اکسسوری

کفش ­های بیلی آیلیش را چه رنگی می بینید ؟!

بیلی آیلیش تشخیص رنگ کفش

یک هفته ای می­ شود که رنگ کفش­ ای اسپرت بیلی آیلیش (billie eilish ) خوانندۀ ۱۸ ساله آمریکایی، در اینترنت جنجال به پا کرده است. ظاهراً روز شنبۀ هفتۀ گذشته آیلیش تصمیم می­گیرد که به سوالات طرفدارانش از طریق استوری اینستاگرام پاسخ دهد و یکی از طرفداران از او در مورد رنگ کفش هایش سوال می کند. آیلیش هم برای پاسخ به این سوال، ویدئویی از کفش­های اسپرتش پخش می­ کند و با پدرش که رنگ آن­ها را سفید و صورتی میبیند شوخی می­کند.

کفش ­های بیلی آیلیش را چه رنگی می بینید ؟!

این خواننده و ترانه سرای معروف بعد از انتشار این ویدئویی در اینستاگرامش با موجی از پیام­­های طرفدارانش که با نظر پدرش موافق هستند، مواجه می­شود.بیلی آیلیش تصمیم می­گیرد که در ویدیو های بعدی به آنها ثابت کند که کفش او سبز نعنایی و سفید است. اما مثل اینکه این کار بی فایده بوده و تعداد افرادی که با رنگ سفید و صورتی کفش موافق بودند افزایش پیدا می­کند و بحث بالا می­گیرد. بنابراین آیلیش تصاویری از تبلیغات نایک (مدل Nike Air More Uptempo) که مرتبط با رنگ و مدل کفش­های او در سال ۲۰۱۷ بوده است پخش می­کند. در این تصویر رنگ کفش را با عبارت “به سختی سبز” مشخص کرده بودند.

رنگ کفش را با عبارت "به سختی سبز"

سپس این خواننده جوان آمریکایی از روی عصبانیت به طرفدارانش می گوید:

“آره، همینجوریه، همتون برید به جهنم.”

تفاوت رنگ صورتی با سبز در کفش های بیلی آیلیش

جالب اینجاست که این بحث در مورد رنگ کفش­های آیلیش همان روز تمام نشده و به روز بعد هم کشیده شده است. به خاطر همین او از مادرش خواست تا برای تمام کردن این بحث به کمکش بیاید. مادر بیلی آیلیش، خانم مگی بیرد از دخترش می خواهد که بر خود مسلط باشد و آرامشش را حفظ کند اما بیلی آیلیش به او می­گوید :

“نه اصلاً، من باید به همه ثابت کنم که این کفش سبز است چون همه در اینترنت سعی دارند که سر به سر من بگذارند.”

استوری های بیلی آیلیش برای اثبات رنگ مور نظرش برای کفش

سپس بیلی آیلیش برای پایان دادن به این بحث شروع به مقایسه کردن رنگ کفش­های خود با رنگ کفش­های اطرافیانش کرد و در مورد تفاوت­هایشان توضیح داد. در آخر بیلی آیلیش گفت :

“همه می­دانیم که من درست می­گویم. حق کاملاً با منه حتی اگر شما رنگ دیگری ببینید. تمام اینترنت پر شده از اینکه من چاق هستم پس قبل از هر بحث و تصمیمی بگذارید که این بار حق با من باشد.”

اشارۀ این خوانندۀ مشهور به اتفاقات و انتقادات هفته های قبل بود. از او به خاطر اینکه به جای لباس­های گشاد همیشگیش، لباس تنگ و چسبان پوشیده بود، انتقاد شده بود. اما طرفدارنش او را تنها نگذاشتند و از او دفاع کردند.

بیلی آیلیش چاق

منبع

چند سال پیش هم تصویر زیر در شبکه های اجتماعی فارسی زبان واییرال شد . شما این پیراهن زنانه را آبی-مشکی میبینید یا سفید-طلایی !؟

این لباس چه رنگی است

 

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا