اکسسوری

گرانقیمت ترین ساعت مچی های مردانه و زنانه در جهان

آیا تا بحال برایتان سؤال پیش آمده است که گرانترین ساعت مچی های جهان کدام ساعت ها و ساخته کدام کمپانی ها هستند؟ و یا چه ویژگی هایی باعث گران تر شدن این ساعت ها نسبت به هزاران مدل مشابه در بازار شده است؟

بطور معمول آنچه موجب گرانتر شدن ساعت های مچی می شود استفاده از مواد بسیار گرانقیمت شامل انواع سنگ های قیمتی و اجرای جزییاتی ظریف و منحصربفرد است. مکانیسم های پیچیده تر این ساعت و امکاناتی که در اختیار مشتریان خود می گذارند از دیگر دلایل قیمت بسیار بالای این ساعت هاست.

در ادامه ده ساعت مچی جهان که به عنوان گرانقیمت ترین ساعت ها شناخته شده اند را خواهیم دید:

۱٫ گرانترین ساعت مچی در جهان ؛ چوپارد ( Chopard)

قیمت : ۲۶ میلیون دلار

گرانترین ساعت جهان با انواع الماس های رنگی به وزن ۲۱۰ قیراط تزیین شده است که ظاهری شبیه به دستبند به آن داده است. در واقع این مدل را بیشتر می توان جواهری لوکس و گرانقیمت به حساب آورد تا ساعت مچی.

گرانقیمت ترین ساعت مچی های مردانه و زنانه گرانترین ساعت مچی

گرانترین ساعت مچی چوپارد به قیمت : ۲۶ میلیون دلار

۲٫مدل Patek Philippe Henry Graves Supercomplication

قیمت: ۱۱ میلیون دلار

این محصول طلای ۱۷ قیراطی از نوع مدلهای جیبی است. این محصول در سال ۱۹۳۳ توسط پاتک فیلیپ برای بانکدار متمول هنری گریوز ساخته شد. طراحی و ساخت این مدل استثنایی پنج سال بطول انجامید. این محصول بدلیل ویژگی های برتر خود نسبت به دیگر ساعت ها از جمله عملکرد زمانی خاص برای هر زمان از شبانه روز بسیار خبرساز شد. این مدل گرانترین ساعتی در جهان است که در مزایده بفروش رفته است.

گرانقیمت ترین ساعت مچی های مردانه و زنانه

 

۳٫مدل  Patek Philippe Platinum World Time

قیمت: ۴ میلیون دلار

این مدل نیز همانطور که از نامش بر می آید توسط پاتک فیلیپ طراحی و ساخته شد. این محصول در سال ۲۰۰۲ در یک مزایده به قیمت ۴ میلیون دلار آمریکا بفروش رفت. چنین گفته می شود که از این محصول تنها همین یک عدد ساخته شده است، هر چند با خبرساز شدن این ساعت نمونه های بسیاری از آن توسط دیگر برندها ساخته شد.

گرانقیمت ترین ساعت مچی های مردانه و زنانه

 

۴٫مدل  Vacheron Constatin Tour de I’lle

قیمت: ۱٫۵ میلیون دلار

این مدل توسط کمپانی ساعت سازی سوییسی وشران کنستاتین ساخته شد. این محصول در سال ۲۰۰۵ برای گرامیداشت سالگرد ۲۵۰ سالگی این کمپانی وارد بازار شد. در ساخت این مدل از طلای ۱۸ قیراطی و یاقوت کبود استفاده شده است.

گرانقیمت ترین ساعت مچی های مردانه و زنانه

 

۵٫مدل  Patek Philippe Sky Moon Tourbillon

قیمت: ۱٫۳ میلیون دلار

این مدل  پیچیده ترین ساعت مچی است که توسط پاتک فیلیپ طراحی و ساخته شده است. صفحه این محصول زیبا همچون آسمان طراحی شده است. تصویر ماه بر روی صفحه این مدل ظاهری جذاب و منحصربفرد به آن بخشیده است.

گرانقیمت ترین ساعت مچی های مردانه و زنانه

۶٫مدل  Chopard Super Ice Cube،

قیمت: ۱٫۱ میلیون دلار

این ساعت زیبای سوییسی از الماس هایی به وزن ۶۰ قیراط که بصورت مکعب های درخشان برش خورده اند،ساخته شده است. این مدل ضد آب و ضد خش در لیست زیباترین ساعت های مچی جهان نیز جای گرفته است.

گرانقیمت ترین ساعت مچی های مردانه و زنانه

 

۷٫مدل  Hublot Black Caviar Bang

قیمت: ۱ میلیون دلار

وقتی به ظاهر این مدل نگاه می کنید خواهید دید پیچیدگی در ساخت آن باعث جذابتش شده است و همین پیچیدگی در ظاهر یکی از دلایل گرانقیمت بودن این محصول شده است . این مدل در نتیجه تلاش بیش از ۲۰۰ ساعت ظریف کاری مهندسان طراح آن به وجود آمده است فلز به کار رفته در پوشش این مدل از طلای ۱۸ عیار است و با بیش از ۳۰۰ قطعه الماس تزیین شده است

گرانقیمت ترین ساعت مچی های مردانه و زنانه

 

۷٫مدل Hublot Black Caviar Bang

قیمت: ۱ میلیون دلار

این مدل به محض ورود به بازار در سال ۲۰۰۹ توجه ها را بخود جلب کرد. این محصول استثنایی ازترکیب ۵۰۱ قطعه الماس سیاه و طلای سفید ۱۸ قیراطی ساخته شده است.

گرانترین ساعت مچی برند Hublot Black Caviar Bang

گرانترین ساعت مچی برند Hublot Black Caviar Bang

۹٫مدل Blancpain 1735 Grande Complication

قیمت: ۸۰۰,۰۰۰ دلار

قاب این مدل از پلاتین و بند آن از پوست کروکودیل ساخته شده است. موتور این محصول از ۷۴۰ قطعه ساخته شده که همگی دست ساز هستند.

گرانترین ساعت مچی برند Blancpain

گرانترین ساعت مچی برند Blancpain

۱۰٫مدل Brequet Pocket Watch 1970 BA/12

قیمت: ۷۳۴,۰۰۰ دلار

این مدل جیبی از طلای ۱۸ قیراطی ساخته شده است. این محصول کاملا با دست ساخته شده است و زیبای خاص آن باعث منحصربفردشدنش شده است.

گرانترین ساعت مچی برند Brequet

گرانترین ساعت مچی برند Brequet Pocket Watch 1970 BA/12

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا