گوناگون

سایه سنگین سیاست بر روی دنیای مد: تحریم مدل های تحت حمایت دونالد ترامپ

به گزارش روزنامه گاردین اتفاقی که به تازگی بسیاری از مدل ها را نگران کرده است تحریم مدل هایی که با دونالد ترامپ و دختر وی کار می کنند توسط برندها و کارگردان های هنری دنیای مد است. گفته شده این تصمیم براساس نظر مشتریان این برندها و تصمیمات اخیر دونالد ترامپ گرفته شده است.

این مدل ها از صحبت در این باره امتناع کرده اند اما شواهد حاکی است که پس از انتخاب دونالد ترامپ، برخی از معروفترین مدل های تحت حمایت این رییس جمهور جنجالی به حاشیه رانده شده اند.

یکی از متخصصان مد فرانسوی در این خصوص می گوید که تمایل ندارد طوری در دنیای مد فعالیت کند که جیب خانواده ترامپ را پر پول کند. او در ادامه گفت که تحت هیچ شرایطی حاضر نیست با مدل های تحت حمایت ترامپ کار کند.

از طرف دیگر برخی از چهره های مطرح جهان معتقدند که چنین بایکوت هایی تاثیری بر فعالیت های گسترده ترامپ و خانواده اش نخواهد داشت و تنها باعث متضرر شدن مدل های نامبرده و به خطر افتادن آینده شغلی آنها خواهد شد. در میان این مدل ها نام های مشهوری همچون آلیونیو سابوتینو  و اتانگ آرجاک دیده می شوند.

با افشای حقایقی در مورد نحوه برخورد دونالد ترامپ و خانواده اش با مدل های تحت حمایت ترامپ این موضوع زوایای جدیدی بخود گرفته است. راشل بلز (Rachel Blais) یکی از مدل های پیشین ترامپ در مصاحبه ای با سی اِن اِن عنوان کرد که برخی از مدیران مجموعه ترامپ او را ترغیب کرده اند که قوانین ویزای آمریکا را دور بزند. او در ادامه می گوید: ” به عنوان مدل از ما خواسته شد که بدون پرسیدن سوال فرامین را اجرا کنیم”. گفته های این زن با توجه به سیاست های بیگانه ستیزی ترامپ بسیار جنجالی شد و بسیاری کناره گیری دختر او از فعالیت های خود در دنیای مد را مرتبط به همین سیاست ها و گریز از آنها می دانند.

با شرایط موجود و ادامه سیاست های تنش زای دونالد ترامپ در مقام ریاست جمهوری آمریکا بسیاری بر این باورند که وضعیت مدل های ترامپ در آینده بغرنج تر نیز خواهد شد و ممکن است برخی از چهره های کمتر شناخته شده تر بطور کامل از گردونه رقابت کنار گذاشته شوند.

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا