سبک زندگی لوکس

چسباندن نیش مصنوعی به دندان با چسب ناخن، ترند عجیب و جدید تیک تاکی ها

دندان نیش ساختن با چسب

در این گزاش قصد داریم در این مقاله شما را از آخرین رخدادهای عجیب در رسانۀ اجتماعی تیک تاک مطلع کنیم. یک هفته ای می­ شود که کاربران تیک تاک به استقبال هالووین رفته­ اند و دندان­ های خود را به کمک چسب ناخن به شکل خون آشام­ ها در آوردند. متاسفانه بعد از این اقدام عجیب، کاربران برای جداسازی نیش مصنوعی از روی دندان­ هایشان به مشکل برخوردند چون چسب از روی دندان کاملاً برداشته نمی­ شد.

این اولین باری نیست که با اقدامات عجیب کاربران تیک تاک روبرو می شویم و بارها و بارها شاهد اتفاقات عجیب و غریب در این رسانۀ پرطرفدار بوده ایم. مثلاً کاربران لب­ های خود را به کمک چسب گوشتی و قلوه ای می کردند و از واکنش اطرافیان نسبت به لب خود فیلم می گرفتند.

اما در این اقدام جدید کاربران با چالش ­های فراوانی روبرو شدند. ویدئوهایی از چندین کاربر جوان پخش شد که علیرغم مسواک زدنهای طولانی، چسب بطور کامل از روی دندان آنها برداشته نشده بود. تعدادی از دندانپزشکان به این ویدئوها واکنش نشان دادند و هشدار دادند که جوانان از انجام چنین اقدامی خودداری کنند چون چسب ناخن بر روی دندان می ماند و به سختی جدا می­ شود.

چسب ناخن روی دندان هالوین

همچنین دندانپزشکان به آنها توصیه کردند که مسواک زدن محکم و طولانی نه تنها به برداشتن این چسب کمک نمی­کند بلکه به مینای دندان هم آسیب وارد می­کند و با ایجاد ترک بر روی آن مجبور خواهند شد که دندان را بکشند.

سپس به این افراد توصیه کردند که برای جداسازی چسب از روی دندان هرچه سریعتر به دندانپزشکی مراجعه کنند و اگر به هر دلیلی نمی­توانند به دندانپزشکی بروند باید صبر کنند چسب از روی دندان بیفتد سپس مسواک بزنند.

عوارض چسب ناخن روی دندان

توصیۀ پزشکان در مورد سمی بودن چسب ناخن

برخی از کاربران تیک تاک بعد از هشدارهای پیاپی دندانپزشکان اعلام کردند که آنها هم از چسب موجود در بسته بندی­ های ناخن مصنوعی اکریلیک برای چسباندن دندان نیش مصنوعی استفاده کرده­ اند و قصد برداشتن آن را هم ندارند. اما پزشکان معتقدند که چسب موجود در جعبه های ناخن مصنوعی بسیار سمی است و برای استفاده در داخل دهان ساخته نشده اند. بهترین راه حل برای کسانی که مصمم هستند دندان­ های خون آشام داشته باشند، استفاده از چسب مخصوص دندانپزشکی است.

حتما بخوانید : همه چیز درباره جشن هالووین و لباس ها و آرایش جذابش

این ترند عجیب به دلیل نزدیک شدن به جشن پاییزی هالووین در سراسر دنیا به وجود آمده است. همانطور که می­دانید مردم در جشن هالووین از لباس­ ها و اکسسوری­ های ترسناک و عجیب استفاده می­کنند تا اطرافیان خود را بترسانند. استایل خون آشام هم یکی از استایل­ های ترسناکی ست که مورد توجه کاربران جوان تیک تاک قرار گرفته است.

منبع : insider

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا