استایل و مد آقایان

تیپ و استایل سلبریتی های سینمای ایران در پاییز ۹۸

استایل پاییزی سلبریتی ها

تیپ و استایل پاییزی سلبریتی های سینمای ایران در پاییز رنگارنگ  ۹۸ که شاهد هوای تقریبا گرم در نیمه اول این فصل هزار رنگ هزار نقش هستیم، فریبنده و زیبا است و به نظر می رسد که هوای نیمه تابستانی ۴۵ روز اول فصل خزان، سبب شده تا همچنان شاهد مانور مانتو های رنگارنگ جلو باز شیک از کلکسیون تابستانی مزون های مطرح تهران باشیم.

گزارش امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را به گشتی در تیپ و لباس سلبریتی های سینمای ایران از الناز شاکردوست تا مهناز افشار در پاییز نود و هشت می برد تا با ترندها و الگوهای الهام بخشی برای طراحی مانتو و ست کیف و کفش پاییزی آشنا شوید.

اگر شما مخاطب گرامی لوکس تهران، دیدگاهی درباره طراحی استایل پاییزی مردانه و زنانه دارید و تجاربی در استفاده از تناژهای گرم در انتخاب تیپ دارید، دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت به اطلاع ما برسانید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: شیک ترین مدل مانتوهای پاییز ۹۸

تیپ پاییزی مهناز افشار

تیپ پاییزی مهناز افشار

مهناز افشار پس از انتشار استور طوفانی که خبر جدایی او از یاسین رامین را عمومی کرد، تصویری که در بالا مشاهده میکنید را منتشر کرد. عکسی که تیپ پاییزی و سلیقه مهناز افشار را در انتخاب مانتو پاییزی به نمایش گذاشت و استایلی کژوال  و اسپرت است.

 تیپ پاییزی و سلیقه مهناز افشار را در انتخاب مانتو پاییزه

در پی حمله ترکیه به سوریه در مهر ماه نود و هشت، مهناز افشار با این استایل که پوشش پاییزی او را با لباس قوم غیور کرد به نمایش می گذارد، پستی گذاشت و نوشت: هربژی کورد که  ۴۰۰ هزار لایک دریافت کرد.

حتما بیینید: همه چیز درباره سام اصغری

تیپ پاییزی و اسپورت نوید خان

تیپ اسپورت پاییزه نوید خان

نوید محمد زاده این سال  ها ازهنرپیشه های  پر فروش سینمای  ایران است.  مخاطبانش بزودی ۳ میلیون نفر می رسد و اولین تیپ پاییزی او، هفته دوم مهر  در اینستاگرامش منتشر  شد. نکته جالب این که ۷۰۰ هزار نفر این تیپ  را لایک کردند.

نوید محمد زاده عاشق تیپ های اسپرت رنگی در کنار میلاد معیری

نوید محمد زاده عاشق  تیپ های اسپرت رنگی است. تیپ او روبروی کافه  ای  در یکی  از شهرهای آلمان را مشاهده می کنید در کنار میلاد معیری.

حتما بخوانید:  مد گردی با الناز شاکردوست

تیپ پاییزی الناز شاکر دوست

الناز شاکردوست در پاییز نود و هشت شاهد عبور شمار فالورهایش از مرز  ۷ میلیون نفر است تا به جمع ۱۰ صفحه پربیننده  اینستاگرام ایرانیان بپیوندد. البته فاصله زیادی تا مهناز افشار دارد که شمار فالورهایش پس از اعلام  جدایی از یاسین رامین، از مرز ۹ میلیون نفر فرا تر رفت.

الناز شاکردوست در بهمن ۹۸، برای اولین بار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را بخاطر نقش آفرینی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» کسب کرد. از بهمن ۹۷  تا مهر  ۹۸ شاهد انتشار ده ها پست در اینستاگرام الناز شاکردوست بودیم که کلکسیون تیپ های لوکس او را به نمایش گذاشته است.

تیپ پاییزی الناز شاکر دوست

در عکس بالا، تیپ پاییزی الناز شاکردوست را که تناژ گرم و تیره را مشاهده می کنید که با کنتراست رنگ کیف دستی اش، ترکیب دوست داشتنی را به نمایش گذاشته است. در تیپ های پاییزی، رنگ تیره با زرشکی و بنفش، ترکیب جذابی را برای بانوان شیک پوش به ارمغان می آورد.  الناز در این عکس، در کنار بهاره افشاری قرار  گرفته است و به تماشای نمایش «گاهی زن است» رفته است.

کلکسیون مانتو و شال های پاییزه بهاره افشاری

صحبت بهاره افشاری شد، بد نیست نگاهی داشته باشیم به تیپ های پاییزی این سلبریتی سینما و تئاتر ایران. بهاره افشاری اخیرا صاحب ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار فالور شده و خیلی در اینستاگرام فعال نیست. عکسی که در بالا مشاهده میکنید، از کلکسیون مانتو و شال های پاییزی بهاره  افشاری است که دقیقا ۱ مهر  ۹۸  رونمایی شد.

استایل جذاب کم تر دیده شده برای خرید مانتو پاییزی

اگر به دنبال یک استایل جذاب کم تر دیده شده برای خرید مانتو پاییزی هستید، احتمالا این تیپ تیره  رنگ با مدل سر  آستین خاص بهاره  افشاری، می تواند  گزینه کم هزینه  ای برای شما باشد.

تیپ پاییزی از نیکی کریمی

تیپ پاییزی از نیکی کریمی

نیکی  کریمی، گویا هفته اول پاییز  ۹۸، در لندن بوده و با انتشار این سلفی با مادرش در روزهای سرد آگوست ۲۰۱۹ میلادی انگلیس، سالروز ازدواج مادرش را تبریک  گفت. نیکی کریمی، بزودی ۳ میلیونی  شدن شمار فالورهایش را شاهد خواهد بود. عروس سینمای ایران در پاییز نود و هشت با حسین علیزاده، فیلم آتابای را برای جشنواره فیلم فجر در بهمن ۹۸ آماده میکند.

حتما بخوانید: مد گردی با نیکی کریمی

تیپ  پاییزی بهنوش طباطبایی

تیپ پاییزی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی در پاییز امسال بیش  از ۶  میلیون فالور گرفت که یکی از عجیب ترین رشد ها را در میان سلبریتی های سینمای ایران در اینستاگرام  تجربه کرد. بیلبوردهای او با لباس ها و کیف چرم، هنوز در خیابان های تهران به چشم می خورد. تیپ دخترانه بالا، اولین عکس پاییزی است که بهنوش طباطبایی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و ۱۵۰  هزار  لایک گرفت.

تیپ پاییزی بهنوش بختیاری

تیپ پاییزی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری و ارتش بهنوشی های وی که از ۸ ملیون نفر فرا تر رفته است، تا زمان تنظیم این گزارش، از شال  و مانتو زرد رنگ پاییزی خود در یک پست ویدویی اینستاگرامی رونمایی کرده که در بالا مشاهده می کنید. نکته جالب درباره اینستاگرام بهنوش بختیاری این است که این ویدیو او، قریب به ۲ میلیون بار دیده  شد و حدود  ۷ هزار کامنت دریافت کرد که به نظر می رسد، پر بیننده ترین ویدیو بهنوش  بختیاری در سال نود و هشت باشد.

حتما ببینید: مدگردی جذاب با بهنوش بختیاری

تیپ پاییزی  محمد رضا گلزار

تیپ پاییزی محمد رضا گلزار

محمد رضا گلزار پس از فرجام غیرمنتظره برنامه تلویزیونی «برنده باش» شبکه  ۳ و استقبال نه چندان دلچسب  از کنسرت هایش در خارج از کشور در ماه های پایانی سال ۲۰۱۹ میلادی، هم چنان بیش  از۷ میلیون فالور دارد. برخی  از  تیپ های پاییزی او همچنان با کت و شلوار است  که نمونه اش را در بالا مشاهده می کنید.

 تیپ کژوال آمریکا گردی محمد رضا گلزار

عکس بالا، تیپ کژوال آمریکا گردی محمد رضا گلزار را در اکتبر  ۲۰۱۹ میلادی به نمایش می گذارد.  او درباره این عکس  گفته بود که خانواده، همیشه از یک خون بودن نیست.خانواده یعنی آدم هایی در زندگی شما که خواهان شما در زندگی خودهستند. به هر حال این عمس، ۳۵۰  هزار لایک و هزاران کامنت پاییزی دریافت کرد.

حتما ببینید: ۶۰ مدل مانتو سلبریتی های سینمای ایران

تیپ گردی پاییزی با بهرام رادان

تیپ گردی پاییزی با بهرام رادان

بهرام رادان در نخستین عکس  پاییزی که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته، تیپ مشکی رنگ شیکی که برندش نامشخص است را به نمایش درآورده که او را در کنار حسام امیری، همکلاسی قدیمیش به نمایش می گذارد.  او این عکس را در لابی هتل ۵ ستاره لوکس اسپیناس پالاس سعادت آباد تهران گرفت.  بهرام رادان احتمالا تا زمستاان ۹۸، بیش از ۵ میلیون فالور خواهد داشت. بهرام رادان دات کام، پاتوق هوادارانش است.

تیپ های خودمانی محسن کیایی

تیپ های خودمانی محسن کیایی

محسن کیایی، کژوال باز است. خودمانی پوش است و همیشه  خندان. دز  پاییز نود و هشت بیش از ۱.۲ میلیون فالور گرفته و سعی می کند با سلفی های اینستاگرامی، هوادارانش را در جریان متن و حاشیه زندگی خود قرار دهد. مثل عکس بالا که هیچ اطلاعاتی درباره اش در هفته سوم پاییز  نود و هشت ارائه نکرد.

تیپ  پاییزی سحر قریشی

تیپ پاییزی سحر قریشی

سحر قریشی  که  ۶.۵ میلیون فالور داشته و هیچ صفحه ای را هم مثل  ادل و بیانسه  فالو نمی کند، با انتشار  عکس بالا نوشت: هیچ گاه به قدرت واقعی خود پی نخواهی برد. مگر این که قوی بودن، تنها گزینه باقی برای شما باشد.

پاییز گردی های ساحی سحر قریشی با موهای افشان و تیپ تیره

عکس بالا، پاییز گردی های ساحی او را به نمایش می گذارد  و موهای افشان و تیپ تیره  رنگ وی را.  او برای دیده شدن بیشتر این استایل پاییزی، از هشتگ معروف TBT استفاده کرد که مخاطبان زیادی در اینستاگرام دارد.

تصویر مانتو شیک قرمز و سورمه ای رنگ بلند سحر قریشی

۲ عکس  بالا، تصویر مانتو شیک قرمز و سورمه ای رنگ بلند سحر قریشی است  که در اکران فیلم جدیدش در روزهای اول مهر ماه به نمایش گذاشت. او از فردی به نام «روپاک» در هدیه این گوشواره ها تشکر  کرد.

تیپ پاییزی بهاره رهنما در کانادا

تیپ پاییزی بهاره رهنما در کانادا

بهاره رهنما پس از دومین ازدواجش، ویزای مولتی پل ۵ ساله کانادا را گرفت و پاییز نود و هشت، مونترال  گردی می کند. تیپ بالا، عکسی از ویدیوی او را به نمایش می گذارد. بهاره رهنما،نویسنده، یازیگر و کارگردان تئاتر است که حضور کمرنگی فعلا در سینما دارد.

تیپ پاییزی ویشکا آسایش

تیپ پاییزی ویشکا آسایش

قطام سینمای ایران این روزها سر  فیلم  گورکن  مشغول به کار  است. عکس بالا، او را در اغوش بهنوش بختیاری نشان می دهد.

 ژست های پاییزی خاص ویشکا آسایش در پشت صحنه فیلم سینمایی گورکن

این هم ژست های پاییزی خاص ویشکا آسایش در پشت صحنه فیلم سینمایی گورکن که احتمالا به اکران سال ۹۹ می  رسد.

مانتو پاییزی ستاره پسیانی

مانتو پاییزی ستاره پسیانی

ستاره پسیانی در این عکس، در کنار سحر دولتشاهی قرار دارد.

سلفی خندان ستاره پشیانی و هوتن شکیبا

(سلفی  خندان ستاره پشیانی و هوتن شکیبا.  برنده  سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش  اول مرد جشنواره فیلم فجر ۹۷)

حتما بخوانید: همه چیز درباره هوتن شکیبا

تیپ پاییزی ملیکا شریفی نیا

تیپ پاییزی ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا در این سلفی  پاییزی در کنار مادرش (آزیتا حاجیان)، تیپ پاییزی خود را در بندرلنگه به نمایش گذاشت و از دوستانش خواسته تا درباره استایل فرفری مو هایش  نظر دهند!

تیپ مانتو پاییزی ملیکا را در کنار خواهرش

در عکس بالا، تیپ مانتو پاییزی ملیکا را در کنار خواهرش (مهرآوه) مشاهده می کنید. ملیکا در پاییز، ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار فالور داشت و خود را طراح  ماسک صورت و بازیگر و نقاش معرفی میکند.

تیپ پاییزی نیوشا ضیغمی

تیپ پاییزی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی، هنرپیشه سینما، تئاتر وتلویزیون ایران، با انتشار این عکس  پاییزی در اینستاگرامش، از میک آپ آرتیست تخصصی خود (مریم رهنما) تشکر  کرد.  چند روز پیش از  عکس بالا، به مناسبت روز جهانی کودک،  به نی نی لند تهران رفت و با رونمایی از مانتو جلو باز  شیک و البته ساده  رنگ بژ خود که تناسب خوبی با تور و لباس و گل  این دختربچه خوشگل دارد، عکس زیر را که بخشی از کلکسیون لباس های پاییزی او را به نمایش می گذارد، نشان داد.

نیوشا ضیغمی، هنرپیشه سینما، تئاتر وتلویزیون ایران،

دختری که در عکس بالا نیوشا ضیغمی برای تبلیغ یکی از برندهای کودکان تهران استفاده کرد، فرزند او نیست. موضوعی که گپ داغی را میان هوادارانش در کامنت به دنبال  داشت.

تیپ گردی پاییزی با نفیسه روشن

تیپ گردی با نفیسه روشن

نفیسه روشن، هنرپیشه سینما، این روز ها بیش از ۲ میلیون فالور داشته وصفحه خود را خصوصی کرده است. عکس بالا، از کلکسیون مانتو های پاییزی  شیک نفیسه روشن، شاهد  انتخاب  آبی خوش رنگ هستیم که با مانیکور  رنگی همراه شده است.  حضور یک  زرافه روی این لباس، الهامی از حمایت او از حیوانات  است. به هر حال، باغ وحش نفیسه روشن، زبانزد است. این تیپ را در ایونت مربوط به سریال مانکن  رونمایی کرد.  نفیسه روشن را در این لینک دنبال کنید.

تیپ  پاییزی مریم معصومی

تیپ پاییزی مریم معصومی

در عکس بالا، شاهد  جدید ترین رونمایی مریم معصومی  در پاییز ۹۸ هستیم که او را با استایل شیک و لاکچری از برندی به نام CAMERON DIAZ  WOMEN که با طرحی از کامران بختیاری نیز همراه شده است، روی  فرش قرمز  اکران فیلم  سینمایی «هزار  تو» به نمایش می گذارد.

جدید ترین رونمایی مریم معصومی در پاییز ۹۸

عکس بالا از شیک ترین مانتو های پاییزی مریم معصومی است که در اوایل مهر ماه نود و هشت در اکران خصوصی فیلم سینمایی «درخونگاه» به نمایش گذاشت.  طراخی کیف و کفش و مانتو او را برند کامرون دیاز انجام داده  است. طراحی  آرایش  او نیز توسط مریم رهنما انجام شد.

کالکشن زمستانه لباس های غزاله غفاری

عکس بالا، از کلکسیون مانتو های  لاکچری برند کامرون دیاز است. در مانتو های پاییزی، انتخاب ها بهتر است که رنگارنگ و متناسب با فصل هزار رنگ و هزار نقش پاییز باشد.

حتما ببینید: ۸۰ مدل اکسسوری هفته مد و لباس پاییزی پاریس

پاییز گردی با الهام حمیدی

پاییز گردی با الهام حمیدی

الهام حمیدی، هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است که در پاییز، شمار فالورهایش از مرز ۱.۳  میلیون نفر فرا تر رفت. از  کلکسیون مانتو های شیک الهام حمیدی، شاید انتخاب ساده هستیم  که تناسب  رنگ زیبایی  با آرایش و شال او دارد. او با انتشار این تیپ در اینستاگرام پاییزی خود از  هوادارانش خواست از قضاوت کردن دیگران پرهیز  کنیم. او معتقد است که ما ایرانیان، با قضاوت های درست و غلط، سبب شدیم که اندازه  دوست داشتن هایمان تغییر  کند.

به مناسبت آغاز پاییز، الهام حمیدی در پستی در اینستاگرامش، از تابستان خداحافظی کرد

به مناسبت آغاز پاییز، الهام حمیدی در پستی در اینستاگرامش، از تابستان خداحافظی کرد و با رونمایی از این تیپ تیره، به استقبال فصل خزان رفت. او نوشت: به زردها سلام، به نارنجی ها سلام. سلام به کاج همیشه  سبز.

تیپ پاییزی لیلا بلوکات

کلکسیون مانتو های پاییزه و شال های خوش رنگ لیلا بلوکات

لیلا بلوکات با انتشار پستی در اینستاگرامش، از کلکسیون مانتو های پاییزی و شال های خوش رنگش رونمایی کرد. او در این باره نوشت:

باید حواسم باشد که اگر قاصدکی را دیدم ، آرزوهایم را بدهم تا برساند به خدا ، به خدایی که خودم میدانم ، نه خدایی که برایم از خشم ، نه خدایی که برایم از قهر، نه خدایی که برایم ز غضب ساخته اند . به خدایی که خودم میدانم ، به خدایی که دلش پروانه است ، و به مرغان مهاجر هر سال راه را میگوید، و به باران گفته است باغها تشنه شدند ، و حواسش حتی به دل نازک شب بو هم هست،

لیلا بلوکات چند روز پیش از پاییز ۹۸ در شمال، عکس بالا را به اشتراک گذاشت.

لیلا بلوکات که موسسه خیریه مهر  لیلا را مدیریت می کند، چند روز پیش از پاییز  ۹۸ در شمال، عکس بالا را به اشتراک گذاشت.

حتما ببینید:  مد گردی با سویل تیانی خیایانی: همسر محسن افشانی زندانی!

مانتو کمند امیر سلیمانی

کمند امیر سلیمانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش، تیپ پاییزی جدیدش

کمند امیر سلیمانی با انتشار این  عکس در اینستاگرامش، تیپ پاییزی جدیدش را رونمایی کرد. او بیش از ۱ میلیون فالور دارد.

استایل تابستانی خوش رنگ کمند امیرسلیمانی

کمند امیر سلیمانی همیشه تیره پوش نیست. عکس بالا، استایل تابستانی خوش رنگ او را به نمایش می گذارد.

حتما بخوانید: ۲۰ ایده جذاب برای راه اندازی کسب و کار لاکچری

همراه گرامی

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره پوشش پاییزی سلبریتی های سینمای ایران دارید، نظرات خود را از طریق بخش کامنت با لوکس تهران در میان بگذارید. توجه داشته باشید که برای شرکت در نهمین جشنواره مد و لباس فجر که اسفند ۹۸ در تهران برگزار می شود بایستی به سایت  بنیاد ملی مد و لباس مراجعه کنید. لینک این گفتار را در اختیار دوستان شیک پوش و خوش سلیقه خود در شبکه های اجتماعی قرار دهید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا