استایل و مد آقایان

دیوید گندی ، گران ترین مدل حرفه ای دنیای مردانه

دیوید گندی

دیوید گندی (david  gandy) سفیر دولچه گابانا ایتالیا را گران ترین مدل بریتانیایی دنیای مد مردانه معرفی می کنند. صورتی عضلاتی و چهره ای مصمم و مردانه برای تبدیل شدن به فشن آیکون پوشاک مردان که دستمزدهای خاص از برند های لوکس جهان دریافت می کند. او بر خلاف کیارا فراگنی، معروف ترین فشن بلاگر جهان، دستی در مشاوره مد دیجیتالی ندارد اما هموازه یکی از اینفلوئنسر های مد مردان در سال های اخیر بوده و فوتوشوت هایش روی جلد ژورنال های مطرح مد مردانه قرار گرفته است. همراهی وی با پیر ترین مدل زن جهان (کارمن دلورفیس) سبب شده وی فروشگاهی اختصاصی در آمریکای لاتین داشته باشد.

برای آشنایی با سبک زندگی و  راز های خوش تیپی این مدل مطرح، گزارش امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران تلاش دارد تا دیوید گندی را از نگاه خودش تماشا کنیم.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: ایده های شیک پوشی برای جنتلمن ها

داستان دیوید گندی

متولد ۱۹ فوریه ۱۹۸۰ میلادی در ساسکس لندن (دانش آموخته MARKETING & MULTI  MEDIA  DESIGN)، این روزها چهل سال دوم عمر خودش را آغاز کرده و به نظر می رسد بتواند هم چنان در فهرست برترین مدل های لباس مردانه جای خوبی برای خود دست و پا کند. مدلی که  ۲۰ سال پیش در تعمیرگاه خودرو های لوکس جگوار و پورشه کار می کرد،‌ اکنون هم تحلیل گر خودرو و هم تحلیل گر لباس و مدلینگ است.

این مدل جذاب، شاخص های یک مدل  حرفه ای دنیای مردانه را دارد و اگر علاقمند به حضور در عرصه  مدلینگ مردانه هستید، راز خوش تیپی و مدلینگ موفق دیوید گندی  را دنبال کنید.

دیوید گندی هم صورت استخوانی و هم بدن عضلانی  و هم قد بلند دارد و اندام ورزشکاری او سبب شده تا همواره بتواند در عرصه فوتوشوت های تبلیغاتی ترکیبی و انفرادی، موفق ظاهر شود و نظر مخاطبان و برند ها را جلب کند.  او حدود صد و نود متر قد داشته و از معدود مدل های دنیای مردانه بیش از ۱۹۰ سانت به شمار می رود. رنگ چشم آبی او، برای شرقی ها جذاب و مو های قهوه ای تقریبا روشن وی، جذابیت خوبی برای دنیای مو بلوند ها دارد. چهره کاریزماتیکش و حضور در عرصه  های مختلف فرهنگی و اجتماعی، سبب شده  تا دیوید گندی ، تنها یک فشن آیکون خشک و بی روح مثل شماری از فرشتگان ویکتوریا سکرت نباشد.

حتما بخوانید: پرونده ویژه از فرشتگان ویکتوریا سکرت

دیوید گندی حضور  فعالی در شبکه های اجتماعی دارد و بزودی شمار  مخاطبان صفحه اینستاگرامش از مرز ۱ میلیون نفر فراتر خواهد رفت.  البته  هستند افرادی که طرفدار مد و لباس و استایل دیوید گندی هستند اما خبر از حضورش در شبکه های اجتماعی ندارند. مثل خیلی ها که نمی دانند چند ماه پیش،‌ پله، اسطوره دنیای فوتبال و نیکول کیدمن همیشه جذاب، به جمع ۱ میلیارد کاربر اینستاگرام پیوست.

خیابان گردی های دیوید گندی

(تصویری از خیابان گردی  های دیوید گندی در حاشیه فشن ویک لندن تابستانی ۲۰۱۸ میلادی. برند عینک از Aerodrome و ژاکت از  برند PRIVATE WHITEVEC است)

فوتوشوت گندی از لباس های برند POLO

(تصویری از فوتوشوت دیوید گندی از لباس های برند POLO که در  مراسم  شام برند کارتیه  شرکت کرده بود)

دیوید گندی مدل سرشناس بریتانیایی

(تصویری سیاه و سفید از  حضور دیوید گندی مدل سرشناس  بریتانیایی با خودرو قدیمی انگلیسی که برای مجله TEMUS  MAGAZINE گرفته  شد و توسط AMSHORE  عکسبرداری شد. ژاکت او از برند اندرسون اند شپرد بود)

فوتوشوتی از دیوید در خیابان های لندن

(در این عکس،شاهد فوتوشوتی از دیوید در خیابان های لندن که برای نمایش کالکشن خود به نام GANDYXASPINAL گرفته شد هستیم.  جزییات بیش تر را دراین هشتگ مشاهده کنید. کفش او از برند CARMINA و کراوات از برند تام سوینی بود)

دیوید گندی حضور خود روبروی دوربین رسانه ها را از اوایل سال ۲۰۰۱ میلادی در انگلیس  آغاز کرد.  زمانی که به وی در یک مسابقه تلویزیونی به نام THIS MORNING که از شبکه ITV پخش می شود، حضور یافت و پس از آن شکار آژانس های تبلیغاتی و modeling‌ مردانه شد. نمونه های قرن بیستمی معروف مدل مردانه، اکثرا صورت لاغر و اندام کشیده و ترکه ای داشته  و مدل های ورزیده، در دستور کار برند ها قرار نمی گرفت.  اما به نظر می رسد دیوید گندی همان نقشی را در الهام بخشی به دنیای مد ایفا کرد که اندام کروی (curve) کیم کارداشیان وارد دنیای مد زنان کرد.

دیوید سفیر تبلیغاتی خودرو لوکس جگوار

(دیوید سفیر تبلیغاتی خودرو لوکس جگوار)

حتما بخوانید: همه چیز برای استایل مردانه خوش پوش ها

پسری که عاشق حیوانات و دامپزشکی بود، نمرات خوبی برای ورود به این حرفه جذاب و پر کاربرد در دانشگاه  های انگلستان پیدا نکرد و درنهایت،  به صنعت خودرو علاقمند شد و با مجلات این حوزه مثل  AUTO  EXPRESS شروع به همکاری کرد. از جمله  نخستین  برندهایی که پس از اموزش  های مدلینگ، دیوید گندی توانست با آن همکاری کند، برند ایتالیایی لوکس دولچه گابانا (DOLCE & GABANA) بود. برای مدت ها، دولچه گابانا با تیپ های هیجان انگیز تابستانی و پاییزی گندی به نمایش در می آید و اندام او نقش زیادی در BRANDING این برند صاحب نام ایتالیایی ها ایفا کرد.

دیوید گندی سفیر دولچه گابانا ایتالیا

تبلیغ خاص گندی برای D&G

(تبلیغ خاص دیوید گندی برای D&G)

انتخاب های ساده اما هوشمندانه DAVID GANDY

(انتخاب های ساده اما هوشمندانه  DAVID GANDY در انتخاب تی شرت و ست کردن با کت تک تابستانی، نگاه  خلاق وی را در فشن دیزاین  به نمایش می گذارد.تی شرت سفید با انواع کت ها ست می شود)

نمایش کت و شلوار های شیک و مجلسی دولچه گابانا که گویا اندازه  تن این مدل  صاحب نام دوخته و تولید شده بودند، بیلبورد های اتوبان های کشور های مختلف  را در نوردید و خیلی ها را با این چهره کاریزماتیک مد آشنا کرد. وی فشن بلاگری را مثل کیارا فراگنی از سال های پیش آغاز کرد. اما به اندازه او تاثیر گذار نشد. همکاری دیوید گندی با مجله VOGUE شروع شد و سپس به تلگراف  کشیده شد. او علاقه زیادی به ICT  دارد و در حوزه  اپ نویسی موبایل فعالیت جدی دارد.

ست اسپرت به روش دیوید

(ست اسپرت به روش دیوید)

افتخارات دیوید گندی

افتخارات دیوید گندی

شورای مد بریتانیا که BRITISH FASHION COUNCIL نامیده می شود، با دیوید همکاری مستمر دارد و بار ها از وی به عنوان نماینده خود در مجامع فشن یاد کرده است. حضور دیوید در محصولات لباس زیر مارکس اند اسپنسر و هم  چنین لباس های مردانه غول مد سوئدی ها (H&M)  سبب شده تا این فشن آیکون مطرح،  یکی از پول ساز های مد و لباس  سال های پایانی دهه  دوم قرن بیست و یکم باشد.  دیوید،‌ نگاهی محترمانه به محیط زیست و پوشاک پایدار (SUSTAINABLE CLOTHING) داشته و به همین خاطر با برند های اخلاف مدار (ETHICAL  BRANDS)  تعامل دارد که M&S و H&M از آن جمله است.

صنعت مدلینگ و افتخارات دیوید گندی

مجله مد CQ در سال  ۲۰۱۵ میلادی او را در فهرست جذاب ترین مدل های مرد معرفی کرد. شاید این عنوان ها سبب شد تا وی دست به کار شود و موسسه نیکوکاری خود به نام BLUE STEEL APPEAL را  راه اندازی کرد. دیوید در وبلاگ خود درباره این فعالیت بیش تر توضیح داده  است که اینجا مطالعه کنید. اگر چه درآمد دیوید گندی از راه مد و مدلینگ است،‌ اما هم چنان درباره  صنعت اتومبیل و خودرو های لوکس مورد علاقه اش می نویسد و در سال های اخیر در رقابت های میل ماجیلا شرکت کرده است.

درآمد دیوید گندی از راه مد و مدلینگ

دیوید گندی سابقه طولانی همکاری با برند های لوکس جهان به عنوان یک سوپر مدل دارد که از ان می توان به ZARA, GANT USA, HUGO  BOSS, H&M CAROLINA و SHIATZY CHEN نام برد. البته گاندی با برخی از مطرح ترین سوپر مدل های دنیای مد بانوان نیز  فوتوشوت دارد که از آن جمله می توان به اسکارلت یوهانسون و نئومی کمپل اشاره کرد.

آگهی های معرف دیوید بسیار است که فوتوشوتش برای عطر لایت بلو که در سال ۲۰۰۷  میلادی انداخت از آن جمله  است. عطری از محصولات خوش بو دولچه گابانا. اگر اختتامیه المپیک  ۲۰۱۲ لندن را دیده باشید، دیوید گندی به همراه شماری از  سوپر مدل های زن جهان روی استیج رفت و بخشی از دنیای مد بریتانیا را به تصویر کشید.  موفقیت های دیوید گندی بسیار است. انتخابش توسط مجله GLAMOUR در سال ۲۰۰۸  و FORBES در سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۳  و ۲۰۱۴ توسط ووگ، همه  نشان از قدرت گندی در عرصه مد مردانه دارد.

دیوید گندی سابقه طولانی همکاری با برند های لوکس جهان

(کت چرمی با شلوار پارچه ای خاکستری راه راه فیت از استایل های سال  ۲۰۱۶ وی)

اینستاگردی با آقای خوش پوش

اینستاگردی با آقای خوش پوش

دیوید گندی بیش از ۹۰۰ هزار فالور در اینستاگرامش دارد و ظرف ۴ سال گذشته بیش از ۹۰۰ عکس به اشتراک گذاشته که بخشی به سبک زندگی دیجیتالی وی و شماری نیز به فعالیت هایش در حوزه مد و لباس اشاره دارد. او در لابلای محتواهایی که در صفحه اش می گذارد، با مخاطبانش راجع به موضوعات مختلف فرهنگ و اجتماع نیز صحبت می کند. صفحه اینستاگرامش را در این نشانی دنبال کنید. دیوید گندی قریب به ۹۰۰ صفحه را نیز دنبال می کند.

او از مخاطبانش خواسته تا این هشتگ ها را دنبال کنند:

Connolly #DavidGandyForAutograph #GandyXAspinal

جدید ترین فوتوشوت های دیدید دیوید گندی برای شرکت مارکس اند اسپنسر انگلستان است که می توانید در این نشانی مشاهده کنید.

جدید ترین فوتوشوت دیوید گندی

(جدید ترین فوتوشوت دیوید گندی که وی را با پوشش پاییزی در شهر  لندن از عکسی از  مایک مارسلان نشان می  دهد)

فوتوشوت دیوید گندی

(تصویری از فوتوشوت دیوید گندی که پرتره ای از وی را با کت و شلوار و پیراهن M&S نشان می دهد. او از مخاطبان خواسته است تا برای اطلاعات بیشتر به این هشتگ بروند)

کت و شلوار پشمی شیک و مجلسی پاییزه دیوید گندی

(در این عکس، کت و شلوار پشمی  شیک و مجلسی پاییزه دیوید گندی را از برند Prince  of Wales تولید انگلیس مشاهده می کنید که دینی سیدرو، مدیریت هنری و آنتونی رالینگ، استایلیست این اثر  را بر عهده داشته است)

۳ محصول برند دیوید گندی

(در این اثر، شاهد ۳  محصول برند دیوید گندی با همکاری  برند صاحب نام انگلیسی  مارکس اند اسپنسر هستیم  که کت دو دکمه  پشمی با کیفیت را نشان می دهد که در عکس بالا، با کراوات و پوشت مشکی ست شده است. )

دیوید گندی در مراسم QQ AWARDS

( دیوید گندی در این اثر، فوتوشوتی برای مجله QQ انگلیس گرفته  و در مراسم QQ AWARDS  شرکت کرد. جزییات بیش  تر را در این هشتگ ببینید. )

استایل های تابستانی دیوید گندی

(از  استایل های تابستانی  دیوید گندی  در رقابت های اتومبیل رانی FIA FORMULAE که با همکاری شرکت جگوار همراه شده  است. جزییات بیش تر را در این لینک ببینید)

استایل های شیک و مردانه و جذاب دیوید گندی

(از استایل های شیک  و مردانه و جذاب دیوید گندی که وی  را با شلوار و پیراهن سفید رنگ و کراوات طوسی رنگ و کت تگ پشمی در فشن  ویک لندن ۲۰۱۸ میلادی مشاهده می کنیم. عکسی برای BRITISH  QQ)

 کلکسیون تیپ های خیابانی گندی

(از کلکسیون تیپ های خیابانی دیوید گندی در فشن ویک لندن ۲۰۱۸)

راز های خوش تیپی دیوید گندی

دیوید گندی بر اساس قد و وزن خود لباس  های فیت به تن می کند. علاقه زیادی به رنگ های تیره داشته و به ندرت او را با رنگ های شاد و جیغ مشاهده میکنیم.  علاقه وی به رنگ طوسی و خاکستری بیش  تر از رنگ دیپلماتیک مشکی است.

راز های خوش تیپی دیوید گندی

خاکستری از جمله رنگ های مورد علاقه دیوید گاندی بوده که در کت و شلوار هایی که بر تن کرده مشاهده می شود. داشتن این رنگ در کمد لباس جنتلمن ها توصیه می شود.  البته کت های چهار خانه پارچه ای از دیگر علایق دیوید گندی در تیپ های رسمی بوده که نمونه ای را در بالا مشاهده می فرمایید. رنگ های خاکستری و أبی خیلی خوب با هم  ست می شود. او همواره کت های چهار خانه ای بر تن دارد تا اندامش را به بهترین نحو نمایش دهد.

تیپ اسپرت مردانه دیوید گندی گاها با تی شرت و ساس بند بوده  و پوشت، بخشی  از الزمات استایل های او را تشکیل می دهد.

تیپ اسپرت مردانه گندی

برای مدل های حرفه ای، اهمیت زیادی دارد که از تکرار پرهیز کنند. بنابراین، پوشیدن طیف های مختلفی از رنگ ها در لوکشین های مختلف، بخشی از فاکتور هایی است که مدل های موفق مثل دیوید گندی در طراحی استراتژی کسب و کار خود در نظر می گیرند. حتی پوشیدن شلوار بدون کمربند که شکست رنگ ایجاد می کند نیز بخشی از استایل های وی را تشکیل می دهد که محبوب دیوید بکهام هم هست.

دیوید گندی بر اساس قد و وزن خود لباس های فیت به تن می کند

حتما بخوانید: استایلیست کیست و چه کاری انجام می دهد؟

از دیوید گندی بیاموزیم

  • برای حضور حرفه ای در دنیای فشن باید آموزش های حرفه ای را طی کرد.
  • گاندی نشان داد که دنیای مد آقایان بیش از قد و زیبایی، جسارت و استایل مردانه می طلبد.
  • مرز های دنیای مد در قرن بیست و یکم با قرن بیستم تغییر کرده است. این قضیه برای دهه های آینده هم قابل پیش بینی است. برای ورود به این حوزه، فاکتورهای پیچیده و چندگانه روانشناسی تا جامعه شناسی مورد نیاز است.
  • او استایلیست های حرفه ای دارد.
  • او برای طراحی کسب و کار خود، استراتژیست دارد.
  • او به اطلاع رسانی دیجیتالی بها می دهد. ارزش DIGITAL FASHION را در MARKETING درک کنید!
  • دیوید گندی با مخاطبانش در شبکه های اجتماعی ارتباط دارد و به عنوان تحلیل گر دنیای خودرو های لوکس، تلاش دارد تا با مخاطبان مختلف در ارتباط باشد.
  • رژیم غذایی خاص دیوید گندی در حفظ اندامش در سالیان گذشته تا امروز نقش بسزایی ایفا کرده است.
  • اندام عضلانی دیوید گندی مثل کریستیانو رونالدو نشان می دهد که او علاقه زیادی به بدنسازی دارد.
  • دیوید گندی در حوزه خیریه فعال است. فعالیت در عرصه های مسئولیت اجتماعی (CSR) برگ برنده برای ارتقا محبوبیت سلبریتی های عرصه  فشن است.
  • دیوید گندی به مد پایدار (SUSTAINABLE FASHION) علاقه دارد که همین موضوع، نگاه دوستدار محیط زیست وی را نشان می دهد و برای ارتقا محبوبیت لازم است.

دنیای مد و لباس و لاکچری  گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما راز خوش تیپی و موفقیت دیوید گندی چیست؟

راز خوش تیپی و موفقیت دیوید گندی

3 دیدگاه

3 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا