استایل و مد بانوان

مدل لباس بارداری به سبک عروس ملکه انگلیس ؛ مگان مارکل

مدل لباس بارداری مجلسی عروس ملکه

مدل لباس بارداری از مجلسی تا اسپرت به سلیقه عروس خاندان سلطنتی

جهان در سال ۲۰۱۹ میلادی علاقمند است پیش از برگزاری نود و یکمین دوره از مراسم اسکار و تماشای طوفانی مد و لباس سلبریتی های پرده نقره ای در رد کارپت لس آنجلس، نام و تصاویری از اولین فرزند مگان مارکل و پرنس هری، زوج جوان خاندان سلطنتی بریتانیا را تماشا کند. مگان، یکی از پر خبر ترین سلبریتی های سلطنتی در یک سال اخیر بوده و تایید خبر بارداری او در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی توسط کاخ کنزینگتون، بازتاب های گسترده ای پیدا کرد. به خصوص این که هنوز جنسیت فرزند، اعلام رسمی نشده است. عدم اعلام رسمی جنیست نوزاد، رسم سنتی خاندان سلطنتی بریتانیا است.

مگان، متولد سال ۱۹۸۱ میلادی در آمریکا است. مدل و هنرپیشه امریکایی که با دوست سابقش یعنی هری در نوامبر ۲۰۱۷ میلادی نامزد کرد و بیست و هفتم آن ماه به صورت رسمی توسط سخنگوی کنزینگتون، خبر نامزدی آن ها  اعلام شد. نوزدهم ماه می ۲۰۱۸ میلادی با هم ازدواج کردند و اکنون، منتظر تولد اولین فرزند هستند.

گزارش امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، نگاهی دارد به کلکسیون مدل لباس بارداری او در ماه اخیر.

با ما همراه باشید

حتما بخوانید:

با بیوگرافی مگان مارکل بیشتر آشنا شوید

همه چیز درباره عروسی مگان مارکل

پرنس سوفیا و دوشس مگان مارکل مدل لباس بارداری مجلسی

(پرنس سوفیا و دوشس مگان مارکل را با لباس  های شب و مجلسی شیک در ۱۰ قاب مشاهده می کنید)

نام فرزند مگان مارکل چیست؟

نام فرزند مگان مارکل چیست؟

(هر زمان که فرزند مگان مارکل متولد شد، تصاویر اختصاصی و جذاب و ویدیو هایی که سخنگوی خاندان سلطنتی به اشتراک می گذارد را دراین هشتگ که مربوط به BABY SHOWER  است مشاهده کنید. بیش  از ۱۸ میلیون عکس روی آن تگ شده است. بیبی شاور، جشن اعلام جنسیت نوزاد است)

حتما بخوانید: اولین فرزند مگان و هری ، آرچی هریسون ماونت باتون ویندزور متولد شد

جشن تعیین جنسیت نوزاد مگان مارکل بزودی برگزار می شود. شاید این دو زوج تصمیم بگیرند تا لحظه تولد فرزندشان، جنسیت و نام وی را محرمانه نگهدارند تا بیش تر، رسانه ها و افکار عمومی را منتظر اعلام نام و مشاهده تصاویر اولین کودک خود نگهدارند. این جشن در فرهنگ های مختلف، متفاوت برگزار می شود. جشن تعیین جنسیت نوزاد در ایران نیز میان لاکچری گردها، رونق زیادی پیدا کرده و حسابی، آتلیه های خاص لوکس بالا شهر  تهران و برخی از  مراکز  استان ها را داغ داغ کرده است.

توییتر کاخ کنزینگتون٬ چند ماه پیش اعلام کرد که این زوج جوان٬ منتظر تولد نخستین فرزند خود هستند. همان طور که می دانید، تا کنون نامی از فرزند آینده و جنسیت وی اعلام نشده است. حتی مشخص نیست که آیا آن ها صاحب دو قلو هستند یا یک قلو. برخی از سایت های نظر سنجی و پرتال های سبک زندگی معروف، خبر از احتمال دو قلو بودن فرزند پرنس هری داده اند و این موضوع را در اینستانوشته های علاقمندان و طرفداران این عروس  جوان نیز مشاهده می کنیم.

خیلی ها امیدوارند که شاهد اولین دو قلو از عروس های خاندان سلطنتی بریتانیا باشیم. تا کنون چنین موردی در نیم قرن اخیر بی سابقه بوده است. حدس و گمان ها درباره نام فرزند جدید خاندان سلطنتی بریتانیا، هم چنان ادامه دارد. برخی اعتقاد دارند که به دلیل علایق هری و عروس جوانش به کشور کانگوروها، احتمالا، نام فرزند آن ها برگرفته از اسامی استرالیایی باشد.

موضوعی که حتی در سخنرانی پرنس چارلز در مراسم افتتاح کاخ استرالیا نیز شاهد هستیم. او به شوخی در جمع حاضران گفته بود که این زوج جوان، در سفر به استرالیا، اسامی زیادی را برای فرزند آینده خود پیشنهاد کرده اند. موضوعی که نشان می دهد، احتمالا نام تا کنون مشخص شده و باید منتظر رسانه ای شدن آن در توییتر باشیم.

فرزندان هری  و مگان، شانس کم تری برای دریافت لقب پرنس و پرنسس دارند. چون در حلقه خاندان سلطنتی آیده بریتانیا، جایگاه فرزندانشان پس از فرزندان کیت و ویلیام خواهد بود. این دو، ۳ فرزند دارند. از پسر کیت، به عنوان دوست پسر و یا همسر آینده دختر ویکتوریا بکهام، همسر دیوید بکهام یاد می کنند. اگر چه شایعه ای است، اما خیلی وقت ها این شایعات، به واقعیت تبدیل شد.

حتما بخوانید: با خانواده خوش پوش دیوید بکهام آشنا شوید

محرمانگی جنیست نوزدان خاندان سطلنتی

(۱۴ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی بود که صفحه توییتر رسمی سخنگوی کاخ کنزینگتون اعلام کرد که این زوج جوان، در بهار ۲۰۱۹ میلادی منتظر نخسیتن فرزند خود هستد. این توییت پس از اعلام با میلیون ها لایک همراه شد)

صدها سایت معروف دنیا از هارپر بازار تا ELLE و VOGUE به ارائه پیش بینی درباره نام فرزند و جنیست او پرداختند و بازار شایعات بسیار داغ است.

اواسط بهمن ماه ۹۷ بود که مگان مارکل در جریان شرکت در برنامه ENDEAVOR FUND AWARD در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره جنسیت نخسیتن فرزندش گفت که او و پرنس هری قصد دارند تا جنسیت فرزند را پنهان نگهدارند. پس از گذشت ۱۶ تا ۲۰ ماه از بارداری، زنان متوجه می شوند که جنسیت فرزند چیست.

پرنس  هری قبلا در مصاحبه ای گفته بود که بسیاری از دوستان و آشنایانش وقتی با او صحبت می کنند، پیش بینی میکنند که فرزند آینده او، دختر باشد. او خودش هم در جریان سفر به استرالیا، ابراز امیدواری  کرده بود که فرزندش، دختر باشد!

محرمانگی جنیست نوزدان خاندان سطلنتی، یک رسم قدیمی  است. اما این در اختیار انان است که جنسیت را قبل از تولد افشا کنند یا خیر. این رسم را کیت میدلتون و پرنس ویلیام نیز، حفظ کردند. اما بانو دایانا فقید، مادر پرنس ویلیام، در زمان تولد ویلیام در دهه هشتاد قرن بیستم میلادی، پیش از تولد پسرش، جنسیت وی را رسانه ای کرده بود.

حتما بخوانید: همه چیز درباره پرنسس دایانا

مد گردی با مدل لباس بارداری عروس جوان خاندان سلطنتی

عروس جوان٬ تعادل و توزان و تناسب را در طراحی استایل و انتخاب پوشاک در ایام بارداری، به خوبی رعایت می کند. به نظر می رسد که او از یک استایلیست حرفه ای برخوردار بوده که به خوبی، انتخاب رنگ لباس و سایز آن را با رنگ پوست و میمیک چهره، برقرار می کند. در مقابل کیت، مگان اصلا خوش قیافه تر و خوش استایل تر نیست، اما به هر حال، گزینه های انتخاب لباس مجلسی و کژوال وی به خصوص در هفته های منتهی به زایمانش در بهار ۲۰۱۹ میلادی، نشان می دهد که با بزرگ تر شدن شکم، طراحی لباس های مجلسی، حرفه ای تر و یا خلاقانه تر شده است و الهام های خوبی برای بانوان شیک پوش مشکل پسند باردار ایرانی را به ارمغان می آورد.

در ادامه، ده ها تصویر از کالکشن مدل لباس بارداری شیک و رنگارنگ و خوش دوخت مگان مارکل در ماه اخیر مشاهده می کنید که گزینه های الهام بخشی برای عروس های باردار جوان است.

رندگان روی لباس مگان مارکل

( استایل لباس بارداری عروس ملکه انگلیس  در این عکس، لباس اوت کوتوری از برند اسکار دلارنتا (OSCAR DE LARENTA) که مشکی رنگ و خوش دوخت و طرح است  بر تن دارد و ست جذابی با کت و شلوار مجلسی پرنسس هری تداعی می کند.  پرندگان روی لباس مگان مارکل ، گزینه استایل خوبی برای سیدنی گردی در اکتبر ۲۰۱۸ میلادی است)

همسر پرنس هری و عروس ملکه انگلیس را در استایل کژوال مدل لباس بارداری اسپرت

( مگان مارکل ، همسر پرنس هری و عروس ملکه انگلیس را در استایل کژوال مشاهده می کنیم که چند هفته مانده به زایمان، با پوشیدن شلوار استرج و کفش آدیداس، پیاده روی در یک روز برفی در لندن را تجربه می کند)

پوشش های سیدنی مگان مارکل

(پرنسس هری و مگان مارکل در این تصویر، استایل دیگری از پوشش های سیدنی گردی ماه اکتبر  را به نمایش گذاشته اند. طراح لباس زرشکی رنگ بلند مگان مارکل در این عکس، HUGO BOSS است که کیف دستی خوش رنگی از همین برند را نیز در دست دارد)

مگان در شهر ولینگتون

( استایل لباس بارداری عروس خانم را در این عکس، در شهر ولینگتون، پایتخت زیبا نیوزلند مشاهده می کنیم که او در کنار همسرش، مشغول بازدید سلطنتی از یکی از مستعمره های بریتانیا در اقیانوسیه است. طراح این کت برند ASOS بوده  که با کفش های پاشنه بلند مشکی  کلاسیک  ست شده  است)

مگان مارکل در زمان بارداری

( مگان مارکل در این لباس خوش دوخت زمان بارداری  که رنگ قرمز دارد، به منطقه NUKU  ALOFA در TONGA رفته است  و جامه ای  سرخ  رنگ از برند SELF PORTRAIT را بر  تن دارد. این لباس پوشیده بلند مگان ، با اکسسوری  های  ساده ست شده است که در  تصویر  مشخص نیست)

حتما بخوانید: همه چیز درباره عروسی پرنسس اوژنی

مگان مارکل در جریان سفرهای رسمی

( استایل لباس بارداری عروس خاندان سلطنتی در جریان سفرهای رسمی سلطنتی  به منطقه  اقیانوسیه، ۱۰ اکتبر  ۲۰۱۸ میلادی  از شهر نادی  در کشور فیجی  بازدید کرد. جایی که وی لباس سبز رنگ آستین کوتاهی از برند JASON WU بر تن داشت. رنگ زمردی  این جامه، خوش  سلیقگی  مگان را نشان می دهد که البته  فاصله زیادی با ملکه مد جهان (کیت میدلتون) دارد)

لباس سفید رنگ بلند بدون آستین مگان مارکل

( مگان مارکل در این عکس، لباس سفید رنگ بلند بدون آستین از برند THEIA را بر تن داشت که شکوه در  نهایت سادگی دارد. اکسسوری روی شانه، جذابیت آن را افزون کرده است که الگوی خوبی برای طراحی لباس شب  شیک بانوان مشکل پسند است. )

لباس زمان بارداری مگان

(در این عکس، شاهد لباسی از مگان مارکل هستیم که لباس زمان  بارداری و آبی رنگ از برند SAFIYAA بوده که الگوی دوخت جذابی را به نمایش می آورد.  او این لباس را در زمان بازدید از فیجی بر  تن  داشت)

 لباس های شیک و ساده مگان مارکل

( استایل لباس بارداری مگان در این تصویر، یکی از لباس های شیک و ساده و مجلسی را در کنار  تاکسیدو شیک مشکی رنگ پرنسس هری بر تن دارد که محصولی از برند آنتونیو براردی (ANTONIO BERARDI) است که با چند دکمه، شکوه خاصی را تداعی می کند. وی این جامعه دوست داشتنی را در زمان بازدید از شهر آکلند، دومین شهر بزرگ نیوزلند بر  تن داشت)

مگان مارکل در زمان بازدید از شهر آکلند

( مگان مارکل در این عکس،   اورکت از  برند لوکس بربری (BURBERRY) را با جامه بژ  از  برند BRANDON MAXWELL پوشید که جذابیت خاصی  را در لباس بارداری به  نمایش می گذارد. او این ست را در زمان بازدید از شهر آکلند نیوزلند رونمایی کرد)

 مگان مارکل همیشه خندان

(در این لباس  آبی  رنگ فاخر  و ساده، مگان مارکل همیشه  خندان را در کنار کت و شلوار خاکستری  رنگ پرنسس هری مشاهده می کنیم که در زمان بازدید از منطقه TONGA‌در اقیانوسیه بر تن داشتند. لباس وی محصولی از برند VERONICA BEARD است. همراهی رنگ  آبی با استایل پرنس هری در این عکس، قابل  تامل است)

حتما بخوانید: چطور و چگونه مدل بشویم؟

مگان مارکل در کنار استایل کژوال پرنسس هری

( استایل لباس بارداری مگان دراین عکس، کت و شلوار مشکی و قرمز خوش  رنگ را بر تن دارد که محصولی از برند THEODORE SCANLAN بوده و شلوار جذب مشکی رنگ، شکوه استایل را افزایش داده است. او این تیپ را در کنار استایل کژوال  پرنسس هری در  سیدنی گردی های ماه اکتبر به نمایش گذاشت)

مگان مارکل در فیجی گردی های ماه اکتبر

 ( استایل لباس بارداری  مگان در این  تیپ، لباسی شیری  رنگ با کلاه جذابی از  برند ZIMMERMANN بر تن کرده که در زمان فیجی گردی های ماه اکتبر،  به نمایش گذاشته شد)

( مگان در این  تصویر، کتی شیری رنگ با جامه سفید رنگ از برند KAREN GEE را بر تن کرده که در کنار پرنسس هری، قصد تماشای  کنسرت در سالن اپرا سیدنی دارند)

مگان مارکل در استایل مشکی رنگ ساده

( استایل لباس بارداری عروس خاندان سلطنتی در این استایل مشکی رنگ ساده  اما خوش دوخت، محصولی از  برند BRANDON MAXWELL را بر تن دارد که تنالیته  خوبی با کفش پاشنه بلندش در سیدنی گردی های ماه  اکتبر را به نمایش می گذارد)

حتما بخوانید: چگونه سلبریتی شویم؟

مگان مارکل در لباسیاز برند لاکچری ژیوانشی

( مگان مارکل در این تصویر، لباسی خوش دوخت و فوق العاده جذاب را از برند لاکچری ژیوانشی بر تن کرده است که در زمان بازدید از منطقه  ROTOURA در نیوزلند رونمایی  کرد. او عاشق  NAVY  BLOUSE بوده که با کفش ساده ست شود)

 استایل کژوال پرنسس هری در سیدنی گردی های ماه اکتبر

(استایل لباس بارداری عروس خاندان سلطنتی در این  عکس، بلیزر سفید رنگ را با پیراهن و شلوار مشکی رنگ از برند ALTUZARRA ست کرده  است که ست خوبی با استایل کژوال پرنسس هری در سیدنی گردی های ماه اکتبر دارد. ژوف  آلتوزارا، طراح مد فرانسوی است که لباس های لوکس آماده تولید می کند. مگان ، حامی محصولان ALTUZARRA است. اطلاعات بیش تر را این جا تماشا کنید)

کت و شلوار کژوال جذابی از مگان مارکل

(در این عکس، شاهد کت و شلوار کژوال جذابی از مگان مارکل هستیم که توسط L’AGENCE  تولید شده و ست دوست داشتنی با استایل کژوال پرنسس هری در سیدنی گردی های اکتبر  ۲۰۱۸ را به نمایش می گذارد)

مدل لباس بارداری اسپرت و غیر رسمی مگان مارکل

(این بانوی باردار را از زاویه دیگر در لحظه ورود به بریتانیا در یک روز  سرد برفی مشاهده می کنید)

حتما بخوانید: ۲۰ محدودیت عجیب برای بارداری مگان مارکل

فرزندان هری و مگان ، مدل لباس بارداری اسپرت با کلاه

(این تصویر نشان می دهد که مگان مارکل جوان چگونه در هفتمین ماه حاملگی خود از کودکش حفاظت می کند. این عکس با استقبال کانال های سبک زندگی مواجه شده است)

تصاویری از مدل لباس های بارداری مگان مارکل

(مجموعه تصاویری از مدل لباس بارداری مجلسی مگان مارکل از ماه پنجم تا هفتم که در کنار پرنس هری در مراسم رسمی شرکت کرده است. همان طور که ملاحظه می کنید، تیپ های مونوکروم سفید رنگ،  گزینه خوبی برای طراحی استایل بانوان در روزهای گرم و سرد سال است)

لباس بارداری شیک مگان مارکل

(اگر قرار باشد ۳ مدل لباس بارداری شیک مگان مارکل را در مناسبت های رسمی و کژوال انتخاب کنیم، احتمالا دکلته مشکی رنگ خوش طرح او در این فهرست جای دارد)

 کالکشن لباس های بارداری مگان مارکل

(تصویری از کالکشن مدل لباس بارداری مگان مارکل که او را در پیاده روی عصرگاهی در  نیویورک مشاهده می کنیم. تناسب رنگ پالتو و کیف، نشان دهنده رعایت تناسب و تعادل و توازن در طراحی استایل است که همه بانوان به خصوص بانوان باردار می توانند در دستور کار قرار دهند)

مدل لباس بارداری مجلسی مگان مارکل در زمستان ۲۰۱۹

(تصویر مدل لباس بارداری مگان مارکل در زمستان ۲۰۱۹ میلادی که او را پیش از ترک نیویورک به سمت مراکش در هتل محل اقامتش برای صرف شام مشاهده می کنیم. او قصد دارید در یک مراسم سلطنتی در آفریقا شرکت کند. )

( مگان مارکل در این عکس در کنار مارکوس اندرسون، یکی از دوستان نزدیکش در نیویورک ایستاده است)

مدل لباس بارداری مجلسی مگان مارکل در این عکس در کنار دوست قدیمیش

( مگان مارکل در این عکس در کنار دوست قدیمیش یعنی ABIGAIL ایستاده و در حال نیویورک گردی زمستانی است. او را همیشه در ژست های خندان روبروی دوربین خبرنگاران مشاهده می کنیم. انتخاب خوبی برای زمستان گردی یک عروس باردار خاندان سلطنتی)

تیپ مونوکرم مشکی رنگ مگان مارکل

(تیپ مونوکرم مشکی رنگ مگان مارکل ، از کالکشن مدل لباس بارداری او را مشاهده می کنید که با شلوار مشکی و عینک آفتابی هم رنگ و کفش پاشنه بلند بژ ست شده است)

مدل لباس بارداری مگان مارکل و پرنس هری از خاندان سلطنتی بریتانیا

(پرنسس های باردار ، سوفیا و کارل فیلیپ، از خاندان سلطنتی سوئد و مگان مارکل و پرنس هری از خاندان سلطنتی بریتانیا با مدل لباس های بارداری مجلسی )

مدل لباس بارداری مجلسی لباس مگان مارکل در اولین ماه بارداری

( مدل لباس بارداری او را در اولین ماه بارداری مشاهده می کنیم  که در کنار  پرنس هری، انتخاب تابستانی شیک و جذابی برای شرکت در یک مراسم  رسمی در کاخ  کنزینگتون را به نمایش گذاشته اند)

مدل لباس بارداری مجلسی مگان مارکل همیشه خندان

(پدر و مادر آینده را در ششمین ماه بارداری مشاهده می کنید. زمستان و بارداری سبب نشده تا مگان مارکل همیشه خندان، از فیت خارج شود)

تیپ بارداری مگان مارکل

(همان طور که ملاحظه می کنید، مگان ، رنگ های مختلفی از این کت پاییزی بلند بدون دکمه جلو باز دارد که با لباس های مختلفی ست می کند)

کالکشن مدل لباس بارداری مجلسی مگان مارکل

(از کالکشن مدل لباس بارداری مگان مارکل که وی در مراسم THE WIDE EARTH به منظور پشتیبانی از برنامه QUEENSCOM TRUST شرکت کرده است. گاها خوب است بدانید که سلبریتی ها، چه لباسی  را برای چه مراسمی بر تن کرده اند. جزییات این مراسم را در این لینک دنبال کنید)

لباس های باردارای مجلسی ۲ عروس خاندان سلطنتی

(در این دو عکس، مدل لباس باردارای ۲ عروس خاندان سلطنتی را مشاهده می کنید. عکس سمت چپ، لباس بارداری آبی رنگ شیک کیت میدلتون، ملکه مد جهان و عروس خاندان سلطنتی و همسر پرنس ویلیام را مشاهده می کنید که در هفتم فوریه ۲۰۱۸ سر پرنس لوئیس، باردار بود. عکس سمت راستی نیز دوشس مگان را در هفتم فوریه ۲۰۱۹ میلادی مشاهده می کنیم که منتظر فرزند ساکس (BABY SUSSEX) است)

مدل لباس بارداری مگان مارکل مجلسی

(تصویری از مدل لباس بارداری مگان مارکل که ترکیبی از مشکی و سفید بلند یقه باز است)

 بانوان خاندان سلطنتی از بریتانیا تا سوئد، پیش از بارداری

(نکته جالبی که در این ۵ عکس وجود دارد آن است که همه این بانوان خاندان سلطنتی از بریتانیا تا سوئد، پیش از بارداری ، از ست های سبزه تیره در طراحی استایل مجلسی استفاده کرده اند. از چپ به راست: پرنسس ویکتوریا، دختر پادشاه سوئد، کیت میدلتون، عروس ملکه انگلیس، پرنسس سوفیا، عروس خاندان پادشاهی سوئد و پرنسس مادلین را مشاهده می کنیم)

 مدل لباس بارداری مجلسی ماه پنجم بارداری مگان مارکل

(دوشس ساکس را در یک مدل لباس بارداری مشکی رنگ مزین به تصاویر حیوانات  در ماه پنجم بارداری در کنار همسرش مشاهده می کنید)

 فوتوشوت از کالکشن های لباس بارداری مجلسی مگان مارکل

(۳ فوتوشوت از کالکشن های مدل لباس بارداری مگان مارکل در تیپ مونوکروم مشکی رنگ)

حتما بخوانید: لوکس ترین مزون های تهران را ببییند

همراهان گرامی

اگر شما هم عاشق انتخاب های هوشمندانه لباس های این عروس جوان همیشه خندان خاندان سلطنتی بریتانیا هستید، نظرات و دیدگاه های خود را درباره پوشش های ایام بارداری وی از طریق  بخش  کامنت با لوکس تهران به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که او را لحظه به لحظه در هشتگ #duchessmeghanofsussex در اینستاگرام دنبال کنید تا ویدیو و تصاویر اختصاصی از وی که منتشر می شود را مشاهده کرده و در جریان اتفاقات وی در نخستین ماه های سال ۲۰۱۹ میلادی قرار بگیرید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

 مدل لباس بارداری مجلسی مگان مارکل

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا