استایل و مد آقایان

مدگری با محسن افشانی ؛ پسر پرحاشیه سینما و تلویزیون

محسن افشانی

محسن افشانی ، مجری سیما و بازیگر سینما و تئاتر، متولد سال ۶۸  گلپایگان اصفهان و دانش اموخته دانشگاه آزاد، بهمن ۹۶ با «سویل تینا خیابانی»، دختر تبریزی و فعال مد و لباس، ازدواج کرد و خرداد ماه ۹۸ به دلیل انتشار کلیپی با نمایش کلت کمری و چاقو، در حالی که سوار خودرو شاسی بلند با همسرش بود، با شکایت پلیس فتا، دستگیر و روانه زندان اوین شد و کلیپ جنجالی هم از اینستاگرامش حذف شد و کلیه کامنت ها را نیز مسدود کرد.

محسن افشانی ، ۱.۶ میلیون فالور در اینستاگرام دارد و تصویر خصوصی و انتشار عکس ها و مطالب رمانتیک و خارج عرف با همسرش، او را به چهره جنجالی اینستاگرام ایرانیان تبدیل کرده است.

از استخر تا بین الحرمین، از ولنتاین تا حسینیه، او عکس و ویدیو دارد تا اینستاگرامش، جشنواره ای جنجالی برای سرگرمی گیلتی پلیژر (guilty pleasure) بعضی ها باشد. با این تصاویر خصوصی و حکمی که در آینده درباره اش صادر می شود، به نظر می رسد که باید اول از تلویزیون خداحافظی کند و دوم از عرصه حرفه‌ای سینما. هشداری به سلبریتی‌های تازه وارد . . .

حتما بخوانید : همه حواشی های جنجال اخیر محسن افشانی

گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، نگاهی جذاب دارد به جدید ترین فوتوشوت های محسن افشانی و همسرش و بررسی اینستانوشته های رمانتیک وی در جهانگردی های سال ۹۶ تا ۹۸. اگر شما هم نظر و دیدگاهی دارید،‌ از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما ببینید: همه چیز درباره عروس سینمای ایران

بیوگرافی، تصاویر خصوصی و کلیپ جنجالی محسن افشانی و همسرش

محسن افشانی کیست؟

اگر محمد علی نجفی به دلیل قتل میترا استاد و سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا برای تولد فرزند و دریافت گذرنامه کانادایی، چهره اول رسانه ها در خرداد ماه نود و هشت بودند، باید محسن افشانی و همسرش سویل تینا خیابانی را چهره اول جنجالی رسانه ها در روزهای نخست تابستان داغ نود و هشت دانست.

تابستانی که با سقوط پهپاد آمریکا بر فراز خلیج فارس و تهدیدات ترامپ، فضای جنجالی را در رسانه ها رقم زده است و حالا، بازداشت و زندانی شدن محسن افشانی ، مجری و بازیگر سینما و تلویزیون نیز به این فضای داغ رسانه ای اضافه کرده است.

پس از ساشا سبجانی و «بهادر وحشی پر رو» و «آناشید حسینی»، که روزگاری، شاخ اینستاگرام ایرانیان بودند و زود افول کردند، امروز تصاویر خصوصی و جنجالی و کلیپ مروج خشونت محسن و همسرش، بازتاب گسترده پیدا می کند. محسن افشانی چندی پیش، با انتشار پستی در فضای مجازی، آهنگی را خواند که در ان، از یک سلاح کمری استفاده کرد و آن را چند بار به نمایش در آوزد.

حتما ببینید: مد گردی با آناشید حسینی، عروس فشن بلاگر

پستی که سبب شد تا او دستگیر و روانه زندان شود تا فرجام نمایش خشونت در اینستاگرام ایرانیان، با زندانی شدن همراه شود. اقدامی که اگر قوه  قضاییه  برخورد جدی با آن نکند، فضای اینستاگرام و جامعه اطلاعاتی  کشور را تهدید می کند و نمونه اش را در اقدامات مفسدی چون بهروز حاجیلو مشاهده کردیم.

محسن افشانی اکنون تا مدت ها، سوژه خبری کاربران ایرانی در اینستاگرام خواهد شد و هشداری به افرادی که قصد هنجارشکنی برای دیده شدن بیشتر با ترویج خشونت با سلاح گرم و سرد دارند. محسن افشانی ، علاوه بر نمایش کلت کمری که واقعی یا اسباب بازی بودن آن، هنوز اثبات نشده است و باید منتظر کیفرخواست و حکم دادگاه وی باشیم، چاقویی را هم در کلیپ جنجالی به نمایش می گذارد. او با همسرش، در یک خودرو شاسی بلند، در حال گذر از یکی از خیابان های تهران است و ترانه ای عشقی را زمزمه می کند.

محسن افشانی، یازدهم فروردین ماه سال شصت و هشت در روستای وانشگان گلپایگان استان اصفهان متولد شد و اخیرا با سویل تینا خیایانی، دختر تبریزی، ازدواج کرده است. تصاویر برهنه محسن افشانی و همسرش در استخر و فوتوشت های خارج از عرف آن ها در فضای مجازی، سبب شده تا این دو، در فهرست شاخ های اینستاگرام ایرانیان در ماه های اخیر بوده و برخی با وجود فالو نکردن صفحاتشان، بیننده محتوای آن ها باشند.

محسن افشانی با برنامه آستانه شبکه یک که عصرها در سال ۱۳۸۶  پخش می شد، به رسانه ملی آمد. برنامه پخش مستقیم ما دو تا را در همین سال مجری گری کرد و در سال بعد، یعنی در سال هشتاد و هفت، به برنامه زنده سلام بهار شبکه ۱ رفت تا روزهای بهاری ایرانی ها را همراهی کند.

حتما ببینید: مد گردی با سویل تینا خیابانی،  همسر  افشانی

حضور محسن افشانی در شبکه برون مرزی جام جم، از سال هشتاد و هفت و با برنامه زنده ماه محبوب آغاز شد. پس از آن در سال جنجالی هشتاد و هشت، برنامه ایستگاه نوآوران را در جام جم مجری گری کرد  و پس از آن، از شبکه جام جم جدا شد و به برنامه زنده «پرواز ۱۴۰۴» در شبکه تهران آمد.  برنامه زنده «دور خیز» آخرین حضور او در کسوت مجری گری بود که مهمان شبکه ۲ در سال ۱۳۸۹ شد.

محسن افشانی در تله فیلم های نه چندان مطرح بسیاری از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۵ نقش  آفرینی  کرده است که به دلیل عدم محبوبیت و عدم دسترسی به آن ها، از ذکر نام، خودداری می کنیم. حضور در تله فیلم ها، فرصتی را فراهم کرد تا این دانش آموخته هنر دانشگاه آزاد اسلامی، بتواند وارد صنعت سینما شود و در فیلم های متعددی، ایفای نقش کند.

جواد و فرشته به کارگردانی محسن افشانی

«جواد و فرشته»، دومین تجربه فیلم سازی کوتاه محسن  افشانی بود که با همکاری سیاوش خیرابی تولید شد. او پیش از آن  که امکان کامنت گذاری را روی پست های هوادارانش مسدود کند، از  کاربرانش خواسته  بود تا نظرشون را درباره بهترین سکانش  این فیلم بگویند.

اولین حضور محسن افشانی در سینما، به سال هشتاد و هشت بر می گردد که او به عنوان بازیگر، در فیلم  کیمیا و خاک به کارگردانی عباس رافعی حضور یافت که محصول سال ۱۳۸۷ بود. در  بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر، کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

حتما ببینید: مد گردی با الناز شاکردوست

دومین حضور محسن افشانی در سینما، فیلم گناهکاران، به نویسندگی سام قریبیان و کارگردانی فرامرز قریبیان برمی گردد که محسن در این فیلم، در نقش حامد حضور یافت. فیلمی که هم بازی رامبد جوان و بهاره کیان افشار شد. این فیلم، در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، در ۷ بخش نامزد و در بخش بهترین بازیگر نقش دوم  مرد، سیمرغ بلورین (رامبد جوان) دریافت کرد.

سلفی محسن افشانی با سید احمد خمینی

(سلفی محسن افشانی با سید احمد خمینی  در حسینیه جماران که مربوط به محرم سال نود و هفت در تهران است)

سومین حضور  محسن افشانی در سینما،  فیلم گشت ارشاد به نویسندگی مهدی محمد نژادیان و کارگردانی سعید سهیلی است که در سال ۹۰ به مدت کمی در آن حضور یافت. پس از آن در فیلم هایی چون بچه های لواسان، خلیج ارتش،شیرهای سنگی،  همیشه سینما، بیستو از  من  نگیر، من کارگرم، ماهورا و عشقولانش حضور یافت.

این دو فیلم  آخر هر دو سال نود و پنج اکران شد. محسن افشانی در سال نود و پنج، در تئاتر چلچلا به کارگردانی عباس عبدالله زاده که در تالار حافظ به نمایش در آمد،‌حضور یافته بود.

حتما ببینید: همه چیز درباره بازیگر فیلم ایرانی-هندی «دختر شیطان»

اینستاگرام محسن افشانی و فالورهایش

محسن افشانی یکی از فعال ترین چهره های سینمایی متوسط در اینستاگرام است. اگر چه چهره سینمایی و هنری محبوب و معروفی به نسبت بزرگانی چون مهناز افشار و نیکی کریمی و پرویز پرستویی نیست، اما، در ۴ سال اخیر با انتشار ششصد و پنجاه پست، بیش از ۱.۶ میلیون فالور دارد. او یک صد و شصت و چهار نفر را نیز دنبال می کند که اینستاگرام همسرش، در آن فهرست است که ۶۴۰ هزار فالور دارد.

اینستاگرام  محسن افشانی را در این لینک دنبال کنید. محسن افشانی در توییتر و فیس بوک و IMDB نیز حضور دارد که با مراجعه به BIO اینستاگرامش، اطلاعات بیش تری از آن را مشاهده خواهید کرد. استوری هایی که محسن افشانی به همراه همسرش در ماه های اخیر گذاشته است،‌ نشان می دهد که این دو با هم جهانگردی می کنند و از قطر تا استانبول رفته اند و «گرام» های زیادی را به راه انداخته اند!

شراره رخام، نفیسه روشن، شهره سلطانی، رضا صادقی، علی لهراسبی، مهدی  جهانی و سید محمد هادی رضوی (متهم به فساد در بانک سرمایه)، از جمله صفحاتی است که محسن افشانی در اینستاگرام دنبال می کند. محسن افشانی ، پرسپولیسی است و صفحات کمال کامیابی نیا، مهدی طارمی، مخسن مسلمان و حسین ماهینی از بازیگران پرسپولیس را دنبال می کند. سید محمود رضوی، تهیه کننده فیلم نیمروز نیز از جمله صفحاتی است که محسن افشانی ، دنبال می کند.

اینستاگرام محسن افشانی و فالورهایش

( محسن افشانی با انتشار ویدویی که عکس آن را در بالا مشاهده می کنید در مجتمع تجاری لوکس ZORLU CENTER ترکیه نوشت که حمایت از کسب و کار ایرانی، می تواند انسان را از انفجار نجات دهد! درود بر تولید ملی و لعنت بر اختلاسگر ایرانی. او از هشتگ روحانی مچکریم و HAPPY و TRIP برای دیده شدن بیشتر و بهتر این پست با ۱.۵ میلیون VIEW استفاده کرد)

حتما بیینید: همه چیز درباره سام اصغری

 پنجمین پست آخر اینستاگرام محسن افشانی

(تصویری که در بالا مشاهده می کنید، عکسی از پنجمین پست آخر اینستاگرام محسن افشانی است که قریب به ۲ میلیون بار دیده شده است و رقص او با همسرش را به نمایش می گذارد. او زیر این پست نوشت که غمت نباشه من عاشقنم و زندگیمو به نامت زدم بانو جان. او مثل پست های قبل، از هشتگ HAPPY TRIP LOVE برای دیده شدن بیش تر ویدیو استفاده کرد)

کلیپ ویدیو دیگری از محسن افشانی و همسرش که در خودرو شاسی بلند سان روف

(تصویری از کلیپ ویدیو دیگری از محسن افشانی و همسرش که در خودرو شاسی بلند سان روف خود،‌مشغول خیابان گردی در شهرک غرب تهران در یک عصر جمعه هستند و ترانه معین رمضان را زمزمه می کنند. او از هوادرانش خواست تا د رکنسرت معین رمضان شرکت کنند. هم چنان هشتگ های محبوبش زیر این ویدیو که یک و نیم میلیون بار دیده شده است، تگ شد)

ویدیوهایی پر بیننده محسن افشانی در بهار امسال بود

(موزیک ویدویی از مهرداد جم که که اوایل اردیبهشت ماه نود و هشت در مسیر حرم مطهر شاه عبدالعظیم حسنی به همراه همسرش منتشر کرد، از دیگر ویدیوهایی پر بیننده محسن افشانی در بهار امسال بود. او عادت دارد تا ترانه خوانندگان جدید را با همسرش در حال  رانندگی زمزمه کند و مخاطبان بسیاری  هم منتظر دیدن نقش آفرینی خودرویی این زوج جوان هستند)

فوتوشوت های پر لایک محسن افشانی و همسرش سویل تینا خیابانی

(از جمله فوتوشوت های پر لایک محسن افشانی و همسرش سویل تینا خیابانی، فوتوشوتی است که آن ها در شمال ایران، در یک فضای پر ابر منتشر کردند و این دو را در فروردین گردی در گیلان به نمایش می گذارد. عکسی با ۱۲۰ هزار لایک و چون امکان کامنت گذاری مسدود شده بود، کامنتی نداشت)

 محبوب ترین فوتوشوت های محسن افشانی و همسرش

(یکی از محبوب ترین فوتوشوت های محسن افشانی و همسرش، عکسی است که اواخر اسفندماه نود و هفت منتشر  کرد و به مناسبت ۱۸ اسفند و سالرزو تولد همسرش، سویل تینا خیابانی است. عکس توسط لوک استودیو بود و اکسسوری ها هم از سحر تاج و لباس نیز کار FARAMOD DESIGN و گل ها را نیز دیاکو فلاور دیزاین کرده بود)

محسن افشانی و همسرش را در مطلب دندانپزشکی

(این زوج جوان، همیشه و همه  جا، از سلفی گرفتن، پرهیز نمی کنند. عکس بالا، محسن افشانی و همسرش را در مطلب دندانپزشکی دکتر مهدی سعادت در سعادت آباد تهران در بهمن ۹۷ نشان می دهد. این  عکس هم  ۱۰۰ هزار  لایک گرفت. )

محسن افشانی و همسرش را در اوایل بهمن ماه نود و هفت در تیپی اسپرت

(عکس بالا، محسن افشانی و همسرش را در اوایل بهمن ماه نود و هفت در تیپی اسپرت نشان می دهد که محسن درباره اش نوشت: ما برای خوشبختی همه آرزو می کنیم. عکسی از کیارش شجاعی که باز با هشتگ LOVE COUPLE HAPPY FUN همراه شد و ۱۰۰ هزار لایک گرفت)

عکس رمانتیک محسن افشانی با همسرش

(سلفی که در بالا مشاهده می کنید، عکس رمانتیک محسن افشانی با همسرش را در هفدهم بهمن ماه سال نود و هفت به نمایش می گذارد. او زیر این پست رمانتیک که ۱۴۰ هزار لایک گرفت نوشته بود که بار اولی که تو را دیدم، آن قدر زیبا بودی که چند روز بعد یادم  افتاد که باید عاشقت  می بودم که از لحظه  دیدنت تا وقتی عاشقت شدم، بی  محتوا سپری شد. نه دیر  بود و نه زود بود و به وقت آمدی و زدی به  هدف . . . )

او در ادامه می گوید که خانه را به هم  ریختم تا شمع و گل بگذارم!

ویدیویی که محسن افشانی در دی 97 در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت

(تصویری که در بالا مشاهده می کنید، عکسی از ویدیویی است که محسن افشانی در دی ماه نود و هفت در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و روند درمانی برای کاشت مو خود را در کلینیک دکتر علی رمضانی نشان داد. او از مشکل ریزش مو رنج می برد و با این ویدیو که ۱ میلیون بازدید کننده داشته است، به روند درمانی مو اشاره  می کند که گویا مشکل بسیاری از مردان ایرانی است)

پست اینستاگرامی محسن افشانی به مناسبت ولنتاین 97

(در این عکس که به نظر می رسد در شب والنتاین ۹۷ به اشتراک گذاشته شده، او می نویسد که کور بشود آن کسی که چشم دیدن عشق عشقارو ندارد! او باز  هم امکان کامنت گذاری را روی پست هایش برای هوادارانش مسدود کرده  است)

محسن افشانی و سویل خیابانی در سرپل ذهاب

( محسن افشانی که برای دیده شدن هر چه بیش  تر، از هر کاری روی گردان نیست، پس از زلزله  در سر پل ذهاب، به همسر تینا سویل خیابانی، به این منطقه می رود تا به کمک هموطنان زلزله  زده این استان بشتابد. او برای این سفر، دو اسپانسر دارد. یکی الیاد گشت که آژانس  توریستی است و دیگر اکستنش تهرانی که مزون آرایش زنانه است!)

محسن افشانی به مناسبت تولد همسرش در نخستین سالگرد ازدواجشان

(عکس بالا، تصویری از ویدیویی است که محسن افشانی به مناسبت تولد همسرش در نخستین  سالگرد ازدواجشان به اشتراک گذاشت و ۱.۳ میلیون بار دیده شد. )

سفر محسن افشانی و همسرش به نجف اشرف

(تصویری  که در بالا مشاهده می کنید، سفر محسن افشانی و همسرش را به نجف اشرف و زیارت امیرالمومنین (ع) نشان می دهد. او در این پست نوشت که آشنایی وی با تینا سویل خیابانی، به محرم سال ۱۳۹۵ بر  می گردد و از کسی که آن ها را به هم رساند خواست تا نگهدارشان باشد. عکس بالا، هشتم اسفند ماه نود و شش را به تصویر می کشد)

 حلقه ازدواج محسن افشانی و سویل تینا خیابانی

(تصویر حلقه ازدواج محسن افشانی و سویل تینا خیابانی)

حتما ببینید: لاکچری ترین مزون های تهران

همراه گرامی

اگر شما هم  نظر و دیدگاهی درباره فوتوشوت ها،استایل ها و مد و لباس محسن افشانی و همسرش دارید، نظرات خود را محترمانه از طریق بخش کامنت با لوکس تهران به اشتراک بگذارید. اگر خواستار اطلاعات بیش‌تری از زندگی و تصاویر و مدگردی با این زوج جوان هستید، این صفحه را بوک مارک کنید که در هفته های آینده، اطلاعات جالبی از این دو به اشتراک گذاشته می شود.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

نظر شما درباره ویدیو جنجالی و مد و لباس محسن افشانی و همسرش چیست؟

5 دیدگاه

5 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا