سفرهای لوکس

از منطقه توسکانی ایتالیا تا رشته کوه‌های آلپ سوئیس نقاط طبیعی دیدنی اروپا

اروپا قاره سبز از دیدنی‌ترین نقاطی است که باید هر شخصی آنجا را مشاهده کند. ده‌ها میلیون گردشگر سالانه در کشور‌های مختلف اروپایی به تفریح و دیدار میپردازند. مقاصد توریستی بسیار زیادی در این قاره وجود دارد و از نظر طبیعی آنجا شامل محیطهای بسیار زیبا و بکر می‌شود. قاره اروپا در حدود ۵۰ کشور را شامل می‌شود و ده‌ها میراث فرهنگی یونسکو در این قاره قرار گرفته است.

از بهترین نقاط اروپا نقاط دیدنی طبیعی این قاره است. کشور‌هایی مانند یونان، ایتالیا، نروژ، سوئیس و اسکاتلند از کشور‌هایی هستند که به داشتن طبیعت دیدنی مشهورند و توریست‌های زیادی را به این جهت سمت خود جذب می‌کنند.

از نظر امکانات اقامتی قاره اروپا با داشتن هتل‌های بسیار خوب و امکانات پیشرفته از بهترین مقاصد برای توریست‌ها است. تور‌های تفریحی اروپا از محبوب‌ترین تورها در دنیا هستند. بهترین تفریح توریستی در این قاره رفتن به نقاط دیدنی طبیعی است، در ادامه می‌خواهیم تعدادی از این جاذبه‌های بسیار عالی را خدمت شما معرفی کنیم.

منطقه توسکانی ایتالیا

این ناحیه در ایتالیا ۲۳ هزار کیلومتر مربع وسعت دارد. شهر‌های مختلفی مانند فلورانس و پیزا در آنجا در تور اروپا هستند. توسکانی شامل جاذبه‌های بسیار زیاد تاریخی مانند کتابخانه ملی فلورانز و کلیسای جامع سانت ماریا دل فیوره می‌شود. از نظر طبیعی اما این ناحیه جزو دیدنی‌ترین نقاط اروپا برای گردشگران است.

آنجا شامل چشمه‌های آب گرم، رودخانه‌های زیبا، دشت‌های سرسبز و تپه‌های دیدنی است. این ناحیه از گذشته از مهم‌ترین نقاط برای پرورش اسب نژاد مارمانو بوده و شامل باغات مختلف زیتون و انگور می‌شود.

پارک ملی پلیتیویچ کرواسی

دیگر نقطه بسیار زیبا و دیدنی در اروپا که در کشور کرواسی قرار دارد پارک ملی دریاچه‌های پلیتیویچ است. این پارک شامل شانزده دریاچه زیبا می‌شود که هرکدام از دیگری زیباتر است. این پارک ملی جزو نقاط حفاظت شده و ثبت شده به عنوان ژئوپارک است. بسیاری از جاذبه‌های بی‌نظیر و با اهمیت بسیار از نظر زمین شناسی در آنجا قرار دارند که شامل آبشارها، غارها و رودخانه‌های بی‌نظیر است.

سولبارد نروژ

اگر به نقاط سرد و بفی علاقه دارید سولبارد در کشور نروژ بهترین مقصد برای شما است. آنجا در شمال اروپا واقع شده و یکی از نزدیک‌ترین نقاط به قطب شمال است و شامل مناطق بسیار وسیع برفی و کوه‌های یخی می‌شود. آنجا موجودات مناطق قطبی مانند خرس قطبی و پنگوئن زندگی می‌کنند و شامل دیدنی‌ترین و بکرترین جاذبه‌های طبیعی در اروپا می‌شود.

چشمه‌های آب گرم ایسلند

یکی از جالب‌ترین جاذبه‌های طبیعی در اروپا که در کشور ایسلند قارا دارد چشمه استروکور یا چشمه آبگرم ایسلند است. این چشمه به شکل فواره از زمین بیرون میزند و آب را تا حدود ۳۰ متر به بالا پرتاب می‌کند. بسیاری از توریست‌ها برای دیدن این جاذبه زیبای طبیعی به آنجا می‌روند و محل پرطرفداری برای عکاسی است. در اطراف این ناحیه چندین چشمه آب گرم وجود دارد و همچنین می‌توانید در استخرهای بزرگ آبگرم به آبتنی بپردازید و در حالی که بیرون دمای هوا بسیار سرد است از آب بسیار گرم و دلچسب لذت ببرید که خواص درمانی و سلامتی هم دارد. تور روسیه در سایت سفر باتو با قیمت های مناسب ارائه می شود.

رشته کوه‌های آلپ سوئیس

رشته کوه‌های آلپ از زیباترین نقاط طبیعی بر روی زمین است که در قاره اروپا واقع شده است. بخشهایی از این رشته کوه در ایتالیا، فرانسه، آلمان، اتریش، اسلوونی و سوئیس قرار گرفته‌اند. نقاط بسیار زیبایی از این رشته کوه در کشور سوئیس است.

البته نواحی زیبایی مثل مون بلان در کشورهای فرانسه و ایتالیا جای دارند که شامل کوه سپید می‌شود. ۶۵ درصد کشور سوییس را این رشته کوه تشکیل داد و آنجا شامل نقاط دیدنی بسیار زیبا و مناسب برای اسکی است. نقاط طبیعی دامنه کوه‌های آلپ در کشور سوئیس از دشت‌های سرسبز و پر از جاذبه طبیعی و دیدنی تشکیل شده است.

جزیره اسکای اسکاتلند

یکی از زیباترین و بهترین نقاط طبیعی در دنیا در اسکاتلند واقع شده است و جزیره اسکای نام دارد. آنجا شامل کوه‌های بسیار زیبا وسرسبز به همراه دریاچه‌های دیدنی با آب شفاف و زلال است. این جزیره به جزیره مه آلود نیز معروف است که در نام گزاری آنجا هم تاثیر گذاشته است، اسکای به معنی آسمان است.

این ناحیه دارای نقاط دیدین بسیاری می‌شود. این جزیره توسط یک پل به خاک اسکاتلند متصل است که از قرن ۱۷ ساخته شده است. در آنجا می‌توان کوه‌ها و صخره‌هایی از جنس سنگ آتشفشانی بازالت را مشاهده کرد. بهترین فعالیت در این ناحیه کوه نوردی و پیاده روی در ناحیه‌های ناهموار و پر از دیدنی آنجا است. رپورتاژ خبری آگهی فوق توسط سایت ساعت ۲۴ آماده شده است.

جنگل سیاه آلمان

از نقاط بسیار جالب در آلمان جنگل سیاه است. آنجا محل ایجاد افسانه‌های بسیاری مانند سفید برفی است. دلیل این اسم گزاری شکل بسیار جالب و پوشش گیاهی آنجا است که همراه با مه جلوه‌ای مرموز و ترسناک به آنجا داده است. مه آنجا باعث می‌شود نتوانید فاصله دور را مشاهده کنید. بسیاری از مردم محلی آنجا را محل زندگی جادوگران و موجودات اهریمنی میدانستند و از رفتن به این جنگل ترس داشتند. امروزه آنجا به یک ناحیه توریستی تبدیل شده و برای عکاسان بسیار عالی است.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا