اکسسوری

۸۰ مدل اکسسوری و جواهرات هفته مد پاریس در سالی که گذشت

هفته مد پاریس در ماه اکتبر برگزار شد و این رویداد را باید تقریبا آخرین اتفاق دنیای مد و لباس پاریسی ها در سال پرهیاهوی ۲۰۱۸ میلادی دانست. هفته مد پاریس این بار شاهد به نمایش درآمدن ده ها مدل اکسسوری و جواهرات مانکن هایی بود که استیج هفته مد پاریس را به جشنواره نمایش مد و لباس از برندهای مختلف جهان تبدیل کرده بودند.

گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران شما را با جدید ترین مدل ها و ترندهای اکسسوری و جواهراتی که در هفته  مد پاریس رونمایی شد آشنا می کند که الگوهای خوبی برای طراحی مد و لباس بانوان مشکل پسند در پاییز و زمستان است. اکسسوری برای تکمیل کردن تیپ لازم  است  و در پاییز که هوا یاری می کند، میتوان برای استایل های کژوال و خیابانی از آن بهره گرفت.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: اکسسوری چیست و چگونه ست کنیم؟

گشتی در جشنواره اکسسوری و جواهرات فشن ویک پاریس

طرح هایی که در زیر تماشا خواهید کرد از برترین  برندهای طراحی لباس و جواهرات و اکسسوری است از گوچی و کریستین دیور گرفته تا هرمس و الکساندر مک کویین.

سربند اکسسوری داری روبان دار قرمز

(ترکیب جذابی از عینک آفتابی تیره رنگ که سطح چشم  را پوشش داده و با یک سربند اکسسوری داری روبان دار قرمز، تیپ زیبایی را به نمایش درآورده است)

اکسسوری نقره ای برای گردن بند

(اگر به دنبال الگویی برای طراحی اکسسوری نقره ای برای گردن بند هستید که روی لباس شب قرار بگیرد× این طرح عالی که در هفته مد پاریس اکتبر ۲۰۱۸ میلادی رونمایی شد را توصیه میکنیم)

 دستبند های اسپرت بانوان شیک پوش

(ترکیبی رنگارنگ و جذاب برای دستبند های اسپرت بانوان شیک پوش که ست خوبی با لباس های رنگارنگ در پاییز  هزار رنگ هزار نقش است)

 گردن بندهای بدلی ظریف

(شانل در کلکسیون جواهرات نیمه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی،‌ تلاش کرده تا گردن بندهای بدلی زیبای ظریف کاری را به نمایش در آورد که در این طرح که با یک اورکت زرد رنگ دوست داشتنی به نمایش در امده است، قابل مشاهده است)

لوگو شانل روی اکسسوری گردن

(باز هم طرحی از لوگو شانل روی اکسسوری گردن بند بزرگ چند لایه در هفته مد پاریس ۲۰۱۸ که مناسب استایل های خیابانی است)

کلاه حصیری در طراحی مد پاییزی

(کلاه حصیری هم در طراحی مد پاییزی هم در استایل های کژوال و هم برای ساحل گردی قابل استفاده است که در  هفته مد پاریس به عنوان تنها ترین طرح به  نمایش در آمد)

یکی از اکسسوری های زیبا

(یکی از  اکسسوری  های زیبا  که کم  تر  نمونه آن را در هفته های مد شاهد هستیم را میبینید که برای بانوان اسپرت پوش گزینه خوبی برای استایل های کژوال و حتی همراهی با لباس های شبی است که کنتراست رنگ خوبی با این دست پوش زیبا دارد)

 

(طرحی از کمربند به نمایش در آمده از برند ALTUZARRA در هفته مد پاریس ۲۰۱۸ که برای شکست رنگ در لباس های کژوال و اسپرت بانوان توصیه می شود. کاربرد ارزان قیمت و خلاقانه دکمه ها و صدف  ها روی کمربند بافتنی را شاهد هستیم)

 نقش اکسسوری در طراحی استایل

(در این عکس، همان متریالی که برای ساخت کمربند در عکس قبلی دیدید، به راحتی برای ساخت گردن بند در استایل های اسپرت قابل استفاده است. توجه کنید که نقش اکسسوری در طراحی استایل، مکمل لباس است و میتوان با چنین نوآوری هایی، نقش های بدیلی خلق کرد)

 گوشواره بزرگ هوپ از برند الکساندر مک کویین

(در این تصویر،  یکی دیگر از مدل هایی را شاهد هستیم که در هفته مد پاریس ۲۰۱۸، گردن بند نقره ای و گوشواره بزرگ هوپ از برند محبوب کیت میدلتون و پرنسس اوژنی یعنی الکساندر مک کویین را بر تن کرده است)

 اکسسوری کت و شلوار شیک و مجلسی

(الگویی برای اکسسوری کت و شلوار شیک و مجلسی بانوان شیک پوش که طرحی از ALEXANDER MCQUEEN را در هفته مد پاریس ۲۰۱۸ شاهد هستیم)

 اکسسوری های اسپرت فلزی تیره

(در این عکس نیز، مانکنی  رو مشاهده میکنید که ترکیبی از اکسسوری های اسپرت فلزی تیره  رنگ از برند الکساندر مک کویین را با لباس  اسپرت مشکی رنگش ست کرده است. طرح های شلوغ برای پارتی های هالووین مناسب خواهد بود)

خلاقیت برند الکساندر مک کوین

(نقش کمربند چرمی بزرگ را در این استایل ساده سفید رنگ بدون آستین مشاهده کنید. کنتراست رنگ خوبی اکسسوری با لباس ایجاد کرده و خلاقیت  برند الکساندر مک کوین را در هفته مد پاریس  ۲۰۱۸ به نمایش در اورد)

نمونه ای از برند ALTUZARRA

(بانوانی که به دنبال الگوها و طرح های ساده و شیک گل میخ  های طلایی  هستند، نمونه ای از برند ALTUZARRA را شاهد باشند)

 برند آلتوزارا در هفته مد پاریس

(کمربندهایی که رنگ  متفاوت با لباس  دارند،‌سال به سال مد می شود. نمونه ای با بافت و طرح زیبا و دوست داشتنی از برند آلتوزارا را در هفته مد پاریس مشاهده می کنید)

مدل های فرانسوی در هفته مد پاریس

(در این عکس، یکی از مدل های فرانسوی را در هفته مد پاریس شاهد هستیم که اکسسوری های نقره ای ظریفی از برند ZADIG & VOLTAIRE بر  تن کرده است)

 اکسسوری های شرابی

(برند مطرح این سال ها یعنی ELLIE SAAB‌ نیز با اکسسوری های شرابی جذابی امسال  به هفته مد پاریس آمد که نمونه ای از طرح های آن را در عکس بالا مشاهده می کنید. تیپی جذاب برای مهمانی های شبانه پاییزی)

طرح اکسسوری گردن بند

(در این عکس، طرح اکسسوری گردن  بند بزرگ فلزی زیبا اما ساده را از برند لاکچری  گردها یعنی HERMES‌ مشاهده می کنید که محبوب الناز شاکردوست، سلبریتی سینمای ایران هم  است)

برند SONIA RYKIEL در هفته مد پاریس

(برند کمتر شناخته شده SONIA RYKIEL هم  در  هفته مد پاریس با این تیپ روی استیج رفت)

 اکسسوری برای تیپ های شبانه

(برای  تکمیل تیپ طرح  های پاییزی  بانوان شیک پوش، عکس بالا یک الگو ساده زیبا است که می توان از این اکسسوری برای تیپ های شبانه  استفاده کرد. طرحی  از برند SONIA RYKIEL به  سایت  برند مراجعه کرده و طرح های ۲۰۱۹ را مشاهده کنید)

پست اینستاگرامی برند سونیا ریکیل

(در این عکس، تصویر  پست اینستاگرامی برند سونیا ریکیل را مشاهده می کنید که لباس زرد روشن  با بافت های سبک و سنگین به نمایش گذاشته است)

 اکسسوری طراحی شده توسط برند THOM BROWNE

(در این عکس، طرح خلاقانه ای از اکسسوری طراحی شده  توسط  برند THOM BROWNE  را در هفته مد پاریس مشاهده می  کنید)

طرحی از تام براون در هفته مد پاریس

(لباسی شبیه  لباس شمشیر بازها که در عکس بالا ارائه شده است، طرحی از تام براون  در هفته مد پاریس در اکتبر ۲۰۱۸ میباشد)

 طرح های خلاقانه تام براون

(تام براون در ارائه طرح های خلاقانه و عجیب و غریب که بعضا در  استایل لیدی گاگا مشاهده می شود، زبانزد است. هم  چون طرح بالا که کلاه خاص برای یک تیپ خیلی خاص را رونمایی کرده  است)

طرحی از BALENCIAGA در هفته مد پاریس

(در این عکس، طرحی از BALENCIAGA  را شاهد هستیم که در هفته مد پاریس به  نمایش در آمد)

عینک و اکسسوری مشکی طرح قلب

(در این تصویر نیز برند   BALENCIAGA‌تلاش  کرده  تا عینک و اکسسوری مشکی طرح قلب خود را در این لباس یقه وی شکل مشکی به نمایش گذارد)

گوشواره ظریف کاری شده با سنگ های قیمتی

(در این عکس نیز بالنسیگا تلاش کرده  تا زیبایی و درخشندگی گوشواره ظریف کاری شده با سنگ های قیمتی طرح قلب  را بر استایل یک بانوی سیاه  پوست به نمایش گذارد)

برند لوکس والنتینو در هفته مد پاریس ۲۰۱۸

(اکنون رسیدیم  به طرح های خلاقانه و جذاب برند لوکس والنتینو در هفته مد پاریس  ۲۰۱۸)

گوشواره طلایی برند والنتینو

(طرحی دیگر از برند والنتینو که ترکیب اسپرت گوشواره طلایی  بزرگ را با یک لباس طرح دار  رنگارنگ به نمایش گذاشته  است)

کمربند مشکی چرمی از والنتینو

(باز هم طرحی از والنتینو که نقش کمربند مشکی چرمی ضخیم را در شکست رنگی به نمایش می گذارد)

طرح گردن بند سبک چراغ مطالعه

(برند AKRIS    با  طرح های محدودی در هفته مد پاریس ۲۰۱۸ حضور یافت. یکی از طرح های جالب که می  تواند ترندی در سال ۲۰۱۹ میلادی باشد، طرح گردن بند سبک چراغ مطالعه است که زیبایی خاصی برای متفاوت پوش ها دارد)

 اکسسوری گردن بند و گوشواره بزرگ

(ژیوانشی در این عکس، تلاش کرده تا اکسسوری گردن بند و گوشواره بزرگ و شلوغش را به نمایش گذارد که به نظر  طرح  خوبی برای مراسم هالووین ۹۷ باشد)

اکسسوری عینک

(ژیوانشی در این طرح  نیز، از اکسسوری  عینک استفاده کرده و با آویزان کردن زنجیره های فلزی طرح دار، ترکیبی جذاب  را برای  دکلته مشکی به نمایش در آورده است)

عینک جدید ژیوانشی

(ژیوانشی دوبارهدراین طرح، از  عینک جدید خود رونمایی کرده  است)

برند استلا مک کارتنی در هفته مد پاریس

(برند استلا مک  کارتنی در هفته مد پاریس با این عینک، طرح متفاوتی از عینک های اسپرتی که در این  رویداد مد پاریسی شاهد بودیم را عرضه کرد)

طرح های برند GIAMBATITISTA VALLI

(اگر با طرح های برند GIAMBATITISTA VALLI آشنا باشید، خلاقیت در اوج سادگی را در محصولات این برند شاهد هستید. همچون این  طرح گردن بند فلزی که دو آویز بزرگ را به نمایش در آورده است. جیامباتیستا والی، طراح مد ایتالیایی است  که اوت کوتورهای فوق العاده اش را در هفته مد پاریس به نمایش می گذارد)

کالکشن اکسسوری های برند GIAMBATTISTA VALI

(در این عکس، شاهد طرحی دیگر از کالکشن  اکسسوری های برند GIAMBATTISTA VALI ایتالیایی  هستیم که دستبندهای  اسپرت را به نمایش می گذارد)

اکسسوری های کریستین دیور

(طرحی از کالکشن اکسسوری های کریستین دیور در  هفته مد پاریس ۲۰۱۸ که شما را با طرحی جدید از عینک های این برند لوکس فرانسوی آشنا می کند)

اکسسوری های ظریف و دوست داشتنی دیور

(برند CHRISTIAN DIOR‌ همواره تلاش  کرده تا اکسسوری های  ظریف و دوست داشتنی را در اختیار مدهای پاییزه بانوان لاکچری گرد قرار دهد. اینستاگرام دیور را این روزها ببینید)

 صفحه اینستاگرام کریستین دیور

(تصویر صفحه اینستاگرام کریستین دیور که شما را با بیش از ۴ هزار فوتوشوت از محصولات این برند در سالهای اخیر آشنا میکند. ۲۲ میلیون فالور دارد)

جدید ترین طرح گردن بندهای یقه ای

(دیور در این عکس، از جدید ترین طرح گردن بندهای یقه ای خود که لوگو آن را نیز روی آن مشاهده میکنیم، رونمایی کرده  است)

اکسسوری گوشواره بزرگ فلزی

(در  این عکس، اکسسوری گوشواره بزرگ فلزی  از برند لوکس BALMAIN را در  هفته مد پاریس ۲۰۱۸ شاهد  هستیم)

 الگویی جذاب برای بانوان در مراسم شبانه پاییزی

(ترکیبی باشکوه از کمربند فلزی زیبا که با این لباس، طرحی فوق  العاده و الگویی جذاب  را برای بانوان در مراسم شبانه  پاییزی به ارمغان آورده است)

طرحی از برند LOEWE

(طرحی  از برند LOEWE که شاید کمتر قابلیت استفاده  را داشته باشد)

کالکشن اکسسوری های پاییزه

(در این عکس، طرحی دیگر از کالکشن اکسسوری های پاییزه برند LOEWE  را شاهد هستیم)

برند ANDREW GN‌ در هفته مد پاریس

(حلقه ای جذاب از برند ANDREW GN‌ که در هفته مد پاریس در کنار جامه ای کهربایی  به نمایش در آمد)

دستبندهای مشکی چرمی

(دستبندهای مشکی چرمی با گل میخ را مشاهده میکنید که طرح  جذابی از  لباس های مینی مشکی است از برند ANDREW GN)

گوشواره از برند ISABEL MARANT

(تصویری از برند ISABEL MARANT که ترکیب شگفت انگیز گوشواره را با طرح  لباس  به نمایش می گذارد)

 گیره شال از برند MAINE SERRE

(در این عکس، طرحی از گیره  شال  از برند MAINE SERRE  را شاهد هستیم که در  هفته مد پاریس به نمایش در امد)

طرحی از برند MARINE SERRE

در این عکس، شاهد طرحی دیگر از برند MARINE SERRE هستیم که تنالیته  رنگ خوبی با این اورکت شرابی  دارد)

اکسسوری های برند لوکس گوچی

(طرحی اسپرت و شیک از کالکشن اکسسوری های برند لوکس  گوچی در فشن ویک ۲۰۱۸)

اکسسوری های جذاب از برند گوچی

(طرحی دیگر از گوچی که کمربند  زیبا را نشان می  دهد )

طرحی از گوچی در هفته مد پاریس ۲۰۱۸

(ٓطرحی از گوچی در  هفته مد پاریس ۲۰۱۸ را شاهد هستید)

اکسسوری های مردانه در هفته مد پاریس ۲۰۱۸

(تیپی  جالب  برای  اکسسوری  های مردانه در هفته مد پاریس ۲۰۱۸ از گوچی)

کالکشن اکسسوری های ۲۰۱۸

(سنت لارن در این عکس، کالکشن اکسسوری های ۲۰۱۸ را به  نمایش گذاشته است)

گوشواره های درخشنده از برند SAINT LAURENT

(ترکیبی جذاب از گوشواره های درخشنده از برند SAINT LAURENT‌در  هفته مد پاریس  ۲۰۱۸)

 طراحی اکسسوری در هفته مد پاریس

(سنت لارن در این عکس، نگاه  خلاقانه خود را به طراحی اکسسوری  در هفته مد پاریس به نمایش گذاشته است)

ترکیبی از لباس واکسسوری

(سنت لارن در این تیپ، ترکیبی  از لباس و اکسسوری و پیراهن مشکی را به نمایش گذاشته  است)

برند COURREGES در هفته مد پاریس

(برند COURREGES در هفته مد پاریس  ۲۰۱۸ هم  حضوری فعال داشت)

طرحی از COURREGES

(طرحی دیگر  از COURREGES)

طرحی از COURREGES

(طرحی از  COURREGES)

طرحی از MUGLER

(طرحی از MUGLER  را مشاهده میکنید)

طرحی از DRIES VON NOTEN

(طرحی از  DRIES  VON NOTEN را شاهد هستید)

همراه گرامی

امیدواریم طرح های به نمایش درآمده از اکسسوری های جذاب  و رنگارنگ، بتواند نظر شما را در انتخاب الگوهای شیک و دوست داشتنی، جلب کند. نظرات خود را در اختیار ما قرار دهید.

دنیای  مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

حتما بخوانید: لوکس ترین مزون های تهران را اینجا ببینید

کدام یکی از اکسسوری ها جذاب است؟

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا