استایل و مد بانوان

استایل لباس بارداری مگان مارکل در استرالیا گردی با همسرش

استایل لباس بارداری مگان مارکل در استرالیا گردی با پرنس هری

سفر مگان مارکل ، عروس آمریکایی و مسن خاندان سلطنتی انگلیس به استرالیا در آخرین هفته های سال ۲۰۱۸ میلادی ، بار دیگر عروس ملکه انگلیس را در کانون توجه رسانه های مد و لباس جهان قرار داد. او در سفرش  به اقیانوسیه، از فیجی و نیوزلند تا استرالیا، بیش از ۵۰ دست لباس از برند های مختلف جهان را بر  تن کرد که در گزارش  امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، به معرفی شماری از آن ها می پردازیم.

مگان مارکل و همسرش که به تازگی ازدواج کرده اند، اکنون که تقریبا ۱۳ هفته از زمان بارداری مگان می گذرد، به  سفری سلطنتی رفته که خارج از عرف خاندان سلطنتی و پروتکل های این مجموعه است. چرا که عروس خاندان در زمان بارداری، حق سفر خارج از انگلیس ندارد. سفر ۱۶ روزه آن ها، بسیاری از رسانه های جهان را همراه خود کرد تا این منطقه جهان را در کنار هری و مگان تماشا کنند.

حتما بخوانید : مدل لباس بارداری به سبک عروس ملکه انگلیس ؛ مگان مارکل

مگان مارکل و همسرش

نکته جالب این است که مگان و هری در شانزده روز بازدید رسمی از  منطقه اقیانوسیه که اکثرا مستعمره بریتانیا است، بیش  از هفتاد و پنج دیدار رسمی از پیش برنامه ریزی شده داشتند که جزییاتش را می توان در توییتر سخنگوی کاخ باکینگهام مشاهده کرد.

 دیدار پرنسس هری و مگان مارکل از اقیانوسیه

حتما بخوانید: بیوگرافی مگان مارکل:« عروس خاندان سلطنتی بریتانیا

مگان مارکل در لباسی از فیجی

( استایل لباس بارداری عروس ملکه انگلیس در این  تصویر،  لباسی الهام بخشی  از فرهنگ مردم  فیجی (Bihemian)  را بر  تن  داشت که محصولی از برند FIGUE است. )

لباسی سنتی مگان مارکل

( مگان مارکل در این  عکس، لباسی سنتی برگرفته از فرهنگ پوشش منطقه  TONGA‌ا اقیانوسیه را به نمایش گذاشت  که محصولی از برند مارتین گرانت (MARTIN GRANT) است. کفش سبز رنگ مگان در این استایل، ستودنی است)

مگان مارکل در لباسی کلاسیک

( استایل لباس بارداری  مگان مارکل در این عکس، لباسی کلاسیک از برند هایی مثل:  SERENA WILLIAMS’S  COLLECTION  و MAISON  KITSUNE و OVERLAND DENIM را به تن کرده  است که وی را در  کنار پرنسس  هری در THE DUBBO AIRPORT نشان می دهد)

مگان مارکل در ملبورن گردی های اکتبر ۲۰۱۸

(پرنسس هری در این عکس، لباسی مونوکروماتیک از برند DION LEE بر تن دارد که وی را در ملبورن گردی های اکتبر ۲۰۱۸ نشان  می دهد . تناسب رنگ لباس او با کت پرنسس  هری قابل توجه است)

مگان مارکل عروس مسن خاندان سلطنتی بریتانیا

(عروس  مسن خاندان سلطنتی بریتانیا را در این تصویر، با لباسی سنتی که الهامی از فرهنگ پوشش منطقه  BONDI BEACH اقیانوسیه است تماشا می کنید که محصولی از برند MARTIN GRANT اعلام شده است)

مگاندر جریان سیدنی گردی های اکتبر ۲۰۱۸

( مگان در این ست زیبا، محصولی از برند ROKSANDA را بر تن کرده است که تناسب هوشمندانه ای بین مدل مو روی شانه و جامه آبی  تیره  در جریان سیدنی گردی های  اکتبر ۲۰۱۸  به نمایش دراورد)

مگان مارکل در لباسی رسمی

(در این عکس، مگان مارکل در لباسی رسمی در کنار پرنسس هری  مشاهده می شود که جامه فاخری از برند EMILIA WICKSTEAD  را در جریان سیدنی گردی های ماه اکتبر به نمایش گذاشت. استایلیست وی، فیلیپ  تریسی است. آقای PHILIP  TERACY، طراح لباس اوت کوتور معروف ایرلندی است که در طراحی کلاه و لباس، مشهور بوده و در فشن ویک های اوت کوتور سالهای اخیر حضور فعالی داشت. وی را در این نشانی دنبال کنید)

کلاه هایی از برند فیلیپ تریسی

(تصویری از کلاه هایی که برند فیلیپ تریسی تولید کرده است)

 کالکشن کلاه های شیک مگان مارکل

(تصویری از کالکشن کلاه های شیک مگان مارکل که محصولی از برند فیلیپ تریسی ایرلندی است)

عروس آمریکایی ملکه انگلیس

(عروس آمریکایی ملکه انگلیس، لباسی جذاب از استلا مک کارتنی را بر تن کرده است که با پوشش سنتی  KOROWAI ست شده و استایل روترا گردی های وی را در کنار پرنسس  هری در نیوزلند به نمایش گذاشت)

لباس ساحل گردی مگان و پرنسس هری

(در این عکس، لباس ساحل گردی مگان و پرنسس هری را در منطقه  FRASER ISLAND استرالیا شاهد هستیم  که محصولی از برند REFORMATION  است)

لباس شب سفید بدون آستین از مگان مارکل

(لباس شب سفید بدون آستین از  مگان مارکل را در این عکس مشاهده می کنید که محصولی از MAGGIE MARILYN  بوده و در شهر  ولینگتون نیوزلند، به نمایش در امد. )

 لباس شب بدون آستین مشکی رنگ از مگان مارکل

(در این عکس، شاهد لباس شب بدون آستین مشکی رنگ از مگان مارکل هستیم  که محصولی  از  برندGABRIELA  HEARST  است. گابریلا هیرست، دختر ۴۰  ساله  اروگوئه ای است که در طراحی  لباس  های لاکچری اوت کوتور،  مهارت دارد. جزییات محصولاتش را می توانید در این سایت مشاهده کنید که مگان ، از کالکشن پاییزه ۲۰۱۸ او استفاده کرد)

لباسی از مگان مارکل که توسط ANTONIO BERARDI طراحی شده

(در این عکس، شاهد لباسی از مگان مارکل هستیم که توسط  ANTONIO BERARDI  طراحی شده است. مگان عاشق رنگ سبز است. آنتونیو براردی، طراح مد بریتانیایی است که حضور فعالی در هفته مد لندن،‌پاریس و میلان دارد.  جدید ترین محصولات  وی را در این نشانی مشاهده کنید)

مگان مارکل در لباسی ساده از برندKAREN WALKER

( استایل لباس بارداری عروس خاندان سلطنتی  در این  عکس، لباسی ساده از برندKAREN  WALKER   را در آکلند گردی های نیوزلند در کنار پرنسس هری در اکتبر  ۲۰۱۸ میلادی تجربه می کند. کارن والکر، طراح مد نیوزلندی است که جزییات جدید تریت محصولاتش که با استقبال  اعضای خاندان سلطنتی بریتانیا همراه شده را اینجا تماشا کنید)

مگان مارکل با جامعه مشکی رنگ

( استایل لباس بارداری عروس خاندان سلطنتی در این تصویر، کت خاکسترش خوش طرح  رابا جامعه مشکی رنگ و مدل مو دم اسبی ست کرده  است. )

حتما بخوانید: اولین فرزند مگان و هری ، آرچی متولد شد

همراهان گرامی

نظر خود را درباره  طراحی مد و لباس و انتخاب رنگ مگان مارکل در اختیار  ما قرار دهید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

زیبا ترین استایل استرالیا گردی  های مگان مارکل  کدام است؟

زیبا ترین استایل استرالیا گردی های مگان مارکل

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا