استایل و مد بانوان

کارا دلوین : مد گردی با هنرپیشه انگلیسی

کارا دلوین بیوگرافی

کارا دلوین ( Cara Delevigne ) مدل و هنرپیشه ۱۷۳ سانتیمتری جذاب انگلیسی ، در زمینه تئاتر و موسیقی تحصیل کرده و یکی از سرشناس ترین آیکون های فشن بریتانیا به شمار می رود که در سالهای اخیر، مدل ابرو و استایل لباس های لاکچری اش در همکاری با برند های سرشناس مد جهانی، او را در فهرست پر فالور ترین مدل های اینستاگرام قرار داده است. یکی از دوستان تیلور سویفت و از فرشتگان سابق ویکتوریا سکرت در سال ۲۰۱۲، متولد مرداد ماه سال ۱۹۹۲ میلادی در شهر لندن بوده و از سال ۲۰۰۹ میلادی تا کنون، در فیلم ها و سریال های مختلفی ایفای نقش کرد که والرین و شهر هزاره سیاره، جدید ترین کار کارا دلوین محسوب می شود.

گزارش امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران،‌ نگاهی دارد به ۵۰ مدل لباس و جواهرات این سوپر استار و مدل دنیای فشن بریتانیایی تا با استایل ها و سبک زندگی دیجیتالی و اینستانوشته هایش آشنا شویم.

با ما همراه باشید.

کارا دلوین مدل و هنرپیشه

حتما بخوانید: رازهای فرشتگان ویکتوریا سکرت

داستان کارا دلوین : داستان یک مدل

این مدل جوان، خیلی زود وارد عرصه مدلینگ و فشن شوهای مطرح لندن و نیویورک و استکهلم شد. همکاری وی از سال ۲۰۰۸ میلادی با شرکت SOTRM MODEL MANAGEMENT سبب شد تا او وارد هفته مد معروف لندن شود. همکاری کارا دلوین با برند هایی چون: CHANEL, DIOR, VICTORIA’S SECRET, DOLCE & GABANNA، DKNY  و MULBERRY که معرفی استایل های خیابانی و رسمی بود، بازتاب های گسترده ای پیدا کرد. کارا با وجود سن کم، خیلی سریع مثل آریانا گرانده و سلنا گومز و شماری از فرشتگان تازه کار ویکتوریا سکرت مثل عروس رویایی Dior، شهرت فراوانی کسب کرد و شبکه های اجتماعی نیز در شتاب گرفتن معروفیت او بی تاثیر نبود. مجله مطرح دنیای مد یعنی ووگ (VOGUE) بارها تصویر کارا دلوین را روی جلد خود منتشر کرده است. وی بیش از ۴۱ میلیون فالور دارد.

داستان کارا داستان یک مدل

حتما بخوانید:‌ معروف ترین مجلات مد جهان: از VOGUE تا ELLE

والدین کارا دلوین ، همچون والدین کیت میدلتون (ملکه مد جهان) و عروس ملکه انگلیس، از ثروتمندان و چهره های مطرح انگلیس بوده و نوه رییس سابق شرکت English Heritage به شمار می رود. حضور مکرر وی در ویدیو کلیپ خواننده هایی چون سلنا گومز، جی جی حدید و زندایا و تیلور سویفت، راه موفقیت و شهرت وی را هموار کرد. کارا ، ارتباط خوبی با سلبریتی های دنیای موسیقی و سینما و فشن از ریحانا تا کندال جنر و کیم کارداشیان دارد و تسلط خوبی به زبان های اسپانیایی و فرانسوی و آلمانی از خود نشان داده است. او نیز همچون فرزند خردسال ویکتوریا و دیوید بکهام، از کودکی با برند لاکچری BURBERRY همکاری داشت.

والدین کارا دلوین از ثروتمندان انگلیس بوده

کارا دلویت و پاریس جکسون

( کارا دلوین و پاریس جکسون )

کارا دلوین بدون آرایش در موزه لوور پاریس

( کارا دلوین بدون آرایش در موزه لوور پاریس)

فراز و نشیب های کارا دلوین

حتما بخوانید: داستان رومئو بکهام: مدل خردسال برند لاکچری بربری

بعضی ها فراز و نشیب کارا دلوین را در عرصه مدلینگ و هنرپیشگی ، به مشکلات بهداشتی و سلامت او ناشی از سیگار و مواد مخدر مرتبط می دانند که بستر افسردگی وی را نیز فراهم کرد. وی اکنون به بیماری پسوریازیس که بیماری پوستی است مبتلا شده است.

حتما بخوانید: داستان جذاب بربری: لاکچری ترین برند جهان

رنگ های مورد علاقه کارا دلوین

آن طور که در بخش مد گردی با کارا دلوین در قسمت های بعدی این گزارش مشاهده خواهید کرد،‌ کارا دلوین ، عاشق رنگ بنفش و آبی پاستیلی بوده که نماد قدرت و نگاه ژرف است. رنگی الهام بخش که برای افرادی که دوستدار رنگ های خاص هستند، گزینه سلطنتی قابل توجهی به شمار می رود.

رنگ های مورد علاقه کارا دلوین

کارا دلوین ، عاشق رنگ های انرژی مثبت مثل زرشکی و بنفش است و بارها در استایل های خیابانی، کیف و کفش  و لباسی  از این طیف رنگ را در طراحی استایل وی مشاهده میکنیم. این چهره سرشناس و الهام بخشی تینجیرها در دنیای مد،‌ مشاوران خوبی برای طراحی استایل دارد و به نظر می رسد که روانشناسی رنگ ها و اصل  تناسب در طراحی لباس را به خوبی می شناسند.

کارا دلوین، عاشق رنگ های انرژی مثبت است

او در کتاب MIRROR MIRROR، بخشی از سرگذشت خود را در قالب اتوبیوگرافی منتشر کرده است که هنوز در ایران ترجمه و چاپ نشده است. به طور کلی، یکی از کارهای جذاب و هیجان انگیز برای مترجمان آثار حوزه  مد و لباس و هنر معاصر، ترجمه کتاب  هایی است که سلبریتی  های این حوزه از زندگی  خود می نویسند. کارا دلوین در استایل های خیابانی، عاشق ترند پانک بوده و کت های چرمی را در استایل های نیمه دوم سال بر تن دارد. وی را طرفدار منو کروم می دانند که گاها با لباس های ورزشی ساده ست می کند.

حتما بخوانید: همه چیز درباره استایل و برندهای محبوب جی جی حدید

مد گردی با کارا دلوین

مد گردی با کارا دلوین

( کارا دلوین در این فوتوشوت جذاب، جلیقه مشکی چرم را با ساعت برند محبوبش یعنی TAG HEUER بر تن کرده است. عکسی مربوط به جولای ۲۰۱۸ میلادی  در شهر نیویورک)

کارا دلوین در این فوتوشوت هیجان انگیز

( کارا دلوین در این فوتوشوت هیجان  انگیز، یکی از استایل های منحصر به فرد را روبروی دوربین خبرنگاران به نمایش گذاشته است. روسری زنانه مشکی از برند MARIANNA HARUANIAN در مراسم مت گالا ۲۰۱۸ میلادی، کارا دلوین را یکی از شاخص ترین مدل های این رویداد معروف مد آمریکا در سال ۲۰۱۸ کرد)

کارا دلوین با کلاه نظامی مشکی رنگ پشمی

( کارا دلوین با کلاه نظامی مشکی رنگ پشمی در این عکس مشاهده می کنید که در مهمانی خصوصی پاییزه برند لاکچری DIOR حاضر شده است. او یکی از طرفداران برند دیور در پاریس محسوب می شود. )

کارا دلوین در این تصویر، پنت سویت ساده مشکی رنگ

( کارا دلوین در این تصویر، پنت سویت ساده مشکی رنگ را از برند کریستین دیور بر تن کرده است و در فشن شو پاییز آن شرکت نمود)

کارا دلوین ، خنده همیشگی خود را در این فوتوشوت

( کارا دلوین در این عکس، خنده همیشگی خود را در این فوتوشوت به نمایش می گذارد و گل میخ های طلایی جذابش که برند ناشناسی دارد را مشاهده میکنیم. مدل مو و ابرو کارا دلوین را در مراسمی در اکتبر ۲۰۱۷ میلادی در لندن مشاهده می کنید که برای رونمایی کتاب MIRROR MIRROR که خودش تالیف کرده  است حضور یافت)

کارا در استایل های خیابانی شیک و جذاب

( کارا دلوین در این تصویر، یکی از استایل های خیابانی شیک و جذاب همیشگی اش را بر تن دارد. ژاکت اسپرتی بنفش رنگ از برند PUMA که با شلواری همرنگ از همین برند ست شده است. اکسسوری های کارا دلوین معمولا مثل اکسسوری آل پاچینو، بلند است)

کارا را در لباسی با طرح فاخر و کمتر دیده شده

(در این عکس لاکچری، کارا دلوین را در لباسی با طرح فاخر و کمتر دیده شده مشاهده میکنیم که گردن بندی به طرح گل را از  برند لاکچری بربری  بر تن دارد و در مراسم اکران فیلم والرین و شهر هزار سیاره شرکت کرد)

کارا دلوین برند کفش معروف JIMMY CHOO

(در این تصویر، او را با صندل های عصرگاهی درخشانی از برند معروف JIMMY CHOO مشاهده میکنیم که رنگ نقره ای داشته و ترکیب جذابی  با دکلته بدون آستین نقره ای رنگ طرح دار از برند IRIS VAN HERPEN COUTURE را به نمایش می گذارد. )

کارا استایل کت شلوار زنانه

(این طرح پارچه، مخاطبان زیادی در بین بانوان جوان ندارد. اما به نظر می رسد که او برای شرکت در مراسم هالووین که با همکاری برند بربری ترتیب یافته بود، گزینه خوبی را  برای پیت سویت BURBERRY پیدا کرده  است. چکمه سابق بلند چرمی او نیز از همین برند مطرح می باشد)

کارا در زیر پوش زنانه سفید رنگ رکابی

( کارا دلوین در این عکس، زیر پوش زنانه سفید رنگ رکابی را با شلوار چرمی از برند CHANEL ست کرده است و چکمه های مینی از همین برند سرشناس فرانسوی را در این استایل بر تن دارد)

کارا در استایل کت و شلوار طرح دار اسپرت

( کارا دلوین در این تصویر، استایل  عضلانی خود را با یک کت و شلوار طرح دار اسپرت به  نمایش می گذارد که در خیابان گردی های نیویورک به نمایش گذاشت. نوارهای مشکی این لباس، جذابیت آن را دوچندان کرده است)

کارا همواره از رنگ سیاه در طراحی استایل

( کارا دلوین همواره از رنگ سیاه  در طراحی استایل استفاده می کند. کیف دستی چرمی سفید و مشکی او در این عکس، از برند شانل است )

شلوار سفید رنگ طرح دار مینیمال کارا

(در این عکس، شلوار سفید رنگ طرح دار مینیمال از برند REDEMPTION که با بلیزری با راه راه های سفید و طوسی از برند BRUNELLO CUICINELLI ست شده است، روی پیراهن بدون آستین سفید رنگ قرار گرفته ‌و ترکیب اسپرتی جذابی را تداعی می کند)

کت چرمی مشکی کارا

(در این عکس، کت چرمی  مشکی او را در مراسم تولد TRAVIS SCOTT‌مشاهده می کنید که با لباس توری (LOAFER) سفید و مشکی ست شده است. استایلی مربوط به آوریل ۲۰۱۷ میلادی در نیویورک)

خاص ترین فوتوشوت کارا در مراسم مت گالا ۲۰۱۷ میلادی

( کارا دلوین در این عکس، یکی از خاص ترین  فوتوشوت هایش را در مراسم مت گالا ۲۰۱۷ میلادی به نمایش می گذارد که ترکیبی نقره ای رنگ است و مدل مو فوق العاده که با اکسسوری های کریستالی همراه شده است را میبینیم)

مدل مو بلوند یخی کارا دلوین

( کارا دلوین در این تصویر، مدل مو بلوند یخی را به نمایش می گذارد که با عینک دودی از برند SUNDAY SOMEWHERE در مراسم فشن شو شانل در سال ۲۰۱۷ میلادی در پاریس ست شده است)

 لباس قرمز مخملی کارا

( کارا دلوین در این عکس، لباس  قرمز مخملی را به نمایش میگذاردکه طرحی از JIMMY CHOO، برند محبوب سلبریتی های موسیقی  و سینما محسوب می شود. بلوزی از برند MUGLER و دامن کوتاهی از برند THIERRY MUGLER، استایل وی در مراسم CINEMACAN در سال ۲۰۱۷ میلادی  است)

استایل کژوال جذاب کارا

(اسلک (لباس شل و آویزان) مشکی رنگ ساده وقتی با کت پشمی از برند maxmara همراه شود و اسنیکر سفید از برند PUMA با آن ست شود، استایل کژوال  جذابی را تداعی میکند که استایل وی در سال ۲۰۱۷ است)

گردن بند مروارید دار بزرگ کارا

( کارا دلوین در این عکس، گردن بند مروارید دار بزرگ خود را با گردن بند یقه ای طلایی از برند شانل به نمایش میگذارد که مربوط به مراسم: Chanel Collection des Métiers d’Art show است)

 لباس فاخر اوت کوتور کارا از شانل در مراسم Chanel Collection des Métiers d'Art show

( کارا دلوین در این عکس، وی را در یک لباس فاخر اوت کوتور از شانل در مراسم Chanel Collection des Métiers d’Art show مشاهده میکنیم که با لباس باشکوهش که با رنگ طلایی سوخته شده بود و دامن موجدارش خاص شده بود خودنمایی می نماید و تیپی در دسامبر ۲۰۱۶ در  پاریس است)

هودی جذاب طرح دار کارا دلوین

(هودی جذاب طرح دار کارا دلوین را از برند FENTY AND PUMA مشاهده میکنیم که در فسن شو این برند حاضر شده است)

مدل مو یخی محبوب کارا

( کارا دلوین در این عکس، مدل مو یخی محبوب خود را با سایه چشم جذاب صورتی رنگ ست کرده و در مراسم CINEMACAN در  سال ۲۰۱۷ حاضر شد)

کارا در مراسم مجله معروف مد

(او را در این لباس مجلسی شیکی و فوق العاده آستین دار بلند  از برند ELIA SAAB‌ مشاهده می کنید که در مراسم مجله معروف مد یعنی GLAMOUR حاضر شده است و مربوط به اکتبر ۲۰۱۶ میلادی می باشد)

طرح ساده و شیک کارا

(بازگشایی دفتر غول مد سوئدی ها یعنی H&M در سال ۲۰۱۶  در منطقه وست فیلد سبب شد تا کارا دلوین ، این طرح ساده و شیک را ست کند. کت گلدوزی. شده طرح ببر با شلوار جین های راسته تنگ)

استایل کژوال کارا در فرودگاه لس آنجلس

( کارا دلوین در این تصویر، جین های ریش ریش شده را با یک پیراهم طوسی ست کرده است و استایل کژوال  او را در فرودگاه لس آنجلس مشاهده میکنیم)

استایل کارا با اکسسوری های معمولی

(در عکس سمت چپ، او را با کیف رو دوشی چرمی از برند POP & SUKI صورتی رنگ  مشاهده می کنیم و در عکس سمت راست، استایل کارا دلوین با اکسسوری های معمولی و مدل مو محبوبش در نیویورک گردی های سال ۲۰۱۵ میلادی)

کت مشکی چرمی بلند کارا

( کارا دلوین در عکس سمت چپ، بوت های مشکی چرمی بلند را از برند CHRISTIAN LOUBOUTIN بر تن دارد و با لباسی از برند مطرح ALEXANDER MCQUEEN پوشیده که با ژاکت موتور سیکلتی چرمی از برند الکساندر مک کویین ست شده است. در عکس سمت راست، ژاکت طرح  NAVY با جین راسته تنگ مشکی را برای خیابان گردی با تیلور سویفت بر تن دارد)

کارا در لباس اسپرت

( کارا دلوین در این لباس اسپرتی، ژاکتی با شلوار نوار دار زرد رنگ را با اسنیکر چرمی از برند BUSCEMI در شبگردی لندن ۲۰۱۵ ست کرده است)

تیپ کژوال کارا در فرودگاه JFK

(در عکس سمت راست، تیپ کژوال  او را در فرودگاه JFK‌ مشاهده می کنید. در عکس  سمت چپ، استایل وی را با جین ریش ریش شده مشکی رنگ میبینیم که با اسنیکر چرمی از برند PUMA با جوراب های RICHER POORER ست شده است و ژاکت جذابش  نیز از برند SAINT LAUREN است)

مدل مو کارا دلوین

(در عکس سمت راست، مدل مو کارا دلوین را تماشا می کنید که موج دار روی شانه بوده و با گوشواره برند H STERN ست شد. رژ لب قرمز رنگ او ترکیب جذابی به این استایل چهره داده که با سایه چشم متالیک فوق العاده ای ترکیب بندی شده  است. در عکس سمت چپ نیز موهای موج دار روی  شانه بلوند مارا را در مراسم اکران فیلم SUICIDE SQUAD میبینیم  که با چشمان خمار تداعی گردید)

استایل کژوال شلوار طرح دار کارا از برند DSQUARED2

(او در این استایل کژوال، شلوار طرح داری از برند DSQUARED2 و پیراهم یقه V سفید رنگ از برند MONROW بر تن دارد)

لباس طرح پیژامه با اسنیکر کانواس کارا

(وی را در لباس طرح  پیژامه با اسنیکر کانواس مشاهده می کنید در جولای ۲۰۱۶)

گردن بند طلایی دو تکه کارا از برند CHOKER

(در عکس  سمت چپ، گردن بند طلایی دو تکه از برند CHOKER و چشمان خماری جذاب او را در استایلی برای مراسم COMIC-CON در جولای ۲۰۱۶ مشاهده می کنید. در عکس سمت راست نیز استایل منحصر به فرد مشکی رنگ این مدل بلند قامت بریتانیایی را در لباسی از برند BALMAIN مشاهده می کنید که با شلوار راسته تنگ ست شده است)

کارا در مراسم UNIQUE SHOW LFW

(در عکس  سمت راستی، کارا دلوین  در مراسم UNIQUE SHOW LFW  مشاهده می کنید که کت واکی شرکت کرده و دامن چرمی طرح دار بر  تن دارد . در عکس چپی، شلوار مشکی رنگ و کت آبی از  برند MICHAEL KORS پوشیده است)

موهای موج دار کارا

(در  عکس سمت راست، موهای  موج دار کارا دلوین با ابروهای خاص پر  پشت کارل که نوعی امضا وی محسوب می شود را مشاهده میکنیم. در تصویر  چپ نیز او را در کت واکی در فشن شو OSCAR DE LA RENT در سال ۲۰۱۳ با لباسی فاخر میبینیم)

تیپ مشکی رنگ کارا

(در عکس راستی، تیپ مشکی رنگ کارا دلوین که با کیف دستی مشکی چرمی از برند شانل فرانسه  ست شده است ارائه گردید. عکس چپ نیز، تیپ کژوال کارا دلوین در کنسرت RITA ORA)

کت واک های کارا

(دو تصویر از کت واک های کارا دلوین در سال ۲۰۱۶ میلادی در مراسم بربری که لباس هایی از برند BURBERRY PRORSUM و MATHEW WILLIAMSON را بر تن دارد)

مدل بریتانیایی با ترنچ کت سبز رنگ

(مدل بریتانیایی با ترنچ کت سبز رنگ )

اینستاگردی با کارا دلوین

اینستاگردی با کارا دلوین

کارا دلوین یکی از فعال ترین مدل های بریتانیایی در شبکه های اجتماعی محسوب می شودو ظرف ۴ سال اخیر بیش از ۳۸۰۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته که بخشی از آن ها را سبک زندگی او و بخشی نیز فوتوشوت ها و همکاری هایش با برند های مطرح دنیای فشن تشکیل می دهد. او اکنون بیش از ۴۱ میلیون فالور داشته و ۱۶۷۰ صفحه را نیز دنبال میکند که نشان دهنده اوج علاقه وی به اینستاگردی است. او از مخاطبانش خواسته است که به سایت TAG.HR/CARADELEVINGNE-NEWS رفته و جزییات فعالیت های او را در انجا دنبال کنند.

پر لایک ترین اینستانوشته های کارا

(یکی از پر  لایک ترین اینستانوشته های او)

کارا در فوتوشوتی برای برند PUMA

(فوتوشوتی برای برند PUMA)

کارا در فوتوشوتی برای پوما

(فوتوشوتی برای پوما)

نشانی توییتر کارا دلوین

نشانی توییتر کارا دلوین

کارا دلوین در توییتر هم خیلی فعال است به گونه ای که از سال ۲۰۱۱  میلادی تا کنون، بیش از ۷۴۰۰ توییت منتشر کرده و قریب به ۱۰ میلیون فالور دارد. او تقریبا درباره مسائل مهم هنری و سیاسی و اجتماعی اروپا و جهان، توییت می کند و مخاطبان بسیاری در این شبکه متن محور دارد. صفحه او را در نشانی: TWITTER.COM/CARADELEVINGNE دنبال کنید.

فوتوشوت های کارا دلوین

(در این عکس، یکی از فوتوشوت های کارا دلوین را برای معرفی برند لاکچری ساعت TAGHEUER مشاهده می کنید که در توییتر منتشر شد و از هشتگ DONTCRACKUNDERPRESSURE  برای دیده شدن بیشتر این عکس استفاده کرد)

نشانی فیس بوک کارا دلوین

نشانی فیس بوک کارا دلوین

کارا دلوین حدود ۷ میلیون فالور در فیسبوک دارد و حضور فعالی هم در این شبکه از خود نشان داده است. صفحه او را در این آدرس دنبال کنید که شما را با جدید ترین طرح ها و مدل های لباس و کیف و کفش و ساعت او آشنا می کند.

فیلم شناسی کارا دلوین

  • فیلم آنا کرنینا محصول سال ۲۰۱۲
  • فیلم شنل اس ای محصول سال ۲۰۱۴
  • فیلم صورت یک فرشته محصول سال ۲۰۱۴
  • فیلم شهرهای کاغذی محصول سال ۲۰۱۵
  • فیلم پن محصول سال ۲۰۱۵
  • فیلم کودکان عاشق محصول سال ۲۰۱۵
  • فیلم تب لاله محصول سال ۲۰۱۵
  • فیلم کشتزارهای لندن محصول سال ۲۰۱۵
  • فیلم جوخه انتحار محصول سال ۲۰۱۶
  • فیلم وارلین و شهر هزار سیاره محصول سال ۲۰۱۷

شما کدام استایل و لباس این هنرپیشه و مدل سرشناش بریتانیایی را بیشتر می پسندید؟ نظرات خود را از طریق کامنت در اختیار لوکس تهران قرار دهد.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید. اگر دنبال رژیم غذایی این مدل  و هم چنین جدید ترین برنامه رونمایی از محصولات و برند هایش هستید، با مشاوران لوکس تهران تماس بگیرید.

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا