استایل و مد بانوان

۳۰ پیشنهاد برای انتخاب و خرید لباس زنانه عید ۹۸

مدل مانتو برای سال 98

انتخاب و خرید لباس زنانه عید در آستانه فرا رسیدن نوروز باستانی ۹۸ ٬ یکی از مهم ترین دغدغه خانم ها به خصوص بانوان جوان است و این قضیه وقتی حاد می شود که این دسته از عزیزان‌٬ کارمند بوده و وقت زیادی برای پاساژ گردی و مزون گردی ندارند. با توجه به این که مدت کمی تا تحویل سال نود و هشت (ساعت ۱:۲۸ دقیقه و ۲۷ ثانیه ۵ شنبه اول فروردین ۹۸) باقی است٬ این گزارش تلاش دارد تا نکته ها و موضوعات مهمی که بانوان گرامی برای انتخاب و خرید لباس عید در نظر دارند را در غالب یک بسته اجمالی مصور٬ ارائه کند.

اگر شما هم خواهان انتخاب و خرید پوشاک عید هستید و به دنبال استایل های کژوال یا رسمی برای مهمانی های هفته اول فروردین نود و هشت بوده و نظر و دیدگاهی در این باره دارید٬ اطلاعات خود را در بخش کامنت با سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران در میان بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: لوکس ترین مزون های تهران را ببینید

بهار٬ هم چون فصل خزان٬ فصل هزار رنگ است

(بهار٬ هم چون فصل خزان٬ فصل هزار  رنگ است)

حتما بخوانید: زیبا ترین مدل مانتو های بهاره الناز شاکردوست

۲۰ نکته مهم برای انتخاب و خرید لباس عید بچه گانه و زنانه

  • اکسسوری های مردانه٬ زنانه٬ بچه گانه مخصوص عید ۹۸ را برای تکمیل تیپ٬‌ در نظر بگیرید.
  • کیف زنانه خوب و شیک مخصوص عید ۹۸ باید به گونه ای باشد که با تنوع پوشش های شما٬ توازن رنگ و طرح داشته باشد.
  • خرید کیف و کفش و لباس زنانه اوت کوتور را با هم انجام دهید تا تیپ شما٬‌ جشنواره ای از رنگ های بی روح و بی ربط نباشد.
  • پاپوش ها و گیره ها و شال ها و عینک ها٬ اکسسوری های جذاب تن‌پوش بهاره بانوان و آقایان هستند.
  • از مراکز عمده فروش لباس زنانه بهاره در تهران و مراکز استان ها استفاده کنید که نمایشگاه های فروش بهاره معمولا از اوایل اسفند ماه٬ کار خود را آغاز می کنند و تخفیف های هیجان انگیزی در اختیار هموطنان قرار می دهند.

 استایل های مونوکروم به رنگ شاد در بهار ۹۸

(این طرح ها را نگاه کنید. هم برای بانوان و هم آقایان٬ گزینه های خوبی برای استایل های مونوکروم به رنگ شاد در بهار ۹۸ هستند)

  • برای دختر بچه ها و پسر بچه ها٬ حتما لباسی تحت عنوان لباس عید بخرید. برای آن ها از نظر روانشناسی٬ اهمیت دارد که لباس اختصاصی برای عید داشته باشند و آن را بپوشند. حتی اگر این لباس٬ ارزان یا معمولی باشد. اما این شما هستید که باید انتخاب لباس بهاره بچه گانه را طوری هدایت کنید که مناسب روزهای گرم اخر بهار هم باشد.
  • بهترین زمان برای خرید پوشاک بهاره٬ از اواخر بهمن ماه است.
  • جین پوشی را فراموش نکنید. مثل عکس زیر.

خرید لباس زنانه عید ۹۸

  • هیچ وقت خرید لباس زنانه عید ۹۸ را به روزهای پایانی اسفند ماه موکول نکنید که با شلوغی مغازه ها و هم چنین قیمت های بدون تخفیف مواجه خواهید شد.

حتما بخوانید: همه چیز درباره رنگ سال ۹۸

  • بانوان لاکچری گرد٬ انتخاب مزون و طرح لباس و حتی نوع پارچه ای که برای لباس های شب مجلسی و کژوال در ایام عید و بهار ۹۸ نیاز دارند را از اواخر بهمن ماه با طراحان لباس٬ قطعی می کنند.
  • اگر قصد اختصاص بودجه قابل ملاحظه ای برای خرید لباس زنانه عید دارید اما این کار را به دلایلی نمی توانید تا هفته دوم اسفند انجام دهید٬ سعی کنید این کار را به پس از تعطیلات عید موکول کنید تا هم قیمت دستمزد طراحان٬ کاهش یابد و هم سر فرصت و پس از تعطیلات رسمی فروردین٬ مجال بهتری برای انتخاب طرح و ارائه کار به خیاط داشته باشید.
  • برخی از پاساژ های معروف لباس زنانه عید در تهران از پالادیوم زعفرانیه تا گالریا ولنجک و میدان هفت تیر و برلن و مرکز خرید گلستان و بقیه٬ در هفته های پایانی سال٬ با کالکشن های جدید اما گران همراه می شود. لذا خرید خود را به بعد از تعطیلات موکول کنید تا با قیمت بهتر٬‌ محصول را انتخاب کنید.

حتما بخوانید: کالکشن لباس های بهاره برند ARMANI

  • لباس زنانه عید ۹۸ مجلسی یا کژوال برای دید و بازید ها٬ به دلیل تحرک زیاد شما٬ نباید خیلی تنگ باشد. مخصوصا که امکان اصلاح دوخت و دوز و گشادی و تنگی٬ به دلیل تعطیل بودن مزون ها و فروشگاه ها٬ امکان پذیر نیست.
  • رنگ سال ۹۸ رنگ مرجانی زنده (living coral) است. مدل ها و الگو های بسیار جذابی از لباس زنانه عید ۹۸ شیک و مجلسی به این رنگ که الهامی از لباس پرنسس ها و ملکه ها و سلبریتی های سینما و موسیقی حهان بوده٬ در سرویس مد گردی لوکس تهران معرفی شده است که گزینه های هیجان انگیزی را به شما پیشنها می کند.

ست زرد و قرمز رنگ برای استایل کژوال و مجلسی بهار98

(ست زرد و قرمز رنگ برای استایل کژوال و مجلسی بهاره)

  • اگر علاقمند به طراحی لباس مجلسی یا شب یا خیابانی در بهار نود و هشت با تناژ مرجانی هستید٬ به تناژ پوست خود توجه کنید و اصولی که برای انتخاب رنگ و طرح لباس باید بر اساس استایل خود در نظر بگیرید را رعایت  کنید.
  • رنگ پوست و مو شما و هم چنین میمیک چهره و قد و وزن٬ تاثیر زیادی در انتخاب لباس فاخر و جذاب دارد. این موضوع در انتخاب لباس زنانه عید ۹۸ و لباس عید آقایان٬ بسیار اهمیت دارد.

طراحی لباس زنانه عید ۹۸ به رنگ مرجانی زنده

(۶ طرح الهام بخش  برای طراحی لباس زنانه عید ۹۸ به رنگ مرجانی زنده. کنتراست رنگ ها و اصل تعادل و توازن را در طراحی لباس بهاره٬ توجه کنید که درس های  ارزشمندی برای شما دارد)

  • در خرید لباس زنانه عید ٬ حتما توصیه می کنیم که از تحلیل ها و نظرات فشن بلاگر ها و استایلیست های داخلی و خارجی استفاده کنید. یادت نرود که دنیای مد و لباس٬ امروزه در هشتگ #FASHION و #STYLE‌ می چرخد و سالانه میلیون ها عکس سلبریتی ها و شهروندان صدها کشور دنیا در این هشتگ٬ به اشتراک گذاشته می شود. اگر به دنبال یک منبع اطلاعاتی الهام بخش عالی برای خرید لباس مجلسی در بهار ۹۸ هستید٬ جایی بهتر از این دو هشتگ نخواهید داشت.

بهار ۹۸ مصادف با مارچ و اوریل ۲۰۱۹ میلادی

حتما بخوانید: بهترین مراکز خرید لوکس تهران در بهار ۹۸

  • بهار ۹۸ مصادف با مارچ و اوریل ۲۰۱۹ میلادی است. در فروردین ۹۸ تقریبا با احتساب جمعه ها٬ ۱۱ روز٬ تعطیلی داریم. لذا باید خود را برای تعدد سفر و مهمانی و دورهمی ها آماده کنید که لباس های خاص خود را در این فصل زیبا سال٬ طلب می کند. مخصوصا که رنگ طبیعت هم باید به نوعی در انتخاب لباس عید شما٬ دیده شود.

کنتراست رنگ در انتخاب لباس مجلسی زنانه بهار 98

(کنتراست رنگ در انتخاب لباس مجلسی زنانه بهاره بالا رعایت شده است. با این رنگ ها٬ لباس های مختلف را با هم ست کنید)

  • زمستان در بسیاری از نقاط ایران تا هفته سوم فروردین ماه٬ ادامه می بابد. لذا در خرید لباس بهاره٬ به خصوص برای کودکان و نوجوانان٬ به تغییر فصل که ناگهانی نیست٬‌ توجه کنید و از کنار گذاشتن لباس های گرم زمستانی٬ پرهیز کنید.

استایل مشکی بهار 98

(استایل مشکی بهاره٬ ظرفیت خوبی برای ست شدن با رنگ های دیگر در طراحی استایل دارد. )

بهار ۹۸ چی بپوشیم؟

این سوال خیلی از عزیزانی است که به سایت ایمیل می زنند یا کامنت می زنند که در بهار نود و هشت٬ به تناسب فصل و رنگ سال٬‌ چی بپوشیم. چی انتخاب کنیم و چگونه و از کجا؟

این سوالات را باید مدیریت کرد. همه چیز به بودجه شما بر می گردد. توصیه می کنیم که اسیر جو: بخر بخر! در روزهای پایانی اسفند ۹۸ در ۳۱ استان کشور قرار نگیرید. الان٬ بهترین فصل برای فروش محصولات بنجل مغازه ها است که در ۱۱ ماه سال٬ خریداری برای آن پیدا نشده است. فرقی هم بین لباس زنانه  عید ۱۰ هزار تومانی تا چند میلیون تومنی ندارد! بنجل٬ بنجل است و بهترین خریداران بنجل ها٬ مشتریان عجول هستند! عین بازار بورس!

بهار ۹۸ چی بپوشیم؟

( لباس زنانه عید ۹۸ پوشیده به رنگ مرجانی زنده که ایده آل برای استایل های بهاره بوده و استفاده از رنگ مشکی و صورتی ملایم٬ آن را فریبنده کرده است)

مشتری خوب و مطمئنی برای بنجل فروش های شب عید نباشید. فرقی هم نمی کند از دستفروش بخرید یا فروشگاه های بعضا معتبر! گزارشات بازرسی از واحدهای صنفی شب عید  از خشکبار تا لباس٬ نشان دهنده حجم بالای گران فروشی و بنجل فروشی است. لذا دقت کنید.

پس از مشخص شدن بودجه٬ به استایل خود توجه کنید. ببینید چند مهمانی باید شرکت کنید. نصف فروردین٬ تعطیل است. خود را باید برای تنوع مهمانی و سفر و تردد ها آماده کنید. برای فرار از یکنواخت پوشی٬ در صورتی که امکان اختصاص هزینه خاصی برای لباس زنانه عید ۹۸ ندارید٬ از لباس های موجود استفاده کنید. تنوع شال و روسری و کیف ها و اکسسوری ها٬ می تواند استایل های معمولی سال ۹۷ شما را جذاب و متفاوت کند.

شاد پوشی و استفاده از رنگ های تند در لباس زنانه بهاره

(شاد پوشی و استفاده از رنگ های تند در لباس زنانه بهاره٬ به خصوص در استایل های کژوال٬ توصیه  می شود)

 عینک های آفتابی مناسب بهار

(عینک آفتابی٬ فقط مخصوص تابستان نیست. برای استایل شیک بهاره٬ از عینک های آفتابی مناسب بهار که رنگ قاب روشن دارند استفاده کنید. عینک آفتابی های شیشه رنگی که ترند سال ۹۸ هستند را فراموش نکنید)

 لباس زنانه بهاره معمولی یا رسمی

(کت و دامن یا کت و شلوار٬ گزینه خوبی برای لباس زنانه بهاره معمولی یا رسمی است. به جای مانتو٬‌ یک بلیزر زنانه  خوش طرح و رنگ٬ کاربرد های زیادی خواهد داشت. مانتو های پر زرق و برق نوروز٬ فقط مناسب چند دید و بازدید است. از آن ها دوری کنید)

 طراحی استایل کژوال لباس زنانه بهاره

(شیری و سفید٬ رنگ شاد و خوبی برای طراحی استایل کژوال لباس زنانه بهاره است)

جین های طرح دار در استایل های خیابانی بهاره

(اگر عادت به شلوار پوشی دارید٬ جین های طرح دار در استایل های خیابانی بهاره٬ گزینه خوبی است. کتان و کششی هم همین طور. کتان جذب برای تیپ بهاره بانوان٬ توصیه می شود. مخصوصا با مانتو بلند طرح دار بدون دکمه که با شال بلند خوش طرح و رنگی نیز٬ ست شده باشد. از جین های پاره٬‌ دوری کنید که همه پسند شده است!)

 تیپ بهاره بانوان

(کیف های ارزان چرمی یا غیر چرمی رنگارنگ که متناسب با استایل شما و با بررسی وضعیت کمد لباس شما خریداری می شود٬ تیپ بهاره بانوان را دگرگون می کند. به اهمیت آن در طراحی تیپ٬ آگاه باشید)

قدرت رنگ ها و انرژی طرح های متعادل و متوازن با ارزش بصری گوناگون را در پوشش٬ در نظر داشته باشید. بهار٬ فصل متنوع پوشیدن و راحت پوشیدن است. هوا٬ این فرصت را به شما می دهد. لذا٬‌ استفاده حداکثری کنید. توجه خیلی ها در این فصل٬ به شال های رنگارنگ و اکسسوری های ارزان و دوست داشتنی است که استایل ها را جذاب و شکیل جلوه می دهد. حتی اگر خیلی ساده و خیلی ارزان باشد.

مانتو بهاره سارا بهرامی

(مانتو بهاره سارا بهرامی٬ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره  ۹۶)

چون رنگ سال ۹۸ مرجانی زنده است٬ سعی کنید اگر عاشق دنیای مد هستید٬ رگه هایی از این رنگ و تنالیته آن در طراحی اکسسوری و کیف و کفش شما موجود باشد. رنگ بهار٬ رنگ سبز و شاد و انرژی مثبت است. انرژی مثبت بپوشید و از مونوکروم های تیره خداحافظی کنید. لباس زنانه بهاره٬ نه  باید خیلی گرم و نه خیلی نازک باشد. مخصوصا اگر در مناطق شمال و شمال غرب کشور زندگی می کنید. همه جا٬ چابهار٬ شهر همیشه بهار ایران نیست!

نیم بوت در مناطق سرد سیر٬‌ هم چنان گزینه خوبی برای پوشش عید بانوان است. مانتو های ضخیم و پالتو های پشمی طرح پلنگ٬ میراثی زیبا از زمستان٬ در فصل هزار رنگ بهار است و استایل شما را به خصوص برای تیپ های رسمی٬ باشکوه می کند.

استایل بهاره شیلا خداداد

(استایل شیلا خداداد و همسرش را در جشن سینمایی تهران که مناسب تیپ های بهاره هم هست)

 خرید لباس زنانه عید ۹۸

(قرمز زرشکی٬ گزینه خوبی برای لباس زنانه شب بلند تور دار بانوان است)

رنگ هایی که با آن می توان انرژی مثبت بود

(رنگ هایی که با آن می توان انرژی مثبت بود)

 تیپ برای دورهمی ها و سفرهای بهار

(این تیپ برای دورهمی ها و سفرهای بهار٬ توصیه می شود. ارزان و متنوع و شاد است)

 تن‌پوش عید بانوان در بهار ۹۸

(یکی از رنگ های عالی برای تن‌پوش عید بانوان در بهار ۹۸ ٬ رنگ آبی لاجوردی است که کیت میدلتون٬ ملکه مد جهان در بهار ۲۰۱۷ به نمایش گذاشت. رنگ رز کوارتز که در عکس چپ مشاهده می کنید٬ برای تیپ های پاستیلی بانوان رنگ پوست روشن٬ انتخابی آرام بخش و شیک و پر دوست داشتنی خواهد بود. )

همراهان گرامی

از نکته های بالا به خوبی استفاده کنید و تلاش کنید تا با بررسی دقیق و شناخت خوب تناژ رنگ پوست و وضعیت مو و استایل خود٬ انتخاب لباس زنانه اوت کوتور یا آماده پوشیدن را متناسب با وضعیت اقتصادی و جسمی خود و فرصتی که دارید٬ انجام دهید. بازار شب عید٬ بازاری نیست که مجال تصمیم گیری درست را به شما بدهد. قضیه از هفته دوم فروردین ماه ۹۸ خیلی متفاوت با روزهای پایانی سال ۹۷ خواهد بود.

مانتو های بهاره ۹۸ را در استایل های بهناز جعفری و پریناز ایزد یار

(مانتو های بهاره ۹۸ را در استایل های بهناز جعفری و پریناز ایزد یار مشاهده می کنید که همین طرح های ساده خوش دوخت را می توان در مهمانی های  رسمی بر تن داشت)

لذا٬ از خرید های شتاب زده٬ پرهیز کنید. اگر مدلی را در ژورنال ها و سایت ها مشاهده کردید٬ با چند طراح و مزون٬ در میان گذاشته و بهترین قیمت و شرایط را بر اساس مشاهده کارهای قبلی آن ها٬ انتخاب و قرارداد منعقد کنید. همان طور که می دانید٬ مزون ها در روز های پایانی سال٬ زمان های شلوغی را سپری می کنند و بهتر است که کار لباس های اوت کوتور را به این روز ها٬ موکول نکنید.

حتما بخوانی: ۶۰ مدل مانتو مجلسی مخصوص بانوان شیک پوش

اگر با گران فروشی در عرضه  لباس های بهاره مواجه شدید٬ مراتب را به تعزیرات یا سازمان بازرسی کل کشور اعلام کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

پیشنهادات شما برای خرید لباس زنانه عید ۹۸ چیست؟

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا