استایل و مد آقایان

با منوچهر هادی ، کارگردان « دل » بیشتر آشنا شوید

بیوگرافی منوچهر هادی

منوچهر هادی ، متولد مرداد ماه سال ۱۳۵۲ در تهران است. او سال ۱۳۸۴ با یکتا ناصر، هنرپیشه سینما و تلویزیون،‌ ازدواج کرد و دختری به نام سوفیا دارند. منوچهر هادی بر خلاف همسرش که دانش آموخته رشته محیط زیست است، تحصیلات دانشگاهی ندارد و تا کنون فیلم ها و سریال های پر فروشی را در دهه نود شمسی کارگردانی کرده که در اکثر آن ها، یکتا ناصر، نقش آفرینی کرده بود. رحمان ۱۴۰۰ با بیش از ۲۲ میلیارد فروش، از پر فروش ترین آثار سینمای ایران پس از انقلاب است که در کارنامه منوچهر هادی دیده می شود. سریال دل که «عاشقانه» جدیدی از منوچهر هادی محسوب می شود، جدید ترین ملودارم او را در شبکه نمایش خانگی به نمایش می‌گذارد که با بازی حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی و نسرین مقانلو و دیگران همراه شده است. اینستاگرام منوچهر هادی ، بیش از ۴۴۰ هزار دنبال کننده دارد. او هیچ صفحه ای در توییتر و فیسبوک ندارد. امیدواریم شاهد سایت رسمی او در آینده باشیم.

نظرات و دیدگاه های  خود را از طریق بخش کامنت درباره آثار و سبک داستان پردازی و شخصیت پردازی منوچهر هادی را در فیلم ها و سریال های وی به اشتراک بگذارید. لینک این گفتار را در اختیار دوستان خود در شبکه های اجتماعی قرار دهید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید:  استایل های یکتا ناصر؛ همسر منوچهر هادی

منوچهر هادی کارگردان سریال دل

بیوگرافی منوچهر هادی

منوچهر هادی یکی از فعال ترین و خلاق ترین کارگردانان جوان سینما و شبکه نمایش خانگی است. او در دهه نود هجری شمسی، چندین فیلم و سریال روانه پرده نقره ای و شبکه نمایش خانگی  کرد که فروش های میلیاردی را نصیب تهیه کننده کرده و با استقبال گسترده میلیون ها تن از هموطنان مواجه شد.

ژانر سینمایی او، طنز است و در شبکه نمایش  خانگی، تلاش می کند تا با ملودرام های اجتماعی، نظر مخاطبان را جلب کند. در شبکه نمایش خانگی مثل تئاتر، آزادی بیان بیش تر است و سطح سانسورها کم تر به همین خاطر، دست او برای داستان پردازی و شخصیت سازی، باز تر به نظر می رسد.

فیلم رحمان ۱۴۰۰ منوچهر هادی با وجود بیش از بیست و دو میلیارد تومان فروش، توقیف شد. او در شبکه نمایش خانگی، تا کنون با دو اثر به نام های «عاشقانه» و «دل»، توانسته فروش خوبی را ثبت کند و میلیون ها تماشاگر را با داستان جذابش، همراه کند.

البته تا لحظه تنظیم این گزارش، تکاپوی وی و دستیاران برای دریافت مجوز «عاشقانه۲» ادامه داشته است و به نظر می رسد در آینده ای نه چندان دور، شاهد نمایش عاشقانه ۲ در شبکه نمایش خانگی از سال ۱۳۹۹ به بعد باشیم.

منوچهر هادی یکی از خلاق ترین کارگردانان جوان سینما

منوچهر هادی ، متولد بیست و هشتم مرداد سال  ۱۳۵۱ در  تهران است. همسرش یکتا ناصر بوده و دختری به نام سوفیا دارند. سوفیا، بخشی از سبک زندگی دیجیتالی یکتا و منوچهر را در شبکه های اجتماعی به خود اختصاص داده است و بسیاری از گردش ها و مهمانی ها و سلفی ها، رد پای  این دختر ملوس دیده می شود. منوچهر هادی در موسسه آوا، درس بازیگری و کارگردانی می دهد و معمولا سلفی هم با شاگردانش می گیرد.

منوچهر هادی ، مرداد ماهی است

منوچهر هادی ، مرداد ماهی است و مردادی ها، فعال هستند. او تقریبا هر سال، یک اثر سینمایی ساخته و روانه بازار کرده و معمولا در فهرست ۱۰ فیلم پر فروش سال بوده است. ایشان بر خلاف همسرش که در رشته محیط زیست در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل کرده است، تحصیلات آکادمیک خاصی ندارد و پس از اخذ دیپلم هنر،‌ وارد عرصه سینما شده و از تدارکات تا دستیاری کارگردان پیش رفت و امروزه یکی از کارگردانان فعال جوان و پر فروش سینمای ایران است.

خیلی جای تعجب ندارد که وقتی آقای رضوی، تهیه کننده دوگانه ماجرای نیمروز، عضو شورای انتخاب جشنواره فیلم فجر می شود، منوچهر هادی را هم در ایران عصر ۱۴۰۰، در قامت یکی از اعضاء هیات انتخاب یا هیات داوران جشنواره فیلم فجر ببینیم.

منوچهر هادی ، در سال هشتاد و پنج، نخستین تجربه سینمایی بلند را با تلاطم روی پرده نقره ای آورد و پس از آن، تله فیلم های مختلفی ساخت. ۲۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۴، با یکتا ناصر ازدواج کرد و یکی از ازدواج های سلبریتی ها در دهه نود هجری شمسی را رقم زد.

حتما بخوانید: همه چیز درباره استایل ها و آثار ساره بیات: رستا سریال دل

ازدواج منوچهر هادی و یکتا ناصر

درباره همسر و دختر منوچهر هادی

یکتا ناصر، همسر منوچهر هادی ، ۵ سال و اندی از او کوچک تر است. یکتا ناصر نیز متولد هتران است و کارش را با سریال گل های کاغذی شروع کرد و پیش از ازدواج با منوچهر هادی ، در فیلم های: یکی می خواد باهات حرف بزنه، زندگی جای دیگری است و من سالوادور نیستم، روبروی دوربین منوچهر هادی رفته بود.

 همسر و دختر منوچهر هادی

یکتا ناصر پس ازدواج با همسرش، در ۳ اثر سینمایی و ۲ سریال در شبکه نمایش خانگی (عاشقانه ۱ و دل)، روبروی دوربین همسرش رفت. دخترش سوفیا، پای ثبات تصاویر ایرانگردی او در سال های اخیر بوده است.

 یکتا ناصر و سوفیا، دختر و همسر آقای کارگردان

(تصویر یکتا ناصر و سوفیا، دختر و همسر آقای کارگردان )

یکتا ناصر، ۵۵۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش دارد. صفحه همسر منوچهر هادی را در این لینک دنبال کنید.

حتما بخوانید: استایل ها و آثار کوروش تهامی: هنرپیشه سریال دل

اینستاگردی با منوچهر هادی

منوچهر هادی از جمله کارگردانان سینمای ایران است که فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد. این  که از طرف ادمین است یا همسرش را نمی دانیم. اما او در چند سال اخیر، قریب به ۹۰۰ عکس در اینستاگرامش به اشترا گذاشته تا ما را در جریان سبک زندگی دیجیتالی مد و لباس ها، ایرانگردی و جهانگردی و پشت صحنه فیلم و سریال هایی که ساخته، قرار دهد.

اگر می‌خواهید با متن و حاشیه زندگی منوچهر هادی آشنا شوید، چاره ای ندارید که او را از زاویه دوربین اسمارت فونش در اینستاگرام دنبال کنید. او حدود ۹۰ صفحه را دنبال می کند و ۴۲۰ هزار فالور دارد. اینستاگرام منوچهر هادی در این لینک در دسترس می باشد.

اینستاگردی با منوچهر هادی

عکسی که در بالا مشاهده می کنید، تیزر خلاصه قسمت ۱ و ۲ سریال دل است که منوچهر هادی ، ۱ روز پس از توزیع رسمی آن، به  اشتراک گذاشت و مشخص است که او در بلوار میرداماد بوده و این تیزر را به اشتراک گذاشته است.

منوچهر هادی از جمله کارگردانان سینمای ایران

عکس بالا که در اینستاگرام منوچهر هادی منتشر شد، ۳۵ هزار  لایک گرفت. او نوشت که پایان بازی لیلا زارع را در سریال دل شاهد هستیم. اینستاگرام سریال دل در این نشانی: @dell_series قرار دارد.

 پوستر سریال دل

تصویر پستی  که منوچهر هادی از بخشی از پوستر سریال  دل در  ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی در اینستاگرامش رونمایی کرد و ۲۴ هزار لایک گرفت. محسن مسلمان و داریوش فرضیایی  (عمو پورنگ)، به این پست واکنش نشان داد و هزاران کامنت دریافت کرد. بعضی ها از این که به صورت اغراق آمیزی، هادی ، طبقه مرفه جامعه ایران را دوباره به تصویر کشیده است، او را به باد انتقاد گرفتند.

سلفی منوچهر هادی با عوامل ساخت سریال دل

در این عکس، شاهد سلفی منوچهر هادی با عوامل ساخت سریال دل هستیم. او زیر این عکس نوشت، به همراه بابک زرین، بهتاش  زرین،  حامد حسینی و موحد شادرو در حال چک  نهایی موسیقی قسمت اول سریال دل. عکسی با ۲۰ هزار لایک.

 پر لایک ترین پست های اینستاگرامی منوچهر هادی

هادی در این عکس، تولد همسرش را تبریک گفت و با ۴۷ هزار لایک هوادارانش در پاییز  ۹۸ مواجه شد که یکی از پر لایک ترین پست های  اینستاگرامی او بود.

منوچهر هادی ، پرتره ای از خود را به نمایش گذاشته

در این عکس، منوچهر هادی ، پرتره ای از خود را به نمایش گذاشته و هم چنین، مشغول بوسیدن دخترش است. صدها هزار بار این تصاویر دیده شده و با هزاران لایک و کامنت هوادارانش مواجه شد.

 پایان فیلمبرداری بخش خارج از کشور سریال دل

منوچهر هادی درباره این عکس نوشت که پایان فیلمبرداری بخش خارج از کشور سریال دل.

اخرین روز فیلمبرداری بازی مهدی کوشکی در سریال دل

منوچهر هادی درباره این عکس شبانه نوشت که اخرین روز فیلمبرداری بازی مهدی کوشکی در سریال دل  بود.

منوچهر هادی و کوروش تهامی، در پشت صحنه سریال دل

منوچهر هادی با انتشار این عکس در وسط یکی از خیابان های تهران نوشت:

با کوروش تهامی، در پشت صحنه یکی از قسمت های سریال  دل. منتظر بازی خوب و درخشش بی نظیر کوروش تهامی باشید. او سواس شدید دارد و منضبط و باهوش و با اخلاق است. منوچهر هادی هم  از هشتگ دل برای دیده شدن بیشتر تصاویرش استفاده می کند.

پشت صحنه یکی از قسمت های سریال دل

منوچهر هادی در این سلفی، پشت صحنه سریال دل که در پیاده رو خیایان پاسداران تهران بازی می شد را به  نمایش گذاشت. در این عکس، افسانه بایگان و یکتا ناصر و دیگران دیده می شوند.

 رضا بهرام، مهمان پشت صحنه سریال دل

او زیر  این عکس نوشت که رضا بهرام، مهمان پشت صحنه سریال دل است.

حامد بهداد نقش آرش را در سریال دل

منوچهر هادی در این عکس، تصویری  از حامد بهداد که نقش آرش را در سریال دل دارد، به اشتراک گذاشت.

حتما بخوانید: استایل ها و نقش های حامد بهداد: هنرپیشه سریال دل

 پشت صحنه دخترانه سریال دل

تصویری از پشت صحنه دخترانه سریال دل که در  اینستاگرام منوچهر هادی بازتاب پیدا کرد و ۴۸ هزار لایک گرفت.

منوچهر هادی و عمو پورنگ

منوچهر هادی درباره عمو پورنگ نوشت:

ما بچه بودیم، همین شکلی بودی، بزرگ شدیم، همین شکلی بودی، پیر میشیم همین شکلی میمونی، ما میریم، تو همینجوری میمونی، بمون پسره با معرفته خیلی به درد بخور. مردی برای همه دوران ها. عکسی با ۳۱ هزار لایک.

فیلم شناسی منوچهر هادی

  • سال ۱۳۹۷ کارگردانی فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ که ۲۲ میلیارد تومان فروش را تجربه کرد و چهارمین فیلم پر فروش تاریخ سینمای ایران تا سال ۱۳۹۸ لقب گرفت. فیلم پس از چند هفته از اکران، توقیف شد. منوچهر هادی این فیلم را با کمک علی  سرتیپی ساخت و بابک کایدان و میثم کایدان که بعدا،  سریال دل را با آن ها ساخت، نویسندگی اثر را بر عهده داشتند. در این فیلم، محمد رضا گلزار، مهران مدیری، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، بهرام افشاری،‌ساره بیات و غلام رضا نیکخواه، جلوی دوربین منوچهر هادی رفتند.
  • آینه بغل، محصول سال ۱۳۹۶ است که منوچهر هادی این فیلم طنز را با کمک منصور سهراب پور و سید امیر پروین حسینی ساخت. باز هم برادران کایدان، نویسندگی فیلمنامه را بر عهده داشتند. فیلمی که توانست به مدد حضور محمد رضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنین بیاتی، مه لقا باقری، بیش از ۲۰ میلیارد تومان فروش را تجربه کند و یکی از ۱۰ فیلم پر فروش تاریخ سینمای ایران باشد.

فیلم شناسی منوچهر هادی

  • فیلم سینمایی کارگر ساده به کارگردانی منوچهر هادی و اسپانسری خودش، محصول سال ۱۳۹۳ است. فیلمی غیر موفق که زیر نیم میلیارد تومان فروش کرد. در این فیلم، آتیلا پسیانی، یکتاناصر، سحر قریشی، سیامک صفری  و بهرام افشاری، نقش آفرینی کرده بودند.
  • فیلم سینمایی من سالوادور نیستم، یکی از چندین اثر سینمایی پر فروش سال ۱۳۹۴ و از کارهای موفق کارنامه منوچهر هادی است. تهیه کنندگی فیلم را منصور سهراب پور و سید امیر پروین حسینی بر عهده داشت و رضا عطاران، یکتاناصر، ژیلا صادقی و کارول ویدوتی، جلوی دوربین منوچهر هادی رفتند که بخشی از لوکیشن فیلم در برزیل است. فیلمی با حدود ۱۵ میلیارد تومان فروش.
  • فیلم سینمایی زندگی جای دیگری است، از جمله نخستین تجربه های سینمایی منوچهر هادی است که محصول سال ۱۳۹۱ می باشد. این فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره فیلم فجر، پذیرفته شد. پارسیا پیروز فر،‌ نیکی کریمی و حامد بهداد، در این فیلم، جلوی دوربین او رفتند که او یکی از اعضا، هیات نویسندگان نیز محسوب می شد.

اثر سینمایی بلند منوچهر هادی

  • فیلم سینمایی دنیای پر امید، سومین اثر سینمایی بلند منوچهر هادی است که سال ۱۳۹۰ ساخت. در این فیلم، محمد رضا داوود نژاد، محمد رضا امیر صادقی، مهدی سلوکی و خاطره حاتمی، نقش آفرینی کردند.
  • فیلم سینمایی یکی می خواد باهات حرف بزنه، محصول سال ۱۳۹۰ است که دومین اثر سینمایی بلند منوچهر هادی محسوب می شود. نویسندگی اثر را منوچهر هادی و سعید دولت خانی بر عهده داشتند و فرشته مهدی پور، تهیه کننده اثر بود. یکتا ناصر، آناهیتا نعمتی، حمید رضا پگاه، شهاب حسینی و هانیه غلامی در این فیلم، روبروی دوربین این کارگردان رفتند.
  • فیلم سینمایی قرنطینه به کارگردانی منوچهر هادی ، نخستین تجربه سینمایی بلند وی است که در سال ۱۳۸۶ ساخته شد و در بخش مسابقه جشنواره بیست و دوم فجر نیز پذیرفته شد. اما موفقیتی مثل سایر فیلم های منوچهر هادی ، کسب نکرد و جوایزی بدست نیاورد. در این فیلم،‌ کلکسیونی از سوپر استارهای قدیمی و فعلی سینمای ایران با وی همکاری کردند که از آن جمله می توان به : حمید گودرزی، رضا رویگری، رضا عطاران، افسانه بایگان، نیوشا ضیغمی، شهره سلطانی، خاطره حاتمی و سرویس اسنقی اشاره کرد. موسیقی اثر را استاد مرحوم ناصر چشم آذر ساخته بود.

 ژانر سینمایی منوچهر هادی ، کمدی و اجتماعی

(عکس سمت راست، تصویری از فیلم میلیون دلاری است که پس از سریال دل،‌در دستور  کار منوچهر هادی قرار گرفته است)

آن طور که در بالا مرور کردیم، ژانر سینمایی منوچهر هادی ، کمدی و اجتماعی است و در شبکه نمایش خانگی، به دنبال ژانر های ملودرام اجتماعی است که از قلب یخی محمد حسین لطیفی به این سو، ژانر پر فروش شبکه نمایش خانگی بوده و این را از شهرزاد تا عاشقانه و دل، شاهد بودیم.

حتما بخوانید: همه چیر درباره خواهر ساره بیات (سروین بیات) و همسر رضا قوچان نژاد

سریال دل که جدی ترین اثر عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی

منوچهر هادی و سریال دل

در  سریال دل که جدی ترین اثر عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی است، قرار بر حضور محمد رضا فروتن بود و محمد رضا گلزار بود که در نهایت، حامد بهداد در نقش آرش، همسر ساره بیات در نقش رستا شد و نسرین مقانلو، لیلا زارع، بهرام افشاری،‌ بیژن امکانیان و کوروش تهامی در کنار همسرش یکتا ناصر، نقش آفرینی کردند.

یکتا ناصر تقریبا در اکثر کارهای منوچهر هادی حضور دارد و همین امر سبب شده تا همواره پست های اینستاگرام ۶۰۰ هزار فالوری یکتا ناصر، مخاطبان از وی این سوال را بپرسند که همیشه  بی پاسخ مانده است.

منوچهر هادی ، سریال جدیدی برای شبکه ۳ سیما ساخته است که پایای بی قرار نام داشت و بعدا به دلدادگان تغییر نام داد. دلدادگان،‌ هیچ ربطی به سریال دل که از ۱۳ آذر ۹۸ در شبکه نمایش خانگی توزیع شد، ندارد.

سریال دلدادگان منوچهر هادی ، مثل سریال «دل»، ملودرام خانوادگی است و مسائل روز جامعه ایران از اعتیاد تا پول شویی  وازدواج و فساد اقتصادی را در بر می گیرد. ۶۰ قسمت داشت و احتمالا در سال ۱۳۹۷ روی آنتن رفت. محمد اصفهانی، خواننده تیتراژ مجموعه که نخستین تجربه او برای تلویزیون است، معرفی شده بود. مسعود رایگان، پانته آ بهرام،‌ شاهرخ استخری، لیندا کیانی، افسانه ناصری، ملیکا شریفی نیا و سیروس همتی، در این سریال تلویزیونی به کارگردانی منوچهر هادی ، نقش آفرینی کردند و خبری از یکتا ناصر نشد.

منوچهر هادی و سریال دل

خواهر ملیکا شریفی نیا (مهراوه شریفی نیا) در سریال دلدادگان، هم بازی حامد بهداد و کوروش تهامی در سریال دل شد. منوچر هادی همواره به تلویزیون درباره نقد آثار شبکه نمایش  خانگی، اعتراض کرده  است.

حتما بخوانید: همه چیز درباره شخصیت ها و پشت صحنه سریال «دل» منوچهر هادی

 فیلم و سریال های منوچهر هادی

همراه گرامی

اگر  نظر و دیدگاهی درباره آثار، تدریس ها و فیلم و سریال های منوچهر هادی در یک دهه اخیر دارید، نظرات خود را از طریق بخش  کامنت، با ما به اشتراک بگذارید. در صورتی که خواهان حضور در سریال ها و فیلم ها هستید، دوره های رسمی در موسسات آزاد سینمایی را در نظر داشته باشید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا