استایل و مد بانوان

مدگردی با لیلا بلوکات : هنرپیشه جذاب سریال « لحظه گرگ و میش »

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد چهارم آذر ماه ۱۳۶۳ در تهران، دانش آموخته رشته کارشناسی طراحی فرش دانشگاه آزاد، صاحب موسسه مهر لیلا و هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون است که از اواسط دی ماه ۹۷ در سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان، نقش آفرینی می کند. او از سال ۱۳۷۷ با بازی در سریال روزهای زندگی به کارگردانی سیروس مقدم به تلویزیون آمد و در سه عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون، یک هنرپیشه فعال محسوب می شود. گزارش امروز ما نگاهی دارد به زندگی و مد گردی لیلا بلوکات و روایتی از سبک زندگی دیجیتالی این هنرپیشه نیکوکار خوش پوش سینمای ایران.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: لوکس ترین مزون های تهران را ببینید

داستان لیلا بلوکات

لیلا بلوکات تا دی ماه ۹۷، مجرد بوده است و بنا به گفته خود که خواستگارهاش پولدار داشته و دارد، هم چون نیکی کریمی و هدیه تهرانی و سحر  قریشی  و بسیاری از سلبریتی های سینما و موسیقی ایران، تجرد را به ازدواج ترجیح داده است. علتش را هم در برنامه دورهمی گفته بود: وقت شوهرداری ندارم. . . لذا هر سایت و کانالی که درباره ازدواج لیلا بلوکات با فلان هنرپیشه و فوتبالیست و کشتی گیر و والیبالیست اطلاعاتی ارائه می دهد، نادرست است.

او هم چون بهاره رهنما، حضور فعالی در صحنه نمایش داشته و در سال ۱۳۹۴ در نقش نورا که قهرمان اصلی نمایشنامه خانه عروسک بود، ایفای نقش کرد. او سال ۹۷ نیز در چند نمایش مثل شیروانی داغ نقش  آفرینی کرد.

لیلا بلوکات ، خیلی کم مصاحبه می کند و بخشی از سبک زندگی ایشان را می توان در اینستانوشته هایش که بعضا مثل استاد پرویز پرستویی، مفهومی می شود را دنبال کرد.  این دختر آذر ماهی سینمای ایران، چندی پیش در برنامه فرمول یک علی ضیا در شبکه اول سیما حاضر شد و به بخشی از پرسش های همیشگی طرفدارانش پاسخ داد.  پرسش هایی که تا حدی قبلا در برنامه دورهمی مهران مدیری در شبکه نسیم سیما نیز به آن پاسخ  داده بود.

سلفی لیلا بلوکات و شیرین مقدم

(سلفی لیلا بلوکات و شیرین مقدم. او زیر این سلفی زمستان ۹۶ در اینستاگرامش نوشت که سلوک من، مهربانی است و نیازی برای آدم گمشده  امروز که مهربانی را انتخاب می داند و دوست داشتن حرمت دارد و منعفت نیست)

او مدت ها بود که پس از نقش آفرینی در سریال محمد حسین لطیفی، در تلویزیون دیده نمی شد. او مهم ترین  دلیلی که باعث  شد، مدت ۶۰ ماه از تلویزیون دور باشد، حضور فعالانه در صحنه نمایش در تماشاخانه های پایتخت دانست که البته با هنرنمایی ایشان در چند فیلم سینمایی نیز همراه بود. اکنون با پخش سریال  لحظه  گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان، بار دیگر شاهد هنرنمایی لیلا در شب های زمستان رسانه ملی هستیم. شب هایی که به خاطر پخش زنده مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا، احتمالا تحت الشعاع این رویداد قرار بگیرد و انتظارت بانوی عمارت را براورده نکند.

حتما ببینید: زیباترین مدل های مانتو الناز شاکردوست

لیلا بلوکات و سریال هشتگ خاله سوسکه

( لیلا بلوکات در این عکس، خبر از پایان ساخت سریال  هشتگ خاله  سوسکه داد که بزودی در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود. این سریال به کنندگی حسین یاری ساخته شده و در این هشتگ می توانید جزییات بیش تری از آن را مشاهده کنید)

لیلا بلوکات در سکانسی از سریال هشتگ خاله سوسکه

(تصویری از لباس لیلا بلوکات و بهاره کیان افشار در سکانسی  از سریال هشتگ خاله سوسکه)

لیلا بلوکات با گریم آنیتا شایسته

(تصویری از لیلا بلوکات با گریم آنیتا شایسته که از کلکسیون مد و لباس تابستانی وی بوده و موضوعی برای اینستانوشته های مفهومی اش، فراهم کرد)

استایل لیلا بلوکات در نوروز 97

(تیپ بالا، استایل وی را در نوروز ۹۷ به نمایش می گذارد و حضور آیفون سیکس هم نشان می دهد که او معتاد اینستاگرام است)

ما لیلا بلوکات را با نقش آفرینی در سریال یوسف  پیامبر می شناسیم. او قبلا گفته بود که قرار بود پس از تست هزار و پانصد هنرپیشه نقش زن برای بازی در نقش زلیخا، ایشان انتخاب شود که بعدا،  قرعه فعال به نام کتایون خانم ریاحی افتاد و آن بازی قدرتمند را ارائه کرد. گویا پس از آن که خانم کتایون ریاحی، نقش زلیخا را به دست گرفت، قرار شد که دوران کهنسالی زلیخا را لیلا بلوکات بازی  کند که به دلیل میمیک صورت و عدم جواب دادن گریم چهره او برای پیر نمایش دادن، این رل به اهو خردمند رسید.

حتما بخوانید: ۷۰ مدل مانتو و شیک برای نوروز ۹۸

 اکسسوری های لیلا بلوکات

(تیپ مشکی رنگ و اکسسوری های لیلا بلوکات در تابستان ۹۷)

او در هنرستان، رشته طراحی فرش را خواند و به همین خاطر، علاقمند به موضوع فرش شد تا همین رشته را در دانشگاه نیز در مقطع کارشناسی ادامه دهد. اما در کنارش در کارگاه های اموزشی استاد حمید سمندریان و استاد امین تارخ نیز شرکت کرد که زمینه برای حضور جدی او در صحنه تئاتر و سریال و سینما فراهم گردید. او عاشق اسب سواری و اسکی و فرش بافی است و در اینستاگرامش بعضا ردپایی از آن مشاهده می شود.

لیلا بلوکاتدر اکران خصوصی همه چی عادیه

(تیپ لیلا بلوکات و کلکسیون مانتوهای پاییزی وی در اکران خصوصی همه چی عادیه)

این هنرپیشه خوش اخلاق و خوش پوش در برنامه های تلویزیونی هم به ندرت ظاهر می شود و به جز فرمول یک علی ضیا، او را در دورهمی مهران مدیری و حالا خورشید رضا رشیدپور دیدیم. این بازیگر ۳۴ ساله، حدود بیست سال سابقه بازیگری در صحنه های تئاتر کودکان و بزرگسالان و پرده نقره  ای و رسانه ملی داشته و بازیگر پر  کاری است.

 کلکسیون مانتوهای تابستانی لیلا بلوکات

(تصویری از کلکسیون مانتوهای تابستانی لیلا بلوکات که او را با شلوار جین و شال سفید رنگ مشاهده می کنیم)

سریال لحظه گرگ و میش و سریال از یادها رفته که جدید ترین محصول بهرام بهرامیان است، مجموعه هایی هستند که از لیلا  بلوکات در رسانه ملی شاهد خواهیم بود. تفاوت نقش او به دلیل تفاوت ژانر، قابل تشخیص خواهد بود و پیشرفت لیلا در بازی و گیرا کردن سریال را بینندگان پس از نمایش این سریال ها متوجه خواهند شد. او قبلا گفته بود که این دو سریال را با سخت گیری انتخاب کرده و امیدوار است که مردم از هنرنمایی وی راضی باشند.

لیلا بلوکات نیکوکار

لیلا بلوکات نیکوکار

بسیاری از سلبریتی های سینمای ایران، در فعالیت های نیکوکاری حضور دارند و سفیر موسسات خیریه و درمانی هستند. این کارشناس طراحی فرش و نقاشی، خودش یک موسسه  خیریه به نام مهرلیلا دارد که با ثبت این موسسه، خدماتی به  کودکان و نیازمندان ارائه می کند و گویا، قریب  به یک هزار کودک بی سرپرست را به کمک دوستان و آشنایان و دیگر خیرین، سرپرستی می کند.

موسسه خیریه لیلا بلوکات به نام مهرلیلا

جزییات بیش تر درباره موسسه خیریه این هنرمند سریال لحظه گرگ و میش را در سایت آن دنبال کنید. او همیشه از  این که مهران مدیری و رامبد جوان به او قولی دادند که عملی نکرده اند، شاکی است. آن قول چه بود؟ حضور کودکان موسسه خیریه او به عنوان تماشاچی در برنامه دورهمی و خنداوانه با حضور  جناب خان! امیدواریم این قول ها عملی شود.

موسسه خیریه مهر لیلا

لیلا بلوکات در دورهمی

۲ سال پیش این هنرپیشه سی و چهار ساله مجرد، یکی از مهمانان مهران مدیری در برنامه دورهمی شبکه نسیم بود. ۲ سال پیش گفت که ۳۲ سالش هست. البته کارت ملی اش را فراموش کرده بود که به برنامه بیاورد و با طنزهای مهران خان مدیری نیز همراه شد. در آن برنامه گفت که مجرد بودن را به تاهل ترجیح می دهد. علتش هم این گونه توضیح داد که وقت ندارد! چرا؟ چون باید مدیریت صدها کودک بی سرپرست را در موسسه مهر لیلا بر عهده گرفته و فرصت شوهرداری ندارد. خلاصه برای شناخت بهتر لیلا بلوکات ، به برنامه سال ۹۵ او مراجعه کنید.

اینستاگردی با لیلا بلوکات

نکته ای که باید توجه داشت این است که وی، هنوز مثل بهنوش بختیاری، الناز شاکردوست، مهناز افشار و پرویز پرستویی، بیش از ۳ میلیون فالور ندارد. اما به نظر می رسد که با پخش سریال لحظه گرگ و میش در شبکه سوم سیما، شمار فالورهایش که در دی ماه، کم تر از یک و نیم میلیون کاربر بود، افزایش یابد. او حضور فعالی در اینستاگرام دارد و تلاش دارد تا اینستانوشته های مفهومی را کنار تصاویری از کنسرت ها و افتتاحیه ها و اختتامیه هایی که دعوت می شود، به اشتراک گذاشته و به نوعی با مخاطبانش در ارتباط باشد. او بیش از ۲۰۰ صفحه را دنبال می کند. صفحه اینستاگرام لیلا بلوکات را در این نشانی مشاهده کنید که بر خلاف ترلان پروانه، کامنت گذاری را باز گذاشته است.

اینستاگردی با لیلا بلوکات

(یکی از جدید ترین تصاویری که لیلا بلوکات در اینستاگرام منتشر کرده است، فوتوشوت بالاست که لیلا بلوکات را با ساپورت قهوه ای در یک لوکیشن هنری به نمایش می گذارد)

جدیدترین تصاویر لیلا بلوکات

(فوتوشوتی از خانم بازیگر که لوکیشن آن مشخص نشده است. اما زیر این عکس در اینستاگرامش، نوشته ای از آلفرد نورث وایتهد را منتشر کرد که می  گفت: هیچ امری مثل امر دیگری، تکرار نمی شود و هیچ دو روزی با هم یکی نیست)

استایل یلدایی لیلا بلوکات

(استایل تمام زرد رنگی که در بالا مشاهده می کنید، لیلا بلوکات به مناسبت یلدا ۹۷ در صفحه خود منتشر  کرد که از معدود تیپ های وی با رنگ زرد است که البته  رنگ سال ۲۰۱۸ میلادی نیز نبود)

مطالب مفهومی لیلا بلوکات

(لیلا بلوکات با انتشار فوتشوت بالا که وی را با شال و مانتو زمستانی آبی رنگ به نمایش می گذارد،باز هم مطالب  مفهومی به اشتراک  گذاشت و این بار، پیامی  از ژان پل سارتر را نوشت که می گفت: پیش از این که شما زندگی کنید، به خودی خود هیچ هستید و این به عده شما است که به زندگی معنا بدهید)

سریال هایی که لیلا بلوکات در آن ایفای نقش کرده است

مجموعه های تلویزیونی که لیلا بلوکات در آن ایفای نقش کرده است عبارتند از:

  • سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان ۱۳۹۷ محصول شبکه ۳ سیما
  • سریال زمانی برای عاشقی به کارگردانی محمد حسین لطیفی محصول شبکه تهران ۱۳۹۲
  • سریال راز پنهان به کارگردانی فلورا سام محصول شبکه ۱ سال ۱۳۹۱
  • سریال ناز و نیاز به کارگردانی فلورا سام محصول شبکه ۱ سال ۱۳۹۱
  • سریال سایه روشن به کارگردانی آرش معیریان محصول شبکه تهران سال ۱۳۹۰
  • سریال آسمان همیشه ابری نیست به کارگردانی سعید عالم زاده محصول شبکه ۱ سال ۱۳۸۹
  • سریال جراحت به کارگرداانی محمد مهدی عسگرپور محصول شبکه ۳ سال ۱۳۸۹
  • سریال خسته دلان به کارگردانی سیروس الوند محصول شبکه ۱ سال ۱۳۸۷
  • سریال روز رفتن به کارگردانی جواد افشار محصول شبکه تهران سال ۱۳۸۵
  • سریال پدر خوانده به کارگردانی محمدرضا ورزی محصول شبکه ۱ سال ۱۳۸۴
  • سریال یوسف پیامبر به کارگردانی مرحوم فرج الله سلحشور محصول شبکه ۱ سال ۱۳۸۳
  • سریال یکی مثل من به کارگردانی محسن شاه محمدی محصول  شبکه ۱ سال ۱۳۸۲
  • سریال نقش بر آب به کارگردانی عبدالله باکیده محصول شبکه ۱ سال ۱۳۸۱
  • سریال مزه خوب کودکی ۱ به کارگردانی مسعود رشیدی محصول شبکه ۲ سال ۱۳۸۰
  • سریال سرزمین خاکستری به کارگردانی مرتضی احمدی هرندی محصول شبکه ۲ سال ۱۳۸۰
  • سریال آبدارشاه به کارگردانی رحیم رحیمی پور محصول شبکه ۲ سال ۱۳۷۹
  • سریال همسفر به کارگردانی قاسم جعفری محصول شبکه ۳ سال ۱۳۷۹
  • سریال روزهای زندگی به کارگردانی سیروس مقدم محصول شبکه ۳ سال ۱۳۷۷

لیلا بلوکات در کافه

( لیلا بلوکات ، خود را عاشق املت خوری در روزهای برفی  می داند)

فیلم شناسی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات تا کنون در جشنواره فیلم فجر و جشنواره  تئاتر فجر موفق به نامزدی سیمرغ بلورین نشده است. او در جشنواره سی و هفتم فجر نیز حضور ندارد.

  • فیلم همه چی عادیه محصول ۱۳۹۵
  • فیلم آس و پاس محصول ۱۳۹۴
  • فیلم دراکولا محصول ۱۳۹۴
  • فیلم پنج ستاره محصول  ۱۳۹۲
  • فیلم عملیات مهد کودک محصول ۱۳۹۱
  • فیلم جیب بر خیابان جنوبی محصول ۱۳۹۰
  • فیلم آقایوسف محصول ۱۳۸۹
  • فیلم اخراجی های ۲ محصول ۱۳۸۷
  • فیلم اخراجی های ۱ محصول  ۱۳۸۵
  • فیلم ابراهیم خلیل الله محصول ۱۳۸۴

حضور لیلا بلوکات در برنامه خیریه

(تصویری از فیلم حضور لیلا بلوکات و علی ضیا در یک برنامه خیریه  برای حمایت از کودکان بی سرپرست)

لیلا بلوکات در سفر اروپا

( لیلا بلوکات و کاپشن چرم مشکی رنگ در یک سفر دور اروپا)

 لیلا بلوکات در سفر به شهر cologne

(تیپ لیلا بلوکات در سفر به شهر cologne آلمان که تیپ وی را در زمستان۹۵ به نمایش می گذارد)

لیلا بلوکات ، هنرپیشه فعال سینما و تئاتر، یک نیکوکار تمام عیار است و از هر برنامه ای برای جذب پشتیبانی مادی و معنوی برای موسسه خیریه و دیگر موسسات و مراکز درمانی و توانبخش کودکان و نیازمندان استفاده می کند که تصاویری از آن را در این گفتار مشاهده کردیم. او به مناطق محروم زیاد سفر می کند و بر بالین معلولان و کودکانی سرطانی حاضر می شود که شاید چند روز بیش تر از عمرشان باقی نمانده است. پس بیایم، لیلا را در قامت یک هنرپیشه خلاصه نکنیم. . .

امیدواریم، رویه ای که لیلا بلوکات در معرفی فعالیت های نیکوکارانه در اینستاگرامش دنبال کرده است، توسط سایر سلبریتی های سینما و موسیقی و ورزش و سیاست و فرهنگ ایران نیز مثل قبل با شدت بیش تری دنبال شود تا اینستاگرام سلبریتی های ایران، اکو سیستمی برای کمک به نیکوکاران و ارتقا فرهنگ عامه باشد. شما هم می توانید، یه موسسه خیریه کوچک برای کمک های هیجان انگیز یهویی با دوستان و آشنایان ترتیب داده و دستگیری کنید.

لیلا بلوکات ، عاشق فرش بود و در این رشته تحصیل کرد و از روش دیگری برای درامد زایی از هنر بهره می برد. این سیگنال خوبی است به کسانی که عاشق درآمد زایی از اقتصاد هنر هستند. می توان بازیگر موفقی بدون تحصیلات آکادمیک شد. باید ذهن فریبکار را فراموش کرد و به قدرت باور خود، ایمان داشت .

خیلی زود دیر می شود . . .

نظر شما درباره نقش آفرینی ها و استایل های لیلا بلوکات چیست؟

5 دیدگاه

5 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا