برند ها

الی : برترین برند تولید محصولات زیبایی

مارک لوازم آرایش الی

معرفی برند الی ؛ تولید کننده محصولات آرایشی و زیبایی

الی  ( اُلِی )یکی از پرطرفدارترین برندهای آمریکایی محصولات مراقبت از پوست است. این برند با عرضه محصولات متنوعی همچون انواع شوینده های پوست، لوازم آرایش و عطر هر ساله فروش بالایی را در بازارهای محصولات آرایشی-بهداشتی به ثبت می رساند. این برند چند سالی است که به جرگه برترین و پرفروشترین برندهای جهان پیوسته است. در سال ۲۰۱۶ این برند به عنوان برترین برند تولید محصولات زیبایی شناخته شد.

لوازم آرایش برند الی

الی در گام های نخست

در سال ۱۹۵۲ گراهام وولف شیمیدانی از آفریقای جنوبی با الهام از همسرش و دیگر زنانی که بدون استفاده از کرم های سنگین نیاز به مرطوب کردن پوست خود داشتند، محصولی با نام Beauty Fluid را تولید کرد. این محصول روغنی صورتی رنگ بود که به پوست رطوبت مورد نیاز را می بخشید. این روغن ابتدا بدلیل ظاهر غیر متعارف آن معروف شد، اما رفته رفته کیفیت بالای آن نیز مورد توجه قرار گرفت. وولف در اولین قدم با اجتناب از تولید انبوه محصولات خود، آنها را تنها بصورت سفارشی تولید و عرضه می کرد.

در اواخر دهه ۱۹۵۰ و اوایل دهه ۱۹۶۰ روغن الی در سراسر جهان عرضه شد. در دهه ۱۹۶۰ این برند با توجه به نیاز رو به تغییر زنان تغییر و تحولاتی در فرمول کرم های خود بوجود آورد. در دهه ۱۹۸۰ روغن های الی که توانسته بودند وارد بازارهای پرقدرت آمریکا، استرالیا، فرانسه  و آلمان شوند، برای پاکسازی و مرطوب ساختن پوست های حساس بسیار مورد استفاده قرار گرفتند. در این دهه تبلیغات تلویزیونی گسترده محصولات الی آغاز شد. در سال ۱۹۸۵ شرکت چند ملیتی  پروکتر اند گمبل برند الی را تحت تملک خود درآورد. این اتفاق باعث رشد بین المللی الی و گسترش طیف محصولات تولیدی آن شد.

 

لوازم آرایش مارک الی

الی و موفقیت در بازارهای جهانی

در دهه ۱۹۹۰ این برند تنها با روغن ها و کرم هایش شناخته نمی شد. تحقیقات گسترده دست اندرکاران این برند و ورود همه جانبه تکنولوژی به عرصه تولید محصولات آرایشی- بهداشتی این برند را به تولید دیگر محصولات مراقبت از پوست شامل کرم های پرطرفدار ضدچروک سوق داد. این محصولات با استقبال بالای مشتریان خصوصا زنان میانسال مواجه شد. الی با مشاهده استقبال بازار تصمیم گرفت محصولاتی را برای زنان جوان و با قیمتی پایینتر به بازار عرض کند. محصولاتی که در نتیجه اتخاذ این تصمیمی وارد بازار شدند همانطور که انتظار می رفت توانست طیف جدیدی از مشتریان را به جمع مشتریان الی بیفزاید.

دهه ۲۰۰۰ را می توان دهه شکوفایی و پیشرفت خارق العاده الی بشمار آورد. در این دهه این برند با همکاری بسیاری از بزرگترین متخصصان پوست توانست محصولاتی را روانه بازار کند که مشکلات عمده پوستی را بصورت ریشه ای حل کند. این اتفاق باعث فروش گسترده محصولات این برند در ۸۰ کشور جهان شد.

یکی از پرفروشترین محصولات الی Total Effects می باشد. این محصول که آغاز تولید آن به سال ۱۹۹۹ باز می گردد، کرم مرطوب کننده ای با ۱۵ SPF  است  که برای بخشیدن سطحی صاف به پوست حاوی کمی کرم پودر نیز می باشد. در هر دو دقیقه این برند یکی از این کرم ها را بفروش می رساند.

الی کرم صورت

دیگر محصول موفق این برند کرم برای جوانسازی صورت تحت عنوان Olay Regenerist می باشد. این محصول که تولید آن از سال ۲۰۰۶ آغاز شد توانست با کیفیت بالای خود نظر مشتریان بسیاری را بخود جلب کند.

کرم های مارک الی

در سال ۲۰۱۶ الی با معرفی برنامه مشاور پوست خود با نام Skin Advisor بار دیگر توجه ها را بخود جلب کرد. این برنامه با دریافت عکس و اطلاعاتی در مورد پوست، آنالیز پوست و اعلام سن پوست بهترین محصولات ممکن را به متقاضیان معرفی می کند.

Olay

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا