رویداد ها

۴۰ مدل لباس جذاب سلبریتی ها در اسکار ۲۰۲۰

مدل لباس اسکار ۲۰۲۰

نود و دومین مراسم اسکار که اولین رویداد اسکار در دهه سوم قرن بیست و یکم بود، ۹ فوریه ۲۰۲۰ میلادی در لس آنجلس برگزار شد تا جهان، با بهترین آثار سینمایی سال ۲۰۱۹ آشنا شود. مراسم امسال به دلیل حضور ضعیف نامزدهای رنگین  پوست، با انتقاداتی همراه شد. اسکار ۲۰۲۰ با طوفانی فیلم جوکر همراه شد. اسکار بهترین بازیگر زن به رنه زلوگر برای فیلم جودی رسید و اسکار بهترین طراحی لباس به فیلم زنان کوچک اهدا شد. اسکار بهترین فیلم سال نیز به انگل رسید. گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با زیبا ترین طرح لباس های سلبریتی ها در فرش قرمز و افتر پارتی اسکار ۲۰۲۰ آشنا میکند.

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره نامزدها و برندگان و طراحی لباس چهره ها در این مراسم دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

سلبریتی ها در اسکار ۲۰۲۰

حتما ببینید: جذاب ترین لباس سلبریتی ها در اسکار ۲۰۱۹

درباره اسکار ۲۰۲۰

متن و حاشیه اسکار ۲۰۲۰ را در هشتگ #OSCAR در اینستاگرام دنبال کنید که شما را با تصویر و ویدیوهای جالب و جذاب زیادی آشنا می کند. در اسکار امسال، اسکار بهترین  فیلم غیر انگلیسی زبان به یک فیلم از کره جنوبی رسید. حضور ضعیف زنان رنگین پوست در فهرست نامزدهای اسکار مثل ادوار گذشته، انتقادات زیادی را در پی داشت. بالاخره براد پیت، صاحب یک اسکار شد.

برندگان اسکار ۲۰۲۰ میلادی به شرح  زیر است که می تواند شما را نسبت به دانلود فیلم های نامزد و برنده رویداد امسال ترغیب کند.

  • اسکار بهترین فیلم بلند خارجی به انگل از کره جنوبی رسید.
  •    ”    بهترین کارگردانی به بونگ جون هو بخاطر کارگردانی فیلم انگل رسید.
  •    ”    بهترین بازیگر نقش اول مرد ۲۰۲۰ به خواکین فینیکس برای جوکر رسید.
  •    ”    بهترین بازیگر نقش اول زن به رنه زلوگر برای نقش آفرینی در فیلم جودی رسید.
  •    ”    بهترین بازیگر نقش مکمل مرد به برد پیت برای فیلم روزی روزگاری در هالیوود رسید.
  •    ”    بهترین بازیگر نقش مکمل زن به لورا درن برای نقش آفرینی در درام داستان ازدواج رسید.
  •    ”    بهترین پویانمایی بلند به فیلم داستان اسباب بازی ۴ رسید.
  •    ”    بهترین انیمیشن کوتاه به عاشق مو رسید.
  •    ”    بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی به انگل رسید.
  •    ”    بهترین فیلمنامه اقتباسی به خرگوش جوجو رسید.
  •    ”    بهترین فیلم کوتاه اکشن به پنجره همسایه رسید.
  •    ”    بهترین طراحی تولید به روزی روزگاری در هالیوود اعطا شد.
  •    ”    بهترین طراحی لباس به فیلم زنان کوچک رسید.
  •    ”    بهترین مستند به کارخانه آمریکایی رسید.
  •    ”    بهترین مستند کوتاه نیز به یادگیری اسکیت در منطقه جنگی اهدا شد.
  •    ”    بهترین تدوین صدا به فورد در برابر فراری اهدا گردید.
  •    ”    بهترین میکس صدا به فیلم ۱۹۱۷ رسید که اسکار بهترین فیلمبرداری را نیز دریافت کرد.
  •    ”    بهترین تدوین نیز به فورد در برابر فراری رسید.
  •    ”    بهترین جلوه های ویژه نیز به فورد در برابر فراری رسید.
  •    ”    بهترین گریم به بمب شل اهدا شد.
  • اسکار بهترین موسیقی متن نیز به جوکر رسید.

نود و دومین مراسم اسکار

بهترین ترانه اسکار ۲۰۲۰ به دوباره دوستم داشته باش رسید که در فیلم راکتمن شنیده بودیم.

حتما ببینید: گشتی در جعبه جواهرات تیلور سویفت

کلکسیون لباس سلبریتی ها در اسکار  ۲۰۲۰

کلکسیونی از جذاب ترین لباس سلبریتی های مرد و زن حاضر در فشن قرمز و افتر پارتی اسکار ۲۰۲۰ را در ادامه  مشاهده می کنید که بعضا از کالکشن  های زمستانی برترین برندهای لوکس جهان از  دیور تا والنتینو می باشد و الگوهای الهامی بخشی برای طراحان لباس مردانه و زنان محسوب می شود.

کلکسیون لباس سلبریتی ها در اسکار ۲۰۲۰

(در عکس بالا، تصویر لباس زیبا و خوش طرح و نقش مشکی رنگ ناتالی پورتمن (NATALIE PORTMAN) را در فرش قرمز مراسم  اسکار سال  ۲۰۲۰ میلادی مشاهده می کنید که طرح شنلی آن، با استقبال طراحان مد به خصوص فشن بلاگرها در فوریه ۲۰۲۰ میلادی همراه شد. این لباس، جدید ترین اوت کوتور از برند لوکس دیور فرانسه محسوب می شود)

 لباس بانوی بالفه در اسکار ۲۰۲۰

(در عکس بالا، شاهد یکی از طرح های خلاقانه در طراحی  لباس سلبریتی ها در مراسم فرش قرمز  اسکار سال ۲۰۲۰ هستیم. دامن مشکی رنگ یک دکلته که با تور پاپیونی صورتی ست شده است و کنتراست دوست داشتنی را به ارمغان آورده است. بانوی بالفه  (CAITRIONA BALFE) این دوست دوز ساده و شیک را از برند والنتینو ایتالیا انتخاب کرده  بود)

استایل لیلی آلدریج در مراسم اسکار

(لیلی آلدریج (LILY ALDRIGE) در سال های اخیر به اندازه کافی معروف شده است که استایل و مد و لباس  این سلبریتی خوش چهره و قامت هالیوود، در کانون توجه طراحان لباس به خصوص فشن بلاگرهای محبوب اینستاگرام قرار بگیرد. این دست دوز سفید رنگ بلند که با گل قرمز رنگ، ترکیبی ساده و دوست داشتنی را به ارمغان آورده است، محصولی از رالف لارن آمریکا است که رد پایش را در اسکار و گلدن گلوب سال های اخیر شاهد بودین)

استایل بانو بیتز در مراسم اسکار

(در این عکس، بانوی سیاه پوست خوش استایلی را مشاهده می کنید که محصولی از برند THOM BROWNE که به اندازه برندهای لاکچری جهان مطرح نیست بر تن کرده است. بانو  بیتز (ZAZIE BEETZ) گردن بند خوش طرحی را با دکلته مشکی براق ست کرده است. تام براون، طراح مد جوان آمریکایی است که در نیویورک فعالیت دارد. جدید ترین محصولات این برند را در THOMBROWNE.com دنبال کنید. خانم بیتز، بازیگر آلمانی-آمریکایی است که مدل برند جواهرسازی بولگاری هم  محسوب می شود)

حتما ببینید: مد گردی با شارلیز  ترون

استایل بانو هیلدور در مراسم اسکار

(در این عکس، بانو هیلدور (HILDUE GUONADOTTIR) را در محصولی شیک از برند شانل فرانسه شاهد هستیم. او برنده بهترین ORIGINAL MUSIC در نود و دومین مراسم اسکار  برای فیلم معروف جوکر است. موزیسین ایسلندی یکی از زنان مطرح اسکار ۲۰۲۰ میلادی بود)

استایل خانم کینگ در مراسم اسکار

(در این لباس بلند صورتی رنگ، رگینا کینگ (REGINA KING) محصولی از ورساچه را به نمایش می گذارد.  خانم کینگ، کارگردان وهنرپیشه آمریکایی متولد سال ۱۹۷۱  میلادی است که مجله تایم نامش را در فهرست ۱۰۰ زن تاثیرگذار سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی کرد. او همسر Ian Alexander Sr محسوب می شود و سال گذشته بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد)

استایل لورا درن در مراسم اسکار

(در عکس بالا، تصویری  از لباس صورتی رنگ ساده لورا درن (LAURA DERN) را مشاهده می کنید که طرحی شیک از برند آرمانی محسوب می شود. لارا درن ، هنرپیشه آمریکایی است که جوایز بسیاری را در کارنامه هنری خود دارد. ۵ گلدن گلوب و امی اوارد، بخشی از افتخارات لورا درن است. او بخاطر بازی در فیلم داستان ازدواج، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد. داستان ازدواج (marriage story) درام کمدی معروف، ساخته نوآ بامباک، با حضور اسکارت جوهانسون هم همراه شده بود و در ۶ رشته نامزد اسکار ۲۰۲۰ میلادی بود)

 آدرس اینستاگرام لورا درن

(تصویر اینستاگرام لورا درن، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در اسکار ۲۰۲۰ را مشاهده می کنید که با استقبال گسترده کاربران اینستاگرام همراه شده است. او حدود ۱ میلیون دنبال کننده دارد)

 لورا درن، برنده اسکار بهترین بازیگر زن اسکار ۲۰۲۰

(عکس بالا که در اینستاگرام لورا درن، برنده جایزه بهترین بازیگر زن اسکار ۲۰۲۰ میلادی منتشر شده، او را یک روز پیش از برگزاری مراسم اسکار ۲۰۲۰ میلادی نشان می دهد که در کنار نامزد های مطرح این رویداد از جمله لئوناردو دی کاپریو ایستاده است)

 استایل هنرپیشه ۲۶ ساله آمریکایی در اسکار

(خانم BEANIE  FELDSTEIN را در لباس بلند بدون آستین با طرح گل های مشکی رنگ مشاهده می کنیم که طرحی از برند MIU MIU می باشد. ایشان هنرپیشه ۲۶ ساله آمریکایی است که در فیلم ها و سریال هایی با ژانر کمدی نقش آفرینی کرده  است. )

حتما ببینید: درباره نهمین جشنواره مد و لباس ایران

استایل خاص BILLIE ELISH در مراسم اسکار

(در این عکس، لباس  سفید رنگ خاص BILLIE ELISH را شاهد هستیم که محصولی  از برند شانل فرانسه  است)

 لباس نقره ای رنگ شیک، JANELLE MONAE

(در این لباس نقره ای رنگ شیک،  JANELLE MONAE را می بینی که طرحی زیبا از رالف لارن آمریکا را بر تن دارد. ایشان هنرپیشه و ترانه سرا ۳۴ ساله آمریکایی است که لباس  براقش، بازتاب  های زیادی  در مجلات معروف مد و لباس جهان در فوریه ۲۰۲۰ میلادی داشت)

استایل OLIVIA COLAMN در مراسم اسکار

(در این  عکس، شاهد لباس  خوش طرح و رنگی از OLIVIA COLAMN هستیم  که طرحی از برند استلا مک کارتنی (STELLA MCCARTNEY) محسوب می شود. ایشان، هنرپیشه انگلیسی است که جوایز زیادی از جمله اسکار و بفتا در کارنامه  دارد. این هنرپیشه ۴۶ ساله همسر ED SINCLAIR محسوب می شود. او جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن را در گلدن گلوب ۲۰۲۰ دریافت کرده بود)

استایل کاتلین دور در مراسم اسکار

(در این عکس، لباس قرمز رنگ خوش طرحی را که می  توان الگویی الهام بخش برای طراحی لباس بانون جوان شیک پوش و مشکل پسند در طرح های بهاری ۱۳۹۹ باشد را مشاهده می کنید که کاتلین دور (KAITLYN DEVE) بر تن  کرد و محصولی از برند لوئی ویتون (LOUIS VUITTON) را بر تن دارد. ایشان هنرپیشه آمریکایی است که با ۱۵۷ سانت قد به عنوان مدل برخی از برندهای لاکچری نیز فعالیت دارد. )

حتما ببینید: بهترین لباس سلبریتی ها در گلدن گلوب ۲۰۲۰

استایل خانم مارا در مراسم اسکار

(در این عکس، شاهد لباس خوش طرح و نقشی با تم تیره رنگ از برند الکساندر مک کویین (ALEXANDER MCQUEEN) هستیم که در رد کارپت اسکار ۲۰۲۰ میلادی بر تن ROONEY MARA است. خانم مارا هنرپیشه آمریکایی است که ۳۴  سال سن  و ۱۶۰ سانت قد دارد و همسر JOAQUIN PHONEIX محسوب می شود.  )

استایل بانو رنه در مراسم اسکار

(در این عکس، دکلته  تک شانه  زیبای بلندی از برند Armani را مشاهده میکنیم که RENEE  ZELLWEGER بر تن دارد. بانو رنه، هنرپیشه آمریکایی  است که برنده ۴ جایزه گلدن گلوب و ۲ جایزه بفتا می باشد و از گران قیمت ترین هنرپیشه های جهان در سال ۲۰۰۷  میلادی بود. او دومین اسکار خود را برای نقش آفرینی در فیلم Judy کسب کرد. همسر سابق برادلی کوپر، برنده اسکار بهترین  بازیگر زن شد. )

استایل پنه لوپه کروز در مراسم اسکار

(در این عکس، لباس  مشکی رنگ پنه لوپه کروز (PENELOPE CRUZ) را مشاهده می کنیم که طرحی زیبا از شانل فرانسه است. خانم کروز که در آخرین فیلم اصغر فرهادی نیز نقش آفرینی کرده بود، با ۴۵ سال سن و ۱۶۸ سانت قد، معروف ترین هنرپیشه زن اسپانیایی تبار دنیای سینما است که از طریق مدلینگ نیز درآمد های بسیاری دارد. تصاویر دیدار او با سلما هایک، بازتاب های زیادی در فاکس نیوز و دیلی میل داشت. اینستاگرام پنه لوپه کروز ۵ میلیون دنبال کننده دارد)

 پارتی برند شانل

(عکس بالا مربوط به پارتی برند شانل  است که پنه لوپه کروز در  کنار Perdro Almodovar ایستاده است. مراسمی پیش از برگزاری مراسم اسکار ۲۰۲۰ میلادی)

حتما ببینید: استایلیست کیست و چه میکند؟

استایل شارلیز ترون در مراسم اسکار

(در این  عکس، لباس فوق العاده دنبال دار مشکی رنگ شارلیز  ترون را مشاهده می کنیم که مجددا محصولی از برند دیور فرانسه را بر تن کرده  است. شارلیز ترون، در نود و دومین مراسم  اسکار ۲۰۲۰  میلادی، نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر بود. این  هنرپیشه ۱۷۷ سانتی متری، دو فرزند دارد و تا کنون اسکار و گلدن گلوب و خرس نقره ای را به خانه برده  است. اینستاگرام شارلیز ترحون بیش از ۵ میلیون دنبال کننده دارد)

 لباس لاکچری شارلیز ترون

(۲ عکسی که در بالا مشاهده می کنید، مد و لباس لاکچری شارلیز ترون است که در ژانویه و فوریه ۲۰۲۰ میلادی رونمایی کرد و در مراسم BAFTA بر تن کرده بود)

لباس خوش طرح و زیبایی از اسکارلت جوهانسون در مراسم اسکار

(در این عکس، لباس خوش طرح و زیبایی  از اسکارلت جوهانسون را مشاهده میکنید که در مراسم فرش قرمز اسکار ۲۰۲۰ میلادی  با لباسی از اسکاردلارنتا (OSCAR DE LA RENTA) یکی از جذاب  ترین لباس های رویداد طوفانی رد کارپت امسال شده بود. اسکاردلارنتا، طراح مد اهل دومنیکن است که تا کنون طراحی  لباس بسیاری از چهره های سرشناس دنیای مدلینگ و سینما را بر عهده داشته است. او اکتبر ۲۰۱۴ درگذشت و در دهه شصت میلادی، بخاطر طراخی لباس ژاکلین کندی، معروف شد. جدید ترین طرح های خانه مد دلارنتا را در سایت OSCARDELARENTA.COM دنبال کنید)

لباسی شیک از مارگوت رابی در مراسم اسکار

(در این عکس، لباسی شیک از مارگوت رابی (MARGOT ROBBIE) را شاهد هستیم  که شانل فرانسه برای حضور او در رد کارپت ۲۰۲۰ میلادی طراحی کرده بود. این هنرپیشه ۳۰ ساله  استرالیایی، نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده بود و همسر TOM ACKERLEY به شمار می رود)

استایل BRIE LARSON در مراسم اسکار

(در این عکس، BRIE  LARSON  را می بینیم که طرحی صورتی  رنگ پر زرق و برق از برند CELINE بر تن دارد. الگوی جذابی برای طراحی لباس تابستانی و زمستانی شیک بانوان مشکل پسند جوان ایرانی)

 لباسی از SAOIRSE RONAN‌، هنرپیشه جوان سینما

(در این تصویر، شاهد لباسی از SAOIRSE RONAN‌، هنرپیشه  جوان سینما هستیم  که محصولی خلاقانه از برند GUCCI را بر تن داشت. ردپای گوچی در لباس های سلبریتی ها در اسکار ۲۰۲۰ خیلی محسوس نبود)

حتما ببینید: همه چیز درباره رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی (آبی کلاسیک)

 لباس TRACEE ELLIS ROSS که در مراسم افتر پارتی VANITY FAIR

(تصویری از لباس TRACEE ELLIS ROSS که در مراسم افتر پارتی VANITY FAIR بر تن داشت)

 گابریل یونیون را در کنار دواین وید در افتر پارتی اسکار ۲۰۲۰

(در این تصویر، گابریل یونیون (GABRIELLE UNION)‌ را در کنار دواین وید (DWAYNE  WADE) در افتر  پارتی اسکار ۲۰۲۰ میلادی مشاهده می کنیم)

ا لباس شیک و خوش دوخت MEGAN MULLALLY

(در این تصویر، لباس  شیک و خوش دوخت با تم دوست داشتنی صورتی رنگ را مشاهده می کنیم که MEGAN MULLALLY بر  تن دارد)

دکلته ساده ای از ELIZABETH BANKS را در مراسم ونیتی فیر

(در این لباس قرمز رنگ، دکلته ساده ای از ELIZABETH BANKS را در مراسم ونیتی فیر  ۲۰۲۰ شاهد هستیم)

حتما ببینید: مد گردی با دختر شایسته جهان در سال  ۲۰۲۰

جسیکا آلبا را در کنار کاش وارن

(در این عکس، جسیکا آلبا را در کنار کاش وارن (CASH WARREN) می بینیم که در مراسم VANITY FAIR حاضر شده  است)

لباس شیک و خوش طرح از Katharine McPhee

(لباس شیک و خوش طرح از Katharine McPhee را میبینیم که در کنار david foster‌ ایستاده  است)

همراه گرامی

اگر شما هم نظر و  دیدگاهی درباره برندگان و نامزدهای مراسم اسکار ۲۰۲۰ میلادی دارید یا درباره طراحی لباس سلبریتی های این رویداد مهم سینمای جهان در نخستین سال دهه سوم قرن بیست و یکم، تحلیلی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت به اطلاع لوکس تهران برسانید. لینک این گفتار را از طریق گروه هایی که در شبکه های اجتماعی دارید به اطلاع دوستان برسانید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا