استایل و مد آقایان

مدگردی با امیر حسین آرمان : بازیگر دهه شصتی مانکن

امیر حسین آرمان ، متولد آبان ماه ۱۳۶۱ در تهران ، هنرپیشه مجرد و ۱۸۲ سانتی متری است که در ده ها فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی، نقش آفرینی کرده است.  در فصل اول سریال مانکن در نقش کاوه، معشوقه سابق همتا و همسر کتایون (مریلا زارعی) حضور داشته  و سفیر برند کت و شلوار الی سی من و انسینو محسوب می شود. گویا کافه ای در عظیمیه کرج دارد که تنها صفحه ای است که در اینستاگرام ۹۲۰ هزار فالوریش، دنبال می کند .

گزارش امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، نگاهی دارد به بیوگرافی و استایل های امیر حسین آرمان و اینستاگردی با پست های پر لایک او در سال ۱۳۹۸. اگر شما هم دیدگاهی درباره بازی او دارید یا دیدگاهی درباره مد او،  مراتب را از طریق بخش کامنت با لوکس تهران به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: پشت صحنه و داستان و شخصیت های سریال مانکن

بیوگرافی، تصاویر و لباس‌های امیر حسین آرمان : هنرپیشه مانکن

درباره امیر حسین آرمان

امیر حسین آرمان از ۲۲ شهریور ۹۸ که مراسم رونمایی از فصل اول سریال خانگی مانکن در پردیس  کوروش تهران برگزار شد و رژه سلبریتی های سریال با رونمایی از جدید ترین طرح مانتوهای شیک و لاکچری مزون های مشکل پسندان تهران همراه شد، در کانون توجه اینستاگردها و مد بازها و علاقمندان به محصولات شبکه خانگی قرار گرفت. در پاییز نود و هشت، شاهد پخش تیزر تبلیغاتی کت و شلوار مردانه ال سی من با حضور این جوان خوش تیپ دهه شصتی هستیم  که در سریال مانکن، نقش اصلی را بر عهده دارد.

امیر حسین آرمان ، مثل لیندا کیانی، نرگس محمدی، نازنین بیاتی و نفیسه روشن و شبنم قلی خانی که همه به جز ماه ثنا سریال ستایش، هم بازی او در «مانکن» محسوب می شوند، حضور فعالی در اینستاگرام دارد و مروری بر جذاب ترین اینستانوشته هایش را در ادامه این گفتار لوکس تهران، مرور می کنیم.

امیر حسین آرمان ، آبان ماهی متولد سال شصت و یک در تهران است. هنرپیشه سینما و تلویزیون و او را به ندرت در سالن های تئاتر مشاهده می  کنیم. از سال ۱۳۸۳ وارد کارهای هنری شده و بر خلاف الهام پاوه نژاد، دیگر هنرپیشه سریال مانکن، تحصیلات آکادمیک مربوط به نمایش و کارگردانی ندارد.

امیر حسین آرمان، متولد آبان ماه ۱۳۶۱ در تهران، هنرپیشه مجرد و ۱۸۲ سانتی متری است

حسن فتحی، کارگردان صاحب سبک  سینما و سازنده سریال پربیننده «شهرزاد»، فردی بود که استعداد او را کشف کرد و از ایشان در فیلم ازدواج به سبک ایرانی استفاده کرد.  او پس از این تجربه، در چندین فیلم سینمایی، نقش آفرینی کرد که در ادامه به آن اشاره می شود.

امیر حسین آرمان را به عنوان یک خواننده حرفه ای پاپ نمی شناسیم. با این که تا کنون شش ترانه منتشر کرده اما مثل  رضا یزدانی، خواننده نوستالژی خوان پاپ ایران که فعالیت بازیگری دارد، حضور حرفه ای روی استیج ندارد. حتی اگر شاهد اجراهای امیر حسین آرمان در جشن منتقدین سینما یا تیتراژ برنامه فرمول یک علی ضیاء باشیم.

امیرحسین آرمان در کنار نازنین بیاتی و لیندا کیانی در پشت صحنه سکانسی از فصل اول سریال مانکن

(او را در کنار نازنین بیاتی و لیندا کیانی در پشت صحنه سکانسی از فصل  اول سریال مانکن مشاهده می کنید)

امیر حسین آرمان برای بازی در فیلم برف روی شیروانی داغ در سال ۱۳۹۰، دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد و تا کنون، جایزه ملی یا بین المللی در کارنامه اش ندیدیم. امیر حسین آرمان ، اهل دوچرخه سواری و تنیس بوده و  نمی‌داند از این که «بی حاشیه» است،  ابراز شرم کند یا افتخار! امیر حسین آرمان چند سال پیش با حضور در خندوانه رامبد جوان در شبکه نسیم گفته بود که قصد ازدواج ندارد. مادرش منیر  رفیعی و پدرش  سامان آرمان هستند.

سکانس عروسی کاوه و کتایون در فصل اول سریال مانکن

(سکانس  عروسی کاوه و کتایون در فصل اول سریال مانکن)

حتما بخوانید: مدگردی با نرگس محمدی، ماه ثتا سریال ستایش

امیر حسین آرمان در سریال مانکن

امیر حسین آرمان که در پاییز و زمستان نود و هشت، با بیست و شش قسمت فصل اول سریال مانکن، در کانون توجه اینستاگردها و رسانه ها قرار گرفت، در این مجموعه ملودارم، در نقش کاوه صوفیان حضور دارد. کاوه صوفیان، همسر  کتایون است که مریلا زارعی، نقش آن را بازی می کند و در این سریال،‌ شاهد عروسی مجلل امیرحسین آرمان با مریلا زارعی و لباس سفید بلند پر زرق و برقش هستیم.

امیر حسین آرمان در سریال مانکن

امیرحسین آرمان در سریال مانکن، معشوقه سابق  همتا است.نقش  همتا در این سریال را نازنین بیاتی بازی می کند که دختر نرگس و معشقوه فعلی آبتین است و البته نوه پروین خانم . . . .

استایل آقای خوش تیپ در فسمت هشتم سریال مانکن

(استایل آقای خوش تیپ در فسمت هشتم  سریال مانکن)

استایل امیر حسین آرمان با عوامل فیلمبرداری در پشت صحنه فصل اول سریال مانکن

(استایل امیر حسین آرمان با عوامل فیلمبرداری در پشت صحنه فصل اول سریال مانکن)

تصویری از استایل امیر حسین آرمان در قسمت ششم سریال مانکن

(تصویری از استایل امیر حسین آرمان در قسمت ششم سریال مانکن)

به هر حال، امیر حسین آرمان به عنوان کاوه، در جدال عشقی بین کتایون و همتا،  هم  بازی  محمد رضا فروتن ( اخگر )، فرزاد فرزین ( بهرام )، لیندا کیانی ( ژیلا )، حسین پاکدل ( سلمان )، شبنم قلی خانی (افسون) و نفیسه روشن (مریم) می شود.

اینستاگردی با امیر حسین آرمان

امیرحسین آرمان با این که در زمان تنظیم این گزارش، کم تر از ۳۰۰ پست به اشتراک گذاشته بود، اما بیش  از ۹۲۰ هزار فالور داشته و تیک آبی گرفته است. او فقط ۲ صفحه را در اینستاگرام دنبال می کند که یکی صفحه رسمی ال سی من، برند محبوبش و دیگری رستوران PARADISO در عظیمیه کرج. اینستاگرام امیر حسین آرمان را در این لینک دنبال کنید تا در جریان اینستانوشته های مفهومی،‌ایرانگردی و جهانگردی و سلفی های طوفانی و استورهای خاص او قرار بگیرید.

اینستاگردی با امیر حسین آرمان

(تصویری که در بالا مشاهده می کنید، ویدیویی  است که امیر حسین آرمان در ۱۱ آبان ۹۸ روی اینستاگرامش گذاشت و خبر از همکاریش با بزرگ ترین تولید کننده پوشاک آقایان دادو  تیزری که منتشر کرد، صدها هزار بار دیده شد)

 تصویر ویدیویی است ۵ ثانیه ای که امیر حسین آرمان از سکانسی از قسمت های اولیه سریال مانکن

(عکسی  که در بالا مشاهده می کنید، تصویر ویدیویی  است ۵ ثانیه ای که امیر حسین آرمان از سکانسی از قسمت های اولیه سریال مانکن به اشتراک گذاشته و در ان در پاسخ به سوال نارنین بیاتی (معشوقه اش در سریال) که می پرسد: تو زن داری، می گوید: نه بابا. زنمون کجا بود . . . این ویدیو بیش از ۱.۵  میلیون بار دیده شد که نشان می دهد اهمیت انتشار ویدیو تا چه اندازه بالاست. این پست، ۱۰ هزار کامنت دریافت کرد که نشان از هوشمندی امیر حسین آرمان در انتخاب یک قطعه  جذاب و مفهومی از سریال به منظور توسعه این محصول در شبکه های اجتماعی دارد)

امیر حسین آرمان در این عکس رمانتیک

( امیر حسین آرمان در این عکس رمانتیک، به مناطق شمالی ایران رفته و زیرش نوشت که امیدوارم حال همگی خوب باشد. عکسی با حدود ۳۰۰ هزار لایک که برای صفحه ای با ۹۰۰ هزار دنبال کننده، یک  رقم شگفت انگیز  محسوب  می شود. آن هم با ۱۰ هزار کامنت زیرش!)

امیر حسین آرمان در این عکس، استایل شیک خود را در سریال مانکن به نمایش می گذارد

( امیر حسین آرمان در این عکس، استایل شیک خود را در سریال مانکن در نقش کاوه صوفیان به نمایش می گذارد و ۱۸۰ هزار لایک می گیرد. او کت و شلواری که بر تن دارد را از برند انسینو معرفی می کند که تقریبا اگثر کت و شلوارهای او در این سریال،‌ محصول این برند است. )

دو نمونه از کت و شلوارهایی که امیر حسین آرمان از برند ENCINO بر تن کرده است

(دو نمونه از کت و شلوارهایی که امیر حسین آرمان از برند ENCINO بر تن کرده است را در عکس بالا مشاهده می کنید)

حتما بخوانید: ۸۰ مدل کت و شلوار شیک مخصوص جنتلمن ها

امیر حسین آرمان در این عکس، فوتوشوتی زیبا از تابستان گردی های خود در کویر مصر

( امیر حسین آرمان در این عکس، فوتوشوتی زیبا از تابستان گردی های خود در کویر مصر را به اشتراک گذاشت که ۲۴۰ هزار  لایک و هزاران کامنت از سوی هوادارانش دریافت کرد. )

 کلکسیون سلفی های جذاب امیر حسین آرمان

(از کلکسیون سلفی های جذاب امیر حسین آرمان باید به عکسی اشاره کنیم که او از دریاچه نمک خور (KHUR) در استان اصفهان منتشر کرد و ۱۶۰ هزار لایک دریافت نمود. اگر به دنبال لوکیشینی برای سلفی های طوفانی هستید، این منطقه را فراموش نکنید که پاتوق گردشگران خارجی است)

امیر حسین آرمان در این سلفی تابستانی، استایل اسپرت خود را به نمایش گذاشته

( امیر حسین آرمان در این سلفی تابستانی، استایل اسپرت خود را به نمایش گذاشته و زیرش می نویسند: زمان، خیلی چیزها را ثابت می کنه. او از هشتگ: BEPATIENT برای دیده شدن بیشتر این عکس استفاده کرد)

کلکسیون تیپ های اسپرت و رسمی امیر حسین آرمان

(از کلکسیون تیپ های  اسپرت و رسمی امیر حسین آرمان ، شاهد دو عکس هستیم  که در تابستان نود و هشت در اینستاگرامش گذاشت و صدها هزار  لایک دریافت کرد)

استایل های اسپرت تابستانی امیر حسین آرمان

(از استایل های اسپرت تابستانی امیر حسین آرمان در شهرک غرب تهران با پس زمینه برج میلاد)

 پست نوروزی امیر حسین آرمان به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی ۱۳۹۸

(پستی که در بالا مشاهده می کنید، مربوط به پست نوروزی امیر حسین آرمان به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی ۱۳۹۸ است که ۱۵۳ هزار لایک گرفت و کاوه سریال مانکن، توضیحی درباره برند این کت و شلوار نداد)

حتما بخوانید: گشتی در مدل های کت و شلوار سلبرتی های سینمای ایران

روزهای پایانی اسفند ماه نود و هفت، امیر حسین آرمان

(در  روزهای پایانی اسفند ماه نود و هفت، امیر حسین آرمان با انتشار این تیپ اسپرت در منطقه ای گرم که لوکیشن آن مشخص نشد نوشت: حس های بد را از خود دور کنید تا حس های خوب، تقویت شود)

تیپ زمستانی امیر حسین آرمان

(تیپ زمستانی امیر حسین آرمان را در عکس بالا مشاهده می کنید که او تنها هشتگ GOLDENTIME را برای دیده شدن بهتر و بیش تر این پست که ۱۱۳ هزار لایک دریافت کرد، تگ نمود)

استایل دوچرخه سواری امیر حسین آرمان

(استایل دوچرخه سواری امیر حسین آرمان را در این تصویر مشاهده می کنید که او در زمستان ایران، به  منطقه ای جنگلی رفته و درباره این عکس نوشت: هر چی به  طبیعیت بدی،  بهترش رو بهت بر میگردونه)

امیر حسین آرمان در این عکس، از کیک تولد رونمایی کرد.

( امیر حسین آرمان در این عکس، از کیک تولد و دوستانی که او را در ۴ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی همراهی کردند، رونمایی کرد. او درباره این عکس نوشت: و خدایی که در این نزدیکیست. تا هستین غمی نیست)

 امیر حسین آرمان از ایرانگردی های زمستانی خود رونمایی کرده است

(در این عکس، امیر حسین آرمان از ایرانگردی های زمستانی خود رونمایی کرده است. او به حمام ظل السطان در قلعه تاریخی قمیشلو در استان اصفهان رفته است. کلا امیر حسین آرمان ، عاشق  اصفهان گردی است. او از هوادارانش خواست تا تاریخ بخوانند)

امیر حسین آرمان در جشن حافظ در آگوست ۲۰۱۸ میلادی

(استایل  شیکی که در بالا مشاهده می کنید را امیر حسین آرمان در جشن حافظ در آگوست ۲۰۱۸  میلادی رونمایی کرد که محصولی از برند محبوبش ENCINO   است)

استایل های اسپرت زمستانی امیر حسین آرمان

(از استایل های اسپرت زمستانی امیر حسین آرمان که توضیحی درباره آن ارائه نداد)

او بر خلاف الهام پاوه نژاد و پرویز پرستویی،  اینستانوشته مفهومی ندارد و معمولا پست هایش همان طور که در مد گردی بالا مشاهده کردید، با جمله و شعری یا هشتگ مهمی همراه نیست. اما برای آشنایی با سبک زندگی او، اینستاگرامش را دنبال کنید. او هیچ صفحه ای در توییتر ندارد و سایت شخصی هم ندارد.

فیلم های سینمایی امیر حسین آرمان

حتما بخوانید: مد گردی با نازنین بیاتی:  هنرپیشه مانکن

فیلم های سینمایی امیر حسین آرمان

  • سال ۱۳۹۶: فیلم سینمایی دشمن زن به کارگردانی کریم امینی در نقش نامزد روشنک
  • سال ۱۳۹۵: فیلم سینمایی نهنگ عنبر ۲ به کارگردانی سامان مقدم در نقش سهیل تبریزیان
  • سال ۱۳۹۴: فیلم سینمایی آن ها به کارگردانی احسان سلطانیان در سینما هنر وتجربه
  • سال ۱۳۹۳: فیلم سینمایی خبر خاصی نیست به کارگردانی مصطفی شایسته در نقش محمد
  • سال ۱۳۹۳: فیلم سینمایی داره صبح میشه به کارگردانی یلدا جبلی در نقش سامان
  • سال ۱۳۹۳: فیلم سینمایی شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی در نقش فرید
  • سال ۱۳۹۲: فیلم سینمایی نازنین به کارگردانی مهدی گلستانه در نقش منصور
  • سال ۱۳۹۱: فیلم سینمایی بشارت به یک شهروند هزاره سوم به کارگردانی محمد هادی کریمی
  • سال ۱۳۹۱: فیلم سینمایی ساکن خانه چوبی به کارگردانی حسین لیالستانی
  • سال ۱۳۹۰: فیلم سینمایی دوباره باهم به کارگردانی روزبه حیدری در نقش سعید
  • سال ۱۳۸۹: فیلم سینمایی من مادر هستم به کارگردانی فریدون جیرانی در نقش پدرام
  • سال ۱۳۸۹: فیلم سینمایی برف روی شیروانی داغ به کارگردانی محمد کریمی در نقش ماهان
  • سال ۱۳۸۹: فیلم سینمایی در امتداد شهر به کارگردانی علی عطشانی در نقش حامد
  • سال ۱۳۸۸: فیلم سینمایی بیداری رویاها به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر در نقش حمید
  • سال ۱۳۸۷: فیلم سینمایی یه حبه قند به کارگردانی رضا میرکریمی در نقش قاسم
  • سال ۱۳۸۷: فیلم سینمایی امشب شب مهتابه به کارگردانی محمد هادی کریمی در نقش یوسف
  • سال ۱۳۸۶: فیلم سینمایی صد سال به این سال ها به کارگردانی سامان مقدم در نقش آرش
  • سال ۱۳۸۵: فیلم سینمایی هدف اصلی به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی در نقش سامان
  • سال ۱۳۸۳: فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتجی در نقش امیر حسین

مجموعه های تلویزیونی امیر حسین آرمان

(سکانسی از بازی امیر حسین آرمان در پریا)

حتما بخوانید: بیوگرافی و لباس های شیک شبنم قلی خانی

مجموعه های  تلویزیونی امیر حسین آرمان

  • سال ۱۳۹۲: سریال کلاه پهلوی به کارگردانی ضیاء الدین دری در نقش امیرتوکلی
  • سال ۱۳۹۲: سریال سرزمین کهن به کارگردانی کمال تبریزی که پش آن متوقف شد.
  • سال ۱۳۹۲: سریال پیدا و پنهان به کارگردانی آرش معیریان در نقش صالح
  • سال ۱۳۹۲: سریال زخم به کارگردانی مسعود آب پرور در نقش مازیار
  • سال ۱۳۹۴: سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار در نقش شهریار کامفر
  • سال ۱۳۹۵: سریال پریا به کارگردانی حسین سهیلی زاده در نقش کیوان رنجبر
  • سال ۱۳۹۶: سریال مرز خوشبختی به کارگردانی حسین سهیلی زاده در نقش امیر موحد

حتما بخوانید: بیوگرافی و مد و لباس الهام پاوه نژاد: هنرپیشه مانکن

آثار شبکه نمایش خانگی امیر حسین آرمان

آثار شبکه نمایش خانگی امیر حسین آرمان

امیر حسین آرمان چند سالی است که در شبکه نمایش خانگی، حضور پیدا کرده و نخستین تجربه اش با علی رضا امینی در سریال مسابقه ۱۳ شمالی بود که نخستین REALITY SHOW ایرانی بود. در سال ۹۶، او در سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان حاضر شد و در نقش باربد آرمان ، بازی کرد. در  سریال مانکن نیز که محصول سال  ۱۳۹۸  است، او روبروی دوربین حسین سهیلی زاده رفت که در سال نود و پنج و نود و شش دو کار با او در تلویزیون انجام داده بود. در سریال مانکن، او نقش کاوه صوفیان را بازی می کند.

درباره این هنرپیشه جوان سینما و تلویزیون ایران، در آینده اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران لوکس تهران قرار می گیرد. اگر علاقمند این بازیگر هستید،  این صفحه را به منظور مشاهده متن و حاشیه های فعالیت  های او، بوک مارک  کنید.

حتما بخوانید: محرمانه های محمد رضا گلزار: آقای سوپر استار

همراه گرامی

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره نقش آفرینی این بازیگر در مانکن و ممنوعه و پریا و دیگر آثار سینمایی و تلویزیونی یک دهه اخیر دارید، نظرات  و دیدگاه های خود را از طریق بخش  کامنت به اطلاع لوکس تهران برسانید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

امیر حسین آرمان چند سالی است که در شبکه نمایش خانگی، حضور پیدا کرده

3 دیدگاه

3 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا