استایل و مد آقایان

هوتن شکیبا و محرمانه‌هایش ؛ بازیگر فیلم « شبی که ماه کامل شد »

هوتن شکیبا فیلم فجر

هوتن شکیبا ٬ متولد بیست و چهار خرداد ماه سال شصت و سه در شهر سنندج و مجرد است. او کارشناسی ارشد بازیگری از دانشگاه هنر دارد و از سال ۱۳۸۱ تا کنون در تئاتر٬ تلویزیون و سینما٬ نقش آفرینی می کند. این صدا پیشه سنندجی٬ با نقش آفرینی در فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار در جشنواره فجر ۹۷ توانست تحسین تماشاگران٬ منتقدان و داوران را بدست آورد و درامی شورانگیز را با الناز شاکردوست روایت کند. روایتی از عبدالمالک ریگی٬ تروریست سیستان و بلوچستان.

گزارش امروز سرویس هنری عصر شهروند٬‌ نگاهی دارد به زندگی و فعالیت های هنری هوتن شکیبا که احتمالا یکی از کاندیداهای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ۹۷ خواهد بود.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: مد گردی با الناز شاکردوست: کلکسیون دار سینمای ایران

هوتن شکیبا٬ متولد بیست و چهار خرداد ماه سال شصت و سه

داستان هوتن شکیبا : راوی عبدالحمید ریگی

در روزهای پایانی سال نود و هفت٬ هر  صحبت و سخنی که از هوتن شکیبا به گوش می خورد٬ مربوط به نقش آفرینی قدرتمند و جذاب او در فیلم شبی که ماه کامل شد از نرگس آبیار  است. روایتی ۲ ساعت و خورده ای از فعالیت های گروه تروریستی عبدالمالک  ریگی در جنوب شرق ایران که توانست٬ در فهرست فیلم های منتخب تماشاگران سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر قرار بگیرد. روایتی از عشق و شور که خیلی ها را علاقمند به فرهنگ و سنت و آیین زیبای سیستانی ها کرد و ایرانی ها را در یک درام پرکشش٬ با یکی از جنایتکاران شرق کشور آشنا کرد. جنایتکاری که در هواپیما٬‌ در سال   شکار شد و به دار مجازات آویخته شد.

ازدواج هوتن شکیبا با الناز شاکردوست

(صحنه ای از ازدواج هوتن شکیبا با الناز شاکردوست در فیلم شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار)

هوتن شکیبا ٬ همان طور که در ابتدای گفتار عرض شد٬ در رشته هنر٬ تحصیل کرده است. او تئاتر را در دانشگاه سوره خواند و کارشناسی ارشد بازیگری را از دانشگاه هنر گرفت. ایشان علاوه بر فعالیت در تماشاخانه های تهران٬ در  سینما و تلویزیون نیز نقش  آفرینی کرده که از ان جمله  میتوان به طبقه حساس٬ هلن و سریال تلویزیونی لیسانسیه ها اشاره داشت. او در مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی در فاصله سال های ۹۴ تا ۹۷ به جای دیبی سخن گفت.

قبرس گردی های هوتن در سال ۹۷

(قبرس گردی های آقای بازیگر در سال ۹۷)

هوتن شکیبا ٬ از دوستان نوید محمد زاده است که در  سال های اخیر٬ با نقش آفرینی متفاوت خود در فیلم  های سینمایی٬ ضمن شکار گیشه ها٬ سیمرغ بلورین  را نیز تصاحب کرد. این بازیگر به همراه نوید و یوسف پاییزی و اشکان خیل نژاد٬ گروه  تئاتری به نام تئاتر تازه  دارند.

هوتن شکیبا در کنار عوامل تولید سریال کلاه قرمزی

( هوتن شکیبا در این عکس٬ در کنار عوامل تولید سریال کلاه قرمزی قرار دارد. او یاد دنیا فنی زاده٬ عروسک گردان فقید کلاه قرمزی را گرامی داشت)

هوتن شکیبا در تئاتر لاکچری

(او با انتشار  این عکس جالب در  اینستاگرامش٬ شعری از شاملو را نوشت که می گفت: دیوارهای گنگ٬ دیوارهای راز٬ ما را به باطن همه دیوار راه نیست و بی هیچ شک٬ دیوار ها و ما را ٬ وجه شباهتی است. استعاره ای زیبا که ۵۲  هزار لایک برایش به ارمغان داشت)

هوتن شکیبا در تئاتر لاکچری پر فروش بینوایان که در رویال هال هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس به نمایش درآمد نیز نقش  آفرینی کرد. قبلش در تئاترهایی چون الیورتویست که با بازی نوید محمد زاده٬‌ فروش خوبی را تجربه کرد٬ هنرنمایی نمود. هوتن شکیبا ٬ از طرفداران رضا عطاران است. اگر چه این آقای هنرپیشه٬ در تئاتر و سریال و فیلم های ژانر طنز٬ حضوری ندارد.

هوتن شکیبا در کنار عادل فردوسی پور و

 ( هوتن شکیبا در کنار عادل فردوسی پور و علیرضا حقیقی٬ که دسامبر ۲۰۱۸ میلادی به این برنامه رفته بود و با این دو تن دیدار کرد. این عکس  توسط فرناز عزیزی گرفته شد)

لبخند ژکوند هوتن شکیبا

(لبخند ژکوند٬ اسم هشتگی است که آقای بازیگر در زمان انتشار این پست در اینستاگرامش٬ تگ کرده بود. استایل او را در آبان ۹۷ مشاهده می کنید که بیش از ۶۵ هزار لایک برایش به ارمغان آورد)

هوتن شکیبا ٬ کلکسیونی از جوایز در حوزه  تئاتر دانشگاهی و هم چنین جشن خانه تئاتر و جشنواره تئاتر کودکان و نوجوانان دارد. او تا سال ۹۷ که به فهرست کاندیداهای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فیلم فجر راه پیدا نکرده بود٬ هیچ جایزه ملی یا بین المللی در کارنامه نداشت.

سلفی نوید محمد زاده با هوتن شکیبا

(سلفی نوید محمد زاده با هوتن شکیبا در  زمان تماشای مسابقه فوتبال ایران و پرتغال در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه)

هوتن شیکبا و آتیلا پسیانی

هوتن شکیبا در کنار ستاره پسیانی

(ستاره پسیانی در بغل پدرش (آتیلا) و سلفی با هوتن شکیبا )

هوتن شکیبا ٬‌ مرداد ماه نود و هفت در کنار ستاره پسیانی٬ دختر آتیلا پسیانی٬ در تئاتر «صد در صد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی٬ روی صحنه پردیس تئاتر شهرزاد رفت که یکی از اجرا های پر فروش سال را رقم زد. هم بازی شدن ستاره پسیانی و با این هنرپیشه در این اجرا٬ حرف و حدیث ها درباره ازدواجشان را افزایش داد. هوتن شکیبا و ستاره پسیانی در فیلم «موج اف ردیف ۴۸» نیز که به کارگردانی کیارش اسدی زاده ساخته شده است٬ نقش آفرینی کردند. از این فیلم نیز به عنوان یکی از گیشه های داغ سال نود و هشت٬ خبر می دهند که باید منتظر شد و دید که داستان اکران ۹۸ با فیلم های برنده سیمرغ جشنواره ۹۷ چه خواهد شد.

سلفی های پاییزی هوتن شکیبا

(از کلکسیون سلفی های پاییزی  سال نود و هفت)

این فیلم به جشنواره فجر نرسید و احتمال اکران آن در سال نود و هشت زیاد است. فیلمی که با محبوبیت آقای شکیبا٬ احتمال فروش میلیاردی گیشه آن٫ غیر منتظره نخواهد بود. ستاره اسکندری و الهام کردا و شیوا ابراهیمی نیز در این فیلم حضور دارند.

اینستاگرام هوتن شکیبا

هوتن شکیبا ٬ ۳ سال پیش به جمع اینستاگرد های ایرانی پیوست و تا اسفند ماه نود و هفت٬ بیش از دویست و هشتاد و شش هزار فالور دارد. صفحه اینستاگرام هوتن شکیبا را در این نشانی دنبال کنید. او بیش از ۴۰۰ پست در اینستاگرام به اشتراک گذاشته که نشان می دهد٬ حضور فعالی در این شبکه عکس محور دارد.

هوتن شکیبا از سلبریتی های سینما

این بازیگر کُرد٬ بیش از ششصد و شصت صفحه را در اینستاگرام فالو می کند و این نشان می دهد که حضور فعالی در این شبکه دارد و باید انتظار تماشای متن و حاشیه فیلم و سریال و تئاتر او در سال ۹۸ باشیم. هوتن شکیبا ٬ یک کرد سنندجی است و بعضا به این زبان٬ اینستانوشته دارد. او عاشق مد و لباس است و معمولا وی را با تیپ های شاد و متفاوت مشاهده می کنیم.

هوتن شکیبا ٬ کلکسیونی از سلبریتی های سینما و موسیقی و سیاست را در داخل و خارج از کشور فالو می کند که از هادی حجازی فر و سهیلا دانش و پریسا دلفانی گرفته تا اشکان خطیبی را شامل می شود. کاربرانی که هوتن شکیبا در اینستاگرام دنبال می کند را در این لینک مشاهده کنید.

استایل هوتن شکیبا را در کنار بازیگر نقش عبدالمالک ریگی

(استایل هوتن شکیبا را در کنار بازیگر نقش عبدالمالک ریگی در فیلم شبی که ماه کامل شد٬ مشاهده می کنید. یکی از استایل های این سلبریتی در جشنواره فیلم فجر ۹۷ همین لباس ساده است)

( هوتن شکیبا با انتشار پست بالا که لایک و کامنت زیادی داشت گفته بود که یوسف پاییزی از گروه تئاتر تازه را مثل برادر خود دوست دارد و تولدش را به مناسبت انتشار  چهارصدمین پست٬ تبریک گفت. گروه تئاتر تازه که این بازیگر و نوید محمد زاده در آن فعالیت دارند را در این نشانی دنبال کنید)

هوتن شکیبا بازیگر محبوب

( این هنرپیشه زیر عکس بالا نوشت که انگار مال خیلی وقت پیش هستم. او معمولا در تصاویر خود که در اینستاگرام به اشتراک می گذارد٬ هشتگ هوتن شکیبا را تگ می کند که باعث بیش تر دیده شدن اینستانوشته هایش می شود)

سلفی از هوتن شکیبا

(در این عکس٬ سلفی از هوتن شکیبا را شاهد هستیم. او٬ تولد اشکان خلیل نژاد از اعضای گروه تئاتر تازه را تبریک گفته بود. عکسی قدیمی از روزهای نه چندان دور)

 گریم متفاوت از هوتن شکیبا

(۲ گریم متفاوت از هوتن شکیبا را در این عکس ها مشاهده می کنید که یکی مربوط به گریم اولیور تویست به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی است. او از آتیلا پسیانی٬ هم بازی خود به عنوان یک بازیگر بی نظیر یاد کرد)

فیلم شناسی هوتن شکیبا

(دو تصویر از هوتن شکیبا . او را در نقش دوست داشتنی فاگین در تئاتر اولیور تویست مشاهده می کنیم که با گریم سارا اسکندری٬ غیر قابل تشخیص است. بافت مو او توسط سعید سام انجام شده است)

فیلم شناسی هوتن شکیبا

  • سال ۱۳۹۷: فیلم شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار
  • سال ۱۳۹۲: فیلم شب بیرون به کارگردانی کاوه سجادی حسینی
  • سال ۱۳۹۲: فیلم طبقه حساس به کارگردانی کمال تبریزی
  • سال ۱۳۹۴: فیلم هلن به کارگردانی علی اکبر ثقفی
  • سال ۱۳۹۷: فیلم موج اف ام ردیف ۴۸ به کارگردانی کیارش اسدی زاده
  • سال ۱۳۹۷: فیلم ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی

سریال های تلویزیونی هوتن شکیبا

( هوتن شکیبا و سلفی با عوامل پشت صحنه  سریال نوروزی کلاه قرمزی شبکه ۲ سیما)

سریال های تلویزیونی هوتن شکیبا

  • سال ۱۳۹۷: مجموعه نوروزی کلاه قرمزی به کارگردانی ایرج طهماسب
  • سال ۱۳۹۶: مجموعه لیسانسه ها به کارگردانی فریدون جیرانی
  • سال ۱۳۹۶: سریال لیسانسه ها ۱ به کارگردانی سروش صحت
  • سال ۱۳۹۴: سریال نوروزی کلاه قرمزی به کارگردانی ایرج طهماسب
  • سال ۱۳۹۳: سریال نوروزی کلاه قرمزی به کارگردانی ایرج طهماسب
  • سال ۱۳۹۱: تله فیلم همسایه ها به کارگردانی امیر حسین جهد دوست
  • سال ۱۳۹۳: سریال ابله به کارگردانی کمال تبریزی

 بازی و نقش آفرینی هوتن شکیبا

(استایل او در زمان ورود به سینما پردیس ملت به منظور شرکت در نشست خبری فیلم شبی که ماه کامل شد. شال های بلند تیره رنگ٬ استایل متفاوت مردانه را رقم می زند که ترند لباس آقایان در سال ۹۸ است)

همراهان گرامی

اگر شما هم درباره بازی و نقش آفرینی هوتن شکیبا ٬ در فیلم ها و سریال و تئاتر های گوناگون٬ اطلاعاتی دارید٬‌ نظرات و تحلیل های خود را از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید. هوتن شکیبا با نقش آفرینی موفق در فیلم شبی که ماه کامل شد از نرگس آبیار٬ احتمالا هم چون مریم مومن (فخر الزمان سریال تلویزیونی بانوی عمارت)٬ از جمله هنرپیشه های خوش آتیه در سال نود و هشت و به بعد باشد و از این دو٬ زیاد خواهیم شنید.

نقش آفرینی هوتن شکیبا

حتما بخوانید: مد گردی با نیکی کریمی: عروس سینمای ایران

نظر شما درباره نقش آفرینی هوتن شکیبا در فیلم و سریال های اخیر چیست؟

  • آیا شما هم قصد دارید در کلاس های بازیگری هوتن شکیبا شرکت کنید؟
  • آیا با مزون طراحی لباس هوتن شیکبا آشنا هستید؟
  • آیا می دانید او در سال ۹۸ در چه تئاتر و فیلمی٬ نقش آفرینی می کند؟
  • آیا شما هم قصد هم بازی شدن با هوتن شکیبا در کارهای سال جدید دارید؟
  • آیا می دانید خصوصیت هنرپیشه های خرداد ماهی سینمای ایران چیست؟

 

5 دیدگاه

5 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا