گوناگون

آبی کلاسیک ؛ محبوب سلبریتی ها از گذشته تا ۲۰۲۰

رنگ سال 2020 چه رنگی است ؟

۸۰ مدل لباس شیک مردانه و زنانه رنگ سال ۲۰۲۰ : آبی تیره

رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی که رنگ سال ۱۳۹۹ است، آبی کلاسیک (CLASSIC BLUE) توسط شرکت PANTONE آمریکا اعلام شد تا تکلیف مد بازها و لاکچری دوستان برای طراحی تیپ و لباس در زمستان و بهار و تابستان روشن شود. سال ۲۰۱۹ میلادی، مرجانی زنده اعلام شده بود که مثل سال ۲۰۲۰، الهامی از طبیعت است. آبی کلاسیک ، رنگ اقیانوس و اعماق دریاها و آسمان است و ما را به تفکر بیش‌تر و توجه به محیط زیست، سوق می‌دهد.

رنگی مجلل و باشکوه که به خوبی با طرح های شاد و گرم، ست می شود و می‌توان برای استایل های کژوال، شیک و مجلسی، از آن برای طراحی تیپ عالی مردانه و زنانه استفاده کرد. هشتگ: #CLASSICBLUE پاتوق جهانی طرفداران آبی تیره در اینستاگرام است تا پیشنهادهای هیجان انگیز خود را در طراحی لباس اسپرت و شب، دکوارسیون داخلی، اکسسوری و هم‌چنین طراحی کیک و فینگرفود به این طرح، به نمایش جهانی بگذارند. مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران در این گفتار، شما را با ۸۰ مدل لباس شیک مردانه و زنانه و طرح های محبوب ساقدوش ها از آبی کلاسیک به نمایش گذاشته است.

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره این کلکسیون زیبا از آبی کلاسیک دارید، نظرات خود را از طریق بخش کامنت در انتهای این گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: پیشنهادات طراحی استایل  با رنگ مرجانی زنده: رنگ سال ۲۰۱۹ میلادی

طرح های آبی کلاسیک از برند BALENCIAGA

(طرح های آبی کلاسیک از برند BALENCIAGA را مشاهده می کنید)

درباره رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی

در دومین پنج شنبه آذر ماه سال نود و هشت که مصادف است با ۴ دسامبر ۲۰۱۹ میلادی، موسسه پنتون آمریکا (PANTONE) آمریکا، رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی را اعلام کرد: آبی کلاسیک یا CLASSIC BLUE. رنگ اعماق اقیانوس ها. رنگی تجملاتی و سلطنتی و محبوب لاکچری گردی ها و شیک پوش های مشکل پسند. رنگ آبی ، رنگ خاص در طراحی استایل است و تناسب  فوق العاده ای با رنگ های گرم و سرد دارد. هم  برای افرادی که علاقمند به تیپ اسپرت هستند و هم کسانی که دوستدار تیپ های شیک مجلسی هستند، آبی کلاسیک ، گزینه ای است که هر استایلی را باشکوه می کند.

 آبی کلاسیک لباس مجلسی زنانه

(۲ استایل از آبی کلاسیک برای مد پیراهن و لباس مجلسی زنانه شیک بانوان میانسال)

آبی رنگ محبوب استقلالی  های پایتخت و طرفداران فنگشویی و انرژی مثبت و شفاف اندیشی، از زمان اعلام این رنگ به عنوان رنگ سال ۱۳۹۸، تصاویر بسیاری را در پروفایل خود در شبکه های اجتماعی منتشر کردند که روزهای پایانی پاییز  ۹۸ که مصادف شده با روزهای پایانی سال ۲۰۱۹ میلادی، آبی کرده است.

هشتگ آبی کلاسیک اینستاگرام

محفل همه طرفداران رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی، هشتگ آبی است. بسیاری از تیپ ها و استایل ها و طراحی چیدمان خانه و دکوراسیون داخلی به رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی را می توان در این هشتگ جست و جو و تماشا کرد. رنگ آبی کلاسیک ، بزودی در فهرست کلکسیون تیپ و استایل سلبریتی های لاکچری دوست ایرانی و خارجی قرار میگیرد و ما روایت هایی از تیپ گردی با سلبریتی ها در سال ۲۰۲۰ میلادی با رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی را به نمایش خواهیم گذاشت.

 آبی کلاسیک طراحی دکوراسیون داخلی و معماری

(الهامی از آبی کلاسیک برای طراحی دکوراسیون داخلی و معماری)

شال و لباس به انتخاب آبی کلاسیک

(۴ پیشنهاد طراحی شال و لباس به انتخاب آبی کلاسیک را در عکس بالا مشاهده می کنید)

آبی کلاسیک، انتخاب مدل های جهان

(رد پای آبی کلاسیک در طراحی استایل های شیک مردانه و زنانه در فشن ویک های سال های اخیر. آبی کلاسیک ، بارها انتخاب هوشمندانه سوپر مدل های  جهان بوده  است)

طرح پاییز و زمستانی مردانه آبی کلاسیک

(اگر به دنبال ۲ طرح پاییز  و زمستانی  مردانه برای  آبی کلاسیک هستید، ۲ گزینه بالا که در فشن ویک لندن به نمایش در آمد را در نظر داشته باشید. گزینه ای عالی برای جنتلمن ها)

بافتنی های آبی کلاسیک

(بافتنی های آبی کلاسیک، هر استایلی را باشکوه می کند)

 آبی کلاسیک برای بانوان

(طرحی از آبی کلاسیک برای بانوانی که علاقمند به ست لباس با چکمه های مشکی بلند هستند)

حتما بخوانید: لاکچری ترین مزون های تهران را اینجا ببینید

تیپ آبی کلاسیک کیت میدلتون، پرنسس دایانا

(آبی کلاسیک ، انتخاب اعضاء خاندان سلطنتی انگلیس. در عکس بالا، تیپ آبی کلاسیک کیت میدلتون، پرنسس دایانا فقید و عروس جدید خانواده سلطنتی را مشاهده می کنید)

آبی کلاسیک برای کفش های پاشنه بلند

(آبی کلاسیک برای کفش های پاشنه بلند مرصع به اکسسوری های پر زرق و برق را در نمونه بالا شاهد هستید که برای جلوه گری استایل هایی با تنالیته های گرم، فوق العاده است)

 طراحی استایل آبی کلاسیک

(سایه های مختلفی از آبی را برای طراحی مو بانوان در عکس بالا  مشاهده می کنید که برای طراحی استایل آبی کلاسیک ، پیشنهاد های خوبی به نظر  می رسد)

میکاپ آبی کلاسیک محبوب سلبریتی

(۳ نمونه برای طراحی مژه و چشم و ابرو با گزینه ای به نام آبی کلاسیک که محبوب بانوان جوان به خصوص سلبریتی ها است)

 آبی کلاسیک در فشن ویک نیویورک

(۲ مدل اسپرت و شیک و مجلسی از طراحی لباس بانوان به انتخاب آبی کلاسیک که مناسب  همه سنین است و در فشن ویک نیویورک در سال ۲۰۱۹ میلادی به نمایش درآمد)

طراحی استایل کژوال آبی کلاسیک

(آبی کلاسیک و آبی سلطنتی از گزینه های دوست داشتنی برای طراحی استایل کژوال و شیک و مجلسی بانوان مشکل پسند است که ۲ گزینه آن را به روایت گوچی مشاهده می کنید)

 آبی کلاسیک شانل در سال ۲۰۱۷

(ترکیب های گل دار آبی کلاسیک با رنگ های شاد پاییزی، انتخاب  خوبی برای دختران است. گزینه های پر ابهت و خیره کننده که شانل در سال  ۲۰۱۷  میلادی به نمایش گذاشت)

آبی کلاسیک در طراحی کت و سر آستین

(با سلیقه باشید. قرار نیست کل تیپ شما آبی کلاسیک باشد. در عکس سمت راست، با استفاده از تور، تلاش شده تا از BLUE CLASSIC برای خلق استایلی فریبنده و خاص استفاده شود و طرحی از NINA RICCI است. در عکس سمت چپ، نوارهایی از آبی کلاسیک در طراحی کت و سر آستین استفاده شده است)

حتما ببینید: گشتی در جعبه جواهران تیلور سویفت

 آبی کلاسیک ماسچینو، برند ایتالیایی

(در این عکس، شاهد نمونه یک لباس پوشیده بلند زنانه شیک از  آبی کلاسیک  هستیم که توسط MOSCHINO معرفی شد. ماسچینو، برند ایتالیایی لوکس است  که در طراحی اکسسوری های چرمی و کیف و کفش و لباس و عطر فعالیت دارد و در سال ۱۹۸۳ توسط فرانکو ماسچینو تاسیس شد. ان را در MOSCHINO.com دنبال کنید تا با طرح های ۲۰۲۰ میلادی این برند لاکچری دوستان ایتالیایی آشنا شوید)

کارولینا هررا در بهار ۲۰۲۰

(کارولینا هررا (CAROLINA HERRERA) در بهار  ۲۰۲۰، برای  عاشقان آبی کلاسیک ،‌ این طرح را پیشنهاد کرده است)

حتما ببینید: ۳۰ برند عطر معروف: از رونالدو تا کارولینا هررا

تیپ دخترانه بهاره ۹۹ به رنگ سال ۲۰۲۰ از برند لویی ویتون

(تیپ های شیک دخترانه بهاره و تابستان ۹۹ به رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی را می توان در عکس بالا مشاهده کرد که محصولی از برند لویی ویتون است. )

کت و شلوار مردانه CLASSIC BLUE

(جلیقه و کت و شلوار های شیک مردانه با CLASSIC BLUE‌ را در این تصویر مشاهده می کنید)

آبی کلاسیک ، همان طور که گفتیم، رنگ سلطنتی است. مخصوصا در نیمه دوم سال که هوا سرد می شود، خز هایی به این رنگ، پالتوهای باشگوهی را به نمایش می‌گذارد که لاکچری گردها را به  استفاده از آن ترغیب می کند. شال و مانتو و کفش و اکسسوری به رنگ سال ۲۰۲۰، رنگ گرمی است که امکان ست شدن با تیپ های پاییز و زمستانی را می دهد.

شرکت پنتون که چند سالی است  به  عنوان تعیین کننده غیر رسمی رنگ سال ، شهرت بین المللی پیدا کرده است، برای بیستمین سال پیاپی، رنگ سال خود را معرفی کرد که با استقبال بین المللی همراه شد و علاقمندان دنیای جذاب و رنگارنگ مد و لباس را به انتخاب تیپ ها و استایل ها و طراحی دکوراسیون ها و کیک ها و شیرینی ها و فینگرفودها با تم آبی کلاسیک ، دعوت کرد.

آبی کلاسیک از برندACKHAUS LATTA

(در این طرح، محصول آبی کلاسیک از برندACKHAUS  LATTA که در کلکسیون بهار ۲۰۲۰ میلادی عرصه شد و مورد تجلیل مجله ووگ قرار گرفت را مشاهده می کنید)

حتما بخوانید: همه چیز درباره الناز گلرخ و همسرش (فشن بلاگر ایرانی)

 رنگ سال ۲۰۲۰ از RICHARD QUINN

(در این عکس، طرحی زیبا که می تواند الگوی شایسته ای برای طراحی لباس های شیک زنانه بر اساس رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی  باشد را از RICHARD QUINN مشاهده می کنید)

رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی، از برند Y/PROJECT

( در این عکس از کلکسیون طرح های الهام بخش برای دیزاین استایل های کژوال بر اساس رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی، طرحی از برند Y/PROJECT را مشاهده می کنید که در کلکسیون بهار ۲۰۲۰ ارائه شده است)

جادوی blue classic مارک جاکوبز

(همان طور که در این گفتار لوکس تهران گفتیم، آبی کلاسیک ، قدرت فوق العاده ای برای ست شدن با رنگ های شاد مثل زرد و قرمز دارد که در این عکس رنگارنگ، جادوی blue classic را به روایت مارک جاکوبز، طراح  شناخته شده لباس بانوان مشاهده می کنید)

 لباس شب به رنگ سال ۱۳۹۸

(گوچی همیشه طرح های فوق العاده ای برای بانوان مشکل پسند دارد. اگر به دنبال الگویی الهام بخش برای طراحی لباس شب به رنگ سال  ۱۳۹۸ هستید، طرح بالا که از کالکشن بهاره  GUCCI ارائه شده است را در نظر  داشته باشید)

 آبی کلاسیک از برند COMME DES GARCONS

(در این لباس پر زرق و برق، شاهد خودنمایی آبی کلاسیک در  طرحی از برند COMME DES GARCONS‌ هستیم)

طراحی کژوال برند ATLEIN

(در این طرح مشکی و آبی کلاسیک ، شاهد اهمیت تضاد در طراحی کژوال هستیم  که برند ATLEIN به نمایش گذاشته است. برای کسب اطلاعات بیش تر به سایت ATLEIN.COM رجوع کنید)

دخترانه از آبی کلاسیک

(در این عکس، شاهد طرحی زیبا و دوست داشتنی دخترانه از آبی کلاسیک هستیم  که توسط SIMONE ROCHA ارائه شده است)

پنتون در  انتخاب هر رنگ،‌دلیل و فلسفه ای اعلام  می کند. در سال  ۲۰۱۹ میلادی، رنگ سال ۲۰۱۹ که رنگ سال ۱۳۹۷ بود، مرجانی زنده (CORAL LIVING)، رنگ سال اعلام شد که رنگی شاد و خوش رنگ و محبوب شماره یک انرژی مثبت های مد باز لاکچری دوست جهان لقب گرفت. رنگی که از مهراوه  شریفی نیا، سلبریتی سینمای ایران تا کیت میدلتون، ملکه مد جهان و عروس ملکه انگلیس، آن را در فهرست مد گردی های خود قرار دادند.

فلسفه انتخاب رنگ سال  ۲۰۱۹ میلادی، توجه به اهمیت مرجان ها و محیط زیست دریا اعلام شد. به  نظر می رسد انتخاب رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی به عنوان آبی کلاسیک نیز بی ارتباط به دعوت پنتون به حمایت و پشتیبانی از محیط زیست دریاها نباشد. دریاها،  اکوسیستمی دارند که در معرض خطر بوده و جانورانش، در معرض انقراض قرار دارند. موضوعی که لئوناردو دی کاپریو، گرگ وال استریت و هنرپیشه مطرح هالیوود، آن را به موضوع شماره یک اینستاگرامش تبدیل کرده است.

حتما بخوانید: مد گردی با گرگ وال استریت

شرکت پنتون پس از اعلام رنگ آبی کلاسیک به  عنوان رنگ سال ۱۳۹۸ یا همان سال ۲۰۲۰ میلادی اعلام کرد این رنگ، رنگ آرامش است. رنگ شادی است. رنگ دوستانه و قابل اعتماد است. پنتون با روانشناسی رنگ خلاقانه و استادانه خود و معرفی بهترین رنگ ها به عنوان رنگ سال ، تلاش کرده  تا حس مسئولیت پذیری انسان ها را در انتخاب رنگ برای مد و سبک زندگی خود، تشویق و ترغیب کند.

شال آبی کلاسیک به طرح NAOMI SCARF

(شال آبی کلاسیک به طرح NAOMI  SCARF را مشاهده می کنید که برای طراحی تیپ دخترانه و زنانه زمستاانی، انتخاب هوشمندانه مشکل پسندان خواهد بود)

به نوعی، انتخاب رنگ سال ، به توسعه مد مفهومی (CONCEPTUAL  FASHION) کمک می کند تا طرفداران دنیای مد، از رنگ ها به عنوان ابزاری برای نمایش حس مسئولیت پذیری خود در جامعه و انتقال یک پیام استفاده کنند. موضوعی که مورد غفلت واقع شده است و مد سبز (GREEN FASHION) تلاش دارد تا این فرهنگ را عمومی کند.

 رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی

رنگ آبی کلاسیک به  عنوان رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی، نوعی حس راحتی را به انسان القا می کند. این که شما، لباسی بپوشید که رنگ و طرح آن، حس آرامش و دوست داشتن را به طرف مقابل القا کند، تاثیر زیادی در افزایش شانس  برقراری ارتباط داشته و به  نوعی در جذب سیگنال های کیهانی انرژی مثبت، تاثیر گذار است. موضوعی که برای طرفداران FENG SHI اهمیت زیادی دارد.

حتما ببینید: پر بیننده ترین هشتگ های اینستاگرام

آبی کلاسیک رنگ سال ۲۰۲۰

پنتون اعلام کرده بود که انتخاب رنگ آبی کلاسیک به عنوان رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی فرصتی است تا مردم، در  طراحی  تیپ و استایل و زندگی خود، از این رنگ استفاده کرده و به تنوع رنگی، علاقمند شوند. شرکت پنتون از کارلستان ایالت نیوجرسی آمریکا، همیشه اوایل دسامبر میلادی، میلیون ها طرفدار مد و رنگ را که منتظر اعلام این شرکت هستند، با نظراتش، غافل گیر می کند. وقتی این  شرکت، رنگ  سال را معرفی می کند، از عوام تا خواص از سلبریتی ها تا طراحان و استایلیست ها و فشن بلاگرها، از این قاعده تبعیت می کنند.

تیپ آبی کلاسیک به انتخاب کیارا فراگنی

(تیپ آبی کلاسیک به  انتخاب کیارا فراگنی، فشن بلاگر  معروف ایتالیایی)

از امروز تا دسامبر سال  ۲۰۲۰ میلادی، شاهد طوفانی از طرح ها و استایل ها به خصوص در طراحی لباس معروف ترین فشن بلاگرهای جهان به خصوص سلبریتی های هالیوود و استیج خواهیم بود تا سلایق خود را از طریق آبی کلاسیک به هوادارانشان معرفی کنند که الگوهای الهام بخشی برای جامعه مد باز های جهان خواهد بود.

شماره رنگ سال 2020: 1904052-CLASSIC BLUE

شرکت پنتون با صدور بیانیه ای که مشخصات آن را می توانید در این لینک مشاهده کنید، رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی را آبی کلاسیک و نه مرجانی سفید اعلام کرد. شماره رنگ: ۱۹۰۴۰۵۲-CLASSIC BLUE است.

لئاتریس ایزمن رنگ آبی کلاسیک

لئاتریس ایزمن  (LEATRICE  EISEMAN)، مدیر اجرایی  شرکت پنتون در زمان معرفی رنگ آبی کلاسیک به عنوان رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی اعلام کرد که رنگ آبی کلاسیک به ما این فرصت را می دهد تا به ماورای واقعیت ها بنگریم و اندیشه خود را توسعه دهیم. این رنگ به گفته سخنگوی شرکت پنتون آمریکا، ذهن ما را به چالش می کشد تا عمیق تر فکر کنیم. چشم  انداز خود را توسعه ببخشیم و بستر ارتباطات گسترده تری را فراهم  کنیم.

 لباس شب بانوان به رنگ آبی کلاسیک

(کلکسیون استایل های شیک و مجلس برای لباس شب بانوان شیک  پوش به رنگ آبی کلاسیک )

تیپ اسپرت مردانه آبی کلاسیک

(تیپ اسپرت بهاره و تابستانی مردانه آبی کلاسیک را در عکس بالا مشاهده می کنید که برای ست شدن با لوکیشن های دریایی، انتخاب ممتازی به نظر می رسد)

دکلته بلند آبی کلاسیک

(دکلته های بلند آبی کلاسیک برای تیپ های مجلسی  بانوان شیک پوش )

حتما بخوانید: خوشگل  ترین لباس سلبریتی ها در اسکار ۲۰۱۹ میلادی

روانشناسی رنگ آبی کلاسیک

رنگ سال که رنگ آبی کلاسیک اعلام شده است، الهامی است به طراحان لباس، طراحان دکوراسیون داخلی، عاشقان چیدمان های رویایی و حتی نقاشان و گرافیست ها تا با تنالیته های رنگ سال ۱۳۹۸، طرح های شگفت انگیزی خلق کنند.  به  نوعی رنگ سال ، زبان جهانی را ابداع می کند که با جادوی کالرها، می‌توان هم دلی را بین انسان ها مشاهده کردکه گاهی از هم زبانی بهتر است.

انتخابی از اعماق اقیانوس ها و آسمان بی انتها و دریاهای پهناور و به  نوعی، مثل سبز، محبوب طبیعت و طبیعت گردها. نکته جالب درباره COLOR OF YEAR  آن است که نمایندگان گروه های استاندارد رنگ از سراسر جهان در پنتون جمع می شوند تا درباره انتخاب نهایی، تصمیم گیری شود. آن ها را در اتاقی به رنگ سفید مطلق نشسته تا هیچ رنگی روی تصمیم  آن ها، موثر نباشد. در واقع در زمان تصمیم گیری روی این کالر، روانشناسی محل نیز مورد نظر PANTONE قرار می گیرد.

پنتون، با محصولات و خدمات و فناوری خود، الهام  بخش متخصصان طراحی در شناسایی رنگ شده و شرکت ، سیستم  خلاقانه ای را برای تطبیق درست رنگ ها استفاده می کند. در سیستم  رنگ پانتون که استانداردی بین المللی است و PMS نامیده می شود، هر رنگ، یک کد مشخص دارد.

آبی کلاسیک ، بسیار زیبا و همان طور که در ابتدای این گفتار لوکس تهران به اطلاع مخاطبان گرامی رسید، گزینه ای الهام بخش برای خلق استایل های رمانتیک، شیک و مجلس مردانه و زنانه و حتی بچه گانه است. گزینه شایسته  ای برای علاقمندان به طرح های سلطنتی و مجلل که شکوه را به  ذهن مخاطب انتقال کند.

حتما ببینید: خوشگل ترین لباس سلبریتی ها در جشنواره ونیز

در عمق آسمان، آبی کلاسیک  را در زمان های گرگ و میش شاهد هستیم. در آسمان لایتناهی شب نیز به نوع، تنالیه هایی از آبی را مشاهده می کنیم که فضایی با شکوه را نقش می‌بندد. همه این ها همان طور که PANTONE‌ گفته است، سبب می شود تا بیش تر فکر کنیم و عمیق تر بیاندیشیم.

استایل آبی تیلور سویفت

(استایل تیلور سویفت، خواننده سرشناس پاپ آمریکا که گریم و لباس هایی از تنالیته آبی را رونمایی کرده است)

برای همه سنین ، انتخاب عالی برای طراحی تیپ و استایل بهاره و پاییزی است. در نرم افزارها، آبی کلاسیک  را کد هایی نمایش می دهند که در زیر  به بعضی  اشاره شده است:

  • HEX با کد ۰B406E
  • RGB با کد ۶۴٫۱۱
  • RGB PERCENT با کد ۴۳٪، ۲۵٪ و ۴٪
  • CMYK با کد ۵۷,۰٫۰۰٫۰٫۴۲,۰٫۹۰
  • HSV با کد ۴۳%,۹۰%,۲۰۸%

ست کردن آبی کلاسیک با طیف های مختلف

(پیشنهادات شرکت ADOBE برای ست کردن آبی کلاسیک با طیف های مختلف)

رنگ سال ۲۰۲۰ بر قامت کیت میدلتون

( رنگ سال ۲۰۲۰ بر قامت کیت میدلتون در زمان تور پاکستان)

رنگ سال ۲۰۲۰ بر قامت جنیفر لوپز

( رنگ سال ۲۰۲۰ بر قامت جنیفر لوپز، رقصند و هنرپیشه هالیوود و صاحب برند JLO را در عکس بالا مشاهده می کنید)

لئوناردو دی کاپریو، هنرپیشه سرشناس هالیوود

(لئوناردو دی کاپریو، هنرپیشه سرشناس هالیوود در کنار باراک اوباما، رئیس  جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا، بلو کلاسیک را در طراحی لباس شیک مردانه به نمایش می گذارند)

تیپ مردانه با CALSSIC BLUE

(الگو هایی برای طراحی  تیپ مردانه با CALSSIC BLUE را در عکس بالا مشاهده می فرمایید)

حتما بخوانید: مد گردی با کیت میدلتون، ملکه مد جهان

مروری بر رنگ های سال از ۲۰۰۰ تا ۲۰۲۰

رنگ سال ۲۰۲۰ احتمالا در المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو که تابستان ۱۳۹۹ برگزار می شود، تاثیرات زیادی در طراحی لباس و مد و پرچم ها و طراحی زمین برگزاری افتتاحیه المپیک و اختتامیه آن خواهد داشت. بد نیست که مروری داشته باشیم به تاریخچه رنگ سال از سال ۲۰۰۰ میلادی تا سال ۲۰۲۰ میلادی.

  • رنگ سال ۲۰۰۰ میلادی: رنگ نیلی و آبی آسمانی که آبی نیلگون است و CERULEAN نامیده می شود.
  • رنگ سال ۲۰۰۱ میلادی: رنگ گلی و تنی بین قرمز و صورتی است و FUCHSIA ROSE نام دارد.
  • رنگ سال ۲۰۰۲ میلادی: رنگ قرمز واقعی!
  • رنگ سال ۲۰۰۳ میلادی: آبی آسمانی
  • رنگ سال ۲۰۰۴ میلادی: نارنجی هیپنوتیزم شده یا TIGER LILY انتخاب شد.
  • رنگ سال ۲۰۰۵ میلادی: رنگ آبی فیروزه ای که الهامی از رنگ دریاها و اقیانوس ها می باشد.
  • رنگ سال ۲۰۰۶: رنگی میان سفید و نفره ای که الهامی از موجودی به نام SAND DOLLAR بوده و از شاخه خارپوستان بود.
  • رنگ سال ۲۰۰۷ میلادی: قرمز تند که الهامی از فلفل قرمز بود.
  • رنگ سال ۲۰۰۸ میلادی: آبی
  • رنگ سال ۲۰۰۹ میلادی: رنگی شبیه پرتقالی که MIMOSA نام داشت و الهامی از رنگ نوشیدنی به نام میموسا است.

 تاثیر رنگ سال در طراحی استایل فشن بلاگرها

( رنگ سال تاثیر  زیادی در طراحی استایل فشن بلاگرها می گذارد)

  • رنگ سال ۲۰۱۰ میلادی: رنگ فیروزه ای برای دومین بار.
  • رنگ سال ۲۰۱۱ میلادی: انتخابی شبیه صورتی که HONEYSUCKLE یا پیچ امین الدوله نامیده می شود.
  • رنگ سال ۲۰۱۲ میلادی:  تانگو نارنگی که میان نارنجی و قرمز بود و TANGERNI TANGO  نام دارد.
  • رنگ سال ۲۰۱۳ میلادی: زمرد
  • رنگ سال ۲۰۱۴ میلادی: ارکیده درخشان از  طیف بنفش
  • رنگ سال ۲۰۱۵ میلادی: رنگی میان قرمز و قهوه ای به نام  MARSALA نوعی نوشیدنی بود.
  • رنگ سال ۲۰۱۶ میلادی: ۲ انتخاب اعلام شد: رز کوارتز و کوارتز درکوهی
  • رنگ سال ۲۰۱۷ میلادی: سبز برای دومین بار در ۲۰ سال اخیر
  • رنگ سال ۲۰۱۸ میلادی: بنفش (ULTRA VIOLET)
  • رنگ سال ۲۰۱۹ میلادی: مرجانی زنده (CORAL LIVING)

طراحی استایل و مد آبی رنگ

همراه گرامی

اگر شما هم  نظر و دیدگاهی درباره  طراحی استایل و مد و هم چنین طراحی دکوراسیون داخلی و کیک و اکسسوری به رنگ آبی کلاسیک دارید، نظرات و دیدگاه های خود را محترمانه از طریق بخش کامنت به اطلاع لوکس تهران برسانید. برای تحصیل در رشته مد و لباس و هم چنین طراحی دکوراسیون داخلی، از فرصت های تحصیلی داخل و خارج از کشور (میلان و پاریس) استفاده کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا