رویداد ها

حضور موفق برند ایرانی در اولین هفته مد لباس های اسلامی در لندن

مد اسلامی

لندن در روزهای گذشته شاهد برگزاری نمایش های متعدد از مجموعه لباس های اسلامی در اولین هفته مد این لباس ها بود. اغلب این نمایش ها در گالری ساعتچی  برگزار شدند. این هفته مد با هدف به نمایش درآوردن مجموعه هایی از چهل طراح مختلف با لباس های اسلامی کار خود را اغاز کرد.

برند ایرانی در هفته مد

برگزار کننده این هفته مد، رومانا بنت ابوبکر درباره دلیل برگزاری این رویداد به خبرنگار اسکای نیوز گفت: ” بازار محصولات اسلامی روبروز در حال گسترش است چرا که طبق پیش بینی ها تا سال ۲۰۳۰ یک نفر از هر سه نفر مسلمان می شود و این جمعیت عظیم نیازهای رو به رشدی خواهد داشت”.این هفته مد بر خلاف دیگر هفته های مد لندن در صدد جذب طیف وسیعی از زنان مسلمان است که به دنیای مد علاقمندند.

برند محصولات آرایشی، ایلا ماسکوئا (Illamasqua) یکی از اسپانسرهای این هفته مد بود که اخیرا فروش محصولات خود به حامیان و شرکت های وابسته به دونالد ترامپ را ممنوع کرده است. او این اقدام خود را مبارزه با سیاست های فاشیستی دونالد ترامپ عنوان کرد.

طراحانی که در این هفته مد شرکت کردند از کشورهای مختلفی همچون ترکیه، مالزی، سومالی و چندین کمپانی بریتانیایی هستند. از کشور ایران نیز برند “آلا بهار” در این رویداردمهم حضور داشت. برند آلا بهار توانست حضوری موفق را در این هفته مد به ثبت برساند.

برند اسلامی

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا