سفرهای لوکس

در مورد بوستان آهوان کیش جزیره هندورابی بیشتر بدانید

بوستان آهوان کیش

اگر قصد سفر به جنوب کشور را داشته باشید، کیش می تواند برای تان یکی از بهترین مقاصد گردشگری باشد، چراکه علاوه بر اینکه در سال های اخیر در زمینه صنعت گردشگری بسیار پیشرفت کرده، دارای بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحات آبی می باشد. در همین راستا افراد زیادی سالانه به همراه تور کیش  به این جزیره زیبا و دیدنی سفر می کنند. ما در این مطلب قصد داریم تا سه جاذبه دیدنی و جذاب کیش را به شما عزیزان معرفی کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش در تور کیش یکی از زیباترین مجموعه های حفاظت شده برای نگهداری آهو و چند گونه جانوری دیگر بود اما متاسفانه این بوستان در سال ۱۳۹۰ به دلایلی متعدد تخریب شد و به جای آن یک مجتمع تجاری تفریحی سر به فلک کشیده بنا شد! به گفته مسئولین این مجموعه به دلیل مسائل بهداشتی و زیست محیطی تخریب گشت و پیش از تخریب آن مسئولین قول ساخت یک باغ وحش را داده بودند که متاسفانه چندین سال از آن گذشته و هیچکس شاهد عمل به چنین قولی نبوده است!

جزیره هندورابی

به گزارش سفر باتو ، جزیره هندورابی برای کسانی که عاشق طبیعت گردی و دوری از همهمه و شلوغی هستند گزینه بسیار مناسبی است. شما می توانید برای دیدن این جزیره سریعا اقدام به رزرو تور کیش  کنید. جمعیتی که در این جزیره کوچک و آرام زندگی می کنند شاید حدود ۲۰۰ نفر باشد و با این اوصاف قطعا حدس زده اید که با وجود مدرن بودن کیش، در این جزیره کوچک خبری از هتل های چند ستاره و سیل عظیم گردشگران نیست!

هندورابی برای کسانی مناسب است که عاشق طبیعت های بکر و دست نخورده هستند و اینجاست که نمی توانیم بگوییم خوشحالیم یا متاسف؟ خوشحال از این بابت که طبیعت زیبای این جزیره تا به امروز دست نخورده باقی مانده و عوامل ناخوشایند انسانی در جهت تخریب آن دخیل نبوده! و تاسف از اینکه چنین جزیره زیبایی در کیش برای بیشتر مردم و گردشگران نا شناخته باقی مانده است!

در نزدیکی هندورابی دو روستای زیبا و کوچک واقع شده با نام های الصرا و الدورات که می توانید سری هم به آن ها بزنید و زندگی مردم بومی این منطقه را از نزدیک تماشا کنید. در خصوص تاریخچه این جزیره باید بگوییم که در گذشته کشور پرتغال تصرفی در جنوب ایران داشته و هندورابی یکی از مناطق و یا بهتر است بگوییم پایگاه های نظامی شان بوده است. اگر سری به ۲ روستای اطراف آن بزنید می توانید هنوز هم آثار و یادگاری هایی از دوران پرتغالی ها مشاهده کنید. آثاری همچون قبرستان جزیره که بسیاری از سربازان پرتغالی در آن به خاک سپرده شده اند. شما می توانید با شرکت در تورهای کیش خصوصا تور کیش لحظه آخری به این جزیره زیبا بروید و از طبیعت بکر و یا تفریحات آبی آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: رستوران های معروف و پر طرفدار در جزیره کیش

ساحل مرجانی کیش

کیش پر است از جزایر و سواحل زیبا و در میان تمامی آن ها، ساحل مرجان حرف اول را می زند! برای سفر به این جزیره جنوبی و زیبا می توانید از آفرهای تور کیش هم بهره ببرید که قطعا در این تورها شما را به سواحل مرجانی کیش هم خواند برد. ساحل مرجان در مقایسه با سایر جاذبه های طبیعی کیش شلوغ تر است خصوصا در فصل های تابستان که سیل عظیمی از گردشگران راهی کیش می شوند. این ساحل دارای طبیعت و چشم اندازی زیبا و البته مرجان ها و صدف هایی بی شمار است و به همین دلیل هم به آن ساحل مرجان می گویند!

در این ساحل گزینه های متعددی برای خوش گذرانی پیش رو دارید که یکی از آن ها تفریحات و ورزشهای آبی است. برای تجربه تفریحات آبی هیچ ترس و استرسی وجود ندارد، چراکه در مجموعه های خود دارای مربیانی حرفه ای هستند و به شما تمامی نکات مربوطه را در عرض نیم ساعت آموزش می دهند. در محوطه ساحل هم آلاچیق هایی متعدد برای استراحت گردشگران وجود دارد و همچنین مجموعه ای از رستوران ها و کافی شاپ های دنج و دلنشین که می توانید پس از ساحل گردی به یکی از آن ها رفته و استراحت کنید و یا یک غذای دریایی خوش مزه میل نمایید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا