گوناگون

همه چیز درباره دوا کسل Deva Cassel ، دختر مونیکا بلوچی

دختر مونیکا بلوچی

دوا کسل دختر مونیکا بلوچی بازیگر ایتالیایی و ونسان کسل بازیگر فرانسوی ، متولد ۲۲ شهریور ۱۳۸۳ ( ۱۲ سپتامبر ۲۰۰۴ ) در شهر رم ، ایتالیا است. دختر مونیکا بلوچی با ۱۷۵ سانتیمتر قد و ۵۶ کیلوگر وزن در صنعت مد و فشن و بازیگری فعالیت می کند و در این عرصه همچون مادر خود ، خوش درخشیده است.

دوا کسل بزرگترین فرزند از دو فرزند مدل ایتالیایی مونیکا بلوچی و فیلمساز ونسان کسل بود. این زوج همچنین یک دختر دیگر به نام لئونی دارند که در سال ۲۰۱۰ ( ۱۳۸۹ ) به دنیا آمد.

دوا کسل فرزند مونیکا بلوچی و ونسان کسل

دوا کسل فرزند مونیکا بلوچی و ونسان کسل

مونیکا بلوچی درباره بچه دار شدن بعد از ۴۰ سالگی گفته بود : تصمیم درستی برای صبر کردن گرفته است. او به مجله The Irish Examiner گفته بود : قبل از ۴۰ سالگی برای مادر شدن آماده نبودم. من یک تک فرزند هستم. به نوعی همیشه احساس کودکی می کردم – بیش از درونگرا هستم. نگران بودم که نتوانم از عهده مسئولیت بربیایم. ( سایت مونیکا بلوچی https://monicabellucci.net )

مویکا بلوچی و دخترش دوا کسل

دوا کسل دختر بزرگ مونیکا بلوچی است. دوا کسل در ۲۲ شهریور ۱۳۸۳ در رم، ایتالیا به دنیا آمد

دوا کسل با خواهرش بین پاریس ( فرانسه ) ، رم ( ایتالیا ) و ریودوژانیرو ( برزیل ) بزرگ شد. به همین دلیل وی به ۵ زبان صحبت می کند. والدین دوا در سال ۲۰۱۳ از هم طلاق گرفتند.

بیشتر بخوانید :

بهترین برند های محصولات مراقبت از پوست در سال ۲۰۲۴

فواید پاکسازی پوست و فیشیال

پاکسازی پوست با دستگاه هیدروفیشیال چیست ؟

دختر مونیکا بلوچی در سال ۲۰۱۹ و در سن ۱۴ سالگی ، حرفه مدلینگ خود را آغاز کرد و به عنوان چهره عطر دولچه شاین توسط Dolce & Gabbana ، از آن زمان تبدیل به سفیر این برند و از سال ۲۰۲۱ مدل برای آن شد. علاوه بر این، او همچنین در تبلیغات تجاری و جلد چندین مجله برجسته مانند Harper’s Bazaar، Vogue و Elle2 ظاهر شده است.

اینستاگرام دختر مونیکا بلوچی دوا کسل

پیج دوا کسل ، دختر مونیکا بلوچی در اینستاگرام ۱٫۲ میلیون فالور دارد

دوا کسل در آغازین روزهای سال ۲۰۲۱ میلادی ( ۱۸ ژانویه ۲۰۲۱ ) یعنی ۲۹ دی ۱۳۹۹ در حالی که ۱۶ سال داشت صفحه خود را با آی دی devacassel راه اندازی کرد. ( آدرس اینستاگرام : https://www.instagram.com/devacassel )

دوا کسل سفیر برند دیور

دوا کسل سفیر برند دیور Dior

پیج ( صفحه ) دوا کسل ، دختر مونیکا بلوچی در اینستاگرام ۱٫۲ میلیون فالور دارد. وی در آخرین پست خود از حضور در مجله برند dior گفته و صفحه اینستاگرام برند دیور را تبلیغ کرده است. در صفحات دیگر نیز خود را به عنوان سفیر برند دیور معرفی نموده است.

اینستاگرام دوا کسل ، دختر مونیکا بلوچی

اولین پست دوا کسل در اینستاگرام

جالب اینجاست که وی تعداد لایکها را در پیچ اینستاگرام خود مخفی کرده است!

دختری که در ابتدا مسیرش را مادرش جدا کرد!

والدین او ممکن است ستاره های افسانه ای سینما باشند ، اما دوا کسل مسیر خود را در دنیای مد دنبال می کند. دختر مونیکا بلوچی تنها در ۱۹ سالگی ، توانسته است برندهای بزرگی مانند Jacquemus و Dolce & Gabbana را با حضور خود زیباتر کند. در اسفند ۱۴۰۲ ( مارس ۲۰۲۴ ) طی یک حرکت بزرگ دیگر ، دوا به عنوان سفیر رسمی دیور معرفی شد.

حتما بخوانید :

رنگ سال ۲۰۲۴ چه رنگی است ؟

ویژگی های رنگ سال ۱۴۰۲ – ۲۰۲۳ چیست؟

چگونه برای تابستان لباس بپوشیم: ۹ نکته مد برای هوای گرم

اما مونیکا بلوچی علاوه بر مدلینگ ، ژن بازیگری خود را هم به دخترش دوا کسل منتقل کرده است! این دختر زیبای شهریوری مثل بقیه شهریوری ها متواضع‌ ، باحیا ، و البته محتاط بود. به دلیل ملاحظه کاری موجب شد تا مدتها در هیچ فیلمی بازی نکند.

در حالی که او در ابتدا نمی خواست وارد بازیگری شودو اما به گفته خودش با گذشت زمان به این رشته علاقه مند شد و شروع به دنبال کردن علایق خود کرد. گرچه او از صنعت مد ، مدلینگ و فشن لذت می برد، اما وی قصد دارد حرفه مدلینگ را به این زودی ترک کند.

دوا کسب به مجله فشن و مد Numéro Magazine گفته است: سینما از دوران کودکی مرا مجذوب خود کرده است، اما من پیشنهاد کار در سینما را رد کردم ، زیرا نمی‌خواستم همان کاری را که پدر و مادرم انجام دادند را انجام دهم. اما با گذشت زمان، متوجه شدم که بازیگری برایم جذاب است.

به همین دلیل در سال ۲۰۲۳ ، دوا اولین بازی خود را در فیلم ایتالیایی The Beautiful Summer  ( به ایتالیایی La Bella estate 3 )  انجام داد. این فیلم ماجرای مربوط به دختری ۱۷ ساله  به نام گینیا که سفر مرموز به بزرگسالی را تجربه می کند.

فیلم تابستان زیبا با بازی دختر مونیکا بلوچی

اولین فیلمی که دوا کسل دختر مونیکا بلوچی در آن بازی کرد

دوا کسل به تازگی در یک سریال ایتالیایی با نام ” پلنگ ” نیز بازی کرده است که قرار است در سپتامبر ۲۰۲۴ ( شهریور ۱۴۰۳ ) از طریق نتفلیکس پخش شود. دختر مونیکا بلوچی در خصوص این سریال که اقتباسی از رمان کلاسیک به همین نام است گفته : پلنگ » تجربه مهمی بود که چیزهای زیادی به من آموخت .

فیلم The Beautiful Summer با بازی دختر مونیکا بلوچی

قسمتی از فیلم The Beautiful Summer با بازی دوا کسل

پدر و مادر که نمادهای سینمای اروپا هستند

با مونیکا بلوچی به عنوان یک مادر و وینسنت کسل در نقش پدر – هر دو چهره‌های مشهور سینمای اروپا که زیبا و  خوش قیافه هستند – جای تعجب نیست که دوا راه خود را در مدلینگ باز کند. او ممکن است به لطف ارتباطات مادرش مورد توجه دولچه و گابانا قرار گرفته باشد. مدت کوتاهی پس از حضور در کمپین عطر دولچه و گابانا درخشش در سال ۲۰۲۰، دوا اولین حضور خود را در نمایشگاه آلتا مودا این برند انجام داد.

در حالی که لئونی دختر دیگر مونیکا بلوچی درونگرا ‌ماند ، دیوا پیروی از مادرش به عنوان یک مدل را آغازکرد و در معرض دید عموم قرار گرفت.

دوا کسل در خصوص پدر و مادرش در مصاحبه ای گفته بود : آنها به من آموختند که همیشه به جلو نگاه کنم ، همیشه از خودم محافظت کنم ، همیشه مهربان باشم و همیشه کنجکاوی را در ذهن داشته باشم. آنها به من یاد داده اند که چگونه با موقعیت های غیرمنتظره کنار بیایم و طبق قوانین خودم زندگی کنم ، در حالی که همیشه به مردم و محیطی که در آن هستم احترام بگذارم. من احساس می کنم نه قوی هستم و نه ضعیف، فقط متعادل هستم. من دوست ندارم در جای دیگری باشم، کار دیگری انجام دهم یا بدن دیگری داشته باشم.

در مارس ۲۰۲۳، او در هفته مد پاریس با Vogue France همکاری کرد و برای نمایش دیور آماده شد.

دوا کسل دختر مونیکا بلوچی

دوا کسل دختر مونیکا بلوچی در هفته مد پاریس

مونیکا بلوچی الگوی دخترش می شود

این مدل جوان در محاصره مد بزرگ شد، به خصوص که مادرش حرفه ای پر رونق در صنعت مدلینگ داشت و اغلب در رویدادهای لوکس شرکت می کرد.

دوا کسل در مصاحبه ای به مجله مد و فشن  Numéro Magazine گفت که همیشه می‌دانست می‌خواهد حرفه‌ای در هنر دنبال کند و به همین دلیل با مدلینگ شروع کرد ، زیرا “دنیای تصاویر” او را مجذوب خود کرده بود.

اینجا بخوانید : ۱۰ نفر از زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۴

دختر زیبای مونیکا بلوچی به این مجله گفته : یک روز مادرم را در یک عکسبرداری همراهی کردم و عکاس می خواست از من چند عکس بگیرد. حضور در مقابل دوربین بسیار آشنا و طبیعی بود و من خیلی لذت بردم. آن موقع می دانستم که می خواهم این مسیر را ادامه دهم.

دختر مونیکا بلوچی عاشق سفر است

دوا هنوز خیلی جوان است ، و در سال ۱۴۰۳ او حدودا ۲۰ سال سن دارد.  اما یکی از اهداف زندگی او این است که تا سن ۳۰ سالگی به دنیا سفر کرده باشد. و دوست دارد برای  اولین بار در سال ۲۰۲۴ به ژاپن سفر کند.

وی در مصاحبه ای گفته بود که شهر مورد علاقه اش پاریس است ، اما لیتوانی را بهترین  کشور در جهان می داند!

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا