برند ها

با ۳۰ مدل کفش نایک مردانه و زنانه پرفروش آشنا شویم

پر فروش ترین کفش نایک

نایک بهتر است یا آدیداس؟ این سوال بسیاری از هواداران برترین برند های کفش جهان است. محصولات نایک، پر زرق و برق و با فناوری های گوناگون خلاقانه ای ساخته می شود و مثل آدیداس آلمانی ها، خیلی ساده نیست. اما هر دو، بسیار پر فروش و محبوب هستند. در این گزارش، شما را با جدید ترین محصولات نایک شامل زوم، ایرمکس، مرکوریال، مجیستا و ساق دار آشنا می کنیم. نایک اصل مردانه و زنانه برای عاشقان طراحی استایل های ورزشی، یک انتخاب عالی به نظر می رسد. نمایندگی های فروش نایک اصل در تهران و کیش و قشم و مراکز استان ها را با دقت انتخاب کنید و توصیه های ۲۰ گانه انتهای این گفتار را هم مطالعه کنید.

اگر شما خواننده گرامی، تجریه ای در خرید یا نگهداری و پوشش این مدل ها دارید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنیت با ما به اشتراک بگذارید.

نایک بهتر است یا آدیداس

حتما بخوانید: همه چیز درباره کفش ورزشی و لباس های نایک

با ما همراه باشید.

گشتی در جشنواره محصولات رنگارنگ و پر فروش برند نایک

 جشنواره محصولات رنگارنگ و پر فروش برند نایک

برای بانوانی که طرفدار این لوگو هستند، نایک ایر، یک انتخاب هوشمندانه و بسیار ارزشمند است. سبک، راحت و منعطف که سبب می شود یک کفش زیبا و خوش فرم که بر اساس آناتومی پا بانوان طراحی شده است را در اختیار داشته باشیم. چون از پارچه مش در رویه استفاده شده، گردش هوای عالی دارد. زیره لاستیکی آن، به گونه ای است که روی هر سطحی به راحتی می توانید تحرک داشته باشد و تنش های عمودی را کنترل کند. همان طور که در عکس مشاهده می کنید، زیره به شکل waffle  است.

نایک ایر، یک انتخاب هوشمندانه و بسیار ارزشمند

در این عکس، شاهد کتانی زنانه مشکی رنگ مدل ایر پرمیوم ماکس نود هستیم که همان طور که از نامش پیداست، از فناوری معروف AIR MAX این برند سود می برد. برای بانوانی که نیاز به کفش راحتی برای پیاده روی طولانی مدت هستند، یک انتخاب ارزشمند خواهد بود. کفی راحت داشته و قابل تعویض است. کف کفش هم به صورت WAFFLE است که در عکس قبلی هم مشاهده کردید.

کتونی نایک مدل COURT ROYAL

در این کتانی، شاهد مدل زنانه خوش رنگ صورتی هستیم که محبوب بانوان در طراحی استایل بهاره و تابستان است. مدل COURT ROYAL که بندی بوده و رویه آن از جیر است. چون لایه داخلی کورت رویال از مش است، لذا راحتی خوبی برای پاهای بانوان به ارمغان می آورد. روی زبانه کفش و هم چنین بدنه کفش همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید، درج شده است. این موضوعات را هنگام خرید به خوبی توجه کنید تا از خرید محصولات تقلبی نایک، خلاص شوید.

 از مدل های پر فروش کفش نایک

در عکس بالا، شاهد یکی از مدل های پر فروش کفش نایک در سال  های اخیر هستیم. نایک ایر (NIKE AIR)  از جمله فناوری های یونیک نایک است که چند سال پیش با عرضه کفش کورتز، مشتریان زیادی را کسب  کرد. محصولی مقاوم اما مثل همه محصولات نایک، سبک و حس در هوا راه رفتن را به شما القا می کند.  این کفش، از لایه میانی فشرده از جنس پلاستیک بهره می برد و مناسب دویدن و راه رفتن و پرش است.  چرا که ضربه های عمودی به کف پا را کنترل می کند. کفش نایک ایر مثل نایک سول (NIKE SOLE) دارای بالشتک هوا است و عاملی برای محبوبیت و موفقیت این کفش شد.

حتما بخوانید : چطور کفش­ نایک اصل را از تقلبی و فیک آن تشخیص دهیم ؟

محصول پر فروش نایک برای دویدن و راه رفتن

در عکس بالا، محصول پر فروش دیگر نایک است که برای دویدن و راه رفتن مطلوب به نظر می رسد. در این کفش، رویه هایی با نام FLYKNIT که از  الیاف  ساخته شده و از  فناوری فلای وایر در تولید آن استفاده شده است. کفشی یکپارچه که در ساخت آن از نخ های محکم تولید شده و چون منافذ خوبی در کفش تعبیه شده ، لذا تعرق پا به خوبی انجام می شود و گزینه خوبی برای رانینیگ های بلند مدت است.

 محصولات پر فروش نایک در سال های اخیر

در عکس بالا، از دیگر  محصولات پر فروش  نایک  در سال  های اخیر، باید به  لانسراسر اشاره کرد که اواخر دهه اول قرن بیست و یکم میلادی روانه بازار شد. نسخه جدید این کفش را در سال ۲۰۱۸ میلادی شاهد بودیم که با نام اپیک ریکت فلاکنیت روانه بازار شد. محصول فلکسیل (flexible) و با دوام که مقاومت زیادی در برابر رطوبت دارد و تعرق پا نیز در آن به خوبی انجام می شود. مقوله ایی که سبب متفاوت شدن EPIC REACT NIKE با دیگر محصولات شد، به کار رفتن فوم در زیر کفش است.  موضوعی که در زوم ایکس نایک هم دیدیم که طوفانی از carbon fiber بود.

برای دوندگان خیلی مهم  است که انرژی به کار رفته در دویدن، هدر نرود و این سری کالکشن های نایکی با فومی که زیر کفش به کار رفته به آن ها فرصت می دهد تا بازدهی انرژی خوبی داشته باشد تا احساس راحتی شما افزایش یابد.

کتونی نایک از سری زوم فلای

محصولی از سری زوم فلای را شاهد هستیم. این کفش نیز از فناوری فلاوی وایر ساخته شده و محصولی یکپارچه و شکیل است. باز هم شاید فیبرهای کربنی در تولید این محصول محبوب دونده ها هستیم تا در دویدن بلند مدت، احساس  خستگی نکنید.

گزینه ای از کالکشن پگاسوس سی و پنج

در محصول بالا، گزینه ای از کالکشن پگاسوس سی و پنج را شاهد هستیم که برای دویدن های بلند مدت توصیه می شود. اکثر  فناوری های نایکی در تولید آن به کار رفته است. محصول بالشتک ها و فناوری فلای وایر تا تنش  های عمودی به پا شما در راه رفتن های زیادی، کاهش یابد. انعطاف پذیری این کفش به نسبت گران نایک، فوق العاده گزارش شده است.

محصول پر فروش NIKE را در سال ۲۰۱۸ میلادی

در محصول بالا، دیگر محصول پر فروش NIKE را در سال ۲۰۱۸ میلادی شاهد هستیم. PEGASUS TURBO محصولی است که برای دوندگان ساخته شده است مخصوصا کسانی که قصد پیاده روی چند ساعته دارند. فومی عالی داشته و قابل تعویض است. انعطاف پذیری  ین کفش از  جمله  مشخصات فنی  این کفش بوده و دیزاین خیلی متفاوتی با سری های قبلی ندارد.

 نایکی واپرفلای

اگر به دنبال محصولی هستید که برای دویدن های سریع استفاده کنید، نایکی واپرفلای را توصیه می کنیم. لایه فیبر کربنی در تولید این کفش به کار رفته و هم چون دیگر محصولات نایک که در گزارش بالا لوکس تهران به آن اشاره شده است، انعطاف پذیری عالی دارد و برای حرکت  های بلند مدت، مناسب  تشخیص داده می شود. در این محصول نیز از فناوری فلای نیت به  کار رفته  که  جدید ترین فناوری نایک در  تولید کفش های مخصوص رانینگ های مسافت بلند است.

محصول LEGEND REACT گزینه ای مردانه برای راه رفتن بلند مدت

محصول LEGEND REACT گزینه ای مردانه برای راه رفتن بلند مدت است. دیزاین  جذابی داشته  و رویکرد مهندسی خلاقانه لابراتورهای طراحی کفش NIKE در آن قابل مشاهده بوده و لایه پلاستیکی به کار  رفته در بخش  بیرونی، چسبندگی خوبی را برایش به ارمغان می آورد.

NIKE AIR ZOOM VOMRE برای راه رفتن روی سطح هایی که برامدگی داشته

محصول NIKE AIR ZOOM VOMRE برای راه رفتن روی سطح هایی که برامدگی داشته و صاف نیست خوب است. تنش های عمودی وارده به پا ورزشکار را در راه رفتن طولانی مدت به خوبی جذب می کند و بالشتک های هوایی نیز در این محصول، ماموریت خود را به خوبی انجام می دهد. فلای وایر نیز در این محصول به کار رفته است. ایر زوم ومر دوازده زنانه نیز برای بانوان مشکل پسند توصیه می شود. اگر به دنبال نایکی مناسب بانوان در سنین مختلف هستید، NIKE AIR MAX که اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی روانه بازار شد را در نظر بگیرید که دیزاین فوق العاده ای دارد. البته مدل JUVENATE هم ساده و شکیل است. مدل های INTERNATIONALIST  هم ترکیب های رنگی خوبی برای بانوان جوان دارد.

کتانی مردانه از سری ماکس موشون

کتانی مردانه از سری ماکس موشون از جمله محصولات به نسبت ارزان این برند بوده و وزنی سبک دارد. مثل اکثر  محصولات ای برند، هیچ درزی روی رویه دیده نمی شودو رنگ بندی متنوعی دارد. چون از شیارهایی از جنس  لاستیک که زیر کفش طراحی شده بهره می  برد، انعطاف پذیری  خوبی را به ارمغان می  آورد.

کتونب نایک مدل ایرمکس

محصول ایرماکس را مشاهده می کنید که از مدل اسنشال نود است. در تولید ایرماکس، به منظور تعرق خوب پا، مش  به کار رفته تا احساس خشکی نکنید. کپسول هوایی که در این محصول استفاده شده به شما کمک می کند تا در راه رفتن های سریع، احساس خستگی نکنید. اگر در هنگام خرید محصول، با جمله وافل پترن مواجه شدید بدانید که مربوط به زیره کفش از جنس لاستیک است تا مقاومت آن افزایش یابد.

کتونی نایک طرح فری آر

از محصولات جدید این برند آمریکایی، به طرح فری آر ان باید اشاره کرد که سال ۲۰۱۷ روانه بازار شد و بندی بوده و باز هم شاهد مش در طراحی رویه کفش هستیم. رویه طرح دار که برای تشخیص جنس تقلبی از اصل،  به حک شدن لوگو روی رویه توجه کنید.

کتونی نایک مدل HUARACHE RUN ULTRA SE

یک از خوش استایل ترین محصولات این برند آمریکایی را تماشا می کنید که از مدل HUARACHE RUN ULTRA SE بوده و فناوری AIR NIKE در تولیدش به کار رفته است. الیاف مصنوعی و پارچه با دوام سبب شده تا کفشی منعطف با لایه میانی زیره از جنس فیلون (PHYLON) داشته باشد. محصولی با قابلیت ارتجاعی و مقاوم در برابر سایش که برای مسافت های طولانی مفید است. جنس آن چرم نیست و از مواد مصنوعی ساخته شده است.

کتانب نایک مدل NIKE COURT BOROUGH MID

کتانی مردانه مدل NIKE COURT BOROUGH MID از محصولات بندی این برند آمریکایی بوده که ساق بلند است و به خوبی مچ پا شما را کاور می کند. زیره این کفش کاملا یک سره بوده و رویه محکمی دارد. در قسمت ساق، به گونه ای طراحی شده که گردش هوا مناسب باشد و تعرق خوبی را به ارمغان آورد. برای کارهای اداری و گردش های روزانه توصیه  می شود.  اما خیلی مناسب دویدن های طولانی نیست.

کتونی نایک مدل NIKE TANJUN SE

محصولی که در این عکس مشاهده می کنید، سه وجه NIKE TANJUN SE است که رویه پارچه ای نرم داشته و زیر آن نیز برای کاهش تنش های عمودی وارده به کف پا دوندگان، یک فوم به کار رفته که از جنس لاستیک است و در برایر  اصطکاک، مقاومت خوبی دارد. مثل بسیاری از محصولات این برند، شاهد به کار رفتن الیاف مصنوعی هستیم. این محصول بند دار است و انعطاف خوبی برای کاربران دارد.

کتونی نایک مدل ARROWZ SE

در این محصول، شاهد مدل ARROWZ SE هستیم که همان طور که در تصویر بالا آن را از چهار جهت مشاهده می کنیم، بندی بوده و مثل برخی از محصولات این برند آمریکایی، رویه ای مشبک دارد تا تعرق پا شما در طول روز به خوبی صورت بگیرد. زیره مقاوم داشته و دوام خوبی در برابر رطوبت و فشار های گوناگون به ارمغان می اورد. رنگ زیتونی ان، طرفداران زیادی دارد.

کتون نایک مدل NIKE AIR MAX SE VISION

سه وجه از محصول ایر ماکس ویژن را مشاهده می کنید که رویه آن از جنس پارچه مش بوده و مشبک است. در تابستان، تعرق پا به آسانی انجام می شود و قابلیت گردش هوا خوبی داشته و مقاوم در برابر سایش است. اگر به دنبال محصولی هستید که هم به نسبت ارزان باشد و هم همان طور که در عکس شاهد هستید، بالشتک هوایی در قسمت پاشنه داشته باشد، این محصول را توصیه می کنیم: NIKE AIR MAX SE VISION.

 کفش معروف CR7

در این عکس، سه نما از کفش معروف CR7 را شاهد هستیم که بارها توسط کریستیانو رونالدو، فوق ستاره امروز یوونتوس تبلیغ شد. مرکوری ویکتوری سی آر سون مردانه، بندی است و برای بازی روی چمن توصیه می شود.  رویه  کفش در برابر اصطکاک مقاوم  بوده و فناوری داینامیک فیت ساخته شده و تناسب خوبی با آناتومی پا دارد. زیره کفش، آج دار است و کفی فلکسیبل (منعطف) دارد. در برابر سایش مقاوم است و طراحی آن به گونه ای بوده است که در پرش ها و استارت های ناگهانی، به خوبی همراه ورزشکار است.

 محصولی از کالکشن ایر ماکس

در این عکس، شاهد محصولی از کالکشن ایر ماکس نود هستیم که همان طور که در اسمش هم به  کار رفته، الگویی از کفش های کلاسیکی است که در دهه نود میلادی تولید می شد. با بند بسته می شود و بالشتک هوایی در بخش پاشنه کفش دارد که در عکس مشخص است. زیره مرغوب لاستیکی دارد و در برابر اصطکاک، مقاومت خوبی دارد. جنس کفش نیز از جیر است.

ایر ماکس ویژن پرمیوم مردانه

ایر ماکس ویژن پرمیوم مردانه را از سه جهت تماشا می کنید. از محصولات پر  فروش این برند آمریکایی که تلاش کرده تا رویه چند لایه را طراحی کند و همان طور که در عکس هم مشاهده می کنید، بالشتک هوایی در بخش پاشنه دارد. فناوری ایرماکس، تلاش کرده تا فشار وارده به پا ها کاهش یابد. رویه کفش از پارچه مش استفاده شده و موجب گردش هوا در کفش می شود تا تعرق پا به خوبی صورت بگیرد. از ویژگی های تخصصی این کفش، کاهش فشار عمودی وارده به کف پا در حین راه رفتن طولانی مدت است.

کتونی نایک مدل HUARACHE ULTRA

در این محصول که از دو جهت مشاهده می شود، مدل HUARACHE ULTRA که نمونه ای از ان را در بالا توضیح دادیم ارائه شده است. بند دار بوده و رویه آن مثل بسیاری از محصولاتی که در این گفتار لوکس تهران ارائه شد، از مش طراحی شده تا تعرق پا به خوبی صورت بگیرد. زیره کفش نیز لایه فوم دار بوده و از فناوری نایک ایر بهره می برد تا در پرش ها و فرود ها، فشار کم تری را تحمل کنید.

 محصولی پر فروش مکس موشن

در این عکس، از چهار جهت، محصولی پر فروش مکس موشن را مشاهده می کنید که دارای کفی منعطف با رویه مشی و مشبک از الیاف مصنوعی است. اگر به دنبال یک محصول بند دارد نرم و سبک هستید برای پیاده روی های طولانی، این گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

کتونی نایک مدل ایر ماکس اسنشال نود بژ

در این تصویر، رنگ دیگری از مدل ایر ماکس اسنشال نود بژ بندی را شاهد هستید که همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، زیره آن با دوام بوده و از فناوری ایر ماکس سود می برد. کپسول هوا زیر پاشنه دارد و انتخابی سبک و خوب و به نسبت ارزان است.

جدید ترین محصولات نایک

(یکی از راه های آشنایی با جدید ترین محصولات نایک، مراجعه به اینستاگرام ۹۰ میلیون فالوری آن در این نشانی است.)

هشتگ #NIKE در فهرست پر بیننده ترین هشتگ ها در میان ورزشی

(هشتگ #NIKE در فهرست پر  بیننده ترین هشتگ ها در میان ورزشی دوستان اینستاگرام قرار دارد)

توصیه هایی برای خرید کفش نایک مردانه و زنانه در سال  ۲۰۱۹

  • همه محصولات کفش این برند را در سایت COM بررسی کنید تا با مشخصات ظاهری و فنی آن به خوبی آشنا شوید.
  • نمونه های تقلبی محصولات این شرکت آمریکایی در بازار ایران و خاورمیانه بسیار است. حتما مشخصات فنی محصول را با مشخصات ظاهری آن در فروشگاه تطبیق دهید.
  • کتانی NIKE AIR دارای بالشتک ها یا کوسن های نرم و انعطاف پذیر بوده تا پای شما در مسافت های بلند مدت، خسته نشود. همواره سبب میشود تا کفش، فرم اولیه خود را حفظ کند.
  • بالشتک های هوایی نایک، فقط یک فوم نیست و از هوای فشرده استفاده می کند تا پا در برابر ضربه ای مقاوم باشد.
  • بسیاری از محصولات این برند، سبک است. سبک بودن محصولات کفش را یک الگوی الهام بخش از این برند دانسته و در خرید سایر محصولات برندها نیز این فاکتور را در نظر داشته باشید. چرا که پا، قلب دوم شما است.
  • کفش های ساق دار بلند یا ساق کوتاه و بدون ساق، برای کاربردهای متفاوتی در نظر گرفته شده است و هر کدام بر اساس فیزیولوژی بدن و حرکت ورزشکار طراحی شده است. لذا هنگام خرید، به نحوه استفاده توجه کنید.
  • اگر در فروشگاهی دیدید که عنوان محصول اختصاصی نایک درج شده است، بدانید تقلبی است.
  • هیچ محصولی از این برند وجود خارجی ندارد که در سایت رسمی آن، مشخصات فنی اش درج نشده باشد.
  • اگر محصولی با تخفیف های عجیب و غریب در فروشگاهی حتی معتبر ارائه شد، از خرید خودداری کنید. احتمالا تقلبی بودن محصول زیاد است. در این مواقع، به سازمان بازرسی کل کشور اطلاع دهید.
  • بسته بندی های محصولات این شرکت نیز در نوع خود، خاص است. مراقب باشید که بسته بندی های FAKE در اختیار شما قرار نگیرد.
  • محصولات این شرکت دارای SKU CODE‌ است که باید روی محصول و جعبه درج شده است.

توصیه هایی برای خرید کفش نایک

  • اگر قصد خرید اینترنتی محصولات این شرکت از سایت های داخلی را دارید، حتما از پرتالی استفاده کنید که مشخصات کامل را ارائه کرده باشد و نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صمت را در اختیار داشته باشد. بهتر است، امکان مرجوعی هم داشته باشد. شرایط مرجوعی را به دقت بخوانید.
  • اگر در بخش خبری این برند، خبر از عرضه محصولات جدید از فلان سری می کند و فروشگاهی، مدعی است آن را در اختیار دارد، احتمالا تقلبی بودن بسیار است.
  • لوگو و جنس بند ها و هم چنین جنس چرم به کار رفته در تولید محصولات اصلی با غیر واقعی، از جمله موضوعاتی است که می تواند ORIGINAL NIKE  را با FAKE  NIKE‌ تشخیص داد.
  • اگر آشنا یا دوست شما در خارج از کشور است، بهتر است به دلیل نوسانات ارزی و افزایش نمونه های قاچاق غیر اصل، سایز خود را اطلاع دهید تا ایشان در حراجی ها، محصولات اصل را خریداری و هر وقت به ایران آمد به شما تحویل دهد.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا