سفرهای لوکس

برترین هتل های ترکیه کدامند؟

ترکیه کشوری عالی با جاذبه‌های بسیار است. این کشور در میان آسیا و اروپا واقع شده و از نظر فرهنگی و تاریخی بسیار غنی است. این کشور مردمانی خونگرم دارد و به دلیل نزدیکی به ایران مقصدی مهم برای گردشگران ایران است. کشور ترکیه با دارا بودن مراکز دیدنی زیاد شامل جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و مدرن از نقاط بسیار پرطرفدار در دنیا برای سفر است.

شهر‌های دیدنی ترکیه زیاد هستند و شامل استامبول، آنتالیا، آلانیا، کوش آداسی، ترابزون، آنکارا و … می‌شود. این کشور شامل برخی از بهترین هتل‌ها است. هتل‌های خوب و ۵ ستاره ترکیه اقامتی راحت را برای شما به ارمغان می‌آورند و در زمانی که آنجا هستید می‌توانید در آرامش شب را سپری کنید و امکاناتی لوکس را در اختیار داشته باشید. در ادامه شما را با برخی از برترین هتل‌های ۵ ستاره ترکیه آشنا می‌کنیم و امکانات آنها را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

هتل چراغ پالاس دارای محیطی زیبا و خدمات لوکس است و در نزدیکی تنگه بسفر واقع شده است. این هتل دسترسی خوبی به نقاط مختلف استانبول دارد. این هتل اتاق‌هایی با طراحی زیبا دارد که به ۳۱۳ عدد می‌رسند.

اتاق‌های آنجا شامل پنجره بزرگ، تراس و امکانات کامل هستند. این هتل شامل رستوران‌های مختلف است که انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را همراه با نوشیدنی‌های مختلف در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. از امکانات این هتل وجود استخر روباز و سرپوشیده همراه با سونا، جکوزی و سالن ماساژ است. آنجا شامل باشگاه بدنسازی و اتاق سولاریوم نیز می‌شود که رزرو تور استانبول توسط سایت سفر باتو انجام می شود.

هتل گرند هایت استانبول

این هتل لوکس در مرکز شهر استانبول است. هتل گرند هایت یکی از بهترین هتل‌های شهر بوده و از هتل‌های ۵ ستاره استانبول محسوب می‌شود اتاق‌های آنجا بزرگ و دارای دیزاین مدرن هستند. این هتل شامل رستوران‌ها و کافه‌های مختلف می‌شود که انواع غذاهای لذیذ را به شما ارائه می‌کنند. دسترسی این هتل عالی است و به سادگی می‌توانید به نقاط دیدنی استانبول سر بزنید. آنجا شامل حمام ترکی و مرکز تندرستی هم می‌شود و استخر روباز دارد.

هتل مونپیک استانبول

هتل مونپیک یک هتل ۵ ستاره در استانبول است که شامل امکانات لوکس و اتاق‌هایی با امکانات عالی و تهویه هوای مناسب می‌شود. امکانات آنجا شامل سالن ماساژ، سونا و جکوزی، استخر و همچنین زمین گلف می‌شود. دسترسی این هتل به مراکز خرید و مجموعه‌های تجاری استانبول بسیار خوب است. رستوران آزور در این هتل یک رستوران بسیار عالی با غذای مدیترانه‌ای است.

هتل مارتی استانبول

هتل لوکس و ۵ ستاره مارتی هتلی در نزدیکی میدان تکسیم است. این هتل دارای اتاق‌هایی مدرن و زیباست. تمامی اتاق‌ها شامل امکاناتی مثل اینترنت پرسرعت، مینی‌بار، حمام و منظره زیبا هستند. رستوران این هتل در فضای باز قرار گرفته و بسیار منظره زیبایی را شامل می‌شود. در آنجا موسیقی زنده نیز اجرا می‌شود. از امکانات آنجا می‌توان به سونا و جکوزی و سالن ماساژ و حمام ترکی اشاره کرد.

هتل مارمارا تکسیم استانبول

از برترین هتل‌های شهر استانبول هتل مارمارا تکسیم است که دارای امکاناتی لوکس و کامل برای اقامت مسافران هست. این هتل در نزدیکی میدان تقسیم واقع شده و شامل امکاناتی مانند استخر، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، باشگاه بدنسازی و همینطور رستوران و کافه‌های بسیار خوب می‌شود.

هتل باروت آنتالیا

یکی از برترین هتل‌های شهر آنتالیا هتل باروت لارا است. این هتل در منطقه دیدنی واقع شده است. از آنجا تورهای طبیعت گردی انجام می‌شود و شامل امکاناتی مانند سالن اسپا، حمام ترکی، سالن سینما، همچنین سالن ماساژ و سونا و جکوزی است. آنجا دارای ۸ رستوران مختلف و با کیفیت است که منو‌هایی بین المللی را ارائه می‌کنند.

هتل رگنوم آنتالیا

هتل ۵ ستاره رگنوم از هتل‌های منطقه بلک آنتالیا است. این هتل بزرگ دارای ۵۳۳ اتاق است و خدماتی لوکس را به میهمانان خود ارائه می‌کند. همچنین امکان رزرو اتاق‌های ویلایی در آنجا وجود دارد. این هتل شامل رستوران‌های مختلف و عالی و استخری روباز و بزرگ است.

هتل فم رزیدنس آنتالیا

از هتل‌های ساحلی آنتالیا هتل فم رزیدنس است که شامل ساحل خصوصی می‌شود. آنجا دارای استخر بزرگ و روباز و امکانات عالی است. اتاق‌های آنجا دارای امکاناتی لوکس و دیزاین عالی هستند. می‌توانید در رستوران‌های مختلف آنجا انواع غذاهای اروپایی، ترکی و آسیایی را میل کنید. از دیگر امکانات آنجا سالن ماساژ، سالن بدنسازی، زمین فوتبال و … است

هتل سوئیس اوتل آنکارا

از لوکس ترین هتل‌های شهر آنکارا سوئیس اوتل است که شامل امکاناتی کامل می‌شود. رستوران‌های آنجا بسیار عالی بوده و غذاهایی خوشمزه را سرو می‌کنند. اتاق‌های آنجا شامل تمامی امکانات یک هتل لوکس هستند و از امکانات آنجا می‌توان به استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، سالن یوگا و … اشاره کرد.

هتل بدروم هالیدی

از هتل‌های خوب در شهر بودروم ترکیه هتل بودروم هالیدی است. این هتل نمای زیبا به دریا دارد و شامل استخر و امکانات مختلف مثل سالن ماساژ، سونا و جکوزی و حمام ترکی می‌شود. رستوران‌های آنجا غذاهای ترکی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. اتاق‌های آنجا دارای منظره زیبا و تهویه مطبوع و امکانات مناسب هستند.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا