گوناگون

روز مادر چه هدیه ای بدهیم؟

هدیه روز مادر

روز مادر چه هدیه ای بدهیم ؟

جشن گرفتن و قدردانی از مادر یا شخصیت خاص مادری در زندگی کاری است که ما باید در تمام طول سال انجام دهیم، اما روز مادر این فرصت ویژه را به ما می دهد تا کمی بیشتر به آنها توجه کنیم و کاری کنیم که تمام عشقی را که به آنها داریم احساس کنند.

خرید هدیه برای روز مادر از آن کارهایی است که احتیاج به چند روز فکر و تامل دارد تا با توجه به سلیقه و نیاز مادرمان و البته جیب مان هدیه ای مناسب برای مادرمان تهیه نماییم. هرچند که لحاظ کردن سقف میزان پولی که می خواهیم برای مادرمان خرج کنیم نباید خسیس بازی به خرج دهیم و باید سعی کنیم لاکچری ترین ها را تقدیم مادری که تمام عمر برای ما زحمت کشیده است هزینه کنیم اما بالاخره همه ما دارای درآمد مشخص هستیم و چاره ای به در نظر گرفتن این موضوع نداریم.  ما در این مطلب سعی می کنیم پیشنهاداتی به شما ارائه دهیم و هر روزی که ایده جدیدی به ذهنمان رسید یا شما در بخش کامنتها به ما اعلام کنید به این مطلب اضافه خواهیم کرد تا همیشه این مطلب به روز و کاربردی باشد.

بنابراین، اگر به دنبال آن هدیه عالی هستید تا به مادرتان یا هر بانوی خاصی در زندگی‌تان ببخشید تا آنها احساس ارزشمندی کنند، ما سعی کردیم به شما پیشنهاد کنیم.

هدیه روز مادر ؛ رزرو یک مرکز پوست و زیبایی

اگر در روز مادر به دنبال اتفاق خاص هستید تا به مادرتان زیبایی و شادابی ببخشید ،  یک مرکز زیبایی و پوست لاکچری را انتخاب کنید. حالا کلی خدمات زیبایی و پوست وجود دارد که با توجه به شرایط مادرتان می توانید یکی یا چندتا از آنها را انتخاب و به مادرتان هدیه کنید. در این مراکز پوست و زیبایی خدماتی همچون : پاکسازی ساده پوست یا فیشیال ، پاکسازی پوست ( فیشیال ) با دستگاه هیدرو فشیال ، پاکسازی ( فیشیال ) میکرودرم یا میکرو ابریژن ، درمان پوست جوش دار ، درمان پوست چرب رسوبی ، درمان لک و جای لک ، درمان دهیدارته بودن پوست ، میکرو ندلینگ دکتر پن ، درمان دور چشم ، ماساژ های تخصصی تالگو ، ماساژ جوان ساز ، ارائه مشاوره رایگان ، ارائه روتین پوستی منحصر به تایپ پوستی فرد ، همچنین  خدمات  وی ای پی فیشیال  شامل ؛ ماساژ گردن ، ماساژ دست ، دکلته ، ماساژ سر و درمان های خانگی شامل رسپی تهیه انواع لایه بردار ها پیلینگ ها و ماسک های طبیعی دریافت کنید.

فیشیال پاکسازی صورت

این خدمات موجب درخشندگی و زبایی پوست مادرتان شده و احساس جوانی و شادی بخشی به وی منتقل خواهد کرد.

البته بخاطر عوارض مربوط به تزریق انواع ژل و بوتاکس و اینکه نویسنده این مطلب به ویژگی های طبیعی و نچرال اعتقاد دارد ، استفاده از این خدمات را پیشنهاد نمی کند اما خب شما در صورت علاقه می توانیم از این خدمات هم برای هدیه به مادر یا همسرتان استفاده کنید.

اگر در کرج زندگی می کنید پیشنهاد ما استفاده از خدمات پوست و زیبایی آزاده امیری است که اطلاعات تماس و آی دی اینستاگرام را برای شما می گذاریم.

برای انجام پاکسازی صورت یا فشیال در مرکز آزاده امیری از طریق زیر هماهنگی لازم انجام و وقت ملاقات رزرو کنید:

اینستاگرام : https://www.instagram.com/azad_skincare

واتساپ : https://wa.me/989913392959

بیشتر بخوانید : پاکسازی صورت یا فیشیال چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

هدیه روز مادر ؛ یک شام خوشمزه در یک رستوران لوکس

حضور در یک رستوران لوکس و لاکچری می تواند شبی زیبا و به یاد ماندنی برای مادرتان به ارمغان بیاورد. شما باید با توجه سلیقه مادر مهربان اگر در غرب تهران یا کرج زندگی می کنید رستورانها جاده چالوس می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. برای کسانی که در شرق تهران زندگی می کنند ، رستورانها جاده فشم نزدیکتر و در دسترس است.

داخل شهر هم رستورانهای زیادی با تم های مختلف مدرن یا سنتی وجود دارد که رزرو آنها و دعوت مادر به یک شام خوب و دلچسب می تواند شبی به یاد ماندنی برای او به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید : مراکز خرید شهر دبی را بیشتر بشناسید

ادکلن بهترین هدیه برای مادران سخت گیر

خرید یک ادکلن اورجینال از برندهای مطرح دنیا بهترین راهکار برای هدیه دادن به مادران سخت گیر است. ادکلن با رایحه های مختلف که با هر سلیقه ای را می تواند قانع کند. پیشنهاد می کنیم از برندهای معتبر یک ادکلن لوکس و لاکچری انتخاب کنید و آن را به مادرتان هدیه دهید. مطلب عطر و ادکلنبهترین ادکلن زنانه با ماندگاری بالا  را بخوانید تا در انتخاب ادکلن به شما کمک کند.

برندهای لاکچری عطر و ادکلن

خرید انواعی از لوازم آرایش اورجینال از برندهای لوکس و لاکچری

مجموعه‌ای از محصولات آرایشی و بهداشتی و طیفی از  محصولات با فرمول های مشتق شده طبیعی و مهندسی شده علمی هم پیشنهاد دیگر ما برای هدیه روز مادر است.  کرمهای ساخته شده توسط برندهای معتبر می تواند نتایج فوری و همچنین مزایای طولانی مدت از جمله خواص ضد پیری و رشد مجدد برای ناحیه ابرو و چشم را ارائه می دهد. حتما بخوانید : ۷ مرحله پاکسازی صورت برای داشتن یک چهره لوکس

روغن موی سالم فوق سبک با منبع طبیعی، قدرتی بی‌نظیر در برابر هر مانعی به موهای شما می‌دهد و آن‌ها را ابریشمی صاف و سالم‌تر از هر چیز قبلی می‌کند.

هدیه روز مادر

کرم ضد چروک و ضد پیری

در طول یائسگی، بسیاری از زنان به دلیل عدم تعادل هورمونی با علائم نامطلوب و اقدامات بهداشتی دست و پنجه نرم می کنند. این نرم‌کننده پوست منتودرم با اثر سریع و تسکین دهنده پوست ممکن است به زنان کمک کند تا کنترل پوست خود را در این دوران غالباً دشوار حفظ کنند و سلامت پوست خود را حفظ کنند. استفاده از قدرت منتول برای تسکین و به طور بالقوه تسکین پوست تحریک شده، خارش و داغ. خرید یک کرم ضد پیری مناسب که می تواند در بازسازی پوست و سلول اثر گذار باشد، بهترین هدیه لوکس برای روز مادر خواهد بود.

یک کرم ارجینال با خالص ترین و موثرترین مواد مغذی، آنتی اکسیدان های طبیعی و جوان کننده های با عملکرد بالا به ایجاد یک موج هیدراتاسیون ترمیم کننده برای مرطوب کردن پوست کمک می کند و خاصیت ارتجاعی و استحکام را بهبود می بخشد. کرمهای شب با چنین ترکیبی غنی از گیاهان و فعال کننده های طبیعی برتر، تمام نشانه های پیری را هدف قرار می دهد. بخوانید : ۱۰ ساعت مچی برتر زنانه موجود در بازار

در روز مادر ، به مراقبت از پوست مادرتان کمک کنید. محصولات آرایشی و بهداشتی معتبر به صورت علمی توسعه داده و با دقت فرموله شده است تا سلامت و ظاهر پوست هر فرد را بهبود بخشد. برندهای معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی طیف وسیعی از محصولات مراقبت از پوست را از پاک کننده های کرمی گرفته تا ماسک های احیا کننده و درمان های لب ایجاد کرده اند، آنها شما را تحت پوشش قرار می دهند!

عینک  آفتابی برای مادران خوش تیپ

یکی از گزینه های جذاب خرید یکی از انواع عینک آفتابی به عنوان هدیه برای مادر است. عنواع عینکهای لاکچری در بازار می تواند انتخاب خوبی باشد. هنگام خرید عینک آفتابی حتما فرم و شکل صورت مادر را باید در نظر داشته باشید. فرم صورت در تعیین مدل عینک آفتابی بسیار اثر گذار است. با مطالعه مطلب جذاب ترین عینک های مدل چشم گربه ای  و چگونه عینک ریبن اصل را از تقلبی آن تشخیص دهیم ؟ در این خصوص اطلاعات جامعی بدست می آورید.

محصولات ورزشی و ماساژور برای مادران خوش هیکل

مامانها شلوغ هستند نگهدای از همسر که پدر شما باشد! و نوه هایی که دختران شاغل برای نگهداری پیش مادرشان می گذارند ، کار پر مشغله و سختی است و این می تواند برای بدن بسیار سنگین باشد. ستگاه‌های دستی و هوشمند خود ماساژ دهنده برای دردهای عضلانی درمان مناسبی است. دستگاه های ماساژ جمع و جور و در عین حال قدرتمند، مینی چابک ترین وسیله ماساژی است که می توان آن را به هر جایی برد. برای مادری که به تازگی سفر تناسب اندام خود را شروع کرده است یا در حال حاضر یک حرفه ای تناسب اندام است ، ست شروع هدیه ای عالی برای خانم های متمرکز بر تناسب اندام در زندگی شما است!

اگر واقعاً به دنبال درمان نیروی مادری در زندگی خود هستید، تردمیل تاشو برای مادرانی که می‌خواهند سفر تناسب اندام خود را حفظ کنند یا حتی شروع کنند، بهترین گزینه است. تردمیل به راحتی به شکلی جمع و جور و عمودی برای نگهداری آسان جمع می شود. دارای اتصال دو طرفه با برنامه های سازگار و دارای سیستم جذب ضربه کامپوزیت سیلیکونی پیشرفته برای تجربه بهینه دویدن.

موقعیت یاب خودرو برای مادران راننده!

در نظر اول شاید کمی عجیب باشد اما اگر خوب فکر کنید خرید یک موقعیت یاب خودرو برای مادرانی که رانندگی می کنند و خودرو دارند هم می تواند هدیه خوبی برای آنها باشد. در این خصوص پیشنهاد ما استفاده از خدمات شرکت مهندسی آفرت با رزومه ای درخشان و تکیه بر تجربه ۲۵ ساله است. این شرکت توانسته با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه ارائه خدمات تخصصی در خصوص انواع موقعیت یاب به مادرتان کمک کند تا در صورت سرقت خودرو از محل آن مطلع شود و البته کلی امکانات دیگر که با مراجعه به سایت شرکت به آدرس https://aferat.com از آن اطلاع یابید.

بیشتر بخوانید : ردیاب خودرو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ساعت مچی لوکس و لاکچری برای مادران خوش پوش

ساعت بیانگر سرزندگی و نگرش بی دغدغه است و جذابیت خاصی دارد و لطف خاصی دارد. اهدای یک ساعت لوکس و برند به مادر موجب می شود تا سالها این لحظه خوب و اهدا دهنده آن در ذهنش حک شود و حس خوبی به شما پیدا کند. انتخاب یک ساعت زنانه مناسب علاوه بر زیبایی های ساعت می تواند ، زیبایی یک دستبند را هم به همراه داشته باشد. اینجا بخوانید : پرطرفدارترین ساعت‌ مچی های زنانه

کارت هدیه آخرین انتخاب ممکن

اگر در خرید تمام این پیشنهادات مشکل دارید یا اینکه فرصت تهیه را از دست داده اید. آخرین پیشنهاد ما تهیه یک کارت هدیه بانکی با توجه به توان مالی تان هست. به عنوان آخرین راهکار پیشنهاد می کنیم یک کارت هدیه همراه با یک دسته گل تهیه و به دیدن مادرتان بروید و روزش را تبریک بگویید.

لطفا شما هم پیشنهادات خود را در بخش کامنتها با ما در میان بگذارید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا