عطر و ادکلن

بهترین عطرهای ویکتوریا سکرت : از NIGHT تا ANGEL

عطر ویکتوریا سکرت

معرفی محبوب ترین های عطر ویکتوریا سکرت

ویکتوریا سکرت ، برترین برند تولید کننده پوشاک زیر زنانه، اکسسوری و محصولات آرایشی و بهداشتی از جمله عطر است که در سال ۱۹۷۷ میلادی تاسیس شد. این برند، برگزار کننده معروف ترین فشن شوهای لباس در دو دهه اخیر بوده که با کلکسیونی از بهترین مدل های خود که در قالب انجل های ویکتوریا سکرت (VICTORIA SECRET’S ANGEL) صورت می گیرد، مخاطبان میلیونی در سراسر جهان دارد. برند آمریکایی ویکتوریا سکرت ، از سوپر مدل هایی استفاده میکند که به تنهایی، برندی صاحب نام در عرصه مد و لباس و مدلینگ و فوتوشوتینگ بوده و به همین خاطر، رسیدن به این مرحله، آرزویی برای علاقمندان به فعالیت در حوزه فشن بانوان است. فرشتگاه ویکتوریا سکرت طرفداران میلیونی داشته و تا کنون به معرفی ده ها تن از انجل های ویکتوریا سکرت در لوکس تهران پرداخته ایم.

ویکتوریا سکرت، برترین برند تولید کننده پوشاک زیر زنانه

گزارش امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را به تماشای جشنواره ای از نت های شگفت انگیز عطرهای ویکتوریا سکرت از ویکتوریا سکرت نایت تا ویکتوریا سکرت بمبشل می برد تا ترکیبات این عطرها و هم چنین غلظت اسانس و رایحه های اولیه، میانی و تکمیلی آن آشنا شوید.

با ما در گشتی با ویکتوریا سکرت در دنیای عطرها همراه باشید.

برترین های عطر ویکتوریا سکرت

نخستین محصول ویکتوریا سکرت که در گفتار امروز معرفی میکنیم، ویکتوریا سکرت وری سی فور هیم ۲ مردانه (VICTORIA SECRET VERY SAY FOR HIM 2) نام دارد که در سال ۲۰۰۳ میلادی روانه بازار شد. این عطر، ۱۰۰ میل بوده و با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE در گروه بویایی سیتروس (CITRUS) جای می گیرد. در ترکیبات این عطر ارزان، ا فلفل دلمه ای، مریم گلی، میوه سرو کوهی و آلديد به عنوان رایحه اولیه استفاده شده است.

عطر ویکتوریا سکرت

(استایل های  شیشه ای متفاوتی که برای این محصول ویکتوریا سکرت ارائه  شده است)

پس از مدتی، این رایحه جای خود را به ترکیبی از نت های گل شمعدانی، اسطوخدوس، هل، جوز هندی و رازیانه می دهد که ترکیب رایحه میانی را شکل می دهد. برای کسانی که نت هایی از: چوب صندل، چوب درخت ساج، مشک، چوب گایاک به عنوان رایحه اصلی مورد نظر است، ویکتوریا سکرت فور هیم را پیشنهاد میکنیم که پخش بو ماندگاری بو متوسطی دارد.

ویکتوریا سکرت بمبشل زنانه (VICTORIA’S SECRET BOMBSHELL) از جمله عطرهای به نسبت گران اما خوشبو و با طراوت ویکتوریا سکرت بوده که با استایل شیشه ای جذاب و صورتی رنگ خود، با استقبال بانوان ایرانی همراه شده است. این عطر رمانتیک، در سال ۲۰۱۰ میلادی روانه بازار شد و از پر فروش های این برند محسوب می شود.

ویکتوریا سکرت بامبشل صورتی

(ویکتوریا سکرت بامبشل صورتی، یکی از جذاب ترین طرح های محصولات عطر  این برند را دارد که برای کادو، گزینه فوق العاده  وسوسه  انگیزی  است)

این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بوایی فلورال فروتی (FLORAL FRUITY) جای می گیرد و گزینه خوبی برای روزهای سرد سال بانوان شیک پوش و مشکل پسند است.

رایحه اولیه این عطر را نارنگی، گریپ فروت، آناناس، توت فرنگی تشکیل می دهد که این ترکیب خوشبو و آبدار، پس از مدتی جای خود را به ترکیبی جذاب از گل های بهاری مانند: گل یاس، گل صد تومانی، گل ارکیده و گل برف می ردهد. رایحه های اصلی جذاب این عطر را مشک، رایحه های چوبی و خزه بلوط می دهد که پخش بو و ماندگاری بو خوبی را برای این عطر به ارمغان می آورد.

ویکتوریا سکرت نوآتیس زنانه (VICTORIA SECRET NOIR TEASE) عطری متعادل و خوش بو بوده که شروعی شیرین از رایحه های میوه ای را ارائه میکند. این عطر در سال ۲۰۱۰ میلادی روانه بازار شد و در غلطت اشانی EAU DE PARFUM قرار می گیرد. این عطر گروه بویایی فلورال فروتی (FLORAL FRUITY) ترکیب گلی و میوه ای داشته و به دلیل رایحه های شیرین، گزینه خوبی برای روزهای سرد سال بانوان مشکل پسند است.

ویکتوریا سکرت NOIR TEASE

(ویکتوریا سکرت NOIR TEASE به دلیل استایل زیبا و جذابی  که برای  بسته  بندی آن در نظر گرفته شده است، گزینه  خوبی  برای کادوهای تولد و سالگرد ازدواج رمانتیک ها محسوب می شود)

رایحه ابتدایی این عطر را ترکیبی از گلابی، ماندارین، میوه لیچی و سیب قرمز تشکیل می دهد که پس از مدتی با بوی عالی گاردنیا، گل ماگنولیا، نخود شیرین، گل یاس و فریزیا جایگزین می شود. اگر عاشق ترکیب شگفت انگیز از نت های فوق العاده ای مانند: وانیل، چوب صندل، حسن سنگین کهربا، کرم بادام سخوته و مشک هستید، ویکتوریا سکرت NOIR را توصیه میکنیم که ماندگاری بو و پخش بو متوسطی دارد و هم قیمت محصول  قبلی است.

ویکتوریا سکرت فیرلس زنانه (VICTORIA SECRET FEARLESS) عطری مجلسی با رایحه های نیمه شیرین کمی تند از انگور فرنگی بوده که که برای علاقمندان به نت های اولیه گلی مانند زنبق توصیه می شود. این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE  PARFUM در گروه بویایی فلورال فروتی جای دارد و در سال ۲۰۱۴ میلادی روانه بازار شد. این عطر ویکتوریا سکرت در فهرست جدید ترین محصولات عطر زنانه این برند به شمار می رود.

محصولات عطر ویکتوریا سکرت

(از معدود استایل های شیشه  ای با طیف های مختلفی  از  تناژ  رنگی بنفش  محصولات عطر ویکتوریا سکرت  است که آن  را تا حدی از نظر طراحی بدنه  متفاوت از محصولات این برند می کند)

به دلیل رایحه های شیرین پودری و تلخی که در طراحی این عطر به نسبت ارزان به کار رفته است، گزینه خوبی برای روزهای سرد سال بانوان شیک پوش محسوب می شود. در ترکیب این عطر، انگور فرنگی، گل زنبق و ریشه زنبق به کار رفته است.

پخش بو و ماندگاری نسبتا خوبی برای این عطر گزارش شده است که با استایل شیشه ای صورتی منشوری شکل آن، انتخاب  عالی برای کادو تولد و سالگرد ازدواج و ولنتاین خواهد بود.

ویکتوریا سکرت بادی زنانه (VICTORIA SECRET BODY) از جمله عطرای شاداب میوه ای و البته شیرین و گل دار این برند است که حسی خنک و با طراوت را برای علاقمندان عطرهای ویکتوریا سکرت به ارمغان می آورد. این عطر ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی FLORAL AQUATIC جای دارد و در سال ۲۰۱۲ میلادی روانه بازار شد. به دلیل رایحه های خنک گلی و میوه ای به کار رفته در ویکتوریا سکرت بادی، گزینه مطلوبی برای روزهای گرم نیمه نخست سال بانوان است.

خش بو و ماندگاری بو در محصول ویکتوریا سکرت

در رایحه اولیه این عطر، ترکیبی از تمشک، هلو، ماندارین و نیلوفر آبی را شاهد هستیم که پس از مدتی، با نت هایی از گل ماگنولیا، شکوفه پرتقال، گل برف و ارکیده جایگزین می شود. ترکیب اصلی این گل را مشک، کهربا، رایحه های چوبی و ریشه زنبق تشکیل می دهد  که حسی شاداب، با طراوت و البته تمییز را برای بانوان شیک پوش خلق می کند.

پخش بو و ماندگاری بو در محصول ویکتوریا سکرت بادی پر طرفدار این برند، مناسب گزارش شده است.

ویکتوریا سکرت پینک (VICTORIA SECRET PINK) عطری شفاف و ملایم و البته آرامش بخش است که البته این را در تناژ رنگ ملایمی که برای طراحی استایل شیشه این عطر در نظر گرفته اند میتوان احساس کرد. معجونی شاداب برای روزهای گرم بهار و تابستان. این عطر از قدیمی ترین محصولات عطر ویکتوریا سکرت به شمار می رود که در سال ۲۰۰۱ میلادی روانه بازار شد.

ویکتوریا سکرت پینک

ویکتوریا سکرت پینک، ۵۰ میل بوده و با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی فلورال گرین (FLORAL GREEN) جای می گیرد. همان طور که گفتیم، به خاطر رایحه های خنکی که در طراحی آن به کار رفته است، گزینه خوبی برای روزهای گرم نیمه نخست سال بانوان شیک پوش خواهد بود.

رایحه اولیه این عطر پرطرفدار ویکتوریا سکرت را ترکیبی از میوه سروکوهی، ماندارین، برگ گل بنفشه و ترنج تشکلی می دهد که پس از مدتی با تلفیقی از نت های گلی مانند: گل صد تومانی، فریزیا، بهار نارنج و گل برف جایگزین می شود. برای کسانی که رایحه های شگفت انگیز وانیل، مشک، چوب صندول و نت خس خس را می پسندند، پینک ویکتوریا سکرت را پیشنهاد میکنیم که البته پخش بو ملایم و ماندگاری مطلوبی دارد.

از دیگر عطرهای پر طرفدار ویکتوریا سکرت ، می توان به محصول پر طرفدار ویکتوریا سکرت بامبشل (بامب شل) فور اور (VICTORIA SECRET BOMBSHELL FOREVER) اشاره  کرد که عطری مدرن و شیک بوده و رایحه جذاب و میوه ای با حس تلخ  و خنک را تداعی می کند این عطر ۵۰ میل  به نسبت ارزان، با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بوایی فلورال فروتی (floral fruity) جای دارد و عطر رمانتیکی است که در سال  ۲۰۱۳ میلادی روانه بازار شد.

بامب شل فور اور ویکتوریا سکرت

به دلیل رایحه های  خنک و البته  تلخی  که در طراحی  عطر به کار  رفته  است، گزینه خوبی  برای روزهای گرم نیمه نخست سال  به شمار  می رود.  رایحه اولیه آن را گونه ای توت سیاه تشکیل می دهد که پس  از مدتی  با نت اسطوخدوس جایگزین می شود.  نت اصلی  این عطر را رایحه های چوبی  تلخ  ایجاد می کند که پخش بو و ماندگاری مناسبی را برای بامب شل  فور  اور ویکتوریا سکرت به ارمغان می آورد.

محصولات محبوب ویکتوریا سکرت

(از محصولات محبوب ویکتوریا سکرت  میتوان به بامبشل  اشاره  کرد)

ویکتوریا سکرت انجلز لونی  (VICTORIA SECRET ANGELS  ONLY) از گران  ترین  عطرهای  این برند به شمار می رود که در  سال ۲۰۱۴ میلادی با غلظت اسانس EAU DE PARFUM  در حجم ۵۰ میل  روانه  بازار شد. این عطر  در گروه  بویایی  فلورال (گلی) جای  می  گیرد و استایل  شیشه  ای صورتی  آن، انجز  اونلی را گزینه  ای خوب  برای  ولنتاین و سالگرد ازدواج رمانتیک ها میکند.

 ویکتوریا سکرت برای فرشتگان

عطری که  ویکتوریا سکرت برای  فرشتگان  ویکتوریا سکرت و طرفداران انجل ها توصیه  میکند، خنک بوده و نت های گلی آن، حس شادابی را برای روزهای گرم تابستان بانوان شیک پوش به ارمغان  می آورد. عطری با نت های اغوا گر همچون انجل  های ویکتوریا سکرت که با نت های لطیف و شیرین شکوفه سیب، گزینه خوبی برای  پخش بو و ماندگاری  مناسب است. نت های فریزیا  و گل بنفشه، رایحه های ابتدایی این عطر را تشکیل می دهد.

انجل  گلد ویکتوریا سکرت (VICTORIA’S  SECRET ANGEL GOLD) عطری  جذاب  و شاداب است که با نت های ملایم و البته  خنک، ترکیبی پودری از  عطرهای مخصوص تابستان بانوان شیک پوش  را به ارمغان  می آورد.  رایحه  های اولیه این عطر را گل گاردنیا، ترنج و مشک تشکیل  داده که پس از مدتی با نت های شگفت انگیز از مشک و اسطوخدوس جایگزین می شود.

انجل گلد ویکتوریا سکرت

این عطر در سال ۲۰۱۵ میلادی تولید شد  و با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی گلی میوه  ای (FLORAL FRUITY) جای می گیرد. این عطر هفتاد و پنج میل  برای  روزهای نیمه  نخست سال توصیه شده که پخش  بو و ماندگاری  مطلوبی از آن گزارش شده است.

استایل های شیشه ای متفاوت ویکتوریا سکرت

(استایل های شیشه ای متفاوت ویکتوریا سکرت انجل گلد)

از  محصولان ارزان قیمت ویکتوریا سکرت میتوان به امبر رومنس ویکتوریا سکرت (AMBER ROMANCE VICTORIA) اشاره کرد که ۲۵۰ میل بوده و در  سال ۲۰۱۶ میلادی روانه  بازار شد. اسپری  خوب که برای همراهی در کیف های دستی  بانوان، گزینه ارزان و مطلوبی به شمار می رود. نت های وانیلی آن با کهربا ترکیب شده است و برای  روزهای گرم تابستان برای دریافت  حس شادابی با ویکتوریا سکرت ، پیشنهاد می شود. البته  از این محصول، لوسیون بدن ویکتوریا سکرت که حاوی آلو ورا، عصاره هسته انگور و جو هست، نیز در سال های اخیر روانه بازار شده که برای عاشقان ویتامین C-E توصیه  می شود.

جشنواره عطر ویکتوریا سکرت

بامبشل این بلوم  (BOBMSHELL IN BLOOM) از دیگر عطرهای پر طرفدار و البته گران ویکتوریا سکرت است که در واقع نسخه به روز شده از نت های نسخه اورجینال به شمار می رود. حس تند و تیز  گلی  آن، برای  جذاب  به نظر رسیدن، انتخاب معقولی است. ترکیبی کم نظیر از فریزیا صورتی رنگ، سیب سرخ و گل های آبی دارد که به نسبت نسخه های قبلی مثل  بامبشل پارادایز (BOMSHELL PARADISE) که در سال  ۲۰۱۳ میلادی روانه بازار شد و شیشه بی رنگ کمرنگ داشت، نت های قوی تر با ماندگاری بهتری دارد.  این عطر در سال ۲۰۱۴ میلادی تولید شد و به نسبت محصولی  جدید از جشنواره عطر ویکتوریا سکرت محسوب می شود.

BOBMSHELL IN PARADISE VICTORIA’S SECRET

(بامبشل پاردایز (BOBMSHELL  IN PARADISE VICTORIA’S SECRET) )

این عطر  ۱۰۰ میل با غلطت اسانس EAU DE  PARFUM در گروه بویایی  گلی (FLORAL)  قرار داشته و برای بانوان خوش پوش، گزینه  خوبی برای روزهای گرم نیمه نخست سال است.

محصول اسپری اکوا کیس ویکتوریا سکرت (VICTORIA’S SECRET AQUA KISS) در واقع اسپری ساخته شده از نت های گل فریزیا و گل مروارید است که در سال ۲۰۱۶ میلادی روانه بازار شد و در گروه بویایی گلی (FLORAL) قرار می گیرد. همراه خوبی برای کیف های دستی بانوان در روزهای گرم سال.

محصول اسپری اکوا کیس ویکتوریا سکرت

البته از آکوا کیس، لوسیون بدن نیز تولید شده که دارای  ترکیبی شگفت انگیز  از گل آفتابگردان و مواد خنک کننده بود که برای آبرسانی و طراوات پوست بانوان در روزهای گرم سال مخصوصا برای آفتاب گرفتن، توصیه  می شود. در تولید این محصول، از  آنتی اکسیدان های C-E که سرعت جذب بالایی دارد استفاده  شده است.

لوسیون های ویکتوریا سکرت

(لوسیون های ویکتوریا سکرت )

از دیگر محصولات اسپری و لوسیون ویکتوریا سکرت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • VICTORIA’S SECRET EXOTIC
  • VICTORIA’S SECRET REAM
  • VICTORIA’S SECRET COCONUT PASSION
  • VICTORIA’S SECRET COCONUT PASSION LOTION
  • VICTORIA’S SECRET MANGO TEMPTATION
  • VICTORIA’S SECRET MANGO TEMPTATION LOTION
  • VICTORIA’S SECRET LOVE SPELL
  • VICTORIA’S SECRET LOVE SPELL LOTION
  • VICTORIA’S SECRET RUSH
  • VICTORIA’S SECRET PURE SEDUCTION
  • VICTORIA’S SECRET  PASSION STRUCK
  • VICTORIA’S SECRET MIDNIGHT DARE

لوسیون های ویکتوریا سکرت

(لوسیون های ویکتوریا سکرت ترکیبی از گل ها و میوه های استوایی داشته و ماندگاری بو خوبی دارد. از نظر آب رسانی برای پوست های خشک توصیه  می شود و برای پوست های کم هیدراته  گزینه خوبی برای مرطوب کردن پوست است. از  رایحه  های آن میتوان به: EXOTIC BLOOM, ISLAND BREEZE, WILD SCARLET, FORBIDDEN FANTASY اشاره  کرد)

لوسیون بدون اگزوتیک ویکتوریا سکرت

(لوسیون بدون  اگزوتیک ویکتوریا سکرت)

لوسیون بدن واید اسکارلت ویکتوریا سکرت

(لوسیون بدن واید  اسکارلت  ویکتوریا سکرت)

ویکتوریا سکرت  اینتنس  (VICTORIA’S  SECRET INTENSE) از جدید ترین محصولات این برند معرف پوشاک و لوازم زنانه در جهان است که در سال ۲۰۱۶ میلادی روانه  بازار شد. عطری ۱۰۰ میل که با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی  فلورال وانیلی قرار داشته و به نسبت محصولات بالایی گران تر است. این عطر، رایحه شگفت انگیز و البته شیرین و گرم را تداعی میکند که به همین خاطر، برای روزهای سرد نیمه دوم سال بانوان مشکل پسند توصیه  می شود.

 رایحه های اولیه ویکتوریا سکرت

ترکیب شوق آور و هیجان انگیزی از گل های لطیف و نارگیل، که ترکیب رایحه های اصلی آن را تشکیل می دهد.  رایحه های اولیه  ویکتوریا سکرت اینتنس  را آلو سیاه، زعفران، و مشک  تشکیل می دهد.  پخش بو و ماندگاری  شایسته  ای  برای  این  محصول جدید ویکتوریا سکرت گزارش شده  است.

عطر ویکتوریا سکرت فور  اور (VICTORIA’S SECRET FOR EVER) در واقع عطری از نت های خنک از میوه  های شیرین و آبدار تابستانی است مثل ماندارین و گلابی است که با نت هایی  از گل های بهاری  همراه می شود. این عطر در سال  ۲۰۱۵ میلادی  روانه  بازار شد و عطری ۱۰۰ میل  با غلظت اسانس EAU DE PARFUM  است که در گروه بویایی گلی (FLORAL)  جای  میگیرد. پخش بو و ماندگاری بو آن به نسبت محصول پینک  ویکتوریا سکرت کم تر  است.

عطر ویکتوریا سکرت فیرلس

عطر ویکتوریا سکرت فیرلس  (VICTORIA’S  SECRET FEARLESS) و ویکتوریا سکرت فبلولس (VICTORIA’S  SECRETFABULOUS) در واقع عطرهایی خوش بو با استایل شیشه ای صورتی و جذاب است که با طرح  پاپیونی، گزینه  خوب و نسبتا گرانی برای کادوهای تولد و سالگرد ازدواج و ولنتاین محسوب می شود. عطری هوس بر انگیز که ظاهری زیبا و جدید آن، تقاضا  برای آن را در سال های اخیر افزایش داده است.

حس زنانگی و تازگی را تداعی میکند که به نسبت ورژن اورجینال  آن، نت های خوشبو  تر با ماندگاری بالاتر را در اختیار عاشقان ویکتوریا سکرت قرار میدهد.  عطری گلی و هیجان انگیز از نت های: کشمش، فریزیا  صورتی و شکوفه  به شمار می رود.

FLORAL FRUITY

این عطر به نسبت گران، از ماندارین و برگ های بنفشه  برای  طراحی نت های ترکیب اصلی عطر  استفاده  کرده است. فبیولس  ویکتوریا سکرت ،  در سال ۲۰۱۵ میلادی روانه بازار شد و با غلظت اسانس EAU  DE PARFUM در گروه بویایی  گلی میوه ای (FLORAL FRUITY) قرار می گیرد.

ویکتوریا سکرت لیتل تینگیز  نویر (VICTORIA’S SECRET LITTLE THINGS NOIR) درسال ۲۰۰۸ میلادی روانه  بازار  شد و رایحه  اصلی آن را ترکیب  جذابی از شلیل، سیب، گلابی، توت قرمز  و ترنج تشکیل میدهد که ترکیبی خوشبو و آبدار است. پس از مدتی این ترکیب با رایحه میانی از نت های گل ارکیده، گل زنبق،  گل گادرنیا، شاه  توت و شکوفه انگور جایگزین می شود. رایحه نخستین سکسی لیتل ویکتوریا سکرت ، ترکیبی از عنبر و مشک و دانه تونکا است.

ویکتوریا سکرت لیتل تینگیز نویر

این عطر به نسبت گران، با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بوایی  گلی میوه  ای (FLORALFRUITY) جای داشته  و عطری ۱۰۰ میل به شمار می رود. گزینه  خوبی برای روزهای گرم بانوان شیک پوش است. پخش بو و ماندگاری بو این عطر  مطلوب گزارش  شده است.

عطر  دیگری که از جشنواره بو و نت های شگفت انگیز ویکتوریا سکرت میتوان به آن اشاره کرد، ویکتوریا سکرت اسکندلوس دیر (VICTORIA’S SECRET SCANDALOUS DARE) بودکه عطری در گروه بویایی گلی میوه ای (FLORAL FRUITY) بوده و در سال ۲۰۱۶ میلادی نسخه جدید ان روانه بازار شد. دو انجل ویکتوریا سکرت به نام های جاسمین توکز و سارا سامپایو ، در برنامه بازاریابی و معرفی این عطر حضور داشتند. استایل شیشه ای جذاب و صورتی رنگ آن، ترکیبی جذاب از یک محصول به  نسبت گران ویکتوریا سکرت عرضه  کرده است.

 نت های شگفت انگیز ویکتوریا سکرت

عشق با رسوایی، پیام تبلیغاتی  فانتزی  برای این محصول است که از نت های گل  مریم،  گل یاس و آلو به عنوان ترکیبی  بی نظیر از نت های تکمیلی استفاده  شد. شیشه کنده کاری شده این عطر، با منحنی  جالب سیاه رنگی  تزیین شده است. این عطر با غلظت اسانس EAU  DE PARFUM ۱۰۰ میل بوده که برای روزهای گرم نیمه نخست سال توصیه  می شود. پخش  بو و ماندگاری بو این عطر خیلی خوب گزارش  گردید.

ویکتوریا سکرت اسکندلوس

(ویکتوریا سکرت اسکندلوس در  مجموعه ست های  این برند نیز عرضه می شود که حجم های میل کمتری دارد)

نسخه قدیمی عطر بالا، در  سال  ۲۰۱۴  ارائه شد که استایل مشکی  رنگ داشته و در گروه بویایی گلی میوه ای قرار می گیرد. با غلظت اسانس EAU DE PARFUM ۱۰۰ میل، رایحه گلی میوه  ای جذابی دارد که نت بادام سوخته به عنوان نت ابتدایی در طراحی آن استفاده  شده  است. این نت پس از مدتی با گل صد تومانی سیاه در وسط  آن جایگزین می شود و رایحه اصلی آن را تمشک می دهد.

ویکتوریا سکرت ویکتوریا

ویکتوریا سکرت ویکتوریا (VICTORIA’S SECRET VICTORIA) عطری است که به همراه محصولات مراقبت از پوست و مو روانه بازار شد. استایل شیشه  ای تشکیل شده از پاپیون  صورتی  کم رنگ که خبر از عطر زنانه گرم می دهد. این  عطر در سال ۲۰۱۳ میلادی روانه بازار شد و در گروه  بویایی گلی میوه ای (FLORAL FRUITY) جای  می گیرد. غلظت اسانس EAU DE PARFUM داشته و ۱۰۰ میل است و به دلیل رایحه  های گرم،  گزینه  خوبی برای روزهای سرد بانوان مشکل پسند به شمار می رود.

 شناسه محصولات عطر ویکتوریا سکرت

به نوعی این عطر را می توان  شناسه محصولات عطر ویکتوریا سکرت دانست. این عطر، با نت هایی از توت قرمز  آغاز می شود که پس از مدتی با نت هایی درخشان از گل رز جایگزین می شود. عطری شیرین و مهیج  که اگر با لوسیون  استفاده  شود، قدرت تاثیرگذاری آن را بهتر میتوان احساس کرد.

عطر  ویکتوریا سکرت وینتر  بامبشل (VICTORIA’S SECRET WINTER BPMBSHELL) عطری گران از محصولات عطری ویکتوریا سکرت است که در سال ۲۰۱۵ میلادی روانه بازار شد. این عطر  در  گروه بویایی گلی (FLORAL)  قرار دارد و از محصولات گران  این برند به شمار می رود. عطری  ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUM که استایل شیشه  ای جذاب دارد و روبان قرمزی روی آن بسته  شده است. کنتراست  رنگ هیجان انگیزی این روبان با استایل شیشه  ایجاده کرده است.

عطر ویکتوریا سکرت وینتر بامبشل

عطری  که همان طور که در استایل شیشه  ای آن در تصویر بالا مشاهده  میکنید، به  مناسبت زمستان و جشن سال نو عرضه شد. بطری جذابی دارد که تداعی کننده دانه  های برف  و روزهای سرد زمستان است.

ساختار عطر وینتر بمبشل  (بامشل-بامبشل)، به  صورت میوه ای است  و ترکیبی  هیجان انگیز  از نت های کاملیا، میوه های ستاره ای  و گل  گاردنیا را تداعی می کند و برای  روزهای سرد سال توصیه  می شود.

از محصولات پر طرفدار ویکتوریا سکرت میتوان به ویکتوریا سکرت نایت (VICTORIA’S  SECRET NIGHT) اشاره  کرد که عطری گرم و گیرا بوده و نت های وسوسه انگیزی از  آلو، سیب آبدار، چوب های  تیره و مشک در طراحی آن استفاده  شده است که ترکیب  رایحه  اصلی را ایجاد می کند.

 ویکتوریا سکرت نایت

نت اولیه ویکتوریا سکرت نایت را ترکیبی از نت آب اقیانوس، لیمو، ارکیده، چوب های تیره و سیب  و نعناهع هندی و تمشک سیاه  تشکیل می دهد که پس  از گذر زمان، با نت هایی چون: آلو سیاه، پرتقال  والنسیا، گل زنبق نیلی،  بنفشه نیمه شب، گل  صد تومانی بنفش به عنوان نت های میانی جایگزین می شود.

ویکتوریا سکرت نایت در سال ۲۰۱۳ میلادی  تولید شد و در گروه  بویایی گلی قرار  می گیرد و با غلظت اسانس EAU  DE PARFUM، انتخاب ۱۰۰ میل خوبی برای بانوان شیک پوش علاقمند  به نت های کم نظیر است.  ترکیب  استایل شیشه  ای مشکی رنگ، خبر  از شب و حس سنگین  می  دهد.

ویکتوریا سکرت بادی میست (VICTORIA’S SECRET BODY MIST) رایحه توت فرنگی دارد که لوسیون خوبی برای پوست های  خشک است.

ویکتوریا سکرت بادی میست

عطر ویکتوریا سکرت دریم انجل دیوین (VICTORIA’S  SECRET DREAM ANGELS DIVINE)  عطری  گل محور و زنانه و البته  خوش بو و نسبتا ارزان است که از قدیمی ترین  عطرهای این برند محسوب می شود و در سال ۲۰۰۰ میلادی روانه بازار شد.

عطر ویکتوریا سکرت دریم انجل دیوین

در طراحی نت های آن از  چوب صندل، عنبر، مشک، گل گادرنیا، گل نسبل، نیلوفر آبی استفاده  شد. گزینه  های  ارزان برای روزهای سرد نیمه دوم سال بانوان خواهد بود که غلظت اسانس EAU DE  PARFUM  دارد.

محصولات عطر وری سکسی ویکتوریا سکرت از سال ۲۰۰۴میلادی تولید و روانه بازار شد و ترکیبی هیجان انگیز از رایحه  های گل  کلمنتاین، عنبر، گل  گاکتوس و وانیل را تداعی میکند. این مجموعه عطرها در غلظت اسانس EAU DE PARFUM روانه بازار شد.

ادکلن وری سکسی ویکتوریا سکرت گزینه ای خوب برای أقایان است که در نت های اصلی، ترکیبی از فلفل سبز، توت و گل مریم در ترکیب آن به کار  رفته  است. رایحه های مبانی این عطر  را گل  شمعدانی، اسطوخدوس و هل  و جوز تشکیل می دهد که با نت هایی  هم چون: چوب صندل، چوب ساج و مشک جایگزین شده است. این  عطر در سال ۲۰۰۳ میلادی تولید شد و در گروه  بویایی مرکباتی قرار می گیرد و غلظت اسانس EAU DE TOILETTE دارد.

یکی از جدید ترین محصولات ویکتوریا سکرت ، ویکتوریا سکرت پاریس (VICTORIA’S SECRET PARIS) نام دارد که در سال ۲۰۱۶ میلادی روانه بازار شد. این عطر در گروه بویایی گلی چوبی  قرار می گیرد و غلظت اسانس EAU DE  PARFUM  دارد. ویکتوریا سکرت پاریس در نوامبر  یعنی فصل زمستان عرضه  شد و استایل شیشه ای منشوری جذابی را تداعی  میکند.

ویکتوریا سکرت پاریس

این عطر به ایونت مد معروف این خانه و شهر پاریس به عنوان جذاب ترین شهر جهان و دیار عشاق اروپا تقدیم شد و عطری شاد و ترد  بوده که در طراحی آن، الهامی  از باغ های پر  برف حومه پاریس  در زمستان  ۲۰۱۶ میلادی است. رایحه های اصلی این عطر، متشکل  از نت های سدر و گل گاردنیا می باشد.

 جدید ترین محصولات ویکتوریا سکرت

عطر ویکتوریا سکرت وری  هات (VICTORIA’S  SECRET VERY HOT) از جمله قدیمی  ترین محصولات ویکتوریا سکرت است که در سال ۲۰۰۷  میلادی روانه  بازار شد.  این عطر در گروه بویایی گلی (FLORAL) قرار میگیرد و غلظت اسانس EAU DE PARFUM دارد. این عطر نسبتا  ارزان است و برای بانوان طراحی شده و رایحه اصلی آن ترکیبی شاداب از گل های فریزیا و گل  همیشه بهار و توت بوده که پس از مدتی به نتی از گل صد تومانی، زنبق و آلو جایگزین می شود. نت اولیه  این عطر  را ترکیبی از نعناع هندی،  چرم، وانیل و صندل تشکیل می دهد.

عطر ویکتوریا سکرت وری هات

عطر دیگری که از ویکتوریا سکرت در این گفتار معرفی می شود، عطر هونلی پرفیوم (HEAVENLY PERFUME) است که در سال ۲۰۱۴  میلادی تولید و روانه  بازار شد. در نت های  این عطر، ترکیبی از وانیل شیرین، چوب صندل استفاده شده که پس از  مدتی، نت های سنگین  چرم  جایگزین آن می شود. هونلی پرفیوم با غلظت اسانس EAU DE PARFUM عطری ۱۰۰ میل و ۵۰ میل است.

عطر ویکتوریا سکرت لاو (VICTORIA’S secret LOVE) با غلظت اسانس EAU DE PARFUM با حجم ۱۰۰ میل در گروه  بویایی فلورال فروتی (FLORAL FRUITY) در سال  ۲۰۱۵ میلادی روانه  بازار  شد و استیل جعبه آن شبیه  استوانه  است که کلمه  لاو ، بزرگ  روی آن درج شده  و برای کادو تولد و ولنتاین و سالگرد ازدواج، گزینه خوبی برای رمانتیک ها به نظر  می رسد.

عطر ویکتوریا سکرت لاو

عطر بعدی، عطر لاو ایز هونلی پرفیوم (LOVE IS HEAVENLY PERFUME) است که در  سال ۲۰۱۲ میلای  تولید  شد. عطری مدرن و شیک است که برای بانوا شیک پوش توصیه می شود. عطری زیبا  و مدرن که در گروه بویایی گلی و میوه ای (FLORL  FRUITY) بوده و در غلظت اسانس EAU DE PARFUM قرار می گیرد. در ترکیب این عطر،  نت هایی از  شکوفه  ماندارین، بلک بری، کیوی، پرتقال و لیلی آبی استفاده  شده  است که برای پوشش  های روزانه  و شبانه  قابل استفاده خواهد بود. این عطر در حجم های  ۵۰ میل و ۱۰۰ میل در اختیار مخاطبان محصولات عطر ویکتوریا سکرت قرار دارد.  پخش  بو و ماندگاری بو این عطر مطلوب به نظر می رسد.

 عطر لاو ایز هونلی پرفیوم

عطر ویکتوریا سکرت ویکد پرفیوم (VICTORIA’S SECRET WICKED PERFUME) عطری  با استایل شیشه  ای مشکی  و در گروه بوبایی فلورال بوده که با غلظت اسانس EAU DE PARFUME روانه بازار  شده  است. این عطر،  ۵۰ میل و ۱۰۰  میل دارد.

عطر ویکتوریا سکرت ویکد پرفیوم

از جمله  عطرهای به نسبت ارزان  ویکتوریا سکرت ،  میتوان به دارک  ارکید سداکشن پرفیوم (DARK  ORCHID  SEDUCTION PERFUME)  اشاره کرد که عطری شیک و جذاب در گروه بویایی  گلی  -میوه ای (FLORAL FRUITY) است  و ترکیبی شاداب و با طراوت از شکوفه های سیب، پرتقال  خونی به عنوان رایحه اصلی را تداعی می کند. نت های میانی آن را ارکیده  قرمز  رنگ  و یاسمین و ارکیده شب بو و لیلی تیره قرمز  رنگ  تشکیل می دهد.

این عطر با غلظت  اسانس  EAU DE  PARFUM عطری ۵۰ میل  است و از جمله محصولات زیر ۳۰ یورو ویکتوریا سکرت به شمار می رود.

از جمله عطرهای به نسبت ارزان ویکتوریا سکرت

به مناسبت فشن شو ویکتوریا سکرت در شهر شانگهای چین، محصول عطر ویکتوریا سکرت شانگهای در سال ۲۰۱۷ میلادی روانه  بازار شد که (BaMBSHELL SHANGHAI 2017 PERFUME) نام دارد و عطری ۵۰ میل با غلظت اسانس EAU DE PARFUME  در گروه  بویایی  فلورال فروتی است که جدید ترین محصول عطر ویکتوریا سکرت به شمار می رود.

جدید ترین محصول عطر ویکتوریا سکرت

عطر ویکتوریا سکرت ایکس پرفیوم (VICTORIA’S  SECRET XO PERFUME)  عطری در گروه عطرهای بالای ۴۰ یورو است که در سال ۲۰۱۵ میلادی تولید شد و عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE  PARFUM به شمار می رود.

عطر ویکتوریا سکرت ایکس پرفیوم

عطر ویکتوریا سکرت  لاو می پرفیوم (VICTORIS’S SECRRT LOVE ME PERFUME) عطری  خاص  برای طرفدارن خاص محصولات این برند است. عطری که از اسمش، خبر  از عشق  و هیجان و اغوا گری  می دهد. این محصول در سال ۲۰۱۵ میلادی  تولید و روانه بازار شد و برای نخستین آشنایی، گزینه خوبی است. ترکیبی شگفت انگیز از گل های بهاری و دافودیل فرانسوی.

عطر ویکتوریا سکرت لاو می پرفیوم

این عطر با غلظت اسانس EAU DE  PARFUM ۱۰۰ میل است و در گروه عطرهای  زیر ۴۰ یورو به شمار می رود. یکی از متفاوت ترین استایل های شیشه ای ویکتوریا سکرت در اختیار این عطر است.

چند نکته در انتخاب عطر

اگر برای اولین بار است که با لوکس تهران و سرویس عطر گردی لوکس این سایت با گفتار  ویکتوریا سکرت آشنا میشوید،  ضمن خوش امد گویی به شما توجه شما را  به نکاتی مهم  در خرید عطر  خوب جلب میکنیم که میتواند راهنمای ارزشمندی  برای علاقمندان به دنیای نت های شگفت انگیز  به خصوص ویکتوریا سکرت باشید.

چند نکته در انتخاب عطر

(بامبشل ویکتوریا سکرت از جمله  محصولات این برند است که تبلیغ زیادی روی آن در اینستاگرام توسط  مدل های این شرکت انجام می شود)

ویکتوریا سکرت

(بیش از ۷ میلیون عکس از هزاران برند عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی جهان توسط کاربران اینستاگرام روی این هشتگ محبوب لاکچری گردها تگ شده است که شما را با دنیایی از پرفیوم های مورد علاقه سلبریتی ها و کاربران اینترنت آشنا می کند)

اما اگر بخواهیم به طور اجمالی به مهم ترین مقولات در انتخاب عطر اشاره کنیم، توجه شما را به محورهای ۱۱ گانه زیر جلب میکنیم  که می تواند در خرید عطر های ویکتوریا سکرت که به ۴۰ محصول آن در این گفتار اشاره  کردیم موثر باشد.

  • گروه های بویایی: همان طور که در معرفی بهترین عطرهای ویکتوریا سکرت در این گزارش اشاره  شد، همه  عطر ها دارای گروه  بویایی خاص هستند. یعنی همه عطرها همان طور که دارای نت های متفاوت هستند، در گروه  های بویایی متفاوت نیز جای میگیرند. مثل عطرهایی از ویکتوریا سکرت که در گروه بویایی گلی یا میوه ای یا ترکیب از آن ها قرار می گیرد. اگر  گروه های  میوه ای را دوست ندارید، دنبال  گروه بویایی  عطرها  باشید که در طراحی نت آنها،  رایحه های فروتی وجود ندارد.
  • اسانس شناسی: شما برای خرید عطر باید با غلظت اسانس عطرها آشنا شوید. همان طور که عطرها در گروه بویایی متفاوت قرار می گیرند، غلظت اسانس متفاوت هم داشته و نوع غلظت، کیفیت و در نهایت قیمت یک  عطر  را تعیین می کند.  مثل EAU DE PARFUME, EAU DE TOILETTE. این اسامی روی شیشه عطرها، به کیفیت عطر اشاره میکنند و میزان دوام و ماندگاری. به این موضوع توجه کنید به خصوص در خرید عطرهای ویکتوریا سکرت که تنوع غلظت بالایی  محصولات آن دارد.
  • بررسی پخش بو: پخش بو در همه عطرها حتی محصولات ویکتوریا سکرت ، ثابت نیست و پخش بو میتواند کم یا زیاد باشد. در سایت  های مهم و مرجع عطر شناسی  مثل پرفیوم، درباره پخش بو  عطرها مطالب زیادی ارائه شده است که راهنمای  خوبی برای مخاطبان عطرها به خصوص طرفداران بهترین عطرهای ویکتوریا سکرت است.
  • ماندگاری بو : در عطر ها متفاوت است. اگر دوست دارید عطری با ماندگاری بالا برای لباس های شب داشته باشید، باید مشخصات فنی عطر  را به دقت مطالعه کرده و عطری که ماندگاری بالا دارد انتخاب کنید. گاها نیاز هست برای تداوم رایحه های اصلی عطر مورد نظر، در فواصل زمانی مختلف، عطر را بر روی لباس اسپری کنید. برای  آشنایی با ماندگاری بو هزاران محصول از صدها برند، به این سایت رجوع کنید.

بسته های محصولات ویکتوریا سکرت برای هدیه

(بسته  های محصولات  ویکتوریا سکرت برای هدیه دادن در روزهایی مثل روز زن و ولنتاین و سالگرد ازدواج گزینه  های خوبی برای رمانتیک  ها خواهد بود)

  • قدرت رایحه های ابتدایی: همان طور که در  گفتار  معرفی عطرهای  ویکتوریا سکرت گفتیم، همهمحصولات دارای رایحه های ابتدایی  هستند. این رایحه ها، در ترغیب شما به خرید عطر یا عدم خرید، تاثیر زیادی دارند. نباید خرید یک عطر، تنها مبتنی بر رایحه ابتدایی باشد. چرا که این رایحه پس از مدتی به رایحه های میانی و اصلی تغییر پیدا می کند و شاید شما علاقه ای به رایحه تکمیلی و اصلی عطر مورد نظر نداشته باشید. به این موضوع مهم توجه کنید.
  • بوتیک گردی ممنوع: برای خرید هر عطری از جمله عطرهای ویکتوریا سکرت ، راهی  خیابان نشوید  تا ظرف نیم ساعت عطر مورد نظر  را حتی اگر برندش  را از قبل مشخص کردید مثل ویکتوریا سکرت انجل یا  ویکتوریا سکرت نایت و امثالهم، خریداری کنید! چون شما وقتی دهها عطر را تست کنید، رایحه  مورد نظر  شما گم می شود و به خوبی قادر نخواهید بود که قدرت رایحه های اصلی و ماندگاری  آن را روی پوست خود تشخیص  دهید. به  همین خاطر،  باید صبوری را درنظر  گرفته و به  هر عطری که تست میکنید مدتی فرصت دهید  تا رایحه  اصلی خود را نشان دهد.
  • مشاوره در خرید عطر ویکتوریا سکرت: ویکتوریا سکرت بیش از ۱۰۰ محصول عطر و لوسیون دارد. در انتخاب عطر، چه ۱۰ دلار باشد چه ۳۰۰ دلار و بیشتر، حتما مشورت گرفته یا اطلاعات کافی بدست آورید تا از انتخاب خود پشیمان نشوید.
  • نت سرد و گرم ویکتوریا سکرت: هر عطری رایحه خاص خود را دارد و هر نتی از عطرها، با استقبال عموم مواجه نمی شود. بنابراین طبع شما که گرم است یا سرد، به طور مستقیم یا غیر مستقیم در انتخاب عطر شما تاثیر گذار خواهد بود.

 رنگ غالب در طراحی محصولات ویکتوریا سکرت

(رنگ صورتی، رنگ غالب در طراحی محصولات ویکتوریا سکرت است که درس  های خوبی برای طراحان مد و لباس  و فعالان بازاریابی و تبلیغات دارد)

  • ویکتوریا سکرت ،  عطری برای  همه  فصول: بعضی از عطرها، همانطور که در سلسله گفتارهای عطر گردی لوکس تهران اشاره می شود، مربوط به فصول خاصی از سال است. مثلا  توصیه می شود که عطرهایی که رایحه های خنک دارند را در روزهای گرم سال استفاده کنید یا عطرهایی با نت های گرم و شیرین را در روزهای کوتاه نیمه دوم سال اسپری کنید. به این موضوعات هم توجه کنید.
  • عطر تقلبی ویکتوریا سکرت: عطر تقلبی و عطر اصل، با هم تفاوت دارد. تشخیص آن نیز آسان نیست و اسانس های قلابی در بازار زیاد شده است. دوام و ماندگاری و پخش بو عطر تقلبی با عطر اصل، یکسان نیست. حتی اگر استایل شیشه و رایحه ابتدایی و شکل و طراحی جعبه، یکی باشد. بنابراین از خرید عطر از جاهای ناشناس خودداری کنید.
  • عطر تقلبی و آسیب  به پوست: عطر تقلبی، میتواند به دلیل استفاده از مواد شیمیایی نامرغوب و غیر بهداشتی، تاثیر منفی روی بافت پارچه لباس و هم چنین آسیب به پوست شما را به ارمغان آورد. به این موضوع توجه کنید که عطر تقلبی، میتواند بهداشت پوست و مو شما را تهدید کند.

همراهان گرامی

خرید عطر محصولات ویکتوریا سکرت

برای  خرید  عطر محصولات ویکتوریا سکرت ،  حتما از فروشگاه های مجاز فروش  عطر نسبت به خرید محصول  مورد نظر اقدام کنید  و هیچ گاه تنها به دلیل معروفیت یک عطر ویکتوریا سکرت برای عموم، پیش از تست آن، نسبت به خرید محصولات بالای ۱۰۰ میل و گران اقدام نکنید. در هنگام خرید بهترین عطر ویکتوریا سکرت ، همواره مشخصات فنی ارائه شده در این سایت را با مشخصات فنی درج شده روی حعبه  محصول چک کنید تا محصول تقلبی و اصل را تا حدودی تشخیص دهید.

به نظر شما، بهترین محصول عطر ویکتوریا سکرت ۲۰۱۸ کدام است؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا