استایل و مد بانوان

مروری بر تیپ های زمستانی رنگارنگ ۲۰۱۹ به انتخاب فشن بلاگرها

فشن بلاگر ها یا  اینفلوئنسر های دنیای  مد (FASHIN DESIGN INFLUENCERS) افرادی هستند که ایده ها و نظرات خلاقانه و جذاب آن  ها که معمولا با طراحی استایل های کژوال و مجلسی شیک همراه می شود٬ مورد توجه لاکچری گردها و عموم مد باز های شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام قرار گرفته و از آن ها می توان به عنوان فشن آیکون های خودمانی نام برد که گر چه سلبریتی نیستند٬ اما در کانون توجه اینستاگردها قرار دارند.

فشن بلاگر ها در واقع می کوشند تا با معرفی استایل های جدید و رنگ های شاد و طوفان مونوکروم ها و تیپ های کلاسیک و مدرن و تلفیق سنت با مدرنیته در طراحی تیپ٬ سلایق طیف های مختلف مخاطبان و هواداران خود را پوشش داده و برای آن ها٬ پیشنهاداتی هیجان انگیز برای طراحی استایل فصلی ارائه کنند.

 کیارا فراگنی٬ فشن بلاگر ایتالیایی

(پالتو خز گران قیمتی که کیارا فراگنی٬ فشن بلاگر ایتالیایی به نمایش گذاشت و او را در موناکو فرانسه برای کریسمس گردی ۲۰۱۹ به نمایش می گذارد)

معمولا در کنار فش بلاگر ها که اینفلوئنسرهای مهم جامعه اطلاعاتی چند میلیارد کاربره محسوب می شوند٬ یک طراح لباس٬ استالیست و عکاس مد حضور دارد. برخی از اینفلوئنسرهای دنیای مد٬‌ امروزه درامد های صدها هزار دلاری از صفحه اینستاگرام خود داشته و بار ها فوتوشوت هایشان روی جلد مجلات مطرح دنیا قرار گرفته است که کیارا فراگنی (فرانی) فشن بلاگر محبوب ایتالیایی و زیبای عرصه  فشن بلاگری٬ تنها مشتی نمونه خروار است.

(ترکیب کاپشن صورتی با شلوار لی وایز آبی رنگ در فوتوشوت کیارا فراگنی٬ فشن بلاگر  معروف اینستاگرام در میلان گردی های ۲۰۱۹ مشاهده می کنید)

اگر شما هم دوست دارید فشن بلاگر باشید٬ باید خوب ببینیند.  روانشناسی رنگ ها را به خوبی درک کرده و ترکیب رنگ ها را بدانید. انواع و اقسام جنس پارچه و کاربرد گیپور و ساتن و دانتل و رافائل را در طراحی لباس بانوان دانسته و از ان برای ارائه ایده های حرفه ای و منطقی و خلاقانه  استفاده کنید.

حتما بخوانید: دیدار با کیارا فراگنی- معروف  ترین  فشن بلاگر  جهان

هشتگ کریسمس اینستاگرام

(مد های کریسمسی را در هشتگ کریسمس اینستاگرام دنبال کنید)

فشن بلاگرهای موفق معمولا در لوکیشن های آپارتمانی یا استودیویی به معرفی لباس و طرح های مورد نظر خود اقدام نمی کنند و با تغییر لوکیشن  تلاش می کنند تا مخاطبان خود را با مکان های مختلف آشنا کنند تا جذابیت تصاویر افزایش یافته و بتوانند تصاویر خود را روی لوکیشن شهر مورد نظر در اینستاگرام تگ کنند.

حتما بخوانید: پر بیننده ترین هشتگ های دنیای مد در سال  ۲۰۱۸

فشن بلاگر ها با روایت خودمانی

( فشن بلاگر ها با روایت خودمانی سبک زندگی  خود٬ مخاطبان را افزایش  می دهد. کیارا در کنار والنتین٬ خواهرش را مشاهده می کنید)

حتما بخوانید: پر بیننده ترین صفحات اینستاگرام

فشن بلاگر ها برای معرفی تیپ های فصلی (بهاره- تابستانی-پاییزه  و زمستانی) معمولا از ترفند های مختلفی برای معرفی استایل های مورد نظر خود اقدام کرده تا تاثیر گذاری محصول را افزایش داده و کاربران بیش تری را به سمت صفحه خود جذب کنند. مثلا بعضا از ترکیب های رنگی خلاقانه خیلی شاد یا معمولی استفاده می کنند یا سلفی با یک شهروند یا شخصیت معروف را به اشتراک گذاشته یا ویدیو مراسم  تولد یا ولنتاین یا هالووین را به نمایش  می گذارند.

حتما بخوانید: مد گردی با آناشید حسینی- شاخ اینستاگرام ایرانیان

اگر دوست دارید به دنیای فشن بلاگر ها بپیوندید و معروف شده و هم چون یک شاخ اینستاگرام (مثل آناشید حسینی) در این عرصه  فعالیت کنید! توصیه می کنیم که حتما صفحات معروف ترین فشن بلاگر ها و اینفلوئنسرهای دنیای مد را بررسی و استراتزی تبلیغاتی و بازاریابی محصول آن ها را تحلیل کنید.

حتما بخوانید: با معروف ترین مجلات دنیای مد آشنا شویم

میلان گردی های کیارا فراگنی

(برای بانوان خوش سلیقه که به دنبال تیپ زمستانی سفید یا شیری رنگ هستند٬ روایت میلان گردی های کیارا فراگنی می تواند گزینه ای الهام بخش باشد)

حتما بخوانید: استارت آپ های دیجیتالی فشن

پس اگر به دنبال راه اندازی  استارت آپ دیجیتالی فشن در سال ۲۰۱۹ میلادی  هستید٬ ایده های خلاقانه و نواوری که در دنیای مد توسط  فشن بلاگر ها معرفی می شود را در نظر داشته و از جادوی هشتگ ها و قدرت رنگ سال ۲۰۱۹ (مرجانی زنده) برای خلق اکسسوری ها و پاپوش ها و پابند های ارزان و جذاب و دوست داشتنی استفاده کنید.

حتما بخوانید: پیشنهادات طراحی استایل با رنگ سال ۲۰۱۹

تیپ های زمستانی  ۲۰۱۹

کریسمس ۲۰۱۹ آغاز شد و بسیار از مد باز ها به خصوص لاکچری گرد ها٬ به دنبال ترند های کیف و کفش و لباس و اکسسوری هستند تا ببینند ترند های طراحی لباس در سال ۱۳۹۸ به چه صورت است. بهترین راه برای آشنایی  با ترند های سال  ۱۳۹۸ دنبال کردن مد باز ها و ایفلوئنسرها در هشتگ های محبوب مثل fashion. Fasihionista است که شما را با طوفانی از طرح ها و رنگ ها و تیپ ها از خانه های مد لوکس و معروف جهان آشنا کرده و الگوهایی الهامش را برای طراحی  لباس و استایل شما به ارمغان می اورد.

 هشتگ کریسمس در اینستاگرام

(۱۲۹ میلیون عکس روی هشتگ کریسمس در اینستاگرام منتشر شده که جشنواره ای عالی برای تماشای شیوه های دیزاین درخت کریسمس و انتخاب عطر  و لباس و جواهرات و لباس های زمستانی به  روایت فشن بلاگر ها و سلبریتی های جهان است)

شما در زمستان ۹۷ می  توانید از طرح هایی که استایلیست ها و فشن بلاگرها توصیه می کنند استفاده کنید. جدید ترین و سطح بالا ترین تیپ های زمستانی را می توان در تصاویر آن ها جست و جو کرد و معمولا هم ایده های خلاقانه ای در تصاویر آن ها مشاهده می شود که می تواند در دستور کار مشکل پسندان شیک پوش قرار بگیرد.

بلوزهای پشمی به سبک کیارا فراگنی

(برای بلوزهای پشمی و دامن های رنگارنگ این ایده به سبک کیارا فراگنی را توصیه می کنیم)

روی هم پوشیدن لباس ها اگر جشنواره ای نشود٬ جذاب خواهد بود و سلیقه شما و مهارت طراحی تیپ شما را به نمایش خواهد گذاشت. تیپ های زمستانی که به  انتخاب بلاگر ها است٬ گران نیست اما ظاهری جذاب دارد. یکی  از ان ها ترکیب مانتو های رنگارنگ با پالتو است.

تیپ زمستانی آدا اوگانتودو

(تصویر تیپ زمستانی که آدا اوگانتودو٬ فشن بلاگر معروف به نمایش در اورده و مانتو تابستانی به  رنگ آبی فیروزه ای را روی یک کت پاییزی ست کرده است. کیف مدل جدید با کفش پاشته کوتاه سفید رنگ هم ترکیب این استایل را دخترانه کرده است. استایلی امروزی که شکست رنگی خوبی را کمربند به نمایش گذاشته تا ترکیبی متحد با هارمونی جذاب را به نمایش گذارد.  البته شما می توانید از پالتو کوتاه رنگ خنثی هم در این ست استفاده کنید)

لباسی تابستانی برای ست زمستانی

(تصویر لباسی تابستانی که آدا برای  ست زمستانی استفاده کرده بود)

 رنگ سال ۲۰۱۹ میلادی

(برای تیپ های زمستانی می توان کیف هایی به رنگ مرجانی زنده که رنگ سال ۲۰۱۹ میلادی است نیز  استفاده کرد)

تیپ های زمستانی خامانه

(تیپ های زمستانی خامانه می تواند با کت های پشمی و گرم چهارخانه نیز ست شود)

از دیگر  ترکیب های دلپذیر برای  تیپ های زمستانی به روایت فشن بلاگر ها می توان به ترکیب مانتو بافتنی با شلوار سفید رنگ اشاره کرد.  مانتو های بافتنی  (جلو باز یا جلو بسته) معمولا برای  هر  فصلی گزینه خوبی است.  مخصوصا نوع جلو بسته دکمه دار که برای زمستان٬ زیاد دیده می شود. لباس های راحت و گرم که در ان احساس محدودیت نکرده  و میتوانید تا اوایل بهار ۹۸ بر  تن کنید. ترکیب رنگ را توجه کنید تا شایسته باشد.

 تیپ زمستانی مشکی و سفید

(در این تیپ زمستانی  مشکی و سفید٬ شاهد شلوار سفید رنگ هستیم که با ژاکت بافتنی راه راه بلند ست شده است و نیم بوت چرمی هم که با کیف دستی کوچک از جنس چرم کروکودیل٬ ترکیب شایسته  ای برای آن به ارمغان آورده است. تیپی  که آلیس کترین  ارائه کرده٬ راحت و شیک است. قدرت بافتنی راه راه خطوط افقی عریض برای تیپ های زمستانی عالی است و رنگ خطوط با شلوار٬ هارمونی خوبی دارد)

صفحه ALICE  CATHERINA فشن بلاگر انگیلسی مقیم منچستر را در این نشانی دنبال کنید که بیش از ۱۹۴ هزار فالور در اینستاگرام دارد. او بیش از ۹ هزار معرفی استایل در صفحه خود دارد که بعضی٬ دوستی داشتنی است. وب سایت این فشن بلاگر محبوب که ایده های خوبی برای طراحی سایت فشن و تولید محتوا در زمینه مدو لباس در اختیار کارآفرینان جوان ایرانی قرار می دهد را در این لینک مشاهده فرمایید.

تیپ زمستانی مونوکروم آلیس کاترین

(تیپ زمستانی مونوکروم  آلیس کاترین انگلیسی که برای  طراحی استایل  شیک و کژوال بانوان مشکل پسند ایرانی در زمستان مناسب باشد)

طرح محبوب کریسمس ۲۰۱۹

(بلیزر خوش رنگی که آلیس کاترین به  عنوان طرح محبوب کریسمس ۲۰۱۹ میلادی معرفی کرده است)

 تیپ های قهوه ای رنگ شیک و کژوال

(برای علاقمندان به تیپ های قهوه ای رنگ شیک و کژوال٬ آلیس این ترکیب دوست داشتنی را معرفی کرده است که کیف و کفش چرمی قهوه ای رنگ از برند دیور فرانسه  است)

آلیس در تیپ زمستانی

(آلیس در این تیپ زمستانی همچنان بر این موضوع تاکید می کند که روی کت های پشمی هم می  توان  اکسسوری زیبایی مثل کمربند مشکی چرمی را استفاده کرد تا تیپ های خیلی ساده٬ شایسته و زیبا تر به نظر برسد)

تیپ زمستانی کریسمسی ۲۰۱۹

(آلیس در وبلاگ خود برای تیپ زمستانی کریسمسی ۲۰۱۹ این بوت ساق کوتاه چرمی را توصیه  می کند که برای هر استایلی٬ با شکوه خواهد بود)

از دیگر تیپ های پیشنهادی برای زمستان ۲۰۱۹ می توان به ترکیب ژاکت بافتنی با دامن پولکی اشاره کرد که در سال ۲۰۱۸ هم خیلی در طراحی استایل سلبریتی ها دیده  شد. پولک ها چون زرق و برق دارند هم برای استایل های خیابانی و هم تیپ های جذاب شیک٬ کاربرد دارند.

 باشکوه شدن تیپ

(دامن پولکی که با ژاکت بافتنی طرح  دار خوش رنگ ست شده است و حضور  کیف زرشکی  رنگ برای باشکوه شدن تیپ فوق العاده است)

 ژاکت بافتنی فشن بلاگر

(تصویر  ژاکت بافتنی  فشن بلاگر)

ترکیب های سرتا پا مونوکروم  زمستانی هم سبب می شود تا شما قد بلند تر به نظر برسید. روشی خوب برای بانوان چاق قد کوتاه. البته خودتان را نباید به یک رنگ ساده محدوده کنید. از ترکیب طرح های کلاسیک و مدرن استفاده کنید. مثلا پالتو و شلوار را از یک رنگ و طرح انتخاب کنید تا ترکیبی رسمی مثل کت و شلوار مردانه را به نمایش بگذارد.

تیپ جذاب زمستانی فشن بلاگر سیاه پوست آمریکایی

(تیپ جذاب زمستانی به انتخاب فشن بلاگر سیاه پوست آمریکایی)

تصویر  بالا مربوط به الی٬ نویسنده صفحه SLIP  INTO THE STYLE است که مخاطبان زیادی در اینستاگرام دارد و معمولا تیپ های جذاب فصلی  معرفی می کند و خودش نیز آن را ست می کند. پالتو و شلوار طرح دار زمستانی که الی معروف می کند٬ از جنس پارچه پشمی بوده و حالت رسمی دارد. ترکیبی غیر منتظره  که کم تر دیده می شود.  انواع و اقسام اکسسوری ها را نیز می توان با این لباس ست کرد.

حتما بخوانید: اکسسوری چیست و چه کاربردی دارد؟

معمولا با تیپ های اسپرت باید کفش اسپرت ست کرد.

ژاکت خاکستری مناسب برای همه ی تیپ ها

(ژاکت خاکستری تقریبا با هر پالتو و مانتو و دامن زمستانی ست می شود. )

 پوشش های زمستانی بانوان

(تیپی جذاب برای پوشش های زمستانی بانوان که هم کاربرد خیابانی داشته و هم طرح دوست داشتنی سفید و سیاه دکمه دار برای گزینه های مجلسی است)

 تیپ زمستانی نویسنده وبلاگ SLIP IN TO THE STYLE

(کیف چرمی روی شانه  قهوه ای توانسته ست خوبی برای  این تیپ زمستانی نویسنده وبلاگ  SLIP IN TO THE STYLE  به ارمغان آورد. برای کسب  اطلاعات بیش  تر به این تگ بروید)

 فشن بلاگر ها با فوتوشوت های ساده

(همیشه فشن بلاگر ها با فوتوشوت های ساده خود٬ ایده های خلاقانه را برای طراحی استایل بانوان جوان به  ارمغان می اورند که نمونه اش را در بالا مشاهده می کنید)

ژاکت های بدون آستین برای طراحی استایل شیک کژوال

(ژاکت های بدون آستین هم  گزینه خوبی برای طراحی استایل شیک کژوال بانوان شیک پوش است که حضور دامن لئوپارد در این ترکیب٬ ست شادی را توسط این فشن بلاگر سیاه پوست فرانسوی روایت می کند)

 فشن بلاگر فرانسوی در خیابان های پاریس

(پالتو خوش طرح زرد رنگ راه راه مشکی که ترکیبی جذابی برای ست شدن با رنگ پوست این بانو فشن بلاگر فرانسوی را در خیابان های پاریس ۲۰۱۹ به نمایش گذاشته است. برای تماشای محصولات دیگر به این نشانی بروید)

ترکیب بلوز تنگ با شلوار دمپا گشاد هم از جمله  ترکیب های زمستانی است که در صفحات فشن بلاگر ها دیده می شود. سبک های کلاسیک دهه  هفتاد قرن بیستم میلادی٬ هنوز هم مخاطب دارد.

فشن بلاگر مطرح فرانسوی

(شلوار دمپا گشاد با کفش قهوه ای که توسط مگان الابای٬ فشن بلاگر مطرح  فرانسوی به نمایش در آمده است. بلوز طرح پلنگی چسبان با یک شلوار دمپا گشاد٬ تعادل رنگ خوبی برقرار کرده  است. ترکیبی دهه  هفتادی که با سبک های امروزی مد نیز هم  خوانی دارد. همراه شلوار دمپا گشاد بهتر است یک حفت بوت پاشنه بلند هم  پوشیده شود)

اینستاگرام ۱۹۰ هزار فالوری MEGAN ELLABY را در این نشانی دنبال کنید و به جشنواره ۴ هزار طراح جذاب فصلی  او بپیوندید. برای ارتباط با او می توان به  این نشانی ای میل  زد: HELLO@ MEGANELLABY.COM.

 فشن بلاگر معروف برای معرفی تیپ کریسمسی

(سلفی آینه ای مگان الابلای٬ فشن بلاگر معروفی برای معرفی تیپ کریسمسی)

رنگ های شاد در طراحی تیپ های زمستانی

(رنگ های شاد در طراحی تیپ های زمستانی از  علایق مگان الابلای است که نمونه اش را در پالتو فوق مشاهده می کنید. هارمونی رنگ کیف دستی دیور با پالتو مگان جالب توجه به نظر می رسد)

 استایل کژوال زمستانی

(دو ترکیب شایسته برای طراحی استایل کژوال زمستانی به روایت ماگان الابای را در بالا مشاهده می کنید که قدرت لباس های طرح شاد راه راه را به نمایش می گذارد)

بوت های چرمی مورد علاقه مگان الابای

(از جمله بوت های چرمی مورد علاقه مگان الابای برای طراحی تیپ های زمستانی)

دنیای  مد و لباس و لاکچری گردی در سال ۲۰۱۹ را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا