استایل و مد بانوان

۱۰ نفر از زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۳

زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۳

همه دوست دارند با چشمان خود از دیدن چیزهای زیبا لذت ببرند. تعریف زیبایی با گذشت زمان در حال تغییر است. زیبایی صورت زیباترین خلقت خداوند است. همانطور که ما در اطراف خود با فناوری های مختلف علمی در حال تکامل هستیم، به راحتی می توانیم چهره ای مناسب با زیبایی را با تکنیک ساده ای که به نام نسبت طلایی شناخته می شود، تشخیص دهیم. نسبت طلایی که با نام فی نیز شناخته می‌شود، یک الگوریتم ریاضی است که از طریق آن می‌توانیم به راحتی زیبایی‌شناسی چهره یک فرد را بفهمیم.

به گفته نویسنده H.G Wells، تعریف زیبایی به عنوان زیبایی گفته می شود که قلبش زیباترین است. جمله نقل شده توسط او این است که «زیبایی در قلب بیننده است.» زنان به دلیل زیبایی برجسته‌شان تحسین‌برانگیزترین موجودات هستند.

 زیباترین زنان جهان چه مشخصاتی باید داشته باشند؟

زنان زیبا هم با ذهن و هم با روحشان زیبا هستند، در رشته خود موفق و غیرقابل توقف هستند. آنها هر روز به سختی کار می کنند تا بهترین شوند، نه تنها ظاهر خوبی دارند بلکه با استعداد، متواضع، باهوش و فردی سخت کوش هستند.

استانداردهای زیبایی در هر نقطه از جهان با یکدیگر متفاوت است. همچنین زیبایی بسیار ذهنی است. ممکن است شخصی برای کسی جذاب باشد، اما در عین حال ممکن است شخص دیگری او را جذاب نداند. اکنون وقتی از زنان زیبا صحبت می کنیم، به افراد مشهور مشهور کشورهای مختلف فکر می کنیم.

اما در عصر امروز، بسیاری از زنان، صرف نظر از مشهور بودن یا نبودن، جراحی پلاستیک را برای استتار آنچه که فکر می کنند در بدنشان ناقص است، انتخاب می کنند. آنها ویژگی های صورت یا بدن خود را افزایش می دهند، پوست آنها را تیره یا روشن می کنند و غیره. سلبریتی ها عمدتاً در مورد آن ابهام دارند و به سختی انجام آنها را قبول می کنند.

زیبایی یک مفهوم ذهنی است که تحت تأثیر ترجیحات فرهنگی، اجتماعی و شخصی است. با این حال، برخی از عوامل رایجی که اغلب در رتبه بندی زیباترین زنان جهان مورد توجه قرار می گیرند عبارتند از تقارن چهره، جذابیت فیزیکی، ظرافت، کاریزما و استعداد.

توجه به این نکته مهم است که زیبایی فراتر از ظاهر فیزیکی است و عوامل دیگری مانند هوش، مهربانی، اعتماد به نفس و شخصیت را شامل می شود. بنابراین، فهرستی از زیباترین زنان جهان نباید صرفاً بر اساس ویژگی های ظاهری باشد.

لوکس تهران با بررسی اسامی منتشر شده  لیست  ۱۰ نفره  زن زیبای جهان معرفی می کند. بدون ترتیب خاصی، این زنان عبارتند از:

 

بیشتر بخوانید: لیست ۱۰ زن زیباروی مسلمان در سال ۲۰۲۰ به انتخاب FillGap 

  1. جودی کامر – Jodie Comer

جودی کامر

به عقیده برخی زیباترین زن جهان جودی کامر بازیگر سرشناس بریتانیایی است که در صدر این لیست قرار دارد. صورت او با توجه به نسبت، ۹۴٫۵۲ درصد دقیق بود. کارهای او را می‌توان در فیلم‌هایی مانند Killing Eve، The White Princess، The Free Guy و Help مشاهده کرد.

این بازیگر که ۲۹ سال سن دارد، افتخارات زیادی کسب کرده است. کامر در فوریه ۲۰۱۹ در فهرست سالانه “۳۰ زیر ۳۰ سال” فوربس به دلیل قرار گرفتن در بین ۳۰ فرد برتر در صنعت سرگرمی زیر ۳۰ سال اروپا و فهرست “تاثیرگذارترین دختران سال ۲۰۱۸” مجله ووگ بریتانیا در ماه دسامبر قرار گرفت.

 

  1. بلیک لایولی – Blake Lively

بلیک لایولی یک هنرپیشه آمریکایی هالیوود است که به خاطر بازی در چندین فیلم موفق و برنامه های تلویزیونی شناخته شده است. علاوه بر این، او در طول دوران حرفه ای خود با لباس های فرش قرمز چشمگیر نیز ظاهر شده است.

 

  1. اسکارلت جوهانسون – Scarlett Johansson

اسکارلت جوهانسون یک هنرپیشه برجسته هالیوود است که در فیلم هایی مانند Black Widow، Lucy، Avengers-Endgame و بسیاری دیگر ظاهر شد.

 

  1. دیپیکا پادوکن – Deepika Padukone

دیپیکا پادوکن بازیگر هندی است که برنده چندین جایزه Filmfare است. زیبایی او میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است و امروزه او یکی از پردرآمدترین بازیگران زن هند است. او در هالیوود نیز بازی کرده است.

 

  1. آیشواریا رای – Aishwarya Rai

آیشواریا رای، هنرپیشه و خانم سابق جهان به خاطر زیبایی و مهارت های بازیگری بدیع خود شناخته شده است. چشمان آبی غیر معمول او او را از سایر زیبایی های هندی متمایز می کند و تقریباً همیشه در لیست زیباترین زنان قرار دارد.

 

  1. لیلا حاتمی – Leila Hatami

لیلا حاتمی مدل و بازیگر است که در بسیاری از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی از جمله مومیایی: مقبره امپراطور اژدها (۲۰۰۸)، پرواز ققنوس (۲۰۰۴)، مسابقه مرگ ۲ (۲۰۰۷)، دیکتاتور (۱۳۹۱) حضور داشته است. , Street Fighter: Assassin’s Fist (2009)، گانگستر آمریکایی (۲۰۰۷). او همچنین فیلم های زیادی را در دست تولید داشته است.او برنده دو جایزه کریستال در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۱ برای فیلم های خانه از شن و مه و جدایی شده است. لیلا با اصغر فرهادی کارگردان فیلم درباره الی ازدواج کرده است.

 

  1. بلا حدید – Bella Hadid

بلا حدید یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مدل های جهان است و دلیل خوبی هم دارد. زیبایی طبیعی و ویژگی های چشمگیرش او را به یکی از محبوب ترین مدل های اخیر تبدیل کرده است. او قبلاً با برخی از بزرگ‌ترین نام‌های صنعت مد کار کرده است.

بلا حدید متولد ۱۹۹۶، مدلینگ را از سنین بسیار پایین شروع کرد و به سرعت به یکی از محبوب ترین و پرتقاضاترین مدل های جهان تبدیل شد. او با برخی از بزرگ‌ترین نام‌ها در تجارت مد از جمله رالف لورن، مایکل کورس و آنا سویی کار کرده است. بلا حدید همچنین در کمپین های متعددی از جمله برای Adaptogenic ظاهر شده است.

بلا حدید در سال ۲۰۱۶ توسط Model.com به عنوان “مدل سال” انتخاب شد و همچنین جوایز و نامزدی های مختلفی را برای کار مدلینگ خود کسب کرده است.

او روی جلد چندین مجلات مد، از جمله  Vogue ، Harper’s Bazaar، Elle و GQ، زیبا شده است. بلا حدید علاوه بر حرفه مدلینگ، به خاطر فعالیت های بشردوستانه اش نیز شهرت دارد. او از چندین سازمان خیریه، از جمله صندوق Malala و اتحاد جهانی لایم، که آگاهی را در مورد بیماری لایم افزایش می دهد، حمایت کرده است.

 

  1. لالیسا مانوبان – Lalisa Manoban

لالیسا مانوبان که با نام هنری لیزا نیز شناخته می شود، خواننده رپ، خواننده و رقصنده تایلندی است که به طور گسترده به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان شناخته می شود. لیزا به سرعت به عنوان عضوی از گروه دخترانه BLACKPINK که در سال ۲۰۱۶ شروع به کار کرد به شهرت رسید و به سرعت به یکی از محبوب ترین گروه های کی پاپ در جهان تبدیل شد. زیبایی خیره کننده و حضور کاریزماتیک لیزا در صحنه بلافاصله توجه طرفداران را به خود جلب کرد و او به سرعت مورد علاقه طرفداران قرار گرفت.

یکی از دلایلی که لیزا را یکی از زیباترین زنان جهان می دانند، ویژگی های منحصر به فرد و چشمگیر اوست. لیزا با چشم‌های بادامی‌شکل، گونه‌های بلند و لب‌های پر چهره‌ای دارد که هم عجیب و هم جذاب است. فک تیز و اندام باریک او نیز به زیبایی کلی او می افزاید و ظرافت و وقار طبیعی دارد که او را از سایر مجریان متمایز می کند.

 

  1. داکوتا جانسون – Dakota Johnson

داکوتا جانسون یک هنرپیشه آمریکایی است که با بازی در نقش آناستازیا استیل در فیلم اقتباسی از رمان محبوب پنجاه سایه خاکستری شهرت گسترده ای به دست آورد. داکوتا جانسون بازیگر و مدل با استعداد آمریکایی است که با ظاهر خیره کننده، شخصیت جذاب و مهارت های بازیگری استثنایی خود، مخاطبان را در سراسر جهان مجذوب خود کرده است. در حالی که زیبایی ذهنی است، بسیاری از مردم داکوتا جانسون را یکی از زیباترین زنان جهان می دانند.

داکوتا زیبایی منحصر به فرد و فریبنده ای دارد که هم چشمگیر و هم کم رنگ است. از ویژگی‌های چشمگیر او می‌توان به چشم‌های آبی نافذ، بینی باریک و لب‌های پر که کاملاً متناسب با صورت او است، اشاره کرد. موهای او به طور طبیعی بلوند تیره است و اغلب آن را به صورت موج دار یا مدلی براق و صاف می پوشد. داکوتا شخصیتی گرم و جذاب دارد که مردم را به سمت خود می کشاند. او به خاطر شوخ طبعی و لبخند عفونی اش معروف است، و کاریزمای طبیعی دارد که تماشای روی صفحه و بیرون را برای او لذت بخش می کند. سبک آرام و نگرش زمینی او نیز او را برای طرفداران در سراسر جهان محبوب کرده است.

 

  1. شارلیز ترون – Charlize Theron

هر کسی را می توان با چشمان آبی اقیانوسی شارلیز ترون مجذوب کرد. او یک زیبایی خیره کننده با ویژگی های فریبنده است که او را به یکی از جذاب ترین و خیره کننده ترین زنان روی کره زمین تبدیل می کند. با این حال، مهمتر از آن، او در زمینه کاری خود بسیار متنوع است و پتانسیل خود را به عنوان تهیه کننده و همچنین بازیگر ثابت کرده است.

او همچنین در فیلم های متعددی مانند بلوند اتمی، مکس دیوانه: جاده خشم، هیولا و بمب ظاهر شد. برای قدردانی از عملکرد خیره کننده خود، او همچنین جایزه ای، جایزه گلدن گلوب و جایزه اسکار را دریافت کرد. در حال حاضر، او به عنوان پیام آور صلح سازمان ملل شناخته می شود.

 

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا