استایل و مد بانوان

رنگ سال ۹۸ در کمد لباس ملکه‌ها و پرنسس‌های مد جهان

رنگ سال ۹۸

موسسه امریکایی پنتون، هم چون رسم همه ساله در اخرین هفته دسامبر، رنگ سال ۲۰۱۹ میلادی را رنگ مرجانی زنده اعلام کرد. این رنگ، الهامی از طبیعت و یکی از رنگهای شاد و جذاب برای طراحی استایل و لباس شیک و مجلسی مردانه و زنانه است. رنگ سال ۲۰۱۹، رنگ سال ۱۳۹۸ است.

اگر به دنبال ست لباس خود با رنگ مو سال ۹۸ هستید، رگه هایی از تناژ های رنگ مرجانی زنده را در طراحی تیپ خود از ژلیش ناخن تا اکسسوری در نظر داشته باشید. از اکسسوری هایی به این رنگ استفاده کنید و در تیپ های بهاره و تابستانه از ان استفاده کنید. ۳۰ مدل جذاب شیک ملکه‌ ها و پرنسس های جهان از انگلستان تا سوئد و اسپانیا که الگو های الهام بخشی برای لاکچری گردها است، از کالکشن کژوال و رسمی کمد لباس آنان انتخاب کردیم که در این گفتار ارائه شده است.

اگر علاقمند به کسب و کارهای دیجیتالی عرصه فشن هستید، حتما در سال ۹۸ به رنگ مرجانی زنده در طراحی محصولات و خدمات خود توجه کنید که می تواند مشتریان بالقوه و بالفعلی را به سمت شما روانه کند. رنگ سال نود و هشت، رنگی محبوب انرژی مثبت ها است. پالت های آرایشی که طیف هایی از رنگ کورال را ارائه می کند، در  برنامه میکاپ سلبریتی های موسیقی و سینما قرار دارد و بانوانی که پوست روشن دارند، از مرجانی به عنوان تم آرایش استفاده کنند که کیت وینسلت، هنرپیشه هالیوود دو نمونه آن را در عکس زیر نشان می دهد.

رنگ سال نود و هشت

رنگی که با رنگهای خنثی به خوب ست شده  و ترکیبی شاد و دوست داشتنی را برای همه سنین در اکثر کاربرد های اداری و خیابانی و مجلسی به ارمغان می آورد. استفاده از هشتگ LIVINGCORAL در اینستاگرام، شما را با شمار زیادی از محصولاتی که با این رنگ معرفی شده اند، آشنا میکند. از پالت های آرایشی و بهداشتی بانوان خوش پوش گرفته تا اکسسوری های خوش رنگ سلبریتی ها به  این رنگ و هم چنین پیشنهادهای هیجان انگیز استایلیست ها برای طراحی استایل به رنگ سال ۹۸.

 مد گردی با رنگ سال

با ما همراه باشید و هم چنان نظرات و دیدگاه های خود را درباره طراحی تیپ با این رنگ به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره رنگ سال ۲۰۱۹

جشنواره مد گردی با رنگ سال ۹۸

جشنواره مد گردی با رنگ سال ۹۸

(اولین عکس، شما را با استایل های خیابانی تیلور سویفت، یکی از ۱۰ کاربر پر بیننده در اینستاگرام آشنا می  کند. تیپ بالا،مربوط به استایل کژوال مرجانی زنده وی در لس آنجلس  گردی های ۲۰۱۷ است. نگاه کنید که چگونه کمربند می تواند به عنوان یک اکسسوری، تیپی را از سادگی خارج کند. پس در تیپ های خیابانی داخل یا خارج از کشور، اگر به دنبال نوروز گردی ۹۸ هستید، لباس های راحتی به رنگ مرجانی زنده، انتخابی هوشمندانه خواهد بود)

 طراحی استایل شاد و دلپذیر در بهار وتابستان ۹۸

(هم در استایل های خیابانی و هم در پرفرومنس ها طوفانی، تیلور سویفت، مخاطب تنالیته های مرجانی زنده است که برای بانوانی که پوست روشن دارند، گزینه خوبی برای طراحی استایل شاد و دلپذیر  در بهار وتابستان ۹۸ است)

استفاده از رنگ مرجانی در انتخاب رنگ لباس مجلسی

(جنیفر لوپز، صاحب امتیاز برند JLO هم بارها در پرفورمنس ها و پارتی های سال های اخیر، از رنگ مرجانی در انتخاب رنگ لباس مجلسی استفاده کرد. نمونه اش را در دکلته خوش نقش گیپور دار از برند گوچی مشاهده می کنید. جنیفر، مدل های جدید از لباس های خود در سال ۹۸ را در اینستاگرام پر فالورش به اشتراک می گذارد. انتخاب های شاد و رنگارنگ جنیفر را اینجا تماشا کنید)

 طراحی لباس های مجلسی بهار و تابستان ۹۸

(نیویورک گردی های تابستانی  با جنیفر لوپز با لباس مجلسی و شیک بدون آستین خوش رنگ نارنجی را در سال  ۲۰۱۶ میلادی مشاهده می کنید که طرح الهام بخشی برای  طراحی لباس  های مجلسی بهار و تابستان ۹۸ بانوان خوش پوش است)

لباس خوش رنگ مرجانی

(در  این عکس، لباس خوش رنگ مرجانی دنباله دار بلند از آریانا گرانده، خواننده مطرح تینیجرهای آمریکا را مشاهده می کنید که در سال  ۲۰۱۲ میلادی در مراسم فرش  قرمز EMMY AWARDS‌ در لس آنجلس شرکت کرد. جدید ترین کالکشن های لباس ۹۸ آریانا گرانده را در اینستاگرامش مشاهده کنید)

میکاپ با تم مرجانی

(ریحانا،  صاحب برند Riri و فنتی دراین دو عکس مشاهده می کنید که به صورت هوشمندانه ای، از میکاپ با تم مرجانی استفاده کرده است. او عاشق بلورهای بافتنی تناژهای رنگ مرجانی است که در عکس چپ مشاهده می کنید. اینستاگرام ریحانا در  این نشانی، شمار را با جدید ترین کالکشن لباس ها و لوازم آرایش آشنا می کند)

لباس و کلاه به رنگ مرجانی زنده

(مگان مارکل، عروس جدید ملکه الیزابت دوم، یکی از عروسی های جنجالی و پر بیننده سال ۲۰۱۸ میلادی را رقم زد. همسر  پرنسس هری، در این عکس، نشان می دهد که لباس و کلاه به رنگ مرجانی زنده، محبوب اعضای خاندان سلطنتی انگلیس در تابستان است.)

حتما بخوانید: آنچه درباره عروسی مگان مارکل باید بدانیم

عروس های ملکه انگلیس در لباس هایی از رنگ سال ۹۸

(تصویری از استایل های کژوال مگان مارکل و کیت میدلتون (همسر پرنس ویلیام) عروس های ملکه انگلیس در لباس هایی از رنگ سال ۹۸: مرجانی زنده)

دوشس کمبریج در استایل مرجانی

(دوشس کمبریج در  این استایل مرجانی، لباس خوش رنگی را با یک لباس ورزشی خاکستری رنگ ست کرده است. کنتراست رنگ را نگاه کنید. خودش ایده های جذابی  را در ذهن شما خلق می کند)

 دامن خوش رنگ تنگ مرجانی

(در این عکس، استایل پرنسس  اوژنی را در سال ۲۰۱۲ میلادی در زمان بازدید از کلیسا سنت چرچ به منظور شرکت در ضیافت نهار BIG JUBILEE مشاهده می کنیم که دامن خوش رنگ تنگ مرجانی را یک لباس گیپور مشکی ست کرده است)

حتما بخوانید: همه چیز درباره عروسی پرونسس  اوژنی- نوه ملکه انگلیس

 نمونه ای مرجانی رنگ از کالکشن لباس های مجلسی

(در این عکس شاهد نمونه ای مرجانی رنگ از کالکشن لباس های مجلسی SARAH FERUGSON هستیم که همسر اسبق پرنس اندرو، از اعضای خاندان سلطنتی انگلیس به شمار می رود. او این لباس را برای شرکت در مراسم amfAR که در نیویورک برگزارشده بود بر تن کرد)

کت مرجانی رنگ سه دکمه

(در این عکس، تیپ کت و دامن ملکه لتیزیا (QUEEN LETIZIA) را شاهد هستیم که با کفش های سیندرلایی و دامن رنگارنگ  گل  دار، شکوه خاصی به کت مرجانی رنگ سه دکمه داده  است. تیپی که وی را در سال  ۲۰۱۵میلادی  در خانه EL PARDO PLACE اسپانیا به نمایش در می آورد. )

 لباس مرجانی زنده ملکه ماکسیما

(تصویری از لباس مرجانی  زنده ملکه ماکسیما (QUEEN MAXIMA) همسر پادشاه هلند که وی یک لباس فاخر طرح دار دوست داشتنی بلند آستین دار را در زمان بازدید از منطقه CHAMPALIMAUD CENTER در  سال ۲۰۱۷  میلادی بر  تن داشت. این ملکه چهل و هفت ساله یکی از فشن آیکون های مد هلند در سال های اخیر بوده و همسر پادشاه ویلیم الکساندر است. او از خانواده امریکای لاتین متولد شد)

 استایل های مرجانی رنگ ملکه

(در ادامه بررسی استایل های مرجانی رنگ ملکه و پرنسس های جهان، به پرنسس ماری میرسیم. بانوی چهل و هشت ساله خوش تیپ خندان که با قد بلند، یک لباس رسمی سلطنتی را بر تن کرده  است که جشنواره ای از دانتل و گیپور خوش دوخت است. او در این استایل، در کنار همسرش، در مراسم عروسی پرنسس مادلین، دختر  پادشاه سوئد در سال ۲۰۱۳ میلادی  شرکت کرد. کرون پرنسس ماری (CROWN PRINCESS MARY) همسر فردریک، شاه دانمارک است گه سال  ۲۰۰۴ با ایشان ازدواج کرد و ۲ فرزند دارد)

صحبت از اعضای خاندان سلطنتی سوئد کردیم، بد نیست به عکس زیر توجه کنید.

 لباسی خوش دوخت و نقش به رنگ مرجانی

(در این عکس، لباس پرنسس  ویکتوریا، دختر پادشاه سوئد که لباسی خوش دوخت و نقش را به رنگ مرجانی بر تن دارد را مشاهده می کنید که در کنار پرنسس سوفیا و سارا هالکویست و لینا فرید و پرنس فیلیپ، پسر پادشاه سوئد و همسرش ایستاده است )

 لباس مرجانی ابریشمی پرنسس ویکتوریا

(در این عکس، پرنسس ویکتوریا، دختر پادشاه سوئد، یک سال پس از ازدواج با پرنس دانیل، در مراسم عروسی کیت میدلتون حاضر شدند. لباس مرجانی ابریشمی پرنسس ویکتوریا، محصول شاهزاده مد لبنانی ها یعنی ELIE  SAAB  است. )

لباسی که رنگ زیبا مرجانی در آن درخشنده است

(لباس فاخر  و باشکوهی که در بالا مشاهده می کنید، پرنسس ویکتوریا، دختر پادشاه سوئد، در مراسم اعطای جایزه  نوبل ۲۰۱۴ میلادی که در بلو هال استکهلم برگزار شد بر تن کرد. اعضای خاندان سلطنتی سوئد در مراسم اهدای جایزه نوبل که همه ساله در دسامبر برگزار می شود، بایستی با لباس های رسمی و جواهرات سلطنتی حاضر  شوند. لباسی که رنگ زیبا مرجانی در آن درخشنده است. مجلل ترین ضیافت شام جهان، هر ساله در بلو هال  استکهلم با حضور هزاران شرکت کننده برگزار می شود)

لباس مجلسی با تنالیته ای از رنگ سال ۹۸

(در این عکس، پرنسس مالدین را مشاهده می کنید که در زمان بارداری دوم، لباس مجلسی با تنالیته ای از رنگ سال ۹۸ را بر تن دارد. این رنگ مناسب همه بانوان در همه سن و در همه شرایط است)

لباس ساده بدون آستین بلند مرجانی رنگ

(نیکول کیدمن را در شصت و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن فرانسه  مشاهده می کنید که  لباس ساده بدون آستین بلند مرجانی رنگ را درفوتوشوت مراسم، به نمایش می گذارد. اینستاگرام نیکول کیدمن در سال  ۲۰۱۸ میلادی  خیلی فعال شد. کالکشن لباس و اکسسوری نیکول کیدمن در سال ۹۸ را اینجا دنبال کنید که شما را با برندها و نکته های جالبی آشنا می کند)

فوتوشوت نیکول کیدمن و لیدی گاگا

(تصویری از فوتوشوت نیکول کیدمن و لیدی گاگا که طوفانی از لایک را در اینستاگرامش به ارمغان آورد)

تیپ مرجانی رنگ زیبا از ملکه مد قرن بیستم

(تیپ مرجانی رنگ زیبا از ملکه مد قرن بیستم یعنی پرنسس دایانا فقید، عروس ملکه انگلیس را در استایل ایشان در سال ۱۹۹۵ میلادی مشاهده می کنید)

حتما بخوانید: مدگردی با پرنسس دایانا

لباس مرجانی محصولی از برند لاکچری ژیوانشی

(در این عکس، شاهد لباس سلطنتی تور دار بدون آستین ساده اما جذابی از پرنسس گریس کلی در کنار پرنس راینیر موناکو هستیم که محصولی  از برند لاکچری ژیوانشی را بر تن کرده است)

استایل مرجانی ملکه انگلستان

(ملکه الیزابت دوم، ملکه انگلستان، همیشه دراستایل های رسمی تابستانی و زمستانی، از رنگ مرجانی زنده  درانتخاب پالتو و لباس های رسمی خود استفاده می کند که دو تیپ از ایشان در سال های اخیر به رنگ سال ۹۸ را شاهد هستیم)

اگر شما میخواهید، مبلمان خانه را به رنگ سال ۹۸ طراحی کنید یا در خرید پاپوش و اکسسوری و شال و روسری، نمونه هایی الهام بخش از محصولاتی به رنگ مرجانی زنده و طیف های رنگی مختلف آن را مشاهده کنید، توصیه می کنیم که حتما به این هشتگ رفته و تصاویری که کاربران از سراسر جهان در آن به اشتراک گذاشته اند را مشاهده کنید.

محصولاتی به رنگ مرجانی

حتما بخوانید: لوکس ترین مزون های تهران را اینجا ببینید

روانشناسی رنگ سال ۹۸

  • اگر خواستید رنگ سال ۹۸ را در طراحی استایل خود به کار ببرید، از نظرات استایلیست ها کمک بگیرید.
  • برترین فشن بلاگرهای ایرانی و جهان در سال نود و هشت، شما را در طراحی استایل مرجانی یاری می کنند.
  • رنگ سال، نماد قدرت، اشتیاق و عشق و دوست داشتن است. محبوب انرژي مثبت ها است. در سال نود و هشت با این رنگ، شادی و حس امید را به خود و دیگران منتقل کنیم. اگر سیگنال های جهانی انرژی مثبت، آرمان شما است، رنگ کورال را در طراحی لباس بهاره و تابستانی نود و هشت در نظر داشته باشید.
  • صورتی و مرجانی، یادآور پاستیل های خوشمزه است. سعی کنید از جشنواره ای شدن تیپ خود پرهیز کنید.
  • مرجانی و نارنجی، ترکیبی شاد و محبوب طراحان برند است. چرا که پیام اجتماغی فوق العاده داشته و توده ها را با خود همراه می کند.
  • افرادی که رنگ سال نود و هشت را بر تن می کنند، سر زنده و بازیگوش به نظر می رسند.
  • اگر به دنبال تم پارتی و مهمانی های لاکچری و دورهی های تابستانی هستید، کورال، گزینه هوشمندانه ای برای سلفی بازهای اینستاگرام است.
  • کودکانی که اشتهای خوبی ندارند، با پوشیدن لباس های نارنجی و مرجانی، اشتهای آن ها باز می شود. در روز ولنتاین و سالگرد ازدواج، تیپ مرجانی را در نظر داشته باشید.
  • کنتراستی فوق العاده با کالر های خنثی و تیره دارد.

همراه گرامی

اگر شما هم پیشنهاداتی برای ست کردن لباس با رنگ پر انرژی و پر شور و حرارت سال  ۹۸ دارید، نظرات خود را از طریق بخش  کامنت با لوکس تهران به اشتراک بگذارید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما بهترین طرح لباس ملکه ها و پرنسس های جهان با رنگ سال ۹۸ کدام است؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا