رویداد ها

جذابترین های گلدن گلوب ۲۰۱۹ ؛ از جواهرات تا مدل لباس سلبریتی ها

گلدن گلوب ۲۰۱۹ و جذابترین های این مراسم

هفتاد و ششمین دوره جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن گلوب در هتل بورلی هیلتون برگزار شد که با طوفان فیلم معاون و ترور جانی ورساچه، نظرها را به خود جلب کرد. در مراسم امسال، فیلم کتاب سبز موفق به دریافت سه جایزه شد. آن چه در مراسم امسال بیش از همه در کانون توجه قرار گرفت، لباس سلبریتی ها در فرش قرمز مراسم بود که تحلیل لوکس تهران از بهترین اوت کوتورهای سلبریتی های گلدن گلوب ۲۰۱۹ را در گزارش امروز سرویس مد گردی مشاهده کنید. در مراسم امسال، لباس هایی از برندهای دیور، ژیوانشی و مایکل کورس، با استقبال سلبریتی ها مواجه شد و بیش ترین تعداد جواهرات نیز متعلق به برندهای بولگاری، شوپارد و کارتیه است.

لباس کاترین زتا جونز در گلدن گلوب

(لباس سبز  رنگ دنباله دار کاترین زتا جونز را شاهد هستیم که محصولی  از ELLI  SAAB  است و با جواهراتی از برند LORRAINE SCHWARTZ ست شد)

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: بهترین لباس سلبریتی  های در گلدن گلوب  ۲۰۱۸

لباس JANELLE MONAE در گلدن گلوب

(تصویری از لباس مشکی و سفید JANELLE MONAE را در مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۹ میلادی شاهد هستید که محصولی از برند شانل فرانسه را در فرش  قرمز بر  تن کرده است.  نقش کمربند طلایی به  عنوان یک مکمل تیپ که شکست رنگی عالی  به  ارمغان آورده است را در نظر داشته باشید. انتخاب رنگی شایسته  با توجه به میمیک  چهره و رنگ پوست این هنرپیشه هالیوود)

لباس LUPITA NYONG در گلدن گلوب

(در این عکس، شاهد دکلته ٖآبی رنگ  بلند پر زرق  و برق هستیم که LUPITA NYONG بر تن کرده و جواهرات بولگاری را از کالکشن طلا و جواهراتش با این لباس خوش طرح،ست کرده  است.  طراحی این لباس  توسط CALVIN KLEIN انجام شده است. ترکیب رنگ با توجه به رنگ پوست خانم  لوپیتا، هوشمندانه به نظر می رسد)

ر هنرپیشه ۵۴ ساله هالیوود در گلدن گلوب

(خانم LAURA DERN در هنرپیشه ۵۴ ساله  هالیوود را در یک لباس بلند پوشیده قرمز  مشاهده می کنیم  که طراح آن ناشناس است. همسر خانم  درن،BEN HARPER بود که سال  ۲۰۱۳ از ایشان جدا شد. نشریه TV GUIDE، این لباس را به عنوان یکی  از معمولی  ترین لباسهای مراسم  گلدن گلوب ۲۰۱۹ برشمرد)

 کریسی متز در مراسم گلدن گلوب

(در این عکس، کریسی متز را مشاهده میکنیم که با وجود اندام درشت خود، لباس  قرمز  پوشیده بلند را از برند TANYA TAYLOR بر تن کرده است.  او هنرپیشه و خواننده آمریکایی  است و سابقه دریافت EMMY و GOLDEN GLOBE را در کارنامه  دارد. در سال ۲۰۱۵  میلادی  از MARTYN EADEN  جدا شد)

لباس KERI RUSSELL در مراسم گلدن گلوب

(این مدل لباس  زیبا یقه  باز  بلند پر  زرق و برق  که  الگوی الهام بخش مطلوبی برای  طراحی لباس شب  بانوان محسوب می شود، توسط  KERI RUSSELL به نمایش  گذاشت که جدید ترین کالکشن اوت کوتور از برندکریستین لوبوتین (CHRISTIAN LOUBOUTIN) محسوب می شود. کریستین لوبوتین از  برندهای محبوب سلبریتی  های سینما و موسیقی  جهان است  و برندی فرانسوی بوده و برای مشاهده جدید ترین محصولاتش در  سال ۲۰۱۹ به این نشانی بروید)

خانم جسیکا چستین در مراسم گلدن گلوب

(خانم جسیکا چستین، همواره  در مراسم فرش قرمزها سعی کرده لباسی  پوشیده و فاخر را بر  تن کند. در گلدن گلوب ۲۰۱۹ میلادی نیز لباس تور دار مشکی بدون بند شانه او محصولی از  برند لاکچری گرد ها یعنی BURBERRY انگلیس است. این برند در فهرست گران قیمت ترین برندهای مد و لباس جهان بوده و سال گذشته با خانواده دیوید بکهام، همکاری داشت)

جولیا رابرتز در مراسک فرش قرمز گلدن گلوب

(جولیا رابرتز، همان عروس فراری دهه نود میلادی، این بار در مراسم فرش قرمز گلدن گلوب ۲۰۱۹ لباس خوش طرح و نقش مشکی-بژ را ست کرده است که محصولی از برند STELLA MCCARTNEY بوده و جواهراتش نیز از برند CHOPARD انتخاب شد. قیمت این استایل احتمالا ده ها هزار دلار باشد که از گران قیمت ترین تیپ هایی است که در شب طوفانی ششم ژانویه در اختتامیه مراسم شاهد بودیم)

تحلیل لباس: لباسی که مشاهده مبکنید از ترکیب دو رنگ مشکی و کرم طراحی شده  است. شکل خاص پایین تنه خارج از انتطار و حدس بیننده است.حرکتی خلاقانه در جهت تغییر چارچوب های ذهنی در لباس هایی با بالاتنه ی پیرهنی هستند. در قسمت پایین به حالت شلوار راسته مشکی که به لباس متصل است زیبایی خاصی به لباس بخشیده است ترکیب این دو رنگ باهم جدا هدفمند بوده چراکه باعث شده شلوار مشکی خودش را نشان دهد. نوعی فمینیست گرایی و اقتدار زنانه را میتوان در این نوع طراحی احساس کرد.

لباس DANIA GURRIA در گلدن گلوب

(در این لباس قرمز  رنگ دنباله  دار بدون بند شانه، شاهد تن پوشی از DANIA GURRIA هستیم  که جواهرات  فرد لیتون (FRED LEIGHTON) را با لباس  قرمز  رنگ  طرح  دار زیبایی از برند RODARTE AND PLATINUM ست کرده است. )

 کت و شلوار هنرپیشه مرد در گلدن گلوب

(از جمله کت و شلوارهای خوش دوخت  و خوش طرحی که هنرپیشه  های مرد در مراسم امسال بر  تن کرده بودند، می توان به کت و شلوار مردانه شیک مشکی رنگ از برندBURBERRY  اشاره کرد که MICHAEL B JORDAN بر تن داشت. مایکل بی  جردن، هنرپیشه آمریکایی است و ۳۱ ساله که در مراسم  امسال به عنوان مجری حضور داشت)

طراح سرشناس اعراب در مراسم فرش قرمز

(بالاخره طرحی  از الی ضعب (ELLIE  SAAB) طراح  سرشناس اعراب را در مراسم فرش قرمز امسال شاهد هستیم که لئوپاردی باشکوه یقه باز از برند بربری بوده و ANNE HATHAWAY بر  تن کرده  است. نشریه USATODAY ساعاتی پیش با انتشار گزارشی، او و KATE MARA و LUCY LIU را در فهرست بد ترین پوشش های مراسم معرفی کرد!)

حتما بخوانید: آن هاتاوی،  پرنسس زیباروی هالیوود

 EMMA STONE هنرپیشه هالیوود در گلدن گلوب

(در این لباس شب  شیک  کرم  رنگ، شاهد طراحی از  LOUIS  VITTON  هستیم که EMMA  STONE هنرپیشه  هالیوود بر  تن کرده بود. گفته شده که برای تولید این لباس در خانه مد لویی ویتون، بیش از ۸۰۰ ساعت وقت گذاشته  شده است و از شصت هزار قطعه شیشه استفاده گردید. او سی ساله است و سابقه  شکار گلدن گلوب و اسکار دارد. برادر وی، SPENCER  STONE  است.  او گران قیمت ترین هنرپیشه زن جهان در سال ۲۰۱۷ میلادی بود)

تحلیل لباس: پولک های ماهی به طور اشکاری اولین چیزی است ک با دیدن این لباس در ذهن تداعی میشود.در عین سادگی و نداشتن برشهای پیچیده خود، طرح پارچه برای جلوه گری این لباس کافی بنظر میرسد. این لباس قطعا در حالتی که دستها یا یقه بازتر بود انقدر قشنگ به نظر نمی امد. بی شک طرح پارچه طراح را به سمت این نوع طراحی کامل برای تمام سطح بدن سوق داده است.

گرانترین استایل مراسم فرش قرمز گلدن گلوب ۲۰۱۹

نیکول کیدمن در گلدن گلوب

(نیکول کیدمن، سرشناس ترین چهره سینمایی حاضر در هفتاد و ششمین مراسم، لباسی  از  مایکل  کورس، طراح  خلاق آمریکایی  را بر  تن کرده بود و جواهراتش نیز از برندHARREN WINSTON انتخاب شد.  یکی از گرانترین استایل  های مراسم فرش قرمز گلدن گلوب ۲۰۱۹ را شاهد هستیم که با استقبال نشریات مد و لباس جهان نیز مواجه شد. نیکول  کیدمن در سال ۲۰۱۸ میلادی، در شماری  از برنامه های کت والک MICHAL KORS در نیویورک  شرکت کرد)

تحلیل لباس: طرح پوست ماری پارچه در مجموع جذاب و پرطرفدار است. در مورد این لباس هم باتوجه به اینکه طراح قصد دارد، ذهن را بسمت بدن حیرت انگیز مار بکشاند، پس از استین های کوتاه یا قد کوتاه دامن خودداری کرده  است. باید توجه کرد که این مدل با این طرح برای افراد چاق اصلا گزینه مناسبی نیست چون بخاطر نوع خاص پارچه اعضای بدن بیشتر به چشم می آید.

خانم فوی در مراسم گلدن

(در این طرح  زرد رنگ  بلند و دنباله دار، شاهد لباسی از برند PLATINUM هستیم  که با جواهرات LORRAINE  SCHWARTZ ست شده  و بر تن CLAIRE FOY قرار  گرفته است. او هنرپیشه سی و چهار ساله بوده و متولد استوکپورت انگلیس است. در  سال ۲۰۱۴ نیز با STEPHEN CAMPBELL MOORE  ازدواج کرد. خانم فوی در مراسم،  جوکی  هم درباره گذرنامه انگلیسی خود طرح کرد که با استقبال  حاضران همراه  شد.  او در فیلم  CROWN  ایفای  نقش کرد)

چهره های شرقی حاضر در مراسم گلدن گلوب

(از  چهره های شرقی  حاضر  در هفتاد و ششمین دوره از  مراسم، شاهد لباسی  از برند VERA  WANG COLLECTION  هستیم که CONSTANCE WU بر  تن داشت. او هنرپیشه ۳۶  ساله آمریکایی است که برای نقش آفرینی در رل جسیکا هانگ در شبکه  NBC معروف شد. )

 هنرپیشه ایرلندی-آمریکایی در مراسم گلدن گلوب

(در این لباس نقره  ای رنگ  شاهد طرحی از جدید ترین کالکشن لباس شب شیک از برند گوچی  هستیم  که SAOIRSE RONAN آن را با جواهرات برند شوپارد ست کرده است. خانم سورایس، هنرپیشه ایرلندی-آمریکایی است و بیست و چهار ساله  و سابقه  دریافت گلدن گلوب و سه نامزدی اسکار را در کارنامه دارد. او در فیلم MARY QUEEN OF SCOTS  در مراسم امسال  حضور داشت. اینستاگرام ندارد و توییترش را در این نشانی دنبال کنید)

همسر ROBIE UNICAKE در مراسم گلدن گلوب

(در این لباس که ترکیبی از مشکی و نقره  ای خوش  طرح  و نقش  را شاهد هستیم،  محصولی از  اوت کوتورهای ژیوانشی به نمایش درآمده است که ROSAMUND PIKE بر تن کرد. او در بخش  DRAMA MOTION PICTURE نامزد شده بود. این هنرپیشه انگلیسی سی و نه ساله، همسر ROBIE UNICAKE  است. )

خانم ژنت در مراسم گلدن گلوب

(لباس سفید رنگ بلند دنباله دار نه خیلی شیک!  از برند OFF-WHITE که توسط JANET  MOCK در مراسم هفتاد و ششم به نمایش در امد و در برخی از لیست ها، به عنوان بد ترین پوشش معرفی گردید.  خانم ژنت، سی و پنج ساله بوده و همسر Aaron Tredwell  محسوب می شود.  اینستاگرامش را در این نشانی دنبال کنید)

هنرپیشه شصت ساله اهل بوستون در مراسم فرش قرمز

(از دیگر لباس های مراسم  هفتاد و ششم می توان به لباس  ALLISON JANNEY‌ اشاره کرد که با کفش هایی از برند ROGER VIVIER ست شده بود.  او سابقه دریافت اسکار و EMMY  AWARD و BAFTA داشته و هنرپیشه  شصت ساله اهل بوستون آمریکا است. اینستاگرام خانم آلیسون را در این نشانی دنبال کنید تا با متن و حاشیه مراسم فرش قرمز و نظرات وی آشنا شویم)

مراسم فرش قرمز گلدن گلوب ۲۰۱۹ میلادی

(بخشی از نگاه  های در مراسم  هفتاد و ششم، به شارلیز  ترون، خوشگل امریکایی خیره  شده بود که در فرش قرمز  گلدن گلوب ۲۰۱۹ میلادی،  لباسی خوش طرح از برند دیور فرانسه را به نمایش  گذاشت و جواهرات سلطنتی بولگاری را با آن ست کرده بود.)

تحلیل لباس: یک لباس شیک برای یک مهمانی رسمی و مهم. دو رنگ سیاه و سفید در ان ترکیب شده اند تا زیبایی ان دو چندان شود. دامن ان به رنگ سفید به بالاتنه متصل شده که البته داشتن بالاتنه کشیده در نشان دادن زیبایی ان بی تاثیر نیست. طرح خاص بالاتنه به خانم هایی توصیه میشود که فاصله بین سینه های انها قابل توجه است. چرا که شکافی در وسط سینه قرار دارد که البته طرفداران خود را دارد. پاپیون بالای یقه بنظرم فوق العاده شیک است.

استایل LAURA HARRIER در مراسم گلدن گلوب

(از دیگر اوت کوتورهایی که در مراسم امسال به نمایش گذاشته  شد، لباسی  مشکی رنگ از برند LOUIS VITTON  است که با جواهرات بولگاری و کفش هایی از برندGIUSEPPE ZANOTTI ست شد و ترکیبی شایسته  از استایل LAURA HARRIER را به نمایش گذاشت. او یک مدل و هنرپیشه بیست و هشت ساله آمریکایی بوده و تا کنون سابقه شکار جایزه رسمی نداشته است)

ساشا بارون و ایسلا فیشر در گلدن گلوب

(ساشا بارون و ایسلا فیشر را در مراسم امسال کنار  هم  مشاهده می کنیم که خانم  فیشر،  لباس  مشکی رنگ یقه  دکلته  بدون بند شانه  از  برند PLATINUM  را بر تن داشته و گردن بند الماس خوش تراشی  هم از برند هری وینستون با آن ست کرده بود. خانم فیشر، چهل و سه ساله و متولد مسقط عمان است و همسر آقای کوهن محسوب می شود. اینستاگرام این هنرپیشه عمانی را در این نشانی دنبال کنید. فیلم جدید او TAG‌ نام دارد)

خانم GLEEN CLOSE از هنرپیشه های مسن گلدن گلوب

(خانم GLEEN CLOSE از هنرپیشه های مسن مراسم امسال بود که لباسی بلند و پوشیده مشکی رنگ از برند ARMANI  PRIVE را بر تن داشت که با جواهرات CARTIER ست خوبی را به ارمغان آورده بود. او برنده بخش DRAMA MOTION PICTURE  شد. خانم کلوز، بانویی هفتاد و یک ساله و خوش تیپ است که جدید ترین نفش  آفرینی  وی در فیلم THE WIFE محصول سال ۲۰۱۷ میلادی بود)

 نامزد بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در گلدن گلوب

(در این لباس، TIMOTHEE CHALAMET، طرحی مشکی رنگ از برند LOUIS  VITTON  را بر تن دارد. او نامزد بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد بود. این هنرپیشه بیست و سه ساله آمریکایی، در فیلم پسر زیبا (BEAUTIFUL BOY) نقش آفرینی کرده بود. تحلیل وی از مراسم امسال را در اینستاگرامش در این نشانی دنبال کنید)

خانم THANDIE NEWTON در گلدن گلوب

(خانم THANDIE NEWTON در این لباس زرق و برق دار نقره ای، محصولی از کالکشن  ۲۰۱۹ مایکل کورس را به نمایش گذاشته است. تاندیه نیوتن، متولد ۱۹۷۲ در وست مینستر است و نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در مراسم هفتاد و ششم بود. او در سال ۱۹۹۸ میلادی با OL  PARKER‌ا ازدواج کرد)

لباس خانم GEMMA CHAN در گلدن گلوب

(در این لباس، خانم GEMMA CHAN را شاهد هستیم که طرحی از اوت کوتورهای ۲۰۱۸ والنتینو ایتالیا را به نمایش می گذارد. جواهرات الماس او از برند FOREVERMARK است که با کفش های پاشنه بلند خوش دوختی از برند CHRISTIAN LOUBOUTIN ست شده  است. او سی و شش ساله و متولد لندن است و در کمدی درام CRAZY RICH ASIANS ایفای نقش کرد. اینستاگرامش را در این نشانی دنبال کنید)

سلبریتی های مراسم هفتاد و ششم گلدن گلوب

(خانم KIKI LAYNE نیز از جمله سلبریتی های  مراسم هفتاد و ششم گلدن گلوب بود که محصولی از اوت کوتورهای تور دار بلند خوش طرح از برند DIOR را به نمایش گذاشت که با جواهراتی از برند بولگاری، ست زیبایی را خلق می کرد. جدید ترین فیلم او، IF BEALE STREET COULD TALK  است. این سلبریتی سیاه پوست، تا کنون سابقه تصاحب جایزه ای ندارد و هیچ صفحه ای در اینستاگرام به صورت رسمی متعلق  به ایشان نیست)

لباس TARAJI HENSON در گلدن گلوب

(این لباس از VERA WANG  COLLECTION بوده  که توسط TARAJI HENSON در مراسم هفتاد و ششم پوشیده شد. ایشان در فیلم PROUD MARY در سال ۲۰۱۸ نقش  آفرینی کرد و هنرپیشه چهل و هشت ساله واشنگتنی است که تا کنون سابقه  تصاحب جایزه  ای  نداشته  است. اینستاگرامش را در این نشانی دنبال کنید)

لباسRACHEL WEISZدر مراسم گلدن گلوب

(در این عکس، شاهد لباسی از RACHEL  WEISZ  هستیم  که توسط CELINE دوخته شده و با جواهرات کارتیه  ست شده است. این لباس مشکی سفید، کفشی از برند JIMMY CHOO داشته و کیف  دستی کوچکی از برند EDIE PARKER را به نمایش می گذارد. خانم راشل، در یکی از بخش های گلدن گلوب ۲۰۱۹ نامزده شده بود. او متولد ۱۹۷۰ در  انگلیس و همسر DANIEL CRAIG است. جدید ترین نقش آفرینی  ایشان در فیلم  THE FAVOURITE  است)

جولیان مور در مراسم فرش قرمز گلدن گلوب ۲۰۱۹ میلادی

(جولیان مور این قدر مطرح  است که اوت کوتور سفید رنگ خوش طرح و ساده ژیوانشی او در مراسم فرش قرمز  گلدن گلوب ۲۰۱۹ میلادی در کانون توجه مجلات مد و لباس جهان از ELLE تا VOGUE قرار  بگیرد.  لباس وی با جواهرات شوپارد ست شده بود.  او متولد ۱۹۶۰ در امریکا بوده و سابقه  دریافت اسکار ۲۰۱۵ دارد. لباس هالتر سفید رنگ وی بازتاب  های زیادی پیدا کرد. اینستاگرام جولیان مور را برای تماشای جزییات بیش  تر این لباس و نظراتش در باره مراسم امسال را در این نشانی دنبال کنید)

خانم ملیسا مک کارتنی همیشه خندان در مراسم گلدن

(در این عکس، شاهد لباس پوشیده بلندی از برند REEM ACRA هستیم که با جواهرات شوپارد، ست شده است. خانم ملیسا مک کارتنی همیشه خندان در مراسم امسال، نامزد شده بود. او چهل و هشت ساله و طراح مد است که سال  ۲۰۰۵ با BEN FALCONE ازدواج کرد. او سابقه نامزدی اسکار و بفتا داشته و تا کنون جایزه ای نگرفته  است)

کنار برادلی کوپر در مراسم گلدن گلوب

(یکی از جذاب ترین لباس های  به نمایش در آمده در فشن شو فرش قرمز گلدن گلوب ۲۰۱۹ میلادی را شاهد هستیم که ایرینا شایک، مدل سرشناس روس و همسر سابق کریس رونالدو، به نمایش گذاشته است و محصولی از برند گوچی است. او در کنار برادلی کوپر همیشه  خندان با کت و شلوار سفید رنگ بربری ایستاده است)

مراسم گلدن گلوب 2019 میلادی

(طرح مشکی رنگ از JUDY GREER که محصولی از برند ALBERTA FERRETTI  است.  او کت و شلوار مشکی شیکی که الگویی برای بانوان علاقمند به کت و شلوار پوشی هستند، ارائه  کرده که در نظر داشته باشید)

خانم امی ادامز در مراسم گلدن گلوب 2019

(خانم امی ادامز، قد بلند همیشه خندان خوش پوش مراسم امسال بود که لباس آبی رنگی از برند jimmy choo را با جواهرات کارتیه به نمایش گذاشت. همان طور که ملاحظه می کنید، جواهرات کارتیه، شوپارد و بولگاری، از جمله  محبوب ترین برند جواهرات برای سلبریتی های سینما محسوب می شود. خانم  آدامز، برای ۲ بخش نامزده شده بود که نتوانست دست پر مراسم  را ترک کند. او قبلا سابقه دریافت ۲ گلدن گلوب و ۵ بار نامزدی اسکار در کارنامه  داشت.  او همسر DARREN LE GALLO  بوده  و چهل و چهار سال سن دارد. ایشان  در فیلم SHARP OBJECTS حضور داشت)

حتما بخوانید: خانواده شیکپوش دیوید بکهام

همراهان گرامی

اگر شما هم درباره این لباس های باشکوه خوش طرح و نقش مراسم امسال،  نظر و دیدگاهی دارید، از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما خوشگل ترین لباس سلبریتی ها در گلدن گلوب ۲۰۱۹ کدام بود؟

خوشگل ترین لباس سلبریتی ها در GOLDEN GLOBE

3 دیدگاه

3 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا