استایل و مد بانوان

لیست ۱۰ زن زیبای مسلمان در سال ۲۰۲۳

همه این زنان از نقاط مختلف جهان هستند و همچنین به حرفه های مختلفی تعلق دارند. آنها جذاب، قوی، الهام بخش و همچنین بسیار باهوش هستند.  بدون شک زنان مسلمان نه تنها زیبا هستند بلکه بسیار با استعداد هستند. آنها با زیبایی و توانایی خود همه جهان را شگفت زده کردند. زنانی که در اینجا لیست کردیم نه تنها به دلیل زیبایی ظاهری بلکه به دلیل دستاوردها و کارهای اجتماعی نیز مشهور هستند. در زیر فهرستی از ده زیباترین زن مسلمان جهان را مشاهده می کنید. نگاهی بینداز و نظرات خود را به ما بگویید.

بیشتر بخوانید : لیست ۱۰ زن زیباروی مسلمان در سال ۲۰۲۰ به انتخاب FillGap

۱۰- شیخا منال از امارات متحده – Sheikha Manal

منال بنت محمد بن راشد آل مکتوم یک سیاستمدار زن مشهور و همچنین یکی از اعضای خانواده حاکم دبی است. او بیشتر به عنوان رئیس مؤسسه زنان دبی (DWE) شناخته می شود. منال به توانمندسازی زنان معتقد است. او برای کمک به موفقیت زنان در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، هنری و سیاسی امارات کار می کند.

  1. فحریه اوجن از ترکیه – Fahriye Evcen

فحریه اوجن یک بازیگر توانا ترکیه و همچنین یک زن بسیار شیک پوش است. او همچنین یکی از جذاب ترین زنان ترکیه است. چشماش خیلی جذابه او طرفداران زیادی دارد. بازی او واقعاً بسیار تأثیرگذار است. او یک هنرمند خوش لباس است که می داند چگونه می تواند روی صفحه نمایش شگفت انگیز به نظر برسد. تقریباً همه در ترکیه او را می شناسند. او همچنین به دلیل نگرش مثبت عاشقانه اش بسیار مشهور است.

  1. ماهیرا خان از پاکستان – Mahira Khan

ماهیرا خان زیبا، همه کاره ترین بازیگر پاکستانی است. او ستاره درخشان صنعت سرگرمی پاکستان و یکی از محبوب ترین و پردرآمدترین بازیگران زن پاکستان است. او با بازی فوق العاده در درام تلویزیونی همسفر به شهرت رسید. ماهیرا در این برنامه مهارت های بازیگری خود را بسیار زیبا بیان می کند. و عملکرد درخشان او همه را وادار می کند تا توانایی های او را تحسین کنند. او صحنه احساسی را بسیار زیبا اجرا کرد. یک طرفدار بزرگ که ماهیرا را دنبال می کند در شبکه های اجتماعی دارد. او اولین حضور خود را در صنعت فیلم هندی در اوایل سال ۲۰۱۷ در فیلم رئیس راهول دهلاکیا در کنار شاهرخ خان انجام داد.

  1. شیخه ماهرا از امارات متحده – Shaikha Mahra

با موهای قهوه ای روشن، پوست بادامی و چشمان قهوه ای، این شاهزاده اماراتی شیخه ماهرا بنت محمد بن راشد آل مکتوم است. او دختر شیخ محمد بن راشد آل مکتوم است. وقتی اولین تصویر او در رسانه های اجتماعی می آید، همه چهره خندان پرنسس را دوست دارند. او همچنین یک ورزشکار فوق العاده است. همچنین به ۱۰ ورزشکار زن مسلمان مشهور مراجعه کنید.

  1. سیرین عبدالنور از لبنان – Cyrine Abdelnour

یکی از زیباترین زنان خاورمیانه، سیرین عبدالنور، در رتبه ۶ قرار دارد. او یک موسیقیدان، مدل و هنرپیشه باشکوه است. او چندین آلبوم منتشر کرده است که در جهان عرب بسیار محبوب شد، به ویژه تک آهنگ “لاو بس فه عینی” (اگر در چشمان من نگاه کند). اما به غیر از صدای خوانندگی عالی و توانایی های بازیگری مناسب، او برخی از بهترین قیافه های جهان را دارد. سیرین را بدون شک می توان یکی از زیباترین زنان مسلمان دانست.

  1. مونا ابوسلیمان از عربستان – Muna AbuSulayman

مونا ابوسلیمان یک شخصیت رسانه ای عرب و مسلمان، بانویی بسیار مطمئن و تاثیرگذار است. او که در فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا ایالات متحده متولد شد، از دوران ابتدایی تا کالج و مقاطع تحصیلات تکمیلی، بین عربستان سعودی، مالزی و ایالات متحده زندگی می کرد.

مونا به عنوان یکی از تأثیرگذارترین زنان مسلمان جهان معرفی شد. او مجری یکی از محبوب ترین برنامه های اجتماعی تلویزیون MBC، کلام نوائم است. نحوه صحبت او واقعا عالی است. او می داند که چگونه با مردم ارتباط برقرار کند و دلیل آن این است که مردم همیشه وقتی درباره موضوعاتی مانند مشکل اجتماعی، حقوق زنان، توسعه جامعه، رسانه ها و ایجاد پل های تفاهم بین شرق و غرب صحبت می کند، به او با دقت گوش می دهند. او شایسته ترین زنان مسلمان است، زیرا او بانویی مؤمن، مخلص و زحمتکش است و خواهان صلح میان غرب و شرق است.

  1. زرین خان از هند – Zarine Khan

زرين خان از زيباترين زنان مسلمان به اندازه نامش است. او بازیگر و مدل هندی زرق و برق دار است. خان که در یک خانواده پاتان در بمبئی، ماهاراشترا، هند به دنیا آمد، در چندین سریال تلویزیونی، تبلیغات و فیلم سینمایی کار کرده است. او با شماره آیتم خود “شخصیت دیلا” در Ready، پردرآمدترین فیلم بالیوود، به رسمیت شناخته شد. چرخش طلایی در زندگی او زمانی اتفاق می افتد که با سلمان خان، ستاره بالیوود در فیلم “ویر” کار کرد. او در این فیلم نقش پرنسس را بازی کرد. همانطور که او در واقع بسیار جذاب است. بازی او در فیلم های سینمایی چشمگیر و قابل تحسین است.

  1. بهاره کیان افشار از ایران  – Bahareh Kian Afshar

بهاره کیان افشار بهاف بازیگر ایرانی است. او در سال ۱۳۶۲ شمسی متولد شد. او از زنان مسلمانان و محجبه است و  روسری سر می کند. او شخصیتی فروتن، ظاهری زیبا و لبخندی جذاب دارد. این بانوی ایرانی در امور خیریه فعال است و البته ترانه سرایی هم کرده است. بهاره کیان افشار در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف از جمله «بارکد» و «گناهکار» و همچنین «آشفتگی»، «دشمن زن» و «زرد» حضور داشت. بهاره کیان افشار قبلا هم جزء لیست ۱۰ زن زیباروی مسلمان در سال ۲۰۲۰ به انتخاب FillGap قرار داشت.

پیج بهاره کیان افشار دراینستاگرام فعال است.

  1. امیره الطویل از عربستان – Ameerah Al-Taweel

شاهزاده عمیره بنت عیدن بن نایف الطویل العتیبی – نامی که نشان دهنده توانایی های زن عربستان سعودی در مجامع بین المللی است. او بسیار مهربان و حامی حقوق زنان است. او می گوید که می خواهد جزو اولین زنان عرب باشد که در جاده های عربستان سعودی رانندگی می کند.

پرنسس آمیرا فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه نیوهون است. او نایب رئیس بنیاد الولید بن طلال و یکی از اعضای هیئت امنای سیلاتک است. او یکی از برجسته ترین زنان خاورمیانه و یکی از قدرتمندترین زنان عرب است. او جایزه شخصیت زن سال را از موسسه جایزه تعالی خاورمیانه و جایزه ویژه “انسان دوستانه” ITP دریافت کرده است. این شاهزاده خانم و نیکوکار سعودی با جذاب ترین ویژگی های عربی خود در رتبه بندی زیباترین زنان مسلمان قرار دارد.

  1. روان بن حسین از کویت – Rawan bin Hussain

روان بن حسین یک مدل کویتی، وبلاگ نویس زیبایی و کارآفرین است. او متولد (۳۰ دسامبر ۱۹۹۶) و بزرگ شده در کویت، در حال حاضر در لندن، انگلستان زندگی می کند و در دانشکده حقوق آنجا تحصیل کرده است. او پس از مقایسه ظاهرش با بروک شیلدز، بازیگر آمریکایی، توجه جهانیان را به خود جلب کرد. او با بیش از ۳٫۵ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، جوان ترین و محبوب ترین زن مسلمان جهان است.

اینفلوئنسر زیبایی راوان، با قد ۵٫۷ فوت، چهره ای منحنی و جذاب دارد. او چشم های خاکستری و موهای قهوه ای تیره دارد. او در بین آژانس های مدلینگ به اندازه اینترنت محبوب است. همچنین یک هشتگ پرطرفدار #BrookeShieldsofKuwait در توییتر وجود دارد. منبع

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا