سفرهای لوکس

رستوران های معروف و پر طرفدار در جزیره کیش

رستوران های کیش

رستوران توتی فروتی

در ابتدا یکی از بهترین رستوران های جزیره را به شما معرفی می کنیم که در میان گردشگران بسیار طرفدار دارد . توتی فروتی در امتداد سواحل نیلگون خلیج فارس قرار گرفته و علاوه بر منویی متنوع دارای فضایی زیبا و دل انگیز است . این رستوران در نزدیکی اسکله تفریحی واقع شده و دسترسی به آن آسان است و کار خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز نموده است و هم اکنون به یکی از معروف ترین ها تبدیل شده است . این رستوران انواع غذاهای لذیذ ایرانی ، فرنگی ، دریایی و فست فود را به بهترین شیوه طبخ و سرو می کند. برخی از مشتریان ترجیح می دهند غذای خود را  در تراس چوبی این رستوران میل کنند و ضمن صرف غذا شاهد مناظر زیبای دریا باشند . این رستوران دارای موسیقی زنده است بنابراین لحظاتی شاد و دوست داشتنی را برایتان رقم خواهد زد.  برای اطمینان بیشتر بهتر است قبل از رفتن به این رستوران ، میز خود را رزرو کنید زیرا در برخی ایام مشتریان این رستوران بیش از گنجایش آن است .

رستوران فودلند

رستوران بی نظیر فود لند در تور کیش بیش از دو هزار متر مربع مساحت و از سه سالن مجزا تشکیل شده است و هر کدام دارای دکوراسیون و نورپردازی ویژه ای است . منوی این رستوران تنوع بالای دارد و انواع  خوراک های ایرانی ، بین‌المللی ، دریایی و فست فود را به بهترین شیوه طبخ و سرو می کند . همچنین این مجموعه دارای دو کافی‌ شاپ است که یک از آنها سفره خانه مراکشی است و انواع چای و قلیان را سرو می کند . رستوران فود لند در خیابان جهان و در نزدیکی بازار مرجان قرار دارد .

رستوران رویال استار

این رستوران یکی از پر طرفدارترین هاست و دارای فضای شیک و زیبا است .  رویال استار دارای منوی متنوع  است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را به بهترین شکل طبخ و سرو می‌کند.

رویال استار از سال ۱۳۹۱ آغاز به کار کرده و با گذشت نزدیک به ده سال در زمره بهترین رستوران های جزیره کیش قرار دارد . این رستوران دارای دو فضای سرپوشیده و سر باز است که میتوانید که در مواقعی که هوا خوب باشد در محوطه بیرونی آن ، غذای مورد علاقه تان را میل کنید . پیشنهاد می کنیم غذاهای دریایی این رستوران را امتحان کنید که اغلب بسیار تازه و لذیذ هستند . در نظر داشته باشید که قیمت غذاهای این رستوران کمی بالاست اما کیفیت خوب غذاها شما را راضی می کند.

رستوران شاندیز صفدری

رستوران شاندیز صفدری یکی از قدیمی ترین رستوران‌های جزیره کیش است که به دلیل داشتن موسیقی زنده و برنامه های بسیار شاد و مفرح به شهرت رسیده است . البته غذاهای این رستوران بسیار با کیفیت و خوشمزه است ، اما قیمت ها در آن کمی بالاست . همچنین تور استانبول ارزان را در سایت سفر باتو ببینید.

رستوران شاندیز فدری بسیار بزرگ است و ظرفیت پذیرایی از پانصد نفر را دارد.

این رستوران تا مرکز شهر کمی فاصله دارد و در جاده جهان و کمی بعد از پارک مرجان واقع شده است .  منوی این رستوران بسیار متنوع غذایی است و پیشنهاد ما انواع کباب ها و غذاهای دریایی است .  این رستوران همه روزه از ۱۲ ظهر الی ۳ بعد از ظهر و ۸  شب الی ۱۲:۳۰ شب باز است و شب ها موسیقی زنده در آن برگزار می شود .

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا