گوناگون

مد گردی با دختر شایسته ۲۰۱۹ : زازبینی تونزی

دختر شایسته سال ۲۰۱۹ ؛ زازبینی تونزی

دختر شایسته سال ۲۰۱۹

زازبینی تونزی  (ZAZBINI TUNZI) دختر ۱۷۸ سانتی متری متولد سال ۱۹۹۳ میلادی در آفریقای جنوبی، دختر شایسته (MISS UNIVERS ) سال  ۲۰۱۹ میلادی انتخاب شد. او دومین دختر سیاه پوست جهان است که چنین عنوانی را کسب می کند و سومین دختر آفریقای جنوبی محسوب می شود که عنوان میس یونیورس را بدست می آورد. او دو خواهر دارد و در رشته مدیریت روابط  عمومی تحصیل کرده است. زازبینی تونزی، حدود ۲ میلیون فالوئر در اینستاگرامش دارد و از سال ۲۰۲۰ میلادی، به عنوان مدل و سفیر تبلیغاتی سازمان ها و موسسات، در نیویورک فعالیت خواهد کردو مدل مجله INSIDER به شمار می رود. وی طراح کمپین مرد برای زن (HEFORSHE)  است. گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک  زندگی لوکس تهران، نگاهی دارد به جذاب ترین لباس های زازبینی تونزی، دختر شایسته جهان در سال  ۲۰۱۹  میلادی تا با سبک زندگی و استایل های سنتی و لاکچری او آشنا شویم.

اگر شما هم نظر و دیدگاهی دارید، از طریق  بخش کامنت با لوکس تهران به اشتراک بگذارید. توجه داشته  باشید که سایت میس یونیورس در این نشانی: MISSUNIVERSE.COM در دسترس می باشد و شما را در جریان متن و حاشیه و شیوه انتخاب و معیارهای معرفی دختر شایسته جهان قرار می دهد. مجری مراسم میس یونیورس سال  ۱۳۹۸ را استیو هاروی بر  عهده داشت.

با ما همراه باشید.

دختر شایسته ۲۰۱۹ زازبینی تونزی

زازبینی تونزی کیست؟

پس از اعلام رنگ  آبی تیره (classic blue) به عنوان رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی توسط شرکت PANTONE آمریکا، جهان تا برگزاری مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۰ میلادی که ۶ ژانویه ۲۰۲۰ میلادی در بورلی  هیلز کالیفرنیا برگزار می شود و برندگان هفتاد و هفتمین دوره آن مشخص می شود، منتظر یک نام بودند: برنده مراسم دختر شایسته جهان در سال ۲۰۱۹ میلادی.

دختر شایسته یا MISS UNIVERSE در واقع برنامه ای است که شصت و هشتمین دوره آن در ۸ دسامبر ۲۰۱۹ میلادی مصادف با ۱۹ آذر ۹۸ در تالار تیلر پری شهر آتنلانتا در ایالت جورجیا آمریکا برگزار شد و جهان تا دسامبر  ۲۰۲۰ میلادی، تاج دختر شایسته جهان را بر سر زازبینی تونزی (ZOZBINI  TUNZI) قرار داد.

پیش از زابینی، دختر قد بلند خوش استایل فیلیپینی به نام کاترونیا گری (CATRONIA GRAY) عنوان دختر شایسته سال ۲۰۱۸  میلادی برا در اختیار داشت که در این روز، تاج مرصع را بر سر زابینی تونزی، دختر سیاه پوست آفریقای جنوبی قرار داد.

زازبیتی تونزی که از زمان اعلام نام او به عنوان برنده برنامه دختر شایسته جهان در سال ۲۰۱۹ میلادی، شاهد افزایش قابل توجه شمار فالورهای خود در اینستاگرام است، دختر شایسته آفریقای جنوبی (MISS SOUTH AFRICA) بود و حدود ۲ میلیون دنبال کننده در اینستاگرامش دارد. او خیلی فعالیتی در اینستاگرام نداشته و در زمان برنده شدن به عنوان دختر شایسته ۲۰۱۹ میلادی، تنها ۱۷۰ پست به اشتراک گذاشته بود.

زازبینی تونزی، ۱۸ سپتامبر ۱۹۹۳ میلادی در شهر کیپ آفریقای جنوبی متولد شد. او در دانشگاه فناوری CAPE PENINSULA آفریقای جنوبی تحصیل کرده بود و دومین زن سیاه پوست تاریخ مسابقات انتخابی دختر شایسته جهان بود که به عنوان دختر  سیاه پوست به این مقام دست یافت. او سومین دختر آفریقای جنوبی است که عنوان میس یونیورس را به دست می آورد.

زازبینی تونزی کیست

زازبینی تونزی، اولین دختر شایسته  افریقای جنوبی است که تاجی به نام BUGLE  را بر سر می گذارد. او از صفحه: @AMERICANASWISSZA برای معرفی این تاج استفاده کرد که تولید کننده و طراح تاج های مرصع و اکسسوری است.

پدر و مادر زازبینی تونزی کیست؟

زازبینی تونزی، یکی از سه فرزند دختری PHILSWA NADAPU و LUNISA TUNIZ محسوب می شود که در منطقه SIWADWENI آفریقای جنوبی متولد شد. او پس از دوران مدرسه، به پایتخت آفریقای جنوبی که کیپ تاون نام دارد،  نقل مکان کرد و به دانشگاه فناوری کیپ تاون رفت و در رشته کارشناسی مدیریت بین المللی روابط  عمومی (PUBLIC RELATION) دانش آموخته شد. وی یک سال پیش از کسب جایزه دختر شایسته ۲۰۱۹ میلادی در مراسم میس یونیورس در ایالات متحده آمریکا، مدرک کارشناسی  خود را اخذ کرده بود.

پدر و مادر زازبینی تونزی

(تصویر پدر و مادر زازبینی  تونزی در مراسم انتخاب دختر شایسته ۱۳۹۸ در ایالات متحده آمریکا به روایت پست اینستاگرامی او که بیش از  ۳۰۰ هزار لایک و هزاران کامنت دریافت کرد)

وی به عنوان یکی از اعضاء دپارتمان Ogilvy Cape Town در حوزه روابط عمومی نیز مشغول به کار بود. دختر شایسته ۲۰۱۹ میلادی، فعالیت خود را در عرصه مد و لباس و رقابت های دختر شایسته ، از سال ۲۰۱۷ میلادی از زادگاهش آغاز کرد. او یکی از بیست و شش دختر راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات دختر شایسته آفریقای  جنوبی (MISS  SOUTH AFRICA) در سال  ۲۰۱۷  میلادی بود. او در نهایت در سال  ۲۰۱۷  میلادی، در فهرست ۱۲ فرد فینالیست قرار نگرفت.

 فینالیست های خوش شانس دختر شایسته

حتما بخوانید: گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

او دوباره در رقابت های میس یونیورس آفریقای جنوبی  در سال  ۲۰۱۹ میلادی شرکت کرد و در فهرست سی و پنج فرد راه یافته به بخش نیمه نهایی رقابت های دختر شایسته آفریقای جنوبی در ۲۶جون سال ۲۰۱۹ میلادی، قرار گرفت. پس از بررسی استایل و فعالیت های زازبینی تونزی، او در ۱۱ جولای ۲۰۱۹ میلادی در فهرست شانزده فرد راه یافته به بخش فینال رقابت های انتخابی دختر شایسته آفریقای جنوبی قرار گرفت.

پس از قرار گیری نام زازبینی تونزی در فهرست فینالیست های خوش شانس دختر شایسته ۲۰۱۹ آفریقای جنوبی، زازبینی  تونزی به شهر پرتوریا آفریقای جنوبی رفت. او پس از حضور در استیج ها و بررسی  داوران، به فهرست ۱۰ دختر شایسته ۲۰۱۹ آفریقای جنوبی رسید و در نهایت به عنوان یکی از دو فرد نهایی، انتخاب شد.

هیات داوران انتخاب دختر شایسته آفریقای جنوبی، زازبینی تونزی را به عنوان دختر شایسته آفریقای جنوبی، نماینده این کشور در مسابقات جهانی دختر شایسته در ایالات متحده آمریکا اعلام کرد. او TAMARYN GREEN را از پیش رو برداشته بود.

زازبینی تونزی که به  عنوان دختر شایسته آفریقای جنوبی، جواز حضور در رقابت های دختر شایسته ۲۰۱۹ در آمریکا را کسب کرده بود، جوایز مادی از جمله آپارتمان در ژوهانسبورگ و خودرو و مقداری پول نقد بدست آورد.

رنگ چشم زازبینی تونزی، قهوه ای است. رنگ مو او مشکی است و ۱۷۸ سانتی متر قد دارد.

زازبینی تونزی به منظور شرکت در رقابت های دختر شایسته ۲۰۱۹ میلادی، نوامبر  این سال به آمریکا رفت و در رقابت های  انتخابی اولیه در ۶ دسامبر ۲۰۱۹  میلادی شرکت کرد.  او به فهرست فینالیست ها در ۸ دسامبر اضافه شد و یکی از ۲۰ فیتالیست مراسم دختر شایسته ۲۰۱۹ لقب گرفت. او سپس در فهرست ۱۰ دختر شایسته برتر، ۵ دختر شایسته برتر و در نهایت به مرحله نهایی ۳ دختر شایسته برتر سال ۲۰۱۹ میلادی راه یافت.

زازبینی تونزی دختر شایسته آفریقای جنوبی

او ۲ رقیب داشت که در نهایت، تاج دختر شایسته ۲۰۱۹ میلادی بر  سر او قرار گرفت. او  را MADISON ANDERSON از  پرتوریکو و SOFIA ARAGON از مکزیک همراهی می کرد. همان طور که در بالا گفتیم، زازبینی  تونزی، سومین دختر آفریقای جنوبی بود که عنوان پر افتخار دختر شایسته را تصاحب می کرد.  او دومین دختر سیاه پوست جهان است که پس از آن که لیلا لوپز (LEIA LOPES) این عنوان را بدست اورده بود، موفق به کسب این مقام می شود.

زازبینی تونزی و نقش رهبری دختران آینده جهان

او پس از انتصاب به این مقام، پشت تریبون رفت و در پاسخ به این سوال که نظر او درباره این که دختران چه چیزی را باید بیش از هر چیزی یاد بگیرند گفت که «رهبری» مقوله مهمی است که باید دختران به آن توجه کنند. چرا که برخی جوامع، دختران را از کسب موقعیت رهبری (POSITIONS OF  LEADERSHIP) باز می دارد و فقدان آن در بین دختران جوان جامعه امروز ما، بسیار به چشم می خورد.

قرار است از سال ۲۰۲۰ میلادی، زازبینی تونزی در نیویورک آمریکا ساکن شود و سفیر  تبلیغاتی برندهای مد و لباس و هم چنین چهره و سخنران در ایونت های گوناگون در آغاز دهه سوم قرن بیست و یکم باشد.

هیات داوران رقابت های میس یونیورس ۲۰۱۹  میلادی، زازبینی تونزی را فردی باهوش با زیبایی غیر متاثر از جراحی زیبایی (NATURAL()  دانسته بود که تلاش می کند تا زنان، خود را آن گونه که هست، دوست بدارند. او مدل موهای کوتاه در طول رقابت ها داشت و همان طور که خودش قبلا گفته بود، نمادی از حضور صادقانه در یک مسابقه است.

او با لباس محلی مردمان آفریقای جنوبی در رقابت های ظاهر شده بوده که اعتقاد و باور های او را به نمایش می گذاشت. او بنیانگذار کمپین موج عشق هم شده بود.

زازبینی تونزی و رهبری دختران جهان

در سال های اخیر، تنها استایل و زیبایی چهره و اندام خوش تراش دختران، تنها معیاری برای انتخاب دختر شایسته نیست و ملاک هایی مثل هوش و شخصیت فردی و نقش اجتماعی و حضور در فعالیت  های نیکوکاری منطقه ای و بین المللی، در فهرست معیارهای هیات داوران برای انتخاب دختر شایسته قرار می گیرد.

بررسی و ارزیابی قدرت بیان و نفوذ کلام نامزدهای رقابت های دختر شایسته ، از دیگر معیار های انتخاب فرد پیروز در این رقابت پرطمطرق تبلیغاتی محسوب می شود که قرعه فال به نام زازبینی تونزی خورد.

حتما بخوانید: مد گردی با الناز گلرخ، فشن بلاگر ایرانی

اینستاگردی با زازبینی  تونزی

همان طور که در بالا گفتیم، زازبینی تونزی، دختر ۱۷۸ سانتی متری اهل آفریقای جنوبی، دومین دختر سیاه پوست جهان است که عنوان میس یونیورس  را بدست می گیرد. زازبینی تونزی، پیش از برگزاری رقابت ها، ۱۷۰ عکس به اشتراک گذاشته بود که حداکثر  ۳۰۰ هزار  لایک  می  گرفت. اما ساعاتی پس از انتخاب او به عنوان دختر شایسته ۲۰۱۹ میلادی، صد و هفتاد و یکمین عکس خود را منتشر کرد که او را با تاج مرصع درخشان و پر زرق و برق میس یونیوس ۲۰۱۹ میلادی نشان می داد.

این عکس، بیش  از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار لایک  و حدود ۶۰ هزار کامنت دریافت کرد. اینستاگرام دختر شایسته ۲۰۱۹ میلادی را در این لینک دنبال کنید.

اینستاگردی با زازبینی تونزی

(عکس بالا، پر لایک ترین و پر کامنت ترین و معروف ترین پست اینستاگرامی زازبینی تونزی را مشاهده می کنید که او لحظاتی پس از انتخاب به عنوان دختر شایسته ۲۰۱۹ میلادی منتشر کرد و ۱.۷ میلیون لایک و حدود شصت هزار کامنت دریافت کرد. یکی از دوستانش: @DrNadipha او را ملکه زیبا خطاب کرد و ۱۵۰۷ لایک کامنت این دوست زازبینی دریافت کرد)

مراسم فینال دختر شایسته ۲۰۱۹

در عکس بالا، زازبینی تونزی به معرفی طراح این لباس سفید و مشکی خوش دوخت می کند که طراح آن، مزون BIJA LA در آفریقای جنوبی است که او معقتد است که این لباس، سفیر باشکوهی از میراث و فرهنگ آفریقای جنوبی است که او در مراسم فینال دختر شایسته ۲۰۱۹ میلادی بر تن داشت. زازبیتی تونزی را که در لباس مرحله نیمه نهایی مشاهده می کنید، برای دیده شدن بهتر این عکس ۲۸۲ هزار لایکی، از هشتگ MISSUNIVERSE و PROUDLY SOUTHAFRICAN و XHOSA استفاده کرده بود که برای هموطنانش، هشتگ های مهمی در اینستاگرام است.

زازبینی تونزی در استیج فینال انتخاب دختر شایسته

در عکس  بالا، زازبینی  تونزی را چند روز پس از قرارگیری در استیج فینال انتخاب دختر شایسته  ۲۰۱۹ میلادی مشاهده می کنیم که تیپ پیراهن آستین کوتاه با نوارهاس سفید و شلوار مشکی را بر تن دارد که با اکسسوری های بلندی که گویا الهامی از آیین های آفریقایی ها است، همراه شده و تیپی جذاب را خلق کرد.

عکس بالا، ۱۷۴ هزار لایک و هزاران کامنت دریافت کرد. او از برند WOOLWORTH به  عنوان محصولی که در طراحی این استایل از آن استفاده کرد، یاد کرده بود.

 پرتره ساده از زازبنی تونزی

در این عکس، شاهد پرتره ای  جالب و ساده از زازبنی تونزی، دختر شایسته ۲۰۱۹ هستیم  که یک هفته پیش از اعلام نام وی به عنوان دختر شایسته در اینستاگرامش قرار داد. این پرتره را وی برای مجله  INSIDER گرفت و از هشتگ CONFIDENTLYBEAUTIFUL برای دیده شدن بیشتر عکس استفاده کرد. عکس که توسط دوستش: MEHR.ELLIEZER هم تقدیر شده بود.

 لباس صورتی رنگ زازبینی تونزی

در این عکس، وی را در یک  لباس صورتی رنگ که محصول برند WARRICK GAUTIER محسوب می شود، مشاهده می کنیم. ۵  روز پیش از حضور زازبینی تونزی در مراسم فینال رقابت های دختر شایسته  ۲۰۲۰.

 زازبینی تونزی در جلسه کنفرانس خبری

لباسی  که زازبینی تونزی در چلسه کنفرانس خبری پیش از برگزاری مراسم فینال بر تن داشت، محصولی از برند FABROSANZ که طرحی از المان های آفریقایی روی آن دارد.

استایل آرایش زازبینی تونزی

زازبینی تونزی را یک هفته پیش از مراسم مشاهده می کنید. او با انتشار این عکس که ۶ تصویر  از ژست های او را در یک صبح دل انگیز به نمایش می گذارد، درباره استایل آرایش خود نوشته بود که با ۱۴۲  هزار لایک و هزاران کامنت هوادارانش در اینستاگرام همراه شده بود.

 چکمه های چرمی زازبینی تونزی

در عکس بالا، تیپ مشکی با چکمه های مشکی  رنگ چرمی زازبینی تونزی را مشاهده می کنید که او از آتلانتاگردی خبر می دهد. آتلانتا، شهر محل برگزاری  رقابت های دختر شایسته ۲۰۱۹  میلادی بود.

زازبینی تونزی در اینستاگرام

از کلکسیون تصاویر زازبینی تونزی در اینستاگرامش را مشاهده میکنید که وی ۱ هفته پیش از برگزاری مراسم فینال رقابت های انتخاب دختر شایسته  ۲۰۱۹ میلادی، این تیپ صورتی رنگ جذاب را رونمایی کرد و گفت که که طعم کوچکی از کریسمس شهر آتلانتا را حس می کند. او با خواهرش به کافی شاپ CHOPSLOBSTER رفته بود و از دوستش میاهوانگ که میس یونیورس ۲۰۱۹ از ویتنام  بود، تشکر کرد.

زازبینی تونزی در استایل سورمه ای

در این عکس، زازبینی تونزی را در استایلی شیک و سورمه ای رنگ مشاهده می کنید که استایل او را یک هفته پیش از برگزاری مراسم فینال رقابت های دختر شایسته ۲۰۱۹  میلادی در ایالات متحده آمریکا نشان می دهد. نگاه کنید که چگونه  کمربند با سگگ دایره ای، شکست رنگی زیبا و فریبنده را در این تیپ، خلق کرده است.

پرلایک ترین تصویر زازبینی تونزی

این عکس، ۱ هفته پیش از  برگزاری مراسم فینال دختر شایسته ۲۰۱۹ میلادی است که زازبینی تونزی تونزی در اینستاگرامش گذاشت و او را با یک بوت بلند چرمی مشکی رنگ از یک برند ناشناس به نمایش می گذارد. این تیپ، فقط ۵۸ هزار لایک گرفت. اما یک هفته بعد، عکس برنده شدن او، حدود ۲ میلیون لایک گرفت.

حتما بخوانید: پربیننده ترین هشتگ های اینستاگرام را ببینید

 زازبینی تونزی در کنار رقبای سیاه پوست

در این عکس، شاهد تصویری از  زازبینی تونزی در کنار رقبای سیاه پوست او از تانزانیا، سیرالئون هستیم. او SMILETRAIN را زیر این عکس ۸۴ هزار لایکی تگ کرده بود.

 زازبینی تونزی در کنار نماینده دختر شایسته

در این عکس، زازبینی تونزی را در کنار نماینده دختر شایسته از اندونزی مشاهده می کنیم که FREDRICKACULL نام دارد. او وی را خواهر خود خطاب کرده و برای دیده شدن بیش تر و بهتر این عکس سلفی جذاب، از هشتگ SISTEHOOD استفاده کرد که مجبوب دختران در سلفی های پربیننده و پر لایک است.

طرح های فرهنگ و هنر آفریقا بر تن دختر شایسته

در این عکس، او لباسی  با الهامی  از طرح های فرهنگ و هنر آفریقا بر تن دارد که برای کمپین مرد برای زن (HEFORSHE) رونمایی کرد و از آن به عنوان امواج عشق (WAVES OF LOVE) خطاب کرد. او برای دیده شدن بیش تر این  عکس که در روز های پایانی نوامبر ۲۰۱۹ میلادی منتشر کرد از هشتگ محبوب MISSUNIVERSE انتخاب کرد. ۲ هفته بعد، او میس یونیورس ۲۰۱۹ میلادی شد.

استایل های کژوال و مجلسی زازبینی تونزی

در این عکس، ۲ تصویر از کلکسیون استایل های کژوال و مجلسی زازبینی تونزی را مشاهده می کنید که وی در نوامبر امسال منتشر کرد. عکس هایی با کمتر از ۶۰ هزار لایک.

زازبینی تونزی در سخنرانی سازمان ملل متحد در نیویورک

تیپی که زازبینی تونزی  در زمان سخنرانی در صحن  سازمان ملل متحد در نیویورک بر تن داشت. او از مردم آفریقای جنوبی خواست که  بخشی از کمپین MISS  UNIVERSE NATIONAL COSTUME باشند و نامه های عاشقانه بنویسند که حامی زنان آفریقایی باشند. او از هشتگ #MISSSALOVELETTER استفاده کرده بود.

حتما بخوانید: خوشگل ترین لباس های گلدن گلوب ۲۰۱۹ میلادی

همراه گرامی

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره استایل ها و اظهارات دختر شایسته ۲۰۱۹ دارید، مراتب را محترمانه از طریق  بخش کامنت با ما به  اشتراک بگذارید. لینک این گفتار را از طریق صفحات خود در اینستاگرام، واتس آپ و تلگرام، در اختیار دوستان خود در شبکه های اجتماعی قرار دهید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا