استایل و مد بانوان

همه چیز درباره استایل الناز گلرخ : فشن بلاگر معروف ایرانی

الناز گلرخ کیست

الناز گلرخ ، دختر  ۱۷۴ سانتیمتری معروف ایرانی حوزه مد و لباس در اینستاگرام، یکی از مطرح ترین فشن بلاگرهای ایرانی است که حدود ۲ میلیون فالور در شبکه اجتماعی محبوب عکس محور این روزها دارد. او توانسته با جادوی رنگ و استایل ها، پیشنهادات جذاب و هیجان انگیزی در اختیار بانوان جوان قرار دهد و از این راه، کلاس های اموزشی هم در کشور های مختلف برگزار کند که مخاطبان فراوانی داشته است.

گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، تلاش کرده  در سلسله گفتار های معرفی برترین فشن بلاگر های ایران و جهان، به معرفی یکی از فعالان حوزه بیوتی بلاگ  بپردازد تا با کسب و کار و زندگی او بیشتر آشنا شوید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: دیدار با کیارا فراگنی، معروف ترین فشن بلاگر جهان

الناز گلرخ، دختر ۱۷۴ سانتیمتری معروف ایرانی

 الناز گلرخ کیست ؟

الناز گلرخ ، مدل و میکاپ آرتیست ایرانی است. او بیش از آن که به معرفی استایل های خود بپردازد و یک مدل باشد، تلاش کرده تا قابلیت های خود را در گریم، در اختیار بانوان جوان قرار دهد. اگر چه طیف مخاطبانش، از مردان و زنان در گروه های مختلف سنی از کشورهای مختلف  جهان است، اما بیش تر دنبال کننده های وی را دختران ایرانی تشکیل می دهند. این را می توان از استقبالی که از کلاس هایش در ترکیه شده است، فهمید.

مدل خوش چهره ایرانی، اسفند سال شصت و چهار در تهران متولد شد و احتمالا همان طور که متوجه شدید، ته چهره ای شبیه آریانا گرانده، ملکه این روزهای دنیای پاپ تینجرهای آمریکا و جهان دارد. البته  شباهت چهره الناز گلرخ به آریانا و تشابه هیکل و استایلش، تنها عامل موفقیت و کسب  فالور میلیونی نبود. او ظرف ۴ سال اخیر، بیش از ۱۷۰۰ تصویر از فعالیت های خود در حوزه  مد و لباس و سبک زندگی منتشر کرده که تاثیر زیادی در همراهی مخاطب با وی داشته است.

حتما بخوانید: چگونه فشن بلاگر شویم؟

الناز گلرخ ، دانش آموخته رشته  کارشناسی گرافیک از دانشگاه علامه امینی تهران بوده و دو خواهر دارد. البته کم تر از زندگی  خصوصی  وی و خانواده اش در  اینستاگرام، اطلاعاتی  در  دسترس است. الناز گلرخ  را می توان تا حدی یک آرایشگر نیمه حرفه ای دانست که خلاقیت خوبی در طراحی صورت دارد. خودآرایی های وی، یادآور رفتار  سازمانی فشن بلاگرهای معروف است. الناز گلرخ ، عنوان بهترین میکاپ آرتیست رقابت COSMOPOLITAN در سال ۲۰۱۷ میلادی را کسب کرد و خود را به عنوان فعال مد و لباس و آرایش و هم چنین ایفلوئنسر سبک زندگی معرفی می کند.

الناز گلرخ، مدل و میکاپ آرتیست ایرانی است

(از کلسیون سلفی های حمید و همسرش )

الناز گلرخ ، سایت اینترنتی اختصاصی فعلا ندارد و شاید به همین دلیل، هنوز نتوانسته خود را به شمار گسترده تری از جامعه بانوان جوان فشن گرای ایرانی معرفی کند و از ورودی گوگل، محروم شده است. برای ارتباط با الناز گلرخ می توانید با پست الکترونیک رسمی الناز گلرخ در تعامل باشید که در این نشانی قرار دارد: ELNAZGOLROKHBEAUTY@GMAIL.COM.  صفحه اینستاگرام الناز گلرخ در این نشانی در دسترس است که تیک آبی دارد و بقیه صفحاتی که به نامش راه اندازی شده است، صفحه اصلی  وی محسوب نمی شود.

حتما بخوانید: همه چیز درباره حمید فدایی، همسر الناز گلرخ

به منظور شرکت در کلاس های آموزشی الناز گلرخ ، می بایست در سایت UWCEE ثبت نام کنید. در این صفحه، تاریخ  و زمان برگزاری کلاس های  آموزشی  الناز گلرخ در حوزه MAKEUP در سال ۲۰۱۹  میلادی ارائه شده  است.  النار گلرخ، بیش از  ۲۶۰ صفحه را در اینستاگرام  دنبال  می کند. صفحاتی که او دنبال می کند شامل صفحات مربوط  به فشن بلاگرهای مطرح  جهان،  هنرپیشه  ها و فشن آیکون‌های مطرح و شماری از دوستان نزدیکش بوده که در این نشانی در دسترس است. او کم تر صفحه ای مربوطه  به سلبریتی های ایرانی را دنبال کرده است.

کندال جنر و کیتی پری، فشن آیکون های  محبوب غربی ها و شرقی ها نیز در فهرست علایق اینستاگرامی الناز گلرخ قرار دارد.  سلیما علیانی و هدی کتان ، فشن بلاگر های مطرح عرب نیز  از جمله چهره های محبوب برای  الناز گلرخ  در اینستاگرام به شمار می رود.

تصویری از تولد الناز گلرخ

(تصویری از تولد الناز گلرخ  که انتخابی صورتی را در دستور کار خود قرار داده  است. استایل او توسط سایه موسوی طراحی شده است و او را در جزیره SAADIYAT ISLAND‌ مشاهده می کنیم. ۱۶۸ هزار  لایک و ده ها هزار کامنت، سبب شده شدن بیشتر این  استایل در روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ شد)

صفحه SALIMA را در این نشانی و صفحه HUDA KATTAN را در این لینک کنید که روش های نوآورانه ای در فشن بلاگری ارائه کرده است. جی جی حدید را باید چهره ای دانست که حتی  شب ها نیز  الناز گلرخ ، صفحات و پست های وی را لایک می کند.  کیارا فراگنی، معروف ترین فشن بلاگر  جهان نیز از جمله چهره های محبوب الناز گلرخ  در این شبکه محسوب می شود.

حتما بینید: استایل های جی جی حدید

الناز از یک دهه پیش، سالن زیبایی خود را در یکی از مناطق شهر تهران راه اندازی کرده و از شخصیت هایی چون مهناز افشار، سحر دولتشاهی و بهنوش طباطبایی به عنوان مدل آرایشی بهره برد.

همسر الناز گلرخ

الناز گلرخ با حمید فدایی، جوان دهه شصتی که ۳ سال  از خودش کوچک تر است، ارتباط  دارد.  همسر الناز گلرخ ، دانش اموخته مهندسی عمران بوده و تصاویری از گشت و گذارش با الناز را می توان در اینستاگرام الناز گلرخ مشاهده کرد. الناز و حمید، در زمینه  مدلینگ، استایل و فوتوشوت فعالیت زیادی در  ترکیه، دوبی و کشورهای دیگر آسیایی و اروپایی داشته و از جمله اینفلوئنسرهای فشن محبوب بخشی از جامعه کاربرانی ایرانی اینستاگرام به شمار می روند.

حتما بخوانید : جذاب ترین استایل های حمید فدایی : مدل و همسر الناز گلرخی

اینستاگرام همسر الناز گلرخ

حمید فدایی، خودش دارای یک صفحه اینستاگرام پر  بیننده است که بیش از نیم  میلیون دنبال کننده داشته و تیک  آبی اینستاگرام را کسب  کرده است. اینستاگرام حمید فدایی را در این نشانی دنبال کنید. برای ارتباط با حمید فدایی با پست الکترونیک وی در ارتباط باشید: HAMIDFADAEI.CONTACT@GMAIL.COM. حمید خان، ۱۶۰ صفحه را در اینستاگرام دنبال می کند که یکی از آن ها، صفحه همسرش است. او عاشق JEEP و AUDI است و خودروهای لاکچری را فالو می کند. کل فالورهای حمید فدایی را در این نشانی دنبال کنید.

حمید فدایی، یک فشن بلاگر و استایلیست است و مدل برندهای معروفی چون تام فورد و دولچه گابانا است. تصویر زیر، فوتوشوت ۲۰۱۹ حمید فدایی را برای کت و شلوار شیک و مجلسی  مشکی با نوار سفید رنگ از D&G به نمایش گذاشته است.

اینستاگرام همسر الناز گلرخ حمید فدایی

حتما ببینید: رنگ سال ۱۳۹۸ با استایل ملکه ها و پرنسس ها

مد گردی با الناز گلرخ

در هزار و اندی عکس که الناز گلرخ در صفحه اینستاگرام خود در چهار سال اخیر به اشتراک گذاشته است، تمرکز روی آرایش چهره بوده اما او تلاش کرده با همکاری برند های پوشاک بانوان، استایل های فصلی را نیز با توجه به رنگ سال، در اختیار مخاطبانش قرار دهد. با وجود این که رنگ مرجانی زنده  (LIVING CORAL) رنگ  سال ۲۰۱۹ میلادی است، اما این رنگ هنوز به رنگ محبوب الناز در فوتوشوت های ۲۰۱۹ تبدیل نشده است.  او احتمالا درک خوبی از روانشناسی رنگ داشته و انتخاب تنالیته های گوناگون در طراحی لباس، نشان دهنده ذکاوت وی در مختصات توازن، تعادل و تناسب است.

مد گردی با الناز گلرخ

(در این عکس، وی به معرفی محصول SUGARBERAHAIR‌ پرداخته است)

کالکشن لباس های شیک و مجلسی الناز گلرخ

(از کالکشن لباس  های شیک و مجلسی الناز گلرخ با برند FASHIONNOVA را در بالا مشاهده  می کنید. همیشه سادگی با شکوه است)

کالکشن گریم های ۲۰۱۹ میلادی الناز گلرخ

( الناز گلرخ با انتشار این دو عکس که از کالکشن گریم های  ۲۰۱۹ میلادی وی است، از مخاطبانش خواسته  تا بهترین گریم را انتخاب کنند. موضوعی که سبب شده تا ۲۱ هزار کامنت زیر این پست الناز ، درج شود.  )

نکته جالب این است که برخی از فشن بلاگر های معروف ترکیه و دوبی از جمله MARIAM ROD نیز زیر پست های الناز گلرخ ، کامنت می زنند. مریم راد،  فشن بلاگر کرد-ایرانی محبوب، حدود ۱ میلیون فالور دارد و اینستاگرامش را در این نشانی دنبال کنید.

حتما ببینید: دیدار با گلناز آشتیانی، طراح موفق ایرانی کانادا

 جدید ترین فوتووشت های مریم راد، فشن بلاگر ایرانی

(یکی از جدید ترین فوتووشت های مریم راد، فشن بلاگر ایرانی-کردی را مشاهده می کنید که کت و شلوار نارنجی رنگی را در  یکی از خیابان های لندن، به نمایش گذاشته است. ۳ فلش قرمز رنگ نشان می دهد که فشن بلاگرهای محبوب با تیک آبی، زیر پست های وی، کامنت زده  اند)

الناز گلرخ، به رنگ مشکی علاقه زیادی در طراحی استایل دارد

( الناز گلرخ ، به رنگ مشکی علاقه زیادی در طراحی استایل دارد و کاپشن  چرم خوش طرح و نقشی را بر تن کرده است. همان طور که مشاهده می کنید، چند تن از فشن بلاگرهای محبوب مثل جنیفر یپز، BODMONZAID و LAILALOVES، از جمله کامنت زن های این فوتوشت الناز گلرخ بودند. عکس بالا، ۷۸ هزار لایک و ۲۰ هزار کامنت دریافت کرد)

در این ویدیو، شما به مدت ۲ دقیقه  و  ۵۰ ثانیه می توانید با روش های خلاقانه گریم الناز گلرخ آشنا شوید. ویدیو بیش از ۱ میلیون بار دیده شده است و در سال ۱۳۹۸، از جمله  پر بیننده ترین ویدیوهایی است که الناز در صفحه اش به اشتراک  گذاشت.

 روش های خلاقانه گریم الناز گلرخ

(عکس بالا که از ویدیو اموزشی الناز گرفته شده نشان می دهد که وی در فرآیند آرایشی از برندهای مطرحی چون DIOR و فونداسیون FOREVER استفاده می کند. )

بانویی در استایل آرایشی با تم قرمز رنگ

(بانویی در استایل آرایشی با تم قرمز رنگ را مشاهده می کنید. به نظر می رسد او به طیف رنگی قرمز، علاقه زیادی دارد. میمیک چهره و رنگ پوست وی نیز این اجازه را می دهد که از رنگ قرمز در طراحی  استایل استفاده کند)

النازمیکاپ امی جکسون را برای مخاطبانش تشریح کرد

(در عکس بالا،  الناز تلاش کرده  تا میکاپ  امی جکسون، سلبریتی هالیوودی را برای مخاطبانش تشریح  کند.  این هنرپیشه خوش چهره، از محصولات FENTBEUTY استفاده  کرده و چشمان دودی با تم آبی و فونداسیون و کانسیلر و رژ لب او توسط الناز ، تحلیل شده است.)

حضور الناز گلرخ در فشن شو اوت کوتور

(در بالا، تصویری از حضور الناز گلرخ در فشن شو اوت کوتور کریستین دیور در دوبی را مشاهده می کنید که استایلی جذاب را برای حضور در این مراسم، رونمایی کرده است. تناسب رنگ و طرح  پارچه  کیف با بوت بلند وی، با استقبال مخاطبانش همراه شد و بیش از ۳۰  هزار کامنت را برایش به  ارمغان آورد)

الناز برای دیده شده بیش تر محتواهایی که در اینستاگرامش به اشتراک می گذارد، تلاش می کند تا از جادوی هشتگ ها استفاده کند. هشتگ ها سبب به اشتراک گذاشتن بهتر و بیش تر محتواهای الناز در اینستاگرام می شود و بسیاری از کسانی که با مطالبش آشنا نبودند را به سمت صفحه او هدایت می کند.

چون برند دیور از جمله برندهای محبوب الناز گلرخ است و در آرایش صورت و انتخاب لباس ها و استایل ها، از محصولات این برند فرانسوی محبوب لاکچری گردها استفاده می کند، لذا هشتگ هایی که دیور باز ها در اینستاگرام استفاده می کنند را در نظر دارد. هشتگ های محبوب الناز گلرخ عبارت است از: DIORBEUTYLOVERS, DIORDREAMPARADE, DIORDUBAI, DIORCOTOURE, DIORSS19

برند دیور از جمله برندهای محبوب الناز گلرخ

(در این فوتوشوت که بیش از ۱۰۰ هزار لایک دریافت کرد، او به معرفی محصولاتی سلبریتی بوتیک پرداخته که مورد حمایت حمید فدایی هم است. )

سلبریتی بوتیک، در واقع فروشگاهی در تجریش تهران است. صفحه CELEBRITY  BOUTIQUE  بیش از  ۷۸ هزار دنبال کننده داشته و محصولات مد و لباس بانوان را عرضه می کند.

گریم بهاری الناز گلرخ

(در این عکس شاهد گریم بهاری الناز گلرخ هستیم که از  محصولات فنتی بیوتی در طراحی استفاده کرده و شاهد حضور رنگ نارنجی در گریم هستیم. رژ لب او از MATTEMOISELLE به رنگ PUMPKIN ROSE می  باشد)

برای این که با محصولاتی که الناز در آرایش فوق استفاده کرده به صفحه SIGMABEAUTY و NYXCOSMETICS بروید.

 ست بهاری رنگارنگ الناز گلرخ

(در این عکس، ست بهاری رنگارنگ الناز گلرخ را مشاهده می کنید که انتخاب هوشمندانه برای برای استایل های کژوال بهاری است. او از برند FASHIONNOVA در معرفی این استایل جذاب استفاده کرده است که بیش از ۱۳۵  هزار لایک را برایش به ارمغان آورد. معمولا ۱۰ تا ۱۵ درصد کل فالورهای الناز ، محتواهایی که در طول هفته به  اشتراک می گذارد را لایک می کنند)

استایل گلرخ شبیه استایل های آریا گرانده

(در این فوتوشوت، خوب خیلی ها معتقدند که او دقیقا شبیه استایل های آریا گرانده عکس گرفته است. لباس شب چاک دار سفید رنگ او را به همراه کفشی روباز به همین رنگ در جزایر زیبا مالدیو در جنوب شرق آسیا مشاهده می کنید)

استایل بهاری سفید رنگ الناز گلرخ

(استایل بهاری سفید رنگ الناز گلرخ را در یکی از خیابان های منتهی به شانزلیزه پاریس مشاهده می کنیم)

کالکشن لباس های زمستانی الناز گلرخ

( الناز گلرخ در این عکس، از کالکشن لباس های  زمستانی که در فوتوشوت های پاریس، رونمایی کرده  است. او زیر  این پست از مخاطبانش پرسیده بود که با قدم زدن تنهایی بانوان در خیابان ها موافق هستید؟!)

درس هایی از الناز گلرخ

  • روانشناسی رنگ را به خوبی می شناسد.
  • استایلیست حرفه ای دارد.
  • تناسب و توزان وتعادل را در طراحی رنگ و دوخت و برش در تیپ هایش به راحتی قابل ردیابی است.
  • نوع آستین و دامن لباس هایش، برای مخاطبان جوان، جذابیت های زیادی دارد.
  • از رنگ های خنثی و شاد، در پست هایش زیاد استفاده می کند.
  • با قدرت هشتگ ها آشنایی دارد و اکثر محتواهای خود را روی هشتگ های پر بیننده تگ می کند.
  • راه و رسم بیزینس در فضای  مجازی در حوزه  فشن را یاد گرفته و با کاربرانش تعامل می کند.
  • فشن بلاگرها و هم چنین استارت آپ های حوزه فشن، می توانند از محتوای وی، درس های خوبی فرا بگیرند.

همراه گرامی

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره استایل ها وفوتوشوت ها و محصولات آرایشی و لباس الناز گلرخ دارید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت با ما به  اشتراک بگذارید و این صفحه را در شبکه های اجتماعی به دوستان خود معرفی کنید.

دنیای مد و لباس فشن بلاگرهای معروف ایران و جهان را در لوکس تهران دنبال کنید.

دنیای مد و لباس فشن بلاگرهای معروف ایران و جهان

 

4 دیدگاه

4 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا