گوناگون

مد گردی با سروین بیات : خواهر ساره و همسر رضا قوچان‌نژاد

بیوگرافی سروین بیات

سروین بیات ، دختر دهه هفتادی، خواهر ساره بیات ، ‌هنرپیشه سینما و تلویزیون و بازیگر سریال «دل»، متولد ۲۳ دی ماه در تهران است. او دانش آموخته رشته طراحی دکوراسیون داخلی از دانشگاه های آمریکا و همسر رضا قوچان نژاد،‌ فوتبالیست ایرانی است و با همسرش در هلند زندگی می کنند. او یک پسر به نام «دوران» دارد. پدر و مادرش، مقیم آمریکا هستند و او در سال ۹۷ برای برگزاری سمینار تخصصی طراحی داخلی به ایران آمد.  سروین بیات ،‌ علاقه زیادی به مد و لباس دارد و کلکسیون تیپ های لاکچری گردی اش را در لوکس تهران،‌ مجله تخصصی مد و سبک زندگی لاکچری، مرور کردیم. سروین بیات ، ۳۷۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش داشته و توییتر و فیسبوک و صفحه شخصی ندارد. رضا قوچان نژاد، ۳ میلیون دنبال کننده در اینستاگرامش دارد.

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره مد و لباس و زندگی و دوخت لباس عروس سروین بیات دارید، از طریق بخش کامنت در انتهای این گفتار با ما به اشتراک بگذارید. لینک این گفتار را از طریق شبکه های اجتماعی به اطلاع دوستان خود برسانید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره ساره بیات: استایل و عکس‌ها

مد گردی با سروین بیات

بیوگرافی سروین بیات

سروین بیات ، خواهر ساره بیات ، هنرپیشه سینما و تلویزیون است. ساره بیات ، مهر ماهی متولد ۱۳۵۸ در تهران است و در سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی، در نقش رستا، همسر آرش (با بازی حامد بهداد)، نقش آفرینی می کند. سروین بیات ، متولد ۲۳ دی ماه در تهران است. او طراحی لباس خوانده و بر خلاف خواهرش که کارشناسی صنایع دستی خوانده، فعالیت خاصی در صنایع دستی ندارد.  اما به مجسمه سازی علاقمند است. عاشق مد و لباس است و مثل یک فشن بلاگر، تلاش دارد تا هوادارانش را در جریان اصول طراخی لباس و انتخاب رنگ و طرح و تم های جذاب قرار داد که نمونه اش را در آمستردام گردی های زمستان سال ۹۶ در عکس زیر مشاهده می کنید.

بیوگرافی سروین بیات

کلکسیون سلفی های سروین بیات

(از کلکسیون سلفی های سروین بیات و رضا قوچان نژاد که این دو را در اکتبر ۲۰۱۶ میلادی در لندن مشاهده می کنیم)

استایل شیک و ساده ای از سروین بیات

(واشنگتن دی سی، سپتامبر ۲۰۱۵ میلادی و استایل شیک و ساده ای از سروین بیات را مشاهده می کنید)

آمریکا گردی سروین بیات در تابستان ۲۰۱۴

(آمریکا گردی در تابستان ۲۰۱۴ میلادی)

سروین بیات ، در رشته گرافیک تحصیل کرد و پس از اخذ دیپلم،‌ رهسپار ایالات متحده شده و از دانشگاه واشنگتن دی سی در رشته طراحی داخلی، دانش آموخته شد. ساره بیات نیز با وجود این که صنایع دستی خوانده و شغل اصلی اش، بازیگری سینما و تلویزیون است، اما علاقه زیادی به نقاشی و طراحی داشته و در فعالیت های طراحی مد هم شرکت دارد.

سلفی های سروین بیات با رضا قوچان نژاد

(از کلکسیون سلفی های سروین بیات با رضا قوچان نژاد در هلند)

سروین بیات دوره فنگشوی طراحی را در نیویورک گذراند و در دوره های طراحی درب و پنجره نیز گویا در آمریکا شرکت کرده است. شرکتی به نام OPULENCE در آمریکا دارد. داستان فنگشویی که سروین بیات به آن علاقه دارد، معقوله ای است که انرژی مثبت ها خیلی به آن علاقه دارند. فنگشویی،‌تلاش می کند تا در محیط زندگی و کار، تغییراتی ایجاد کند تا سیگنال کیهانی را بهتر جذب کنند.

سروین بیات سال 95 با رضا قوچان نژاد ازدواج کرد

سروین بیات ، فروردین سال نود و پنج با رضا قوچان نژاد، لژیونر تیم ملی فوتبال ایران ازدواج کرد. رضا قوچان نژاد که نقش مهمی در راهیابی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی داشت، متولد شهریور ماه سال شصت و شش در مشهد است.

داستان آشنایی رضا قوچان نژاد با سروین بیات

پدر و مادر رضا قوچان نژاد، ‌مشهدی هستند و در زمان کودکی به هلند مهاجرت می کنند. رضا قوچان نژاد بر خلاف همسرش سروین، در رشته علوم سیاسی تحصیل می کند و به انگلیسی و هلندی تسلط دارد. اگر چه عاشق ویولون است اما سر رشته ای در طراحی و مثل خواهر زنش در بازیگری ندارد. البته بعضی ها معتقدند که شاید رضا گوچی نیز مثل پژمان جمشیدی، پس از آویختن کفش هایش، وارد عرصه بازیگری شود و خواهر زنش (ساره) به او کمک کند!

سروین بیات، تابعیت ایالات متحده آمریکا دارد.

داستان آشنایی رضا قوچان نژاد با سروین بیات هم جالب است. رضا قوچان نژاد از توپ زن های تیم چارلتون انگلیس بود و در سال نود و سه و نود و چهار، در لیگ کویت توپ می زد. رفت و آمد رضا به انگلستان، بستر آشنایی سروین و رضا شد. مخصوصا پارتی های ایرانیان در اروپا، زمینه  آشنایی این دو را فراهم کرد.هنر، مهم ترین چیزی است که سبب آشنایی رضا و سروین شده است.

سروین بیات و فرزندش

طراحی  داخلی،‌عشق سروین است و ویولون، عشق رضا. طراحی  سفره عقد رضا و سروین هم توسط سروین انجام شد. سروین بیات ، تابعیت ایالات متحده آمریکا دارد. در سال  ۲۰۱۷  که قصد داشت به همراه همسرش سروین،‌ راهی آمریکا شود، به دلیل این که در تیم ملی ایران بازی می کرد، از صدور روادید بازماند.

سروین بیات طراح دکوراسیون

سروین بیات در اینستاگرامش، خود را طراح مد، طراحی دکوراسیون داخلی و طراح اعتبار دهی شده مبلمان معرفی می کند و هم چنین یک فعال در حوزه FENG SHUI. او اخیرا فرزندی را به دنیا آورده که ساره بیات ، آن را «دورانم» خطاب کرده است.

حتما بخوانید: مد گردی با الناز گلرخ، فشن بلاگر ایرانی

 تیپ های کژوال سروین بیات

(از کلکسیون تیپ های کژوال سروین بیات)

اینستاگردی با سروین بیات

اینستاگرام سروین بیات ، بیش از  ۳۷۰ هزار دنبال کننده دارد و این خانم هنرمند، حدود ۷۰ صفحه را دنبال می کند. خواهرش ساره، هیچ  صفحه ای را در اینستاگرام دنبال  نمی کند و ۲ میلیون فالور دارد. سروین بیات هم مثل ساره، حضور فعالی در اینستاگرام دارد و تا ژانویه ۲۰۲۰ میلادی، بیش از  ۴۷۰  پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. اینستاگرامش را در این لینک دنبال کنید.

اینستاگردی با سروین بیات

عکسی که در بالا مشاهده می کنید، اواسط آبان ماه ۹۸،سروین بیات در اینستاگرامش  منتشر کرد و ۵۰ هزار لایک گرفت. استایل زمستانی او را در اروپا گردی های ۲۰۱۹ میلادی مشاهده می کنیم که بدون توضیحی ارائه شد.

ویدیو که سروین بیات در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت

در عکس بالا، تصویری از یک ویدیو که سروین بیات در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت را شاهد هستیم که ۲۲۰ هزار لایک گرفت. او در این عکس، از مسافرتش به دوسلدرف آلمان خبر دارد و آهنگ محبوبش را که روی این هشتگ تگ کرد، معرفی کرد.

 فوتوشوت زیبای سروین بیات

در این عکس، سروین بیات با انتشار  پستی به زبان انگلیسی، از پروژه جدیدش  خبر داد و همکارش ZATON را تگ کرد که برای مشاهده این پروژه به صفحه زاتون مراجعه کنید. این فوتوشوت زیبای سروین بیات ، ۲۹ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی منتشر شد.

تصویری که سروین بیات از خواهرش در اینستاگرامش منتشر کرد

عکس بالا،‌تصویری است که سروین بیات از  خواهرش در اینستاگرامش منتشر کرد و ۱۰۶ هزار لایک دریافت کرده بود. بدون این که خودش در کادر باشد. او خواهرش را این گونه توصیف کرد. الگویی برای توصیف خواهر ها از خواهران در اینستاگرام:

لطفا عکس شود با عکسی از سروین بیات در بک گراند

از وقتی چشم باز کردم منو نوازش میکردی و برام خواهری از جنس مادر بودی.. همیشه سینه سپر کردی جلوم تا راه من هموار بشه. غصه های منو قورت دادی تا تو دلم چیزی نباشه. شادی های دنیا رو برام چند صد برابر کردی تا مزه زندگی برام فرق کنه. دوری کشیدیم، دلتنگی کشیدیم، سکوت کردی و کلمه ای نگفتی که مبادا راهم خدشه دار بشه. از بچگی با بیدار موندن تا نصفه شب مشکل داشتم برام بیدار میموندی و تمام پروژه های نیمه تمامم رو تمام میکردی. رفتی دنبال عشقت، شغلت ..

مامان بابا سالها مخالفت کردن، یه بار اما در گوشت گفتم: خواهرم برو من پشتتم تو موفق میشی. لبخندت برام قدر یه دنیا ارزش داشت. از سن کم بدون اینکه نیاز مالی داشته باشی کار کردی چون عشق داشتی، پشت سر هم افتخار کسب کردی.بدون پارتی با صبوری.اگه مامان بابا تو رو نداشتن نمیدونم چی میشد ؟ اگر دوران و اون عشق بی قید و شرط خالصی که بهش میدی رو اگر هیچ وقت از سمت کسی دریافت نمیکرد نمیدونم چجوری به فرزندم عشق خواهر عشق خاله عشق بین یک خانواده رو باید یادش میدادم! اینارو که مینویسم اشکم بند نمیاد. اشک شوق اشک خوشبختی. اشک شکرگزاری ازینکه هستی ازینکه به دنیا اومدی و ازینکه خواهرمی.. ای کاش فقط یک در صد من به گرد پای تو میرسید خواهرم!ببخش اگر به زیبایی و قدرت تو خواهری کردن بلد نیستم!

تولدت مبارکمون باشه خواهر مهربون، قوی و خوش قلب من.

حتما بخوانید: مد گردی با گلناز آشتیانی: فشن بلاگر ایرانی در کانادا

استایل کژوال تابستانی سروین بیات

در این عکس، از  کلکسیون سلفی های سروین بیات ، شاهد عکسی از  او با استایل کژوال تابستانی (شلواره ریش ریشی و کیف چرمی مشکی برند شانل فرانسه ) هستیم که او زیرش نوشته بود: LET’S GO و همسرش را تگ کرد. عکسی با ۵۸ هزار لایک.

سروین بیات خواهر ساره بیات بازیگر سینمای ایران

سروین بیات با انتشار این عکس در اینستاگرامش در تابستان ۹۸ نوشت: خیلی خرسندم از این که خدا به من این فرصت را داد که پل ارتباطی بین چند نیازمند باشم و دل پر از مهر شما باشم. نهایت خوشبختی برای بنده است. طراحی لباس رو صدف طلایی انجام داد و گریم من از شیرین مقدم است.

خانواده رضا قوچان نژاد

در این عکس، خانواده رضا قوچان نژاد را مشاهده می کنید با حضور سروین و بچه او. طبیعت زیبای آمستردام هلند را در این عکس شاهد هستید.

 پسر سروین بیات و رضا قوچان نژاد

این هم پسر سروین و رضا که لباسی  از برند بربری انگلیس را بر تن دارد که در فهرست ۱۰ برند گران لاکچری جهان قرار گرفته  است.

حتما بخوانید: پسر دیوید بکهام، سفیر تبلیغاتی BURBERRY

همسر و فرزند رضا قوچان نژاد

در این عکس، سروین مشغول تابستان گردی با پسرش است. آن هم در منطقه KEIZERGRACHT هلند. درباره این عکس نوشت که چیزی که من درباره شغلم دوست دارم، آن است که می توانم  با جناب TORANDO همکاری کنم. او برای دیده شدن بیش  تر این عکس از این هشتگ ها استفاده کرد:

#lifeofaninteriordesigner # interiordesign #fashion #r enovation #amsterdam #workinghard #construction # workinghardpaysoff

 تابستان گردی سروین با پسرش

 

 پروژه طراحی دکوراسیون داخلی

سروین بیات با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت که نخستین پروژه طراحی دکوراسیون داخلی را در اروپا انجام داد.

 پرو لباس عروس سروین بیات

عکس  بالا، تصاویری از زمان پرو لباس عروس سروین بیات است که ۳  سال پیش او آن را برای عروسی خود با رضا قوچان نژاد، انتخاب کرده بود. ۳ نفری که او در این عکس ان ها را تگ کرده بود که طراح  این لباس عروس بودند به این شرح  است: @inbaldrorofficial @ galialahav @bloomfeld .luxury.bridal

ساره بیات ، این عکس را لایک کرده بود.

نخستین سمینار طراحی داخلی سروین بیات

تابستان ۹۸، سروین بیات در تهران، نخستین سمینار طراحی داخلی خود را برگزار کرد. او در اینستاگرامش درباره این کلاس گفت:

طراحی داخلی سروین بیات

ککلسیون تیپ های کژوال سروین بیات

عکسی  که در بالا مشاهده می کنید،‌ از ککلسیون تیپ های کژوال سروین بیات است. عکسی که او را در محله ای در واشنگتن دی سی آمریکا نشان می دهد و درباره اش گفته بود:

فتر سالها پیشم را باز کردم. توش نوشته بود: “هیچوقت فکر نکن تنهایی، تمام جهان هستی در وجود خود توست” چراغ خانه ام را به کوچه ای بردم. آزاده تر خواندم، رها تر خندیدم. جهان درون من شاداب است؛ چرا که “من” آن را طراحی میکنم.

شیوا قاسمی،‌ دوست سروین بیات

شیوا قاسمی،‌ دوست سروین بیات در این عکس مشاهده می شود که مشغول بازی با «دوران» پسر سروین هستند.

استایل های شیک و لاکچری سروین بیات

سروین بیات با انتشار این عکس در اینستاگرامش که مربوط به سیدنی گردی های فوریه ۲۰۱۹  میلادی است گفت:

اینستا نوشته سروین بیات

مراسم ازدواج سروین بیات

همراه گرامی

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره مد و لباس و استایل های شیک و لاکچری سروین بیات دارید، نظرات خود را از طریق بخش کامنت به اطلاع لوکس تهران برسانید. اگر شما هم علاقمند به تحصیل در رشته های طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی مد و لباس و گرافیک در خارج از کشور هستید، سوالات خود را برای کسب مشاوره، به اطلاع ما برسانید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

سروین بیات و پدرش

 

3 دیدگاه

3 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا