استایل و مد بانوان

لیست ۱۰ زن زیباروی مسلمان در سال ۲۰۲۰ به انتخاب FillGap  

لیست زیباترین زنان مسلمان 2020

درخشش نام بهاره کیان افشار در لیست ۱۰ زن زیبای مسلمان جهان

اخیراً لیستی از زیباترین زنان مسلمان جهان ۲۰۲۰ در سایت FillGap  منتشر شده است که نام بازیگر دوستداشتنی ایرانی خانم بهاره کیان افشار در بین آنها به چشم می خورد . در این لیست ده نفره بهاره کیان افشار در رتبۀ هفتم قرار دارد و قبل از او خواهران سوپر مدل در جایگاه های پنجم و ششم نشسته اند .

فهرستی از این زیبارویان که از سایت Fill Gap منتشر شد از نفر دهم تا اول به شرح زیر است:

۱۰/ ماه جبین چودری – اهل بنگلادش ( Mehazabien Chowdhury – Bangladesh )

۹ / شیخه مهره- دبی (Shaikha Mahra – UAE)

۸ / زرین خان-  اهل هندوستان (Zarine Khan – India)

۷ / بهاره کیان افشار– اهل ایران (Bahareh Kian Afshar – Iran)

۶ / بلا حدید – فلسطینی آمریکایی(Bella Hadid – Palestine-American)

۵ / جی جی حدید – فلسطینی آمریکایی (Gigi Hadid – Palestine-American )

۴ / مریم اوزرلی-  اهل ترکیه  (Meryem Uzerli – Turkey)

۳ / فحریه اوجن- اهل ترکیه (Fahriye Evcen – Turkey )

۲ / روان بن حسین- اهل کویت ( Rawan bin Hussain – Kuwait )

۱ / هانده ارچل- اهل ترکیه( Hande Erçel – Turkey )

زیباترین زنان 2020

FillGap  وصف زیبایی از بهاره کیان افشار بازیگر جذاب کشورمان را آورده است :

“بهاره کیان افشار همه جا با روسری ظاهر می شود و او با لبخند گیرای خود تماشاگرانش را مجذوب و مسحور خود می­کند. قیافۀ او با مدل و بازیگر پاکستانی، Ainy Jaffree ، بسیار شبیه است و اکثراً آنها را با یکدیگر اشتباه می­ گیرند.”

Ainy Jaffree مدل پاکستانی شبیه بهاره کیان افشار

(تصویری از Ainy Jaffree مدل پاکستانی )

از چهره­ های مشهور و نام آشنای دیگر این فهرست می­توان به خواهران سوپر مدل یعنی بلا و جی جی حدید اشاره کرد که مادر هلندی آمریکایی و پدر فلسطینی دارند.

زنان مشهور ترکیه در این فهرست سهم زیادی داشتند. هانده ارچل در رتبۀ اول، فحریه اوجن در رتبۀ سوم و مریم اوزرلی در رتبۀ چهارم این فهرست جای گرفتند.

حتما بخوانید : لیستی از ۱۵ کشوری که زیباترین زنان جهان را دارند

ماه جبین چودری دهمین نفر از لیست زیباترین زنان مسلمان

Mehazabien Chowdhury در چیتاگونگ ، کشور بنگلادش به دنیا آمده است . مه جبین در کودکی به همراه خانواده اش به دبی مهاجرت کرد . وی پس از ۱۶ در سال ۲۰۰۷ به زادگاهش برگشت و در کشورش یک بازیگر موفق و مشهور شد . پدرش کارمندی ساده بود و هیچ یک از اعضای خانواده اش در زمینه بازیگری و هنرپیشگی فعال نبود .

ماه جبین در سه فیلم در صنعت فیلم بنگلادشی کار کرده است. وی سفیر برخی مارک های معروف نیز هست . وی برنده جایزه بهترین مدل در جوایز Babisas در سال ۲۰۱۲ و جایزه بهترین بازیگر زن در جوایز Meril Prothom Alo در سال ۲۰۱۸ شد .

ماه جبین چودری دهمین نفر از لیست زیباترین زنان مسلمان

مه جبین چودری مدل و بازیگر بنگلادشی

مه جبین چودری مدل و بازیگر بنگلادشی

Mehazabien Chowdhury

مهره بنت محمد بن راشد آل مکتوم نفر نهم لیست زیبارویان

Shaikha Mahra لقب “شاهزاده خانم دبی” به دختران شیخ محمد بن راشد آل مکتوم حاکم فعلی دبی داده می شود . این دختر زیبای مسلمان با موهای قهوه ای روشن ، پوست بادام و چشم های قهوه ای ، شاهزاده خانم اماراتی شیخه مهره بنت محمد بن راشد آل مکتوم است .  در اولین حضور این شاهزاده خانم در شبکه های اجتماعی، همه چهره خندان او را دوست داشتند . همچنین شیخه مهره یک سوارکارحرفه ای و خارق العاده است.

شیخه مهره ، دختر زیبای حاکم دبی

شیخه مهره ، دختر زیبای حاکم دبی زیباترین های 2020

زرین خان

زارین خان یکی از زیباترین زنان مسلمان است که در ۱۴ مه ۱۹۸۷ در بمبئی به دنیا آمد . او یک هنرپیشه و مدل زرق و برق دار هندوستانی است. زرین خان، معروف به زارین خان در صنعت فیلم سازی هندی و در چندین سریال تلویزیونی ، تبلیغاتی و فیلم کار کرده است. زارین خان با بازی در نقش Veil در ۲۰۱۰ Anil Sharma’s Veer با بازی با سلمان خان که برای آن نامزد جایزه Zine Cine بهترین بازیگر زن بود ، اولین بار در صفحه نمایش ظاهر شد.

زرین خان مدل و بازیگر هندی زیباترین زنان

زرین خان مدل و بازیگر هندی

زرین خان از زیباترین زنان 2020

Zarine Khan زیباترین زنان مسلمان سال 2020

بهاره کیان افشار محجبه نفر هفتم لیست زیباترین زنان مسلمان

بهاره کیان افشار تنها زن محجبه حاظر در لیست زیباترین زنان مسلمان این لیست است .

Bahareh Kian Afshar

بازیگر محجبه و مسلمان اهل ایران ؛ بهاره کیان افشار

بازیگر محجبه و مسلمان اهل ایران

زیباترین زنان مسلمان 2020

زیباترین زنان بهاره کیان افشار

بلا حدید

بلا حدید ، معروف به ایزابلا حدید ، یک سوپر مدل مسلمان دورگه فلسطینی آمریکایی است .او همچنین خواهر جی جی حدید مشهور است .

بلاحدید از زیباترین زنان مسلمان 2020

بلا حدید

بلاحدید در کنار خواهرش جی جی حدید

جی جی حدید سوپرمدل نفر پنجم لیست زیباترین زنان مسلمان

خیلی ها این را نمی دانند ، اما Jelena Noura Gigi Hadid یک سوپرمدل مسلمان-آمریکایی است که در میان ۵۰ سوپر مدل برتر جهان شناخته شده است . جی جی حدید بارها در طول زندگی خود به جلد مجله معروف Vogue رسیده است.

حتما بخوانید : مدگردی با جذاب ترین فرشته ویکتوریا سیکرت ؛ جی جی حدید

جی جی حدید زیباترین زن مسلمان مدل

جی جی حدید سوپرمدل لباس زیر مسلمان

بازیگر ترک مریم اوزرلی نفر چهارم لیست زیباترین ها

مریم اوزرلی بازیگر جذاب ترک-آلمانی است. مریم اوزرلی در Kassel آلمان متولد و بزرگ شد. مریم پدرش ترک و مادرش آلمانی است  از این رو به زبان های انگلیسی ، ترکی و آلمانی مسلط است . او سه برادر و خواهر بزرگتر دارد که موسیقی دان هستند . همچنین ، او در چندین فیلم و نمایش آلمانی نقش های جزئی بازیگری را ایفا کرد و سرانجام در سال ۲۰۱۰ برای بازی در فیلم حریم سلطان  Muhteşem Yüzyıl انتخاب شد.

او زمانی که نقش مشهور خرم را در حریم سلطان بازی کرد ، به شهرت رسید. او همچنین برای بازی در این نمایش جوایز متعددی مانند the Golden Butterfly Awards  را از آن خود کرد . مریم اوزرلی در سال ۲۰۱۲ توسط GQ ترکیه به عنوان زن سال انتخاب شد. متأسفانه ، او تحمل فشارهای شهرت و سلبریتی شدن را نداشت و این شهرت ناگهانی باعث ایجاد برخی مشکلات روانی مانند فرسودگی شغلی برای او شد. او ناچار شد از ضبط ادامه سریال کناره گیری کند و ترکیه را ترک کند .

بازیگر ترک مریم اوزرلی نفر چهارم لیست زیباترین ها

مریم اوزرلی در بین زیباترین زنان مسلمان

مریم اوزرلی یا شناخته شده در ایران با نام خرم سلطان

مریم اوزرلی یا شناخته شده در ایران با نام خرم سلطان

فحریه اوجن ؛ از زیباترین بازیگران ترکیه

فحریه اوجن یکی از بهترین بازیگران زن ترکیه ای است که در لیست زیباترین زنان مسلمان نفر سوم است . فحریه اوجن لبخندی زیبا دارد که می تواند قلب طرفدارانش را ذوب کند . وی که از پدر و مادر ترک و آلمانی متولد است. او می تواند به چهار زبان ترکی ، آلمانی ، انگلیسی و اسپانیایی صحبت کند.

فحریه اوجن ؛ از زیباترین بازیگران ترکیه

فحریه اوجن زیباترین زن ترکیه

فحریه اوجن شناخته شده در ایران با نام چکاوک (فریده )و یا همسر بوراک اوجن

فحریه اوجن شناخته شده در ایران با نام چکاوک (فریده )و یا همسر بوراک اوجن

روان بن حسین ؛ دومین نفر از لیست زیباترین زنان مسلمان سال ۲۰۲۰

روان بن حسین یک مدل کویتی ، وبلاگ نویس زیبایی و کارآفرین است. روان بن حسین متولد (۳۰ دسامبر ۱۹۹۶) و بزرگ شده در کویت است و در حال حاضر در لندن زندگی می کند و در دانشکده حقوق لندن تحصیل کرده است. وی با بیش از ۳٫۵ میلیون فالوئر در اینستاگرام ، جوانترین و محبوب ترین زن مسلمان در این شبکه اجتماعی ست . او در لیست زیباترین زنان مسلمان سال ۲۰۲۰  نفر دوم است . تأثیرگذار زیبایی Rawan ، با قد ۵٫۷ فوت ، دارای چهره ای زیبا، مسحورکننده و جذاب است. او چشمانی به رنگ خاکستری و موهایی به رنگ قهوه ای تیره دارد. او در بین آژانس های مدلینگ محبوب است.

روان بن حسین یک مدل کویتی ، وبلاگ نویس زیبایی و کارآفرین

روان بن حسین ؛ دومین نفر از لیست زیباترین زنان مسلمان سال 2020

روان بن حسین زیباترین زنان مسلمان 2020

هانده ارچل ؛ زیباترین زن مسلمان سال ۲۰۲۰

هانده ارچل (متولد ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳) بازیگر و مدل اهل ترکیه است. او در لیست ۱۰ دختر زیبای مسلمان جهان نفر نخست است .او پس از ماه ها رابطه با خواننده مورات دالکیلیچ از وی جدا شد. هانده ارچل در مدت زمان بسیار کوتاهی توانسته در صنعت سرگرمی نامی برای خود دست و پا کند. او همچنین یک مدل است و در آژانس های مختلفی ژست گرفته است.

هانده ارچل (متولد 24 نوامبر 1993) بازیگر و مدل اهل ترکیه

هانده ارچل زیباترین زن 2020

هانده ارچل ؛ زیباترین زن مسلمان سال 2020

بیوگرافی از بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار در سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. او در دانشگاه رشتۀ مهندسی کامپیوتر را انتخاب کرد و در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شد.

کیان افشار فعالیت تلویزیونی خود را در سال ۹۱ با بازی در سریال ضیاءالدین دری به نام کلاه پهلوی آغاز کرد و بسیار مشهور شد.

این بازیگر خوش فیس از سال ۸۳ در گروه تئاتر آزیتا حاجیان مشغول به فعالیت بازیگری شد. سپس به واسطۀ معرفی یکی از همکلاسی هایش یعنی تینا پاکروان (بازیگر و کارگردان) به محمدرضا شریفی نیا برای ایفای نقش در کلاه پهلوی انتخاب شد.

بهاره کیان افشار از زمان کودکی به بازیگری فکر می­کرد و از مقطع دبستان به بازی در تئاترهای مدرسه ای علاقه مند شد و این علاقه روز به روز شدت گرفت. پدر و مادرش با این کار او مخالف بودند و دوست داشتند که او پزشکی بخواند اما بهاره اصلاً به رشتۀ علوم تجربی علاقه نداشت و رشتۀ تحصیلی خود را در دبیرستان ریاضی فیزیک انتخاب کرد و در دانشگاه به تحصیل در رشتۀ مهندسی کامپیوتر پرداخت. اما بالاخره خانم کیان افشار موفق شد که خانواده اش را برای انتخاب حرفۀ بازیگری راضی کند و وارد این دنیای هیجان انگیز شود. او می­گوید که به جرات می توانم بگویم که در حال حاضر خانواده ام اصلی ترین حامی و مشوق من هستند و کارهایم را با عشق و علاقه دنبال می­کنند.

در حال حاضر کیان افشار علاوه بر بازیگری به کار تبلیغات و دکوراسیون نیز مشغول است و به صورت حرفه ­ای در این حوزه ها کار می­کند.

بهاره کیان افشار بارها اعلام کرده که علیرغم اینکه کار خود را به صورت حرفه ای با بازی در سریال تلویزیونی، آغاز کرده و مشهور شده اما به شدت علاقه مند به بازی در تئاتر است و بسیار از این کار لذت می­برد.

بهاره در سال­های ۹۱ تا ۹۶ بسیار پر کار بوده است و در ۷ نمایش به کارگردانی افراد به نام مانند احسان کرمی، حمیدرضا آذرنگ، تینو صالحی، آیدا کیخایی و علیرضا کوشک جلالی ایفای نقش کرده است.

خانم کیان افشار در ترانه نویسی نیز مهارت دارد و دوستان او از جمله بهرام رادان از چند ترانۀ او برای تهیه و ساخت آلبوم خود بهره گرفته اند.

بهاره تا کنون ۳ بار برای دریافت جایزۀ بهترین بازیگر زن در جشن حافظ برای ایفای نقش در سریال­­ های کلاه پهلوی، گلشیفته و عاشقانه نامزد شده است.

نگاهی به آثار برجسته و مشهور بهاره کیان افشار

سریال­های تلویزیونی: کلاه پهلوی، گاهی به پشت سر نگاه کن، نوار زرد.

سریال­های خانگی: عاشقانه، گلشیفته و هشتگ خاله سوسکه

فیلم­های سینمایی: شیرین، بارکد، لونه زنبور، پسرکشی

منبع

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا