استایل و مد بانوان

دیدار با بیاینا محمودی : بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو ۲

بیاینا محمودی زندگینامه

بیاینا محمودی بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو ۲ است. بیاینا  محمودی به عنوان افسر سرویس جاسوسی MI6 انگلستان بازی می کند و از همکاران ابراهیم شریف (محمد مختاری)، سادیا (شهرزاد کمال زاده) و شاهد احمدلو معرفی می شود. بازی بیاینا محمودی که با دیالوگ های انگلیسی زبان همراه می شود و در سکانس های مختلفی در این سریال نوروزی شبکه ۳ دیده می شود، از تسلط بیاینا به این زبان خبر می دهد.

بیاینا محمودی متولد دهه هفتاد شمسی در تهران است. او همان طور که در اینستاگرامش گفته، بازیگر ، مترجم و مدرس زبان انگلیسی است و قد و استایل و میمیک چهره اش به خوبی نمایان گر یک دختر جوان انگلیسی است. کلاه گیس موهای بلوند در نظر گرفته شده برای بیاینا محمودی در سریال گاندو ۲ بر خلاف سریال خانه امن، از مسائل جنجالی در روزهای نخستین پخش این مجموعه تلویزیونی پلیسی و امنیتی نبود.

بیاینا محمودی مجرد است و فرزندی ندارد. تحصیل کرده خارج از کشور نیست و زبان انگلیسی را در ایران آموخته است  و تدریس می کند. اینستاگرامش چند هزار دنبال کننده دارد و به نظر می رسد در سال ۱۴۰۰ شمسی با نقش آفرینی او در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی، بتوان شاهد افزایش شمار دنبال کنندگانش در اینستاگرام و شبکه های  اجتماعی بود. او گویا به زبان ارمنی هم مسلط  است.

سکانسی از بازی بیاینا محمودی در سریال گاندو 2

 

(سکانسی از بازی بیاینا محمودی در سریال گاندو ۲)

بیاینا محمودی در تیتراژ اغازین سریال گاندو ۲ به عنوان بازیگر جدید که به دنیای سریال سازی تلویزیون معرفی شده است، مطرح می شود و به خوبی توانسته از عهده این نقش حساس در قامت یک افسر انگلیسی سرویس جاسوسی بریتانیا، برامده و حس یک بیگانه جاسوس را به مخاطبان ایرانی، القا کند. نقش این کاراکتر را در هدایت جاسوس های انگلیس که با وی همکاری دارند در تهران، نباید از نظر دور داشت.

او هم بازی هنرپیشه هایی چون: داریوش فرهنگ (در نقش حسین عبدی)، وحید رهبانی (در نقش محمد)، خسرو شهراز (در نقش شهیدی)، پندار اکبری (در نقش سعید شهریاری)،  شهرام قائدی در نقش محمد علی موسی پور شده است. ارتباط بیاینا محمودی با عوال داخل و هدایت اینترنتی آن ها از طریق کانال های پیام رسان اینترنتی و دیالوگ های رد و بدل شده، بخشی از جذابیت های سکانس های قسمت های اخیر این سریال بوده است.

او با یک گروه  فیلم سازی ارمنی نیز در ساخت فیلم کوتاه تردید به کارگردانی تئو مارگوسی همکاری داشته و دستی هم در دنیای موسیقی دارد.

حتما بخوانید: درباره سادیا، جاسوس سریال گاندو ۲

تئاترگردی با بیاینا محمودی

یکی از اجراهای تئاتری بیاینا محمودی، در نمایش خاطرات هنرپیشه نقش دوم بود که بهمن ماه سال ۲۰۱۷ در سالن سنگلج به  کارگردانی افشین زمانی  روی صحنه  رفت.

تئاترگردی با بیاینا محمودی

 

یکی دیگر از آثار تئاتری که با حضور بیاینا محمودی همراه شده بود، تئاتر اندورا به کارگردانی افشین زمانی بود که اقتباسی از ماکس فریش بود. به مناسبت پنجاهمین سالگرد اجرا، در تماشاخانه انتظامی روی صحنه  رفت.

تئاتر آرش به کارگردانی گلچهر دامغانی از دیگر فعالیت های تئاتری بیاینا محمودی در سال های اخیر است که در سالن چهارسو تهران روی صحنه رفت.

بازی در تئاتر سیاوش و سودابه در خرداد ۹۸ از دیگر فعالیت های تئاتری  وی محسوب می شود.

تئاتر سیاوش و سودابه در خرداد 98

 

تئاتر پایان بازی که تماشاخانه سنگلج چند سال پیش روی صحنه رفت، از دیگر کارهای بیاینا محمودی در عرصه نمایش بود.

اینستاگردی با شارلوت خانم

 

اینستاگردی با شارلوت خانم

اولین پست اینستاگرامی بیاینا محمودی مربوط به ۵ سال پیش است. او را روبروی یک کتابخانه که گویا مملو از کتاب های غیر فارسی زبان است مشاهده کردیم. پس از ۲۱ آگوست ۲۰۱۶، بیاینا محمودی تا به امروز قریب به ۸۰ پست به اشتراک گذاشت تا روایت گر علایق، سبک زندگی دیجیتالی و نقش آفرینی هایش در تئاتر و سریال گاندو باشد.

اگر پست هایش با هشتگ های مرتبط همراه شود و کپشن های چند زبانه داشته باشد، در معرفی بهتر آثار و توانمندی های هنری او در شبکه های اجتماعی، تاثیر بیش تری خواهد گذاشت.

بیش از ۱۲۰۰ صفحه را در اینستاگرام دنبال می کند که نشان می دهد از سلبریتی های جوان عاشق این شبکه اجتماعی است. صفحه بسیاری از هنرپیشه های همین سریال را دنبال می کند. موضوعات سرامیک و مد و لباس و مو و اکسسوری نیز از جمله علایق وی در اینستاگرام محسوب می شود.

شارلوت سریال گاندو 2 را 5 سال پیش در تهران

(شارلوت سریال گاندو ۲ را ۵ سال پیش در تهران مشاهده می کنید)

بیاینا محمودی پیش از حضور در سریال گاندو در نقش افسر زن سرویس جاسوسی انگلستان، در صحنه تئاتر فعالیت کرده و چندین تجربه موفق در عرصه نمایش داشته است. بازی استریندبرگ، از جمله نخستین تجربه های تئاتری بیاینا محمودی در تهران است.

تصویری از بازی بیاینا محمودی در تئاتر استریندبرگ

(تصویری از بازی بیاینا محمودی در تئاتر استریندبرگ)

بیاینا محمودی در کنار دوستانش 5 سال پیش در تهران

(بیاینا محمودی در کنار دوستانش ۵ سال پیش در تهران)

در اینستانوشته هایش، به پست های مفهومی نیز مثل پرویز پرستویی، علاقه دارد و از دفعاتی که پست انگلیسی زبان نوشته را در عکس زیر مشاهده میکنید. از نخستین اینسانوشته های شارلوت سریال گاندو ۲ است که بدون هیچ هشتگی همراه شده است.

بیاینا محمودی در اینستاگرامش

بیاینا محمودی در اینستاگرامش، تصاویری از تهرانگردی های خود را نیز به اشتراک گذاشته است.

بیاینا محمودی بیوگرافی

حتما بخوانید: همه چیز درباره شهرام قائدی: جاسوس سریال گاندو ۲

مخاطب گرامی

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره بازی بیاینا محمودی در فصل دوم سریال گاندو دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک گذارید. برای این هنرپیشه جوان کشورمان آرزوی موفقیت داریم.

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا