عطر و ادکلن

عطر های سلبریتی های ایرانی ؛از عطر مهران مدیری تا نوید محمد زاده و هدیه تهرانی

عطرهای سلبریتی ها

عطر های سلبریتی های ایرانی چند سالی است که به فهرست انتخاب های عطرباز های حرفه ای اضافه شده است. اگر چه دنیای مد و لباس و برندینگ ایرانی به اندازه ای که شایسته و بایسته باشد، حرفه ای و منطبق بر استراتژی های مارکتینگ و برندسازی شخصی نیست، اما به هر حال رسانه ای به نام مد با قدرت هشتگ ها و لایک ها در شبکه های اجتماعی، برخی از چهره های مطرح را به ارائه محصولات فشن ترغیب کرده است.

برای بانوان سلبریتی و اینفلوئنسرها، ارائه محصولات مد از کیف و کفش تا لباس و اکسسوری و عطر و امثالهم، راخت تر و همراه کردن مخاطب نیز با این محصولات، آسان است. اما برای سلبریتی های مرد، ارائه محصولات مد در صورتی که به کت و شلوار خلاصه شود، جذاب نیست و نمی تواند مخاطبان زیادی جذب کند. برای همین در سال های اخیر شاهد هستیم که برخی از سلبریتی های مرد نیز به دنیای اکسسوری و عطر، روی آورده اند و از برندهای مطرح می خواهند تا محصولاتی با نشان آن ها روانه بازار کنند و به نوعی co-branding را دنبال می کنند.

حتما بخوانید : گشتی در رستوران سلبریتی ها : از بهاره رهنما و الناز شاکردوست تا فرزاد فرزین

در این گزارش مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران نگاهی داریم به شماری از عطر های سلبریتی های ایرانی از مهران مدیری تا نوید محمد زاده. اگر نظر و دیدگاهی درباره عطر های مردانه و زنانه سلبریتی های ایرانی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

عطر های مهران مدیری

مهران مدیری در ۲۰ سال  اخیر یکی از مطرح ترین چهره های تلویزیونی است. او در ژانر طنز، به خوبی توانسته میلیون ها مخاطب تلویزیونی را در پربیننده ترین شبکه های تلویزیونی ایران با برنامه های طنز ۹۰ قسمتی از نقطه چین تا پاورچین و سریال های مناسبتی نوروزی مثل مرد هزار چهره، با خود و کارهایش همراه کند و این همراهی سبب شده تا در شبکه نمایش خانگی نیز با مجموعه هایی مثل باغ مظفر و قهوه تلخ، فروش خوبی را تجربه کند.

مهران مدیری در چند سال اخیر با شبکه نسیم همکاری کرده و کلکسیونی از کت و شلوارهای گران قیمت و ساعت های شیک خود را در برنامه دورهمی به نمایش گذاشته است. موضوعی که یک بار توسط رضا رشیدپور نیز در شبکه ۳ در برنامه ای با حضور مهران مدیری، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به هر حال مهران مدیری که از سلبریتی های تقریبا غایب در شبکه های اجتماعی است و سری جدید هیولا را در دستور ساخت دارد، ۴ عطر را به کلکسیون عطر های سلبریتی های ایرانی اضافه کرد. ارائه عطر مهران مدیری در روزهای پایانی سال ۹۹، بازتاب های زیادی پیدا کرد. رسانه ها با عناوینی چون: بوی مهران مدیری، عطر مهران، بوی آقای دورهمی و . . . به استقبال سورپرایز زمستانی ۹۹ او رفتند.

مهران مدیری ۴ پرفیوم را در زمستان امسال روانه بازار کرد. ادو پرفیوم مردانه پلان مهران مدیری، ادو پرفیوم مردانه کلوزآپ مهران مدیری، ادو پرفیوم زنانه پلان مهران مدیری و ادو پرفیوم زنانه کلوزآپ مهران مدیری از جمله عطر های این هنرپیشه طنز پرداز سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی کشور است.

حتما بخوانید: ۳۰ برند عطر سلبریتی ها از JLO تا KKW

این ۴ محصول در سال  ۹۹ با قیمت هایی کم تر از ۷۰۰ هزار تومان روانه بازار شد.

ادو پرفیوم مردانه پلان مهران مدیری (PLAN EDP POUR HOMME MEHRAN MODIRI)

ادو پرفیوم مردانه پلان مهران مدیری (PLAN EDP POUR HOMME MEHRAN MODIRI) در واقع محصولی است با نت های خنک و ترش و تلخ که در اندازه ۱۰۰ میل تولید شده است. در توضیحاتی که برای این ادوپرفیوم مردانه مهران مدیری آمده ذکر شده است که سرزندگی و شاداب چون دوران جوانی، از خصیصه این عطر به شمار می رود.

طراوت نت های اولیه این ادو پرفیوم با رایحه هایی از سیب و نارنج و برگاموت  همراه شده تا از دید عطر بازها، گزینه خوبی برای عطر های روزهای گرم سال در نیمه نخست سال باشد. نت ثانویه این ادوپرفیوم مهران مدیری را ترکیبی هیجان انگیز از نعناع هندی، فلفل سیاه و یاس و چوب صدر تشکیل داده است.

پایان قدرتمند رایحه کهربا و وانیل نیز نیرویی دو چندان به ادوپرفیوم مردانه مهران مدیری می دهد. نت های بالایی، میانه و پایانی عطرها، تاثیر زیادی در ماندگاری و جذابیت فوق العاده بو برای مصرف کنندگان مشکل پسند دارد.

ادو پرفیوم مردانه کلوزآپ مهران مدیری (CLOSE UP POUR HOMEE EDP MEHRAN MODIRI) از عطر های گرم و تلخ است و انتخاب خوبی برای روز های سرد نیمه دوم سال به شمار می رود. عطری ۱۰۰ میل که در توضیحاتش، به عنوان محصولی با رایحه قدرتمند و سرشار از نت های ماهرانه معرفی شده است.

ادو پرفیوم مردانه کلوزآپ مهران مدیری (CLOSE UP POUR HOMEE EDP MEHRAN MODIRI)

نت بالایی این ادو پرفیوم مهران مدیری، ترکیبی نشاط آور از چوب گایاک، سدر و صمغ لادن است که پس از اندکی، جای خود را به معجونی خوش بو از نعناع هندی، چوب کشمیر و چوب صندل می دهد. نت های پایانی ادوپرفیوم تلخ یک صد میل مهران مدیری را بوی کهربا و عود و مشک تشکیل داده است. نت های چوبی در این عطر خودنمایی می کند. گروه رایحه چوبی و ادویه ای بوده و برای روزهای سرد سال مناسب خواهد بود.

ادو پرفیوم زنانه پلان مهران مدیری (PLAN POUR FEMME EDP MEHRAN MODIRI) نیز یک صد میل است و ترکیبی شیک و ساده دارد. در معرفی ادوپرفیوم زنانه پلان مهران مدیری آمده که پرشور است و توان مقاومت در برابر احساسات دارد. رایحه نفسانی و فریبنده داشته که ما را با نت های بالایی ترکیبی از هلو و لیمو و گاردنیا همراه می کند که آغازی هیجان انگیز محسوب می شود.

ادو پرفیوم زنانه پلان مهران مدیری (PLAN POUR FEMME EDP MEHRAN MODIRI)

پس از مدتی، این رایحه دلفریب جای خود را به ترکیبی از نت های میانی که یاس و گشنیز است می دهد تا جذابیتی دو چندان بگیرد. نت پایانی این  ادو پرفیوم زنانه مهران مدیری، ترکیبی از نعناع هندی و وانیل است تا سناریوی رمانتیک و بی عیبی را روایت کند. مناسب برای بهار و پاییز بوده و گروه رایحه گلی و میوه ای دارد. ماندگاری و پخش بود این ادوپرفیوم زنانه پلان مهران مدیری، متوسط گزارش شده است.

محصول دیگری از محصولات مهران مدیری که در این گفتار لوکس تهران معرفی می کنیم، ادو پرفیوم زنانه کلوزآپ مهران مدیری (CLOSE UP POUR FEMME EDP MEHRAN MODIRI) است که محصولی گرم و تلخ و شیرین است. رایحه های اغوا گرانه دارد که تصویری کلوزآپ را برای مصرف کننده اش در دید مخاطب خلق می کند. رایحه وسوسه انگیز این محصول، مصرف کننده را غرق در فریبندگی و اغواگری می کند.

دو پرفیوم زنانه کلوزآپ مهران مدیری (CLOSE UP POUR FEMME EDP MEHRAN MODIRI)

رایحه اعجاب انگیز ابتدایی این ادوپرفیوم مهران مدیری، ترکیبی شایسته و شیک از ترنج و چوب سرخ است که پس از مدتی، جای خود را به رایحه خوش بوی نت های میانی (انار، پرالین و وانیل) می دهد. این ترکیب شگفت انگیز در نهایت با نت های پایه شامل حس سنگین کهربا، نت های چوب صندل و مشک همراه می شود تا اثر هنری ایده آلی را برای مشکل پسندها خلق کند. این عطر در گروه چوبی و میوه ای بوده و یک صد میل است و گزینه خوبی برای روزهای سرد نیمه دوم سال است.

حتما بخوانید : آنچه درباره رنگ سال ۲۰۲۱ باید بدانیم ؛ جهت اطلاع شیک پوش ها

عطر های نوید محمد زاده

یکی از سلبریتی های فعال سینما و شبکه نمایش خانگی (سریال قورباغه) که در سال های اخیر به حوزه تبلیغات تلویزیونی و عرضه محصولات مد از جمله  عطر روی آورده است، نوید محمد زاده است که خیلی ها وی را در نقش آفرینی عالی او در فیلم سینمایی ابد و یک روز به یاد دارند. در قورباغه نیز در کنار صابر ابر حضور داشت. نوید محمد زاده دو ادوپرفیوم مردانه و زنانه را اخیرا روانه بازار کرده است. او بیش از ۶ میلیون دنبال کننده در اینستاگرامش دارد.

ادو پرفیوم زنانه فور هر نوید محمد زاده (FOR HER EAU DE PARFUM NAVID MOHAMMADZADEH) در دسته گرم و شیرین است. رایحه ای مدرن و قدرتمند داشته و در توضیحاتش امده که ظریف و لطیف است اما اراده ای چون ببر را القا می کند. خانواده بویایی این عطر نوید محمد زاده، میوه ای و گلی است. رایحه اغازین این عطر نوید محمد زاده، ترکیبی تمییز از نارنج، لیمو ترش و سیب ترش است.

ادو پرفیوم زنانه فور هر نوید محمد زاده (FOR HER EAU DE PARFUM NAVID MOHAMMADZADEH)

پس از مدتی رایحه میانی شامل گل صد تومانی و رز و پرالین، جای رایحه ابتدایی را می گیرد. رایحه پایانی این عطر نوید  محمد زاده، چوب سدر و مشک است. مناسب برای چهار فصل بوده و یک صد میل است.

ادو پرفیوم مردانه فور هیم نوید محمد زاده (for him  eau de  parfum  navid mohammadzadeh) عطری خنک و تلخ است که امضا نوید محمد زاده روی شیشه شیک و ساده آن به چشم می خورد. رایحه ای مدرن داشته و قدرتمند که در القای حسی آرامش بخش و وضف ناپذیر موثر است.

ادو پرفیوم مردانه فور هیم نوید محمد زاده (for him  eau de  parfum  navid mohammadzadeh)

نت ابتدایی این عطر، ترکیبی شایسته از ترنج، ریحان و برگ بنفشه است که پس از اندکی، با رایحه میانی خوش بویی از جوز هندی و فلفل صورتی جایگزین می شود. رایحه پایانی این محصول نوید محمد زاده، وتیور و نعناع هندی است. دوام و ماندگاری بوی خوبی دارد و خوش بو محسوب می شود. البته پخش بوی آن متوسط است. اگر مشتاق گروه ادویه ای هستید، این محصول را توصیه می کنیم. محصولی اسپورت که حتی برای مهمانی هم گزینه خوبی خواهد بود.

عطر های حاتمی

لیلا حاتمی دختر مرحوم علی حاتمی و همسر علی مصفا، از جمله  هنرپیشه های سینما است که خیلی ها وی را در نقش آفرینی در سریال های ممتاز پدرش و نقش آفرینی در فیلم لیلا به یاد دارند. لیلا حاتمی ۲ عطر روانه بازار کرده است. ادو پرفیوم زنانه تهران لیلا حاتمی (LEILA HATAMI POUR FEMME LEILA HATAMI) از نت های گرم و شیرین است.

عطر های حاتمی

عطر TEHERAN لیلا حاتمی یک صد میل است و سال نود و شش روانه بازار شد. او نیز در شبکه های اجتماعی  حضور فعالی ندارد. عطری مخصوص شب و سرشار از حس تازگی است. رایحه ابتدایی عطر زنانه لیلا حاتمی که شیشه صورتی رنگ دارد، ترکیبی از گریپ فروت و ترنج و  هل و فلفل است که پس از مدتی با ترکیبی از یاس بنفشه و شکلات همراه می شود. نت انتهایی این عطر، ترکیبی تمیز از نعناع، وانیل و خزه و کارامل است. رایحه عطر، شیرین و گرم است تا روایت گر عطر گل های آسیایی در شب های سرد نیمه دوم سال باشد.

ادو تویلت مردانه تهران لیلا حاتمی (Leila hatami pour homme LEILA  HATAMI) محصولی خوش بو و مخصوص آقایان شیک پوش مشکل پسند است. شیشه سیاه رنگ آن ترکیبی غرور آمیز و جسورانه را القا می کند.

ادو تویلت مردانه تهران لیلا حاتمی (Leila hatami pour homme LEILA  HATAMI)

رایحه آغازین این عطر مردانه لیلا حاتمی، ترکیبی از نارنج و فلفل سیاه و هل بوده که پس از مدتی با توت سیاه و سیب سبز و نعناع همراه می شود. رایحه انتهایی این عطر، خزه و وتیور و عنبر است.  رایحه شرقی داشته و گزینه  یک صد میل خوبی برای روزهای گرم نیمه اول سال است. پخش بو و  ماندگاری این عطر لیلا حاتمی، متوسط گزارش شده است.

عطر بهاره رهنما

بهاره رهنما هنرپیشه سینما و تلویزیون و تئاتر است. دست به قلم بوده و یکی از فعال ترین سلبریتی ها در اینستاگرام است که با تراژی دختر لر در مجموعه شام ایرانی شبکه نمایش ختنگی، جنجال زیادی در سال ۹۹ به پا کرد.

عطر بهاره رهنما

عطر بهاره رهنما توسط همسر ایشان تولید و روانه بازار شده است. شش رایحه زنانه و مردانه دارد و نام کاملش نیز CELTON LADY RAIN BAHARE RAHNAMA است. ساخت برند سلتون توسط کریستین دو سولویه که از سازندگان به نام عطر Dior فرانسه است، کار تولید عطر بهاره رهنما را بر عهده داشته است. رایحه اش برای سنین مختلف بوده و شیشه های آن تولید ایتالیا می باشد.

در زمان رونمایی از عطر بهاره رهنما، شماری از سلبریتی های سینما و تلویزیون حضور داشتند.

رونمایی از عطر بهاره رهنما

عطر هدیه تهرانی

هدیه تهرانی یکی از گزیده کار ترین سلبریتی های سینما است که در جشنواره فیلم فجر ۹۹ با نقش آفرینی جذاب در فیلم بی همه چیز، یکی از بهترین نقش های خود را در دهه نود شمسی بازی کرد. تیپ های هدیه تهرانی در فیلم بی همه چیز، در کانون توجه طراحان مد و لباس قرار گرفته است. طراح لباس او، سیمرغ بلورین بهترین طراح لباس جشنواره فجر ۹۹ را به خانه برد.

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی، ساده پوش و شیک پوش است. آرایش ساده دارد و تلاش کرده تا خود را از جنجال های رسانه ای و سینمایی دور نگهدارد. حضور چندانی در اینستاگرام نداشته و تنها یک محصول با نامش روانه بازار شده است.

از جمله عطر سلبریتی های ایرانی می توان به عطر لومانی هدیه تهرانی (LOMANI HEDIEH TEHRANI IN PARIS) اشاره کرد. محصولی یک صد میل با شمایل صورتی رنگ که ساختار رایحه ای آن را میوه ای و گلی تشکیل داده است. نت آغازین آن ترکیبی دوست داشتنی از گل پرتغال آفریقایی و میوه ترنج است که پس از مدتی جای خود را به نت میانی آن که گل صد تومانی و مگنولیا و نیلوفر آبی است می دهد.

عطر هدیه تهرانی

نت پایانی این عطر هدیه تهران، معجونی خوش بو از رایحه مشک و خزه و چوب است که ماندگاری خوبی هم از آن گزارش شده است.

عطر لیلا اوتادی

عطر لیلا اوتادی

لیلا اوتادی از هنرپیشه های سینما و تلویزیون ایران است که عطری از کمپانی فرانسوی TEMPTATION از وی روانه بازار شده است.

حتما بخوانید:گران ترین عطر های زنانه را بشناسید

اگر سابقه استفاده از این محصولات را دارید، نظرات خود را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا