رویداد ها

برندگان و برترین لباس و جواهرات سلبریتی ها در اسکار ۲۰۱۹

مدل لباس اسکار 2019

مدل لباس مراسم اسکار ۲۰۱۹

نود و یکمین مراسم اسکار که مهم ترین اتفاق هنری در سال ۲۰۱۹  میلادی بود٬ با شگفتی آفرینی راپسودی بوهمی و روما همراه شد و بر خلاف تصورها٬ سوگلی٬ دست خالی ماند. در اسکار ۲۰۱۹ ،مد و لباس و جواهرات لیدی گاگا٬ شارلیز ترون و جنیفر لوپز٬ که اوت کوتورهای فاخری از الکساندر مک کویین٬ کریستین دیور و تام فورد بود٬ با استقبال میلیون‌ها عاشق صنعت فشن مواجه شد. فرش قرمز اسکار ۲۰۱۹ با طوفانی از جواهرات شوپارد و تیفانی و بولگاری همراه بود. اسکار بهترین طراحی لباس نیز به فیلم پلنگ سیاه تعلق گرفت که بزودی در سرویس مد لوکس تهران تحلیل خواهد شد.

در این گفتار٬ به بررسی ۶۰ لباس سلبریتی‌ها پرداختیم و نکات جالبی برای لاکچری گردها به ارمغان می آورد. اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره خوشگل ترین لباس سلبریتی ها در مراسم فوتوکال فرش قرمز اسکار ۲۰۱۹ دارید٬ نظرات و دیدگاه‌های خود را از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

با اسکار گردی امروز ما همراه باشید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره GRAMMY AWARD 2019

مد گردی به روش فرش قرمز  مراسم اسکار  ۲۰۱۹

مد گردی روش فرش قرمز اسکار ۲۰۱۹

(لباس لیدی گاگا٬ خواننده خوش شانس و موفق آمریکایی در مراسم GRAMMAY AWARD امسال٬ محصولی از برند الکساندر مک کویین است. برند محبوب اوت کوتور پوش های معروف هالیوود که ترکیبی پر چین و مشکی رنگ بدون آستین است که دنباله آن٬ حس و حال پرنسسی را به محبوب عاشقان موسیقی پاپ آمریکا داده است. جواهرات لیدی گاگا در این عکس٬ جدید ترین محصولات برند تیفانی اند کو را بر تن دارد. او ناکام اسکار امسال بود و نتوانست جایزه  بهترین بازیگر نقش اول زن را شکار کند)

سرنا ویلیامز٬ معروف ترین تنیسور زنان آمریکا

(سرنا ویلیامز٬ معروف ترین تنیسور زنان آمریکا را در مشاهده می کنید که در مراسم فوتوکال فرش قرمز اسکار ۲۰۱۹ با یک دکلته پر  زرق و برق مشکی رنگ حضور یافت)

استایل اسکاری کویین لطیفا

(در این عکس٬ استایل اسکاری کویین لطیفا (QUEEN LATIFAH) را مشاهده می کنید که یک لباس پوشیده بلند پر  کار و پر زرق و برق یقه بسته را از برند MICHAEL COSTELLO بر تن دارد. او از جواهرات شوپارد برای تکمیل این تیپ استفاده کرده  است. برای بانوانی با هیکل درشت٬ استفاده از لباس های تیره رنگ٬ گزینه خوبی در طراحی استایل است. )

 لباس های ساده اما زیبا در شب طوفانی اسکار ۲۰۱۹

(یکی از لباس های ساده اما زیبا در شب طوفانی اسکار ۲۰۱۹ میلادی را باید لباس بلند با نقش برگ های درخت دانست که لتیتیا رایت  (LETITIA WRIGHT) بر تن کرد و محصولی زیبا از کالکشن بهاره برند فرانسوی دیور است)

 بانوان میانسال حاضر در مراسم فرش قرمز اسکار

(از بانوان میانسال حاضر در مراسم فرش قرمز اسکار ۲۰۱۹ خانم هولند تیلور (HOLLAND TAYLOR) است که طراح این استایل و برند آن اعلام نشده است. ترکیبی متناسب با سن و سال بانوان میانسال در رنگ مشکی را مشاهده می کنید)

مراسم اسکار 2019 میلادی

(استفاده از اکسسوری مشکی رنگ توانسته شکست رنگ خوبی در این مدل لباس پر زرق و برق زرد ایجاد کند که دانیا گوریرا (DANIA GURIRA) بر تن کرده  است. محصولی از برند BROCK COLLECTION)

لباس قرمز در مراسم اسکار

( لباس  قرمز رنگ پوشیده و بلند که طراحی بالا تنه ساده و دوست داشتنی آن٬ تمرکز نگاه بیننده را جلب  کرده  است. چین های زیر کمر٬ انتخاب شایسته  ای را برای راشل ویس جوان (RACHE WEISZ) به  ارمغان آورده است. این مدل لباس خوش فرم٬ محصولی از کالکشن ۲۰۱۹ از برند ژیوانشی است)

 گران ترین لباس های مراسم فرش قرمز نود و یکمین دوره جایزه آکادمی

(از گران ترین لباس های مراسم فرش قرمز نود و یکمین دوره جایزه آکادمی٬ باید به مدل لباس جنیفر لوپز٬ رقصنده و هنرپیشه سرشناس آمریکایی اشاره کرد که خود٬ یک استایلیست توانمند است و محصولی پر زرق و برق و پوشیده را از برند TOM FORD بر تن کرده است)

طراحی بالا تنه و یقه لباس سارا پالسون

(طراحان جوان و بانوان علاقمند به طراحی و دوخت یک لباس شب مجلسی و شیک٬ می توانند الگوی خوبی از طراحی بالا تنه و یقه این مدل لباس سارا پالسون  (SARAH PAULSON) بردارند که محصولی از برند براندون ماکسول (BRANDON MAXWELL) بود. گردن بند الماس وی نیز از برند CHOPARD انتخاب شد)

لباس های پرچین و پرنسسی٬ محبوب سلبریتی ها در مراسم اسکار

(لباس های پرچین و پرنسسی٬ محبوب سلبریتی ها در مراسم اسکار و گلدن گلوب و بفتا و گرمی هر سال است. نمونه ای که بر تن KELLY PIPA هم شاهد بودیم. این مدل لباس محصولی از کالکشن بهاره برندکریستین سیریانو (CHRISTIAN SIRIANO) است)

(تسا تامپسون (TESSA THOMPSON) با قدکوتاه تلاش کرده تا مو های مشکی و مانیکور سفید خود را با لیاس مشکی با نوارهای طلایی ست کند. محصولی از برند شانل فرانسه را در تصویر مشاهده می کنید. شانل٬ امسال٬ رهبر طراحی مد خود یعنی کارل لاگرفلد را از دست داد)

حتما بخوانید: همه چیز درباره  کارل لاگرفلد: طراح لباس CHANEL

دکلته خوش رنگ و خوش فرم که لورا درن

(برای بانوان قد بلند٬ انتخاب های تیره٬ گزینه خوبی است. مخصوصا که چین ها به صورت عمودی باشد تا اندام را کشیده تر به نمایش بگذارد. این دکلته خوش رنگ و خوش فرم که لورا درن (LAURA DERN) با گردن بند Y شکل از برند تیفانی ست کرده است٬ محصولی از برند RODARTE است)

لباس بلند آستین کوتاه یقه بسته

(صورتی٬ بژ و بنفش٬ ترکیبی از رنگ های شاد است که لیسا بونت (LISA BONET) در این مدل لباس بلند آستین کوتاه یقه بسته استفاده کرده  است. محصولی که از برند KARL LAGERFELF آلمانی انتخاب شد)

(لباس بلند و پر زرق و برق مولی سیمس

( لباس بلند و پر زرق  و برق مولی سیمس (MOLLY SIMS) را شاهد هستیم که دنباله دار بوده و توسط زهیر مراد (ZUHAIR MURAD) طراح عرب دوخته شده است)

لباس٬ انتخابی از BRIE LARSON را مشاهده می کنیم که محصولی از برند CELINE

(در این لباس٬ انتخابی از BRIE LARSON را مشاهده می کنیم که محصولی از برند CELINE را بر تن دارد)

هنرپیشه خوش قیافه هالیوودی در اسکار 2019

(برخی از رسانه ها٬ لباس  شارلیز ترون٬ هنرپیشه خوش قیافه  هالیوودی را به  عنوان یکی از لباس های جذاب و زیبا در فرش قرمز اسکار ۲۰۱۹ می دانند. اوت کوتوری پوشیده و بلند آبی رنگ از برند DIOR HAUTE COUTURE که با جواهرات الماس از برند بولگاری ایتالیا٬ ترکیبی شایسته  و فاخر را به ارمغان آورد)

لباس دنباله دار شارلیز تزون در اسکار 2019

(هم چون لباس دنباله دار شارلیز تزون٬ شاهد مدل لباس  دنباله دار مشکی رنگ از آلیسون جنی (ALLISON JANNEY) هستیم که از برند PAMELLA ROLAND انتخاب شده و با جواهرات الماس از برند CHOPARD ترکیبی شایسته را برای این بانوی میانسال خندان٬ به ارمغان آورده است. طراحی زیبا در بخش کمر لباس٬ توانسته شکست رنگ خوبی را برای  این جامه خلق کند)

 لباس امی آدامزهنرپیشه خوش استایل و خوش هیکل آمریکایی در اسکار امسال

(خیلی ها منتظر بودند تا مدل لباس  امی آدامز (AMY ADAMS) هنرپیشه خوش استایل و خوش هیکل آمریکایی را در اسکار ۲۰۱۹ تماشا کنند. او دکلته زیبا و بلندی از برند VERSACE را بر  تن کرده بود که یا یک گردن بند ساده از برندی ناشناس٬ ست شد)

لباس GLEEN CLOSE از برند کارولینا هررا

( مدل لباس GLEEN CLOSE که جامه  ای دنباله دار و بلند از  برند کارولینا هررا (CAROLINA HERRERA) مشاهده می کنیم که شاید برای  یک بانوی میانسال هم چون خانم گلن٬ کمی اغراق آمیز به نظر برسد. قد کوتاه وی٬ جلوه این لباس طلایی رنگ را گرفته و او سعی کرده  بدون گردن بند الماس٬ روبروی دوربین عکاسان قرار بگیرد)

 لباس تور دار خوش رنگ

(در این لباس تور دار خوش رنگ٬ LESLIE  BIBB  را مشاهده می کنیم که محصولی از DIOR HAUTE COUTURE را بر تن دارد)

 لباس بلند پوشیده به رنگ مرجانی زنده از هلن میرن

(در این عکس٬ شاهد لباس  بلند پوشیده به رنگ مرجانی زنده از هلن میرن (HELLEN MIRREN) هستیم که توسط  SCHIAPARELLI طراحی شده است و انتخاب شادی محسوب می شود.  جامه ای به رنگ سال ۹۸)

حتما بخوانید: رنگ سال ۹۸ به  انتخاب ملکه ها و پرنسس ها

لباسی از AMY POEHLER

(لباسی از AMY POEHLER که کت و شلواری شیک و مشکی رنگ از برند آلبرتا فررتی (LABERTA FERRETTI) است)

 لباس گل دار و شاد صورتی رنگ از مایا رادولف

(در این عکس٬ شاهد مدل لباس گل دار و شاد صورتی رنگ از مایا رادولف (MAYA RUDOLPH)  هستیم که توسط گیامباتیستا والی (GIAMBATTISTA VALLI) طراحی شده است. به نظر می رسد که برای  یک بانوی کوتاه قامت٬ کمی شلوغ است)

دکلته آبی٬ همیشه جذاب و فاخر در اسکار 2019

(دکلته آبی٬ همیشه جذاب و فاخر است. رنگ محبوب  لاکچری  گرد ها که بر  تن TINA FEY ترکیب  زیبایی را با کیف چرمی دستی مشکی و آبی به ارمغان آورد)

جنیفر هادسون در اسکار 2019

(جنیفر هادسون در این عکس٬ لباسی خوش طرح و نقش قرمز رنگ از برند الی صعب  (ELIE  SAAB) شاهزاد مد لبنانی ها بر تن کرده است)

لباس صورتی رنگ خوش طرح و خلاقانه ای که آنجلا باست

(مدل لباس صورتی  رنگ  خوش  طرح و خلاقانه ای که آنجلا باست (ANGELA BASSETT) به نمایش گذاشته است٬ محصولی از REEM ACRA  است)

لباس پر چین و تور دار صورتی رنگ کیسی موسگراوز در اسکار 2019

( لباس پر چین و تور دار صورتی رنگ کیسی موسگراوز (KACEY MUSGRAVES) در این عکس٬ محصولی از برند GIAMBATTISTA VALLI  است)

لباس GEMMA CHAN در اسکار 2019

(مدل لباس GEMMA CHAN در این عکس٬‌ جامه ای بلند و دنبال دار بدون آستین با طرح دوست داشتنی کلاسیک در یقه از برند والنتینو ایتالیا است)

حتما بخوانید: جذاب ترین مدل کیف و کفش های VALENTINO

ملیسا مک کارتی در اسکار 2019

(بانوان قد کوتاه و با هیکلی درشت٬ بهتر است در انتخاب لباس های شب و مجلسی٬ از رنگ های تیره استفاده کنند و دوخت لباس به گونه ای باشد که برجستگی های بخش های مختلف اندام را بپوشاند. انتخاب مشکی و سفید ملیسا مک کارتی٬ تا حدی از این رویه تبعیت کرده است. )

کالکشن زیبا ترین لباس های سلبریتی ها در اسکار ۲۰۱۹ میلادی

(در این تصویر از کالکشن زیبا ترین لباس های سلبریتی ها در اسکار ۲۰۱۹  میلادی٬ شاهد طرحی از REGINA KING هستیم که توسط اسکار دلارنا ایتالیایی (Oscar de la renta) طراحی شده است)

اوکتاویا اسپنسر در اسکار 2019

(اوکتاویا اسپنسر در این عکس٬ با توجه به کوتاهی قامت و اندامی درشت٬ تلاش کرده تا دکلته تیره رنگ بلند را بر تن کند و با مدل مو های مشکی روی شانه٬ استایلی متناسب را به ارمغان آورده است که طرحی از کریستیانو سیریانو (CHRISTIAN SIRIANO) است)

کت و شلوار خاص بانو AWKWAFINA

(کت و شلوار خاص بانو  AWKWAFINA  در این عکس٬ محصولی از برند DSQUARED2 است که با جواهراتی از برند شوپارد ست شده است)

یالیتزا آپاریسیو (YALITZA APARICIO)

(انتخابی از  یالیتزا آپاریسیو (YALITZA APARICIO) که مدل تک شانه تور دار ساده است و توسط RODARTE طراحی شد)

لباسی از MICHELLE YEOH در اسکار 2019

(در این عکس٬ شاهد لباسی از MICHELLE YEOH هستیم که توسط ELIE SAAB طراحی شده است و جواهراتی از شوپارد٬ این تیپ فاخر با یقه باز V شکل را دوست داشتنی به نظر می آورد. شدت رنگ و کاربرد خطوط در این لباس٬ نکته هایی درس آموز برای طراحان لباس جوان است)

 لورا هریر در اسکار 2019

(در این دلکلته ساده و پر زرق و برف اما خوش دوخت٬ شاهد طرحی از LOUIS VITTON هستیم که توسط لورا هریر (LAURA HARRIER) پوشیده شده است)

EMILIA CLARKE در اسکار 2019

(دکلته  زیبا بنفش رنگ خوش دوخت که توانسته  در  بالا تنه٬ تمرکز دید بیننده را منحرف کند. مدلی الهام بخش برای علاقمندان به لباس شب ساده اما شیک که BALMAIN برای EMILIA CLARKE طراحی کرد)

اشلی گراهام٬ هیکل تو پر و قدی نسبتا بلند دارد

(اشلی گراهام٬ هیکل تو پر و قدی نسبتا بلند دارد و بدنی منحنی شکل (CURVE) را به نمایش گذاشته است و دکلته مشکی رنگ بلندش که محصولی از ZAC POSEN است٬ توانسته استایلی شیک را برایش خلق کند)

مگان گود (MEAGAN GOOD) با این دکلته تک شانه بنفش رنگ در اسکار

(مگان گود (MEAGAN GOOD) با این دکلته تک شانه  بنفش رنگ٬ محصولی از GORGEOUS CHAKRA را به نمایش در می اورد)

لباس زرد رنگ تور دار از برند VERSACE که CONSTANCE WU به نمایش گذاشت

( مدل لباس زرد رنگ تور دار از برند VERSACE که CONSTANCE WU به نمایش گذاشت)

 نمونه ای دوست داشتنی برای انتخاب یک لباس شیک و مجلسی

(برای یک بانوی کوتاه اندام لاغر٬ نمونه ای دوست داشتنی برای انتخاب یک لباس شیک و مجلسی است که توسط JENNY PACKHAM طراحی شده و ماری کوندو (MARIE KONDO) بر تن کرد)

 کالکشن های ۲۰۱۸ برند میو میو

(از جمله کالکشن های ۲۰۱۸ برند میو میو (MIU MIU) شاهد طراحی هستیم  که آماندلا استنبرگ  (AMANDLA STENBERG) بر  تن دارد)

لباس دانیل مک دونالد در اسکار 2019

( مدل لباس دانیل مک دونالد که توسط کریستین سیریانو طراحی شده  است. می تواند الهامی برای طراحی لباس شب رنگ روشن بانوان کوتاه قد چاق باشد)

کت و شلوار مشکی رنگ ELSIE FISHER

(کت و شلوار مشکی رنگ ELSIE FISHER را در این عکس مشاهده می کنید که توسط THOM BROWNE طراحی شده  است)

بانو کریستین کاوالاری

(بانو کریستین کاوالاری (Kristian cavallari) در این طرح  دکلته مشکی بلند٬ محصولی از BURNETT NEW YORK را بر تن دارد و با جواهرات CHOPARD ست شده  است)

لورا مارانویکی از شاد ترین لباس سلبریتی ها در نود و یکمین دوره جوایز آکادمی

(لورا مارانو (LAURA MARANO) را مشاهده می کنید که طرحی از HEARTS را با جواهرات FIRE ست کرده است. یکی از شاد ترین لباس سلبریتی ها در نود و یکمین دوره جوایز آکادمی)

طرح نیز ZURI HALL٬ لباسی از HEARTS و جواهرات FIRE را بر تن دارد

(در این طرح نیز ZURI  HALL٬ لباسی از HEARTS و جواهرات FIRE را بر تن دارد)

لباس اسکاری JENIFER LEWIS

(در این عکس٬ شاهد لباس اسکاری JENIFER LEWIS هستید)

سارا پالسون و هولندتیلور را در افتر پارتی مراسم اسکار مشاهده می کنید

(سارا پالسون و هولندتیلور را در  افتر پارتی مراسم اسکار ۲۰۱۹ مشاهده می  کنید)

لباس خوش طرح امیلی راتاکووسکی

(لباس خوش طرح امیلی راتاکووسکی (EMILY RATAJKOWSKI) را در مراسم  افتر پارتی مشاهده می کنید)

مراسم افتر پارتی اسکار

(ناتالی پورتمن٬ ترجیح داده با این لباسی  مشکی ساده در  مراسم افتر پارتی اسکار ۲۰۱۹ حضور یابد)

لباسی ساده اما خوش دوخت که تناسب رنگ خوبی با میمیک چهره CAITRIONA BAFLE را به ارمغان آورده است

(لباسی ساده اما خوش دوخت که تناسب رنگ خوبی با میمیک چهره CAITRIONA BAFLE را به ارمغان آورده است)

لباس طلایی سوفی در اسکار

(مدل لباس طلایی سوفی  ترنر را مشاهده می کنید که در کنار جو جوناس ایستاده است)

فهرست کامل نامزدها و برندگان مراسم اسکار ۲۰۱۹

(انتخابی شیک و فریبنده که تناسب خوبی با استایل آماندا سیفرید (AMANDA SEYFRIED) دارد)

فهرست کامل نامزدها و برندگان مراسم اسکار ۲۰۱۹

بهترین فیلم بلند اسکار ۲۰۱۹ (کتاب سبز)

نامزدها به شرح زیر است:

  • پلنگ سیاه
  • راپسودی بوهمی
  • کلنزمن سیاه، سوگُلی
  • کتاب سبز
  • روما
  • ستاره‌ای متولد شده است
  • معاون

بهترین کارگردانی (آلفونسو کوارون برای فیلم ROMA)

نامزدها به شرح زیر است:

  • اسپایک لی (کلنزمن سیاه)
  • پاول پالیکوفسکی (جنگ سرد)
  • یورگس لانتیموس (سوگُلی)
  • آلفونسو کوارون (روما)
  • آدام مک‌کی (معاون)

بهترین بازیگر نقش اول مرد  (رامی مالک برای راپسودی بوهمی)

نامزدها به شرح زیر است:

  • کریستین بیل (معاون)
  • بردلی کوپر (ستاره‌ای متولد شده است)
  • ویلم دفو (در دروازده ابدیت)
  • رامی مالک (راپسودی بوهمی)
  • ویگو مورتنسن (کتاب سبز)

بهترین بازیگر نقش اول زن (اولویا کولمون برای نقش آفرینی در فیلم سوگلی)

نامزدها به شرح زیر است:

  • یالیتزا آپاریسیو (روما)
  • گلن کلوز (همسر)
  • اولیویا کولمن (سوگُلی)
  • لیدی گاگا (ستاره‌ای متولد شده است)
  • ملیسا مک‌کارتی (هرگز می‌توانی مرا ببخشی؟)

بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (ماهرشالا علی برای نقش آفرینی در فیلم کتاب سبز)

نامزدها به این شرح است:

  • ماهرشالا علی (کتاب سبز)
  • ریچارد گرانت (هرگز می‌توانی مرا ببخشی؟)
  • سم الیوت (ستاره‌ای متولد شده است)
  • سم راکول (معاون)
  • آدام درایور (کلنزمن سیاه)

بهترین بازیگر نقش مکمل زن (رجینا کینگ برای فیلم اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند)

نامزد ها به این شرح است:

  • ایمی آدامز (معاون)
  • ماریانا دتاویر (روما)
  • رجینا کینگ (اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند)
  • اما استون (سوگُلی)
  • ریچل وایس (سوگُلی)

بهترین فیلم غیرانگلیسی (فیلم روما محصولی از کشور مکزیک)

نامزدها به این شرح است:

  • جنگ سرد (لهستان)
  • دزدان فروشگاه (ژاپن)
  • روما (مکزیک)
  • هرگز روی برنگردان (آلمان)
  • کفرناحوم (لبنان)

بهترین فیلم‌نامه اقتباسی (کلنزمن سیاه)

نامزد ها به این شرح است:

  • ستاره‌ای متولد شده است
  • کلنزمن سیاه
  • اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند
  • تصنیف باستر اسکراگز
  • هرگز می‌توانی مرا ببخشی؟

بهترین فیلم‌نامه اصلی (کتاب سبز)

نامزدها به این شرح است:

  • اولین اصلاح‌شده
  • کتاب سبز
  • روما
  • سوگُلی
  • معاون

بهترین مستند بلند (انفرادی آزاد)

نامزدها به این شرح است:

  • انفرادی آزاد
  • مراقب فاصله بودن
  • از پدران و پسران
  • آر بی جی
  • هیل کانتی امروز صبح امروز عصر

بهترین انیمیشن بلند (مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی)

نامزدها به این شرح است:

  • شگفت‌انگیزان ۲
  • رالف اینترنت را خراب می‌کند
  • جزیره سگ‌ها
  • میرای
  • مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی

بهترین تدوین (راپسودی بوهمی)

نامزدها به این شرح است:

  • کلنزمن سیاه
  • راپسودی بوهمی
  • کتاب سبز
  • سوگُلی
  • معاون

بهترین موسیقی متن (پلنگ سیاه)

نامزدها به این شرح است:

  • کلنزمن سیاه
  • اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند
  • جزیره سگ‌ها
  • بازگشت مری پاپینز

بهترین ترانه (ستارهای متولد شده است)

نامزدها به این شرح است:

  • پلنگ سیاه
  • آر بی جی
  • بازگشت مری پاپینز
  • ستاره‌ای متولد شده است
  • تصنیف باستر اسکراگز

بهترین فیلم‌برداری (روما)

نامزدها به این شرح است:

  • جنگ سرد
  • سوگُلی
  • هرگز روی برنگردان
  • روما
  • ستاره‌ای متولد شده است

بهترین طراحی لباس اسکار ۲۰۱۹ (پلنگ سیاه)

نامزدها به این شرح است:

  • تصنیف باستر اسکراگز
  • پلنگ سیاه
  • سوگُلی،
  • بازگشت مری پاپینز
  • مری کوئین اسکاتلند

بهترین مستند کوتاه اسکار ۲۰۱۹ (نقطه انتهای جمله)

نامزدها به این شرح است:

  • گوسفند سیاه
  • آخر بازی
  • قایق نجات
  • شبی در باغ
  • نقطه انتهای جمله

بهترین چهره‌آرایی (معاون)

نامزدها به این شرح بود:

  • معاون
  • مرز
  • مری کوئین اسکاتلند

 بهترین طراحی تولید (پلنگ سیاه)

نامزدها به این شرح  است:

  • تصنیف باستر اسکراگز
  • پلنگ سیاه
  • سوگُلی
  • بازگشت مری پاپینز
  • مری کوئین اسکاتلند

بهترین تدوین صدا (راپسودی بوهمی)

نامزدها به این شرح است:

  • پلنگ سیاه
  • راپسودی بوهمی
  • نخستین انسان
  • یک جای آرام، روما

 

بهترین صداگذاری (راپسودی بوهمی)

نامزدها به این شرح است:

  • پلنگ سیاه
  • راپسودی بوهمی
  • نخستین انسان
  • روما
  • ستاره‌ای متولد شده است

بهترین جلوه‌های ویژه بصری (نخستین انسان)

نامزدها به این شرح است:

  • انتقام جویان: جنگ ابدیت،
  • کریستوفر رابین، نخستین انسان
  • بازیکن شماره یک آماده
  • سولو: داستانی از جنگ ستارگان

بهترین فیلم کوتاه اسکار ۲۰۱۹ (پوست)

نامزدها به این شرح است:

  • بازداشت
  • پوست،
  • مارگاریت
  • فائو
  • مادر

بهترین انیمیشن کوتاه اسکار ۲۰۱۹

نامزدها به این شرح بود:

  • رفتار حیوانی
  • بائو
  • یک قدم کوچک
  • نزدیک غروب
  • آخر هفته‌ها

اگر دانشجوی طراحی لباس  هستید و عاشق این حوزه٬ جایزه اسکار بهترین طراحی لباس در سال ۲۰۱۹  میلادی به طراحی لباس فیلم پلنگ سیاه اختصاص یافت. این فیلم٬ یک CASE STUDY  عالی برای تحلیل گران مد و لباس و مدیران مزون های تهران و مراکز استان ها برای  الگو برداری و فهم ترندها و کالکشن های جدید برندها در سال پیش روی است. یادتان باشد که رنگ رسال ۱۳۹۸ رنگ مرجانی زنده است.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا