تن کرده است. او برای فیلم افسون زده، تردید، مشت زن و مرشد، نامزد گلدن گلوب درسال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ شد و برای فیلم  حقه بازی آمریکایی ، جایزه بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال را در سال ۲۰۱۳ میلادی به خانه برد. سال بعد نیز برای فیلم  چشمان بزرگ، صاحب  گلدن گلوب گردید. او تا کنون هیچ جایزه ای در بفتا کسب نکرد اما کلکسیونی از مدل و لباس وی در جشنواره ها را در بخش مد گردی مشاهده کنید.

حتما بخوانید: جذاب ترین طرح لباس ستارگان هالیوود در مراسم اسکار ۲۰۱۸

مد گردی با امی آدامز

مد گردی با امی آدامز

( امی آدامز در این عکس، مو های موجی کوتاه روی شانه خود را در رویداد SUMMER TCA PRESS 2018  به نمایش گذاشت و لباس رنگارنگ گل دار چاپی را به تن داشت)

مد گردی با امی آدامز

(این لباس خوش رنگ و دوخت، محصولی جذاب از کالکشن تابستانی استلا مک کارتنی است که با صندل هایی  از برند ALEXANDRE BIRMAN ست شده است)

امی آدامز در لباس مشکی رنگ

( امی آدامز در این لباس مشکی  رنگ  بلند آستین دار یقه v، جامه ای از برند calvin  klein by Appointments  را در مراسم رونمایی از فیلم SHARP OBJECT بر تن کرده است که با صندل های دوست داشتنی با اکسسوری های کریستال از برند کلوین کلین همراه شد. او برای شرکت در مراسم رونمایی از فیلم SHARP ONJECTSدر CINERAMA DOME لس آنجلس این تیپ را داشت که متعلق به جولای ۲۰۱۸ میلادی است)

 کالکشن طلا و جواهرات آدامز

( امی آدامز در این عکس از کالکشن طلا و جواهرات خود رونمایی کرده است. گوشواره ای که با سنگ های قیمتی از برند لاکچری کارتیه ساخته شده، بخشی از مد امی آدامز را در جولای ۲۰۱۸ به نمایش گذاشت)

امی آدامز در لباس مشکی رنگ

( امی آدامز در این لباس مشکی رنگ بلند که طرح  یقه  آن الگوی زیبایی برای لباس شب بانوان مشکل پسند است، طرح  ای Christian siriano را برای شرکت در مراسم VANITY FAIR OSCAR PARTY بر تن کرده است. کریسیت سیریانو، طرح مد آمریکایی است که عضو شورای طراحان مد آمریکا نیز بوده  و یکی از جوان ترین طراحان مطرح لباس در این کشور به شمار می رود. او را در این نشانی دنبال کنید)

 لباس شب زرشکی امی آدامز

( امی آدامز در این عکس، لباس شب زرشکی یقه باز فاخری را در مراسم AMERICAN CINEMATHEQUE AWARD بر  تن کرده است که با مدل مو دم اسبی نیز همراه شده است. این لباس فاخر، طرحی از برند ANDRW GN  است. آقای اندرو، طراح مد آمریکایی است که برای آشنایی با کالکشن های ۲۰۱۹ وی به این نشانی مراجعه فرمایید. طرح های لباسی که تک شانه هستند، شما را در مهمانی ها، جلوه می دهد)

کیف فوق العاده آدامز از برند CHRISTIAN LOUBOUTIN

( امی آدامز در این عکس، کیف فوق  العاده خوش  ترکیبی از برند CHRISTIAN LOUBOUTIN در دست دارد که با لیاسی  از برند GUCCI ست خوبی را به نمایش می گذارد. وی را در رویداد LACMA ART+FILM GALA  مشاهده می کنیم)

کالکشن لباس های شب امی آدامز

(از کالکشن لباس های شب امی آدامز که رنگ نقره ای یقه  باز داشته و وی آن را در با مدل مو مواج در مراسم VANITY FAIR OSCAR PARTY بر  تن کرد. این جامه فاخر محصولی از برند تام فورد (TOM FORD) است. تام فورد، طرح مد مطرح آمریکایی است  که برند لوکس خود را در سال ۲۰۰۶ میلادی راه اندازی کرد و و طراح خلاف در  خانه مد گوچی نیز بوده و با Yves Saint Laurent نیز همکاری دارد. مدل های جذاب تام فورد را اینجا تماشا کنید)

کلکسیون طلا و جواهرات امی آدامز

(در این فوتوشوت، از کلکسیون طلا و جواهرات امی آدامز ، شاهد گوشواره ای لاکچری و خوش تراش از برند david webb  هستیم که او در مراسم BAFTA‌ در سال ۲۰۱۷ میلادی بر تن داشت. دیوید وب، طراح جواهرات آمریکایی هست که در خیابان معروف WEST 46TH فعالیت دارد و مشتریان معروفش: الیزابت تیلور و ژاکلین کندی بود. کسب و کار او را در این نشانی دنبال کنید. ایشان در سال ۱۹۷۵ میلادی درگذشت)

حتما بخوانید: جذاب ترین لباس سلبریتی ها در مراسم گلدن گلوب

 لباس شب مجلسی فاخر امی آدامز

(اگر به دنبال الگو های شیک و باشکوه لباس شب مجلسی فاخر هستید، دو طرح از  امی آدامز را در این عکس در نظر داشته باشید. عکس سمت راست، لباس شب سفید رنگ او را از برند شانل نشان می دهد و عکس سمت چپ تیز جامه سبز رنگ خوش طرح وی را از برند تام فورد به نمایش می گذارد. لباس شب های بدون شانه برای بانوان قد بلند مناسب  خواهد بود)

 گوشواره های لاکچری امی آدامز

( امی آدامز ، در این عکس خندان، یکی از گوشواره های لاکچری خود را در مراسم SAG AWARDS به نمایش گذاشته است که سنگ های قیمتی داشته و از برند CARTIER است. )

 لباس شب امی آدامز از برند براندون ماکسول

( امی آدامز در این لباس فاخر بدون آستین یقه باز، لباس شب  شیکی از برند براندون ماکسول (BRANDON MAXWELL) بر تن کرد. آقای ماکسول، طراح مد آمریکایی است که موسس برند MAXWELL بوده و از سال ۲۰۱۲ میلادی، طرح های خود را در اختیار IMG قرار داد. برای آشنایی با محصولاتش، به این نشانی بروید)

امی آدامز با صندل های CHRISTIAN LOUBOUTIN

( امی آدامز در این فوتوشوت، با صندل  های زیبا و خوش دوخت CHRISTIAN LOUBOUTIN و جامه ای شیک و مشکی رنگ آستین بلند از برند GIROGIO  ARMANI در مراسم LBD حضور یافت. )

امی آدامز هنرپیشه های هالیوود

( امی آدامز در این عکس، مدل مو بلند صاف خود را در گلدن گلوب ۲۰۱۶ با گوشواره خوشه ای الماس از برند کارتیه ست کرده است. او از جمله  هنرپیشه های هالیوود است که علاقه زیادی به جواهرات الماس دارد)

امی آدامزدر فرش قرمز گلدن گلوب ۲۰۱۶

( امی آدامز در این عکس، لباس بدون شانه (STRAPLESS) را در فرش قرمز گلدن گلوب ۲۰۱۶ میلادی از برند تام فورد رونمایی کرده  است که درخشندگی خاصی را روی فرش  قرمز به نمایش می گذارد)

امی آدامز در لباسی از برند DOLCE & GABBANA

( امی آدامز در این عکس، لباس مشکی ساده خوش دوخت خود از برند DOLCE & GABBANA که با کفش پاشنه بلند صورتی رنگ، تنالیته خوبی را تداعی می کند، در مراسم بفتا در ژانویه ۲۰۱۷ میلادی رونمایی کرد)

امی آدامز در مراسم AFI AWARDS

( امی آدامز در  این فوتوشوت، مو های بلند صاف خود را کالکشنی از گوشواره های خود در مراسم AFI AWARDS در مارچ ۲۰۱۷ میلادی ست کرده  است)

امی آدامز در لباس آبی رنگی از برند ROLAND MOURET

( امی آدامز در این عکس، لباس  بدون آستین آبی رنگی از برند ROLAND  MOURET که یقه V  دارد رونمایی کرده که با صندل  های بند داری از برند NEIL J RODGERS همراه شده است. کیف دستی چرمی امی در این عکس،‌ محصولی از برند SALVATORE FERRAGAMO  ایتالیا است)

امی آدامز در مراسم NATIONAL BOARD OF REVIEW GALA

( امی آدامز در این عکس، مو های بلند صاف خود را در مراسم  NATIONAL BOARD OF REVIEW GALA با گوشواره الماس از  برند محبوبش یعنی  کارتیه رونمایی کرده که ست جذابی به نظر می رسد)

امی آدامز در لباس از برند MARCHESA

( امی آدامز در این عکس، لباس تور دار مشکی بلند آستین دار گیپوری از برند MARCHESA  را در مراسم NATIONAL BOARD OF REVIEW  در نیویورک ۲۰۱۷ میلادی بر تن داشت. برند مارچسا، توسط یک شرکت آمریکایی طراحی لباس عرضه شده  است که از سال  ۲۰۰۴ فعالیت داشته و GEORGINA CHAMPAN آن را تاسیس کرد. طرح های ۲۰۱۹ این برند محبوب امی آدامز را در اینستاگرامش دنبال کنید)

امی آدامز درمراسم PLAM SPRINGS INTERNATIONAL FILM FESTIVAL

( امی آدامز در این طرح  زیبا بدون آستین یقه V، طرحی فاخر از برند ALTUZARRA را بر  تن کرده  است و در مراسم PLAM SPRINGS  INTERNATIONAL FILM FESTIVAL  شرکت کرد.  برند آلتوزارا که برند محبوب هیلاری داف و لیندسی لوهان هم محسوب می شود، برند لاکچری  مخصوص بانوان بوده که توسط JOSEPH ALTYZARRA در سال ۲۰۰۸ در نیویورک تاسیس  شد. محصولات این برند صاحب نام جدید را در اینستاگرامش مشاهده کنید)

جامه سفید رنگ امی آدامز

(در این عکس، جامه سفید رنگ امی آدامز را مشاهده می کنیم که بدون شانه بودن (OFF THE SHOULDER) و محصولی خوش دوخت از برند ATELIER VERSACE فرانسه است. او این لباس را در مراسم CRITICS’S CHOICE  AWARD بر تن داشت. کلکسیون محصولات آتلیر ورساچه را در این نشانی مشاهده کنید که امکان خرید آنلاین هم فراهم کرده است)

 گل میخ الماس امی آدامز از برند NIRAV MODI

( امی آدامز در این عکس، گل میخ الماس  خود را که از برند NIRAV MODI است به نمایش می گذارد)

امی آدامز دختر خوش پوش هالیوود

(دختر خوش پوش هالیوود در این عکس، کیف دستی کوچکی از برند TYLER ELLIS بر تن دارد که با جامه ای أبی رنگ تیره  از برند MAX MARA  در مراسم GOTHOM INDEPENDENT FILM AWARD رونمایی شد)

کالکشنی از جواهرات امی آدامز

( امی آدامز در این عکس، مو های صاف موجی بلوند خود را با کالکشنی از جواهرات خود از برند HARRY WINSTON ست کرده است. گردن بند تنیس الماس زیبا امی ، طرح زیبایی را برای این کت و شلوار زنانه فاخر به ارمغان آورده است)

 لباس خوش طرح امی آدامز در مراسم NOCTURNAL ANIMALS

( امی در این عکس که لباس خوش طرح  قرمز  رنگ ساده  را بر  تن دارد، در مراسم NOCTURNAL ANIMALS شرکت کرد که محصولی فاخر از برند محبوبش یعنی تام فورد است)

لباس تک شانه زیبای سفید امی آدامز از برند CAROLINA HERRERA

( امی آدامز در این عکس، لباس تک شانه زیبای سفید را از برند CAROLINA HERRERA در مراسم GOVERNORS  AWARDS مشاهده می کنید. ببینید کمربند طلایی چه شکست رنگ فاخری را در این لباس  اوت کوتور به ارمغان اورده است)

امی آدامز در لباسی از برند تام فورد

( امی آدامز در این عکس، کیف دستی خودرا با لباسی مشکی و بدون آستین بلند از برند تام فورد در مراسم ANIMALS بر تن دارد)

 مدل مو دم اسبی امی آدامز

( آدامز در این فوتوشوت، مدل مو دم اسبی خود را با گوشواره طلایی خوشه ای ست کرده است)

لباس زرد رنگ امی آدامز

( امی آدامز در این لباس فاخر زرد رنگ بلند پوشیده با کت پشمی شیری رنگ مشاهده می کنیم که برای  شرکت در مراسم صبح  بخیر آمریکا بر تن داشت)

آدامز در لباس کلاسیک دهه هفتاد

( آدامز در این لباس کلاسیک دهه هفتاد قرن بیستم میلادی، کت و شلواری از برند ROBERTO CAVALLI در مراسم TIMES TALKS در نیویورک شرکت کرده است)

مدل مو روی شانه صاف امی آدامز

( امی در این عکس، مدل مو روی شانه صاف را با کت و شلوار خوش رنگ و دوخت ست کرده  است)

امی آدامز در مراسم اکران ARRIVAL

( امی آدامز در این عکس، مو صاف بلند را در مراسم اکران ARRIVAL در لس آنجلس ست کرده است. جامه او از برند VERSACE بود)

امی آدامز ستاره ی هالیوود

 آدامز با لباسی از برند لانوین

(عکس سمت راست ، آدامز را با لباسی از برند لانوین و صندل از برند Christian Louboutin مشاهده میکنید که در مراسم HOLLWOOD AWARDS شرکت کرد. در عکس سمت چپ، محصولی از برند تام فورد بر تن داشت)

امی آدامز در مراسم BFI LONDON FILM

(در این عکس، امی آدامز را با لباس  مشکی پوشیده بلند از برند محبویش: تام فورد مشاهده می کنید که در مراسم BFI  LONDON FILM رونمایی کرد)

 کالشن لباس های مجلسی امی آدامز

(در این عکس، از کالشن لباس های  مجلسی  امی آدامز خوش سلیقه، لباس  مشکی از  برند ALEXANDER  MCQUEEN را میبینیم  که در مراسم BFIAWARDS بر تن داشت و کفش هایی از برند JIMMY CHOO پوشیده است. جیمی چو ، طراح مد مالزی است که در امریکا کار می کند.  محصولاتش  را در  این نشانی مشاهده کنید)

امی آدامز در مراسم bfi London

( امی آدامز را در این لباس سفید جالب در مراسم bfi London  میبینید که محصولی شیک از برند والنتینو است)

امی آدامز در اوت کوتوری زیبا از برند VALENTINO

(الگویی با شکوه برای بانوان مشکل پسند لاکچری گرد ایرانی که  طرح های پروانه ای  روی لباس  خلق شده است. اوت کوتوری زیبا از برند VALENTINO)

آدامز درمراسم MILL VALLEY FILM FESTIVAL

(آدامز در این لباس، مدل مو مواج بلند روی شانه به نمایش گذاشته است که در مراسم MILL VALLEY FILM FESTIVAL رونمایی شد. لباس  وی  محصولی از برند PRADA است)

امی آدامز با کاردیگان

( امی آدامز را با کاردیگان (ژاکت کش بافت) آبی رنگ در پاییز  گردی های ۲۰۱۶  مشاهده می کنید)

گوشواره الماس امی آدامز

(او در این عکس، کالکشن لباس شب  سفید را با گوشواره الماس زیبا از کارتیه ست کرده است. لباس او محصولی از برند تام فورد است. )

امی آدامز در دو طرح فاخر از برند MAXMARA

(دو طرح فاخر از برند MAXMARA را شاهد هستیم که آدامز در سال ۲۰۱۶  رونمایی کرد که الگویی عالی برای بانوان جوان جهت طراحی مدل مو و ست کردن با لباس های مختلف است)

امی آدامز در طرحی از TOM FORD

(طرحی از TOM FORD)

صندل امی آدامز از برند TOM FORD

(صندل بند دار از برند TOM FORD که با لباس مشکی بلند یقه باز آستین پوشیده از  برند تام فورد را بر تن دارد. گوشواره او که با سنگ های قیمتی ظریف کاری شده است، از  برند JENNIFER MEYER  است)

گوشواره خوشه ای امی آدامز

( آدامز در این عکس، گوشواره خوشه ای با سنگ های قیمتی از برند NEIL LANE را به نمایش گذاشته که با گردن بند طلایی از برند NEIL LANE ست شده  است)

گوشواره طلایی امی آدامز

(گوشواره طلایی امی آدامز با ابن لباس آبی رنگ از برند جنیفر میر را  مشاهده می کنیم که در جشنواره فیلم ونیز بر  تن کرد)

امی آدامز در لباسی از برند fendi

( امی آدامز را در لباسی آبی  رنگ بلند بدون آستین از برند fendi  مشاهده می کنیم که با کفش هایی مشکی رنگ از برند کریستین لوبوتین ست شده است  و در مراسم جشنواره فیلم  ونیز  رونمایی شد)

ست اسپرت امی آدامز

( امی آدامز در این ست اسپرت، نیم بوت را با جین جذب در فرودگاه لس آنجلس ست کرده است)

امی آدامز در مراسم REFUGEEEXHIBIT

( امی آدامز در این عکس، کفش هایی ازبرند KURT GEIGER و لباسی از برند دولچه گابانا را در مراسم REFUGEEEXHIBIT  به  نمایش گذاشته است)

فیلم شناسی آدامز

  • فیلم سقوط مرگیار شکوهمند- سال ۱۹۹۹
  • فیلم مهماانی ساحل دیوانه ای – سال ۲۰۰۰
  • فیلم مقاصد بی رحمانه ۲- سال ۲۰۰۰
  • فیلم فانون کشتار – سال ۲۰۰۰
  • فیلم خدمت سارا – سال ۲۰۰۲
  • فیلم اگه می تونی منو بگیر- سال ۲۰۰۲
  • فیلم کدو تنبل ۰ سال ۲۰۰۲
  • فیلم تاریخ عروسی- سال ۲۰۰۲
  • فیلم هنوز ایستاده – سال ۲۰۰۵
  • فیلم شب های تالادگا- سال ۲۰۰۶
  • فیلم سابق – سال ۲۰۰۶
  • فیلم سگ زیر زمینی – سال ۲۰۰۷
  • فیلم افسون کردن – سال ۲۰۰۷
  • فیلم جنگ چارلی ویلسون – سال ۲۰۰۷
  • فیلم خانم پیتگرو – سال ۲۰۰۸
  • فیلم تردید – سال ۲۰۰۸
  • فیلم شب در موزه- سال ۲۰۰۹
  • فیلم جولی و جولیا- سال ۲۰۰۹
  • فیلم موسیقی مهتاب – سال ۲۰۰۹
  • فیلم ساب کبیسه – سال ۲۰۱۰
  • فیلم عشق و بی اعتمادی ۰- سال ۲۰۱۰
  • فیلم مشت زن – سال ۲۰۱۰
  • فیلم مایت ها – سال ۲۰۱۱
  • فیلم استاد – سال ۲۰۱۲
  • فیلم مشکلی با منحنی – سال ۲۰۱۲
  • فیلم در جاده – سال ۲۰۱۲
  • فیلم مرز پولادین – سال ۲۰۱۳
  • فیلم اخاذی آمریکایی – سال ۲۰۱۳
  • فیلم چشمان بزرگ – سال ۲۰۱۴
  • فیلم لالایی – سال ۲۰۱۴
  • فیلم حیوانات شبانه – سال ۲۰۱۶
  • فیلم بتمن و سوپر من : طلوع عدالت – سال  ۲۰۱۶
  • فیلم لیگ عدالت قسمت اول – سال ۲۰۱۷

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

حتما بخوانید: لوکس ترین مزون هکای تهران را اینجا ببینید

به نظر شما زیبا ترین لباس امی آدامز کدام است؟

زیبا ترین لباس امی آدامز

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا