لوازم آرایش

با کارکرد انواع ماسک صورت سودا (SEVDA) آشنا شویم

ماسک صورت سودا

ماسک زغال سیاه سودا (BLACK MASK  SEVDA) یکی از بهترین ماسک های صورت ساخت ایران است که با ترکیبات مختلف در بازار در دسترس بوده و نوع عسل و قهوه آن مخاطبان زیادی دارد. برای کوچک کردن منافذ پوست و پاک سازی کامل  پوست می توان از ماسک صورت سودا استفاده کرد. هم چنین اگر قصد از بین بردن سلول های مرده پوست را دارید، این محصول کمک خوبی خواهد بود. اقدام به سم زدایی کامل از پوست و درمان سریع جوش و آکنه، از دیگر فواید استفاده از مجصول پیل آف ذغال سودا است. این بسته برای علاقمندان به لایه برداری، گزینه ای عالی بوده و درخشندگی پوست آقایان و بانوان را به همراه خواهد داشت.

گزارش امروز مجله تخصصی  مد و سبک زندگی لوکس  تهران شما را با ماسک صورت سیاه  سودا آشنا می کند. اگر شما هم تجربه استفاده از این محصول  مراقبتی ارزان از  پوست صورت را دارید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت انتهای همین گفتار و کانال های لوکس تهران در شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی کنید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: ۱۲۵ کتاب برای مراقبت از پوست و مو

ماسک زغال سیاه سودا

داستان ماسک صورت سودا

حتما با این ماسک آشنا شده و اسم آن به گوش شما خورده است. ماسک ورقه ای که سودا نیز از آن جمله  است، یک لایه بردار خوب بوده و پوستی با طراوت را برای مشکل پسند ها به ارمغان می آورد. در ساخت این محصول، از نوعی زغال اکتیو که در صنعت پزشکی برای جذب مواد سمی به کار می رود، استفاده شده و به همین خاطر، این محصول را می توان ابزاری خوب برای فرآیند های مراقبتی پوست دانست.

روش کار این محصول به این صورت است که وقتی این ماده را روی پوست صورت قرار می دهید، کربن فعال در آن، کثیفی های پوست را به خود جذب کرده و از منافذ پوست خارج می کند که در نهایت موجب درخشندگی و جذب رطوبت بهتر پوست شما می شود. اگر از چربی پوست خود شکایت دارید، توصیه  می کنیم که ماهی یک بار از  این ماسک استفاده کند تا چربی سازی پوست شما متعادل شود و جوش  های زیر پوستی و سر سیاه کاهش یابد.

از این ماسک برای درمان آکنه هم می توان استفاده کرد.

داستان ماسک صورت سودا

( ماسک صورت زیتون سودا)

زغال فعال شده چیست؟

زغال فعال شده را نباید با زغال معمولی اشتباهی بگیرید. زغال فعال شده  از ترکیبات رایج در محصولات مراقبت از پوست، برای پاک سازی عمیق کاربرد دارد. زغال  فعال شده  را در صابون های صورت و پاک کننده های مایع و هم  چنین محصولات زیر سازی آرایشی و پرایمر ها می توان مشاهده کرد.

در واقع زغال فعال شده، نوعی کربن فرآوری شده بوده که کیفیت جذب داشته و کثیفی محیط را از سطح پوست از  بین می برد. البته شما می توانید در خانه نیز نسبت به تهیه این mask زغالی اقدام کنید.

طریقه استفاده از ماسک سودا

طریقه استفاده از ماسک سودا

شما می بایست محصولی که دارای گواهی اصالت محصول از وزارت بهداشت است خریداری کرده و سپس یک لایه از محصول را روی صورت بمالید. مراقب باشید که به بخش چشم و لب وارد نشود. محصول ابتدا غلیظ است و باید سعی کنید که خوب  خشک شود. سپس به آرامی این ورقه را از پوست جدا کنید و صورت را با آب ولرم شسته و با حوله  نرم خشک کنید.

ماسک پیل آف مردانه مثل mask لجن سفید کننده و mask خاک رس با عصاره آلوئه ورا یا ماسک صورت آرگان و نعناع سودا می تواند پوست شما را جوان کرده و از پیری زود رس جلوگیری کند. mask صورت ورقی برگرفته از عصاره کلاژن و مروارید نیز می تواند جایگزین خوبی برای این محصول باشد.

ماسک صورت زغال سودا مدل پاور

(ماسک صورت زغال سودا مدل پاور حجم ۱۰۰ میلی لیتر با همراه BLACK MASK)

ماسک پیل آف نمک دریایی

برای داشتن پوستی لطیف و زیبا می توان از محصول پیل آف نمک دریایی  استفاده کرد. نمک دریایی برای پوست عالی است و نشستن در وانی مملو از نمک های دریایی، می تواند آرامش خوبی به پوست بدهد. نمک دریایی یک لایه بردار طبیعی دارای ویتامین بوده و به پاک سازی و درخشندگی پوست کمک شایانی می کند. اگر به دنبال ماسکی برای تمیز کنندگی و مرطوب کردن پوست هستید، حتما PEEL  SEVDA را در نظر داشته باشید.

ماسک پیل آف نمک دریایی

حتما بخوانید: جدید ترین محصولات ماسک برند EYVES ROCHER

ماسک پیل آف چای سبز

محصول چای سبز نیز از دیگر  برند های صورت خوب برای آقایان و بانوان بوده که قیمت زیادی ندارد و تاثیرات ژرفی  روی پوست صورت خواهد گذاشت.  محصولی ضد جوش و آکنه که شادابی پوست را به ارمغان می آورد.

ماسک پیل آف چای سبز

ماسک  صورت آلوئه ورا سودا

یکی از محصولات پر مصرف سودا می توان به نوع آلوئه ورایی اشاره کرد. این گیاه دارای مواد معدنی و هم چنین آنزیم و اسید  های آمینه به منظور پاک کنندگی صورت است. آلوئه ورا وقتی در ماسک های صورت استفاده می شود، نرمی و لطافت را به  ارمغان آورده و برای کسانی که پوست خشک دارند، مناسب خواهد بود. از این محصول به صورت هفتگی استفاده کرد و مراقبت باشید که وارد چشم و لب و دهان نشود.

ماسک پیل آف عسل سودا

ماسک سودا عسل از دیگر محصولات پر مشتری در ایران است. همان طور که احتمالا می دانید و در سلسله گزارشات معرفی mask های مردانه و زنانه در لوکس تهران مشاهده کردید، عسل یک ماده غذایی طبیعی فوق العاده برای بهداشت پوست و مو بوده و خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ دارد. برای ضد عفونی کردن پوست مناسب بوده و درمان آکنه را تسهیل می کند.

ماسک پیل آف عسل سودا

اگر با مشکل آکنه مواجه شدید از ماسک پیل  آف عسل سودا استفاده کنید که آلودگی های میحطی را کاهش می دهد. مخصوصا اگر پوست مستعد جوش دارید. برای سم زدایی، از این محصول بهره گرفته و از آنتی اکسیدان ها استفاده کنید. بهترین راه برای از بین بردن چین و چروک پوست که رادیکال های آزاد را دور می کند،‌ همین محصول پیل آف عسل است.

حتما بخوانید: روش های مراقبت از پوست افراد پرمشغله

عسل دارای  آنتی اکسیدان بوده و برای از بین بردن چین و چروک پوست مناسب است. مرطوب کنندگی خوبی  عسل دارد که برای پوست های خشک که تعرق  زیاد می کنند توصیه  می شود. شما برای استفاده از این ماسک ، یک لایه از آن را روی صورت قرار داده و بگذارید با جریان آزاد هوا، خشک  شود. سپس به آرامی از صورت بکنید و صورت را شسته و با حوله نرم خشک  کنید.

ماسک صورت سودا قهوه

در ترکیبات ماسک صورت سودا قهوه، از پلی ونیل الکل، اتانلو نود و شش درصد، منتول، ایزوتیازولین، عصاره آلوئه ورا، اسانس قهوه و آب دیونیزه استفاده شده است. این محصول دارای آنتی اکسیدان قوی برای بازسازی  و جوان سازی پوست بوده و برای بانوان و آقایانی که به دنبال ماسکی جهت سفت کردن پوست و جلوگیری از شل شدگی آن است، توصیه  می شود.

ماسک صورت زغال و طلا سودا

( ماسک صورت زغال و طلا سودا)

لایه برداری قوی و کاهش پف های زیر چشم از دیگر فواید استفاده از این محصول به شمار می رود.

نحوه استفاده از ماسک سودا

  • سعی کنید ۲ در هفته از این محصول استفاده کنید.
  • از مالیدن محتویات بسته به اطراف چشم خودداری کنید.
  • همواره پیش از استفاده، صورت خود را شسته و سپس از این محصول استفاده کنید.
  • همیشه سعی کنید تا با جریان آزاد هوا، محصول روی پوست شما به مدت ۱۰ دقیقا بماند و خشک شود.
  • این ورقه به راحتی قابل کنده شدن است.
  • همیشه این ورقه را از بالا به سمت پیشانی شروع به کندن کنید و آرام آرام به سمت پایین حرکت دهید.
  • صورت خود را پس از استفاده از این محصولات، با آب ولرم شسته و با حوله نرم خشک کنید.
  • پیش از استفاده از محصولات این برند، با پزشک متخصص پوست خود مشورت کنید.
  • Facial mask های تقلبی بسیاری در بازار وجود دارد. لذا به گواهی اصالت محصول توجه کنید.

بهترین SPA ها معمولا از GOLDEN MASK  برای ماساژ صورت استفاده می کنند که دوبی، پاتوق لوکس گرد های آسیا، از  طلای  ۲۴  عیار برای بهداشت پوست لاکچری گرد ها در آرامشگاه ها استفاده می شود.

حتما بخوانید: راهنمای سفر به دوبی: پایتخت لاکچری گردی ها

دنیای مد و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

شما چه تجربه ای در استفاده از محصول سودا دارید؟

نحوه استفاده از ماسک سودا

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا