استایل و مد بانوان

دیدار با زیباترین زنان جهان در ۵۰ قاب دیدنی

زیباترین زنان جهان ، الزاما مدل های جذاب فشن ویک ها و برندهای لاکچری دنیا یا فرشتگان ویکتوریا سکرت یا هنرپیشه های سینما و ستارگان پاپ نیستند. گاهی نویسنده ها و ورزشکاران نیز در فهرست خوش  استایل ترین و خوشگل ترین بانوان قرار می گیرند. گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با فهرست ۵۰ زن زیبا جهان که به تازگی منتشر شده است آشنا می کند و شما را به جشنواره مدگردی از اسکارلت جوهانسون تا آنجلینا جولی می برد.

با ما در دیدار  با جذاب ترین بانوان جوان جهان همراه باشید.

روایت زیبایی

از زمان  قدیم، تعریف زیبایی  (BEAUTY) همواره در حال تغییر بوده  است.  فهرستی که در این گفتار لوکس  تهران  ارائه شده است، صرفا  بانوان خوشگل  از نظر فیزیک  بدنی و میمیک چهره و اندام را در نظر  نگرفته است.  بلکه زنان زیبا و موفق را در لیست قرار داده  تا شما با زنان تاثیرگذار جذاب دوران  معاصر آشنا شوید.

اگر چه ما نباید این نکته  مهم را فراموش کنیم که زیبایی، واقعا چیزی بیش تر از جذابیت ها و گرایش های فیزیکی یک شخص  است و باید معیارهای دیگر هم در مقوله زیبایی شناسی در نظر گرفته  شود و روح زیبا، ارجح است بر استایل زیبا که هم چون نوری، شما را درخشان کرده و از  آن می توان به شخصیت (PERSONALITY)  یاد کرد. بنابراین  به بانوان جوان توصیه  می شود که در مقوله زیبایی، فقط به دنبال جذابیت های ظاهری نباشند. چرا که شما بر اساس راهی که انتخاب می کنید و گام بر می دارید، زیبا خواهید بود.

مطالب مرتبط : مدگردی با زیباترین دختر بچه جهان

DEEPIKA PADUKONE از زیباترین زنان جهان

دیپیکا پادوکونه در این فهرست، انتخاب اول است. از موفق  ترین  زنان  هندوستان که متولد ۵ ژانویه ۱۹۸۶ میلادی است و در بنگلور  هندوستان بزرگ شد. او در کپنهاک دانمارک متولد شد و با ۱۷۴ سانتی  متر قد،  از جمله هنرپیشه های پولساز بالیوود  به شمار می رود و در فیلم های سینمایی بسیاری ایفای نقش کرده و جوایز متعددی هم  دریافت کرده است. ۳ جایزه از  جشنواره  FILMFARE‌ بخشی از کارنامه  او را تشکیل می دهد.

DEEPIKA PADUKONE از زیباترین زنان جهان

DEEPIKA PADUKONE

او را یکی از گران ترین هنرپیشه های زن سینمای هندوستان می دانند. در فیلم های متعددی چون BAJIARO MASTANI یا PIKU بازی کرده و نخستین فیلم او در سینمای هالیوود، فیلم  RETURN  OF XANDER CAGE  محصول ۲۰۱۷ میلادی است. او برای توسعه فعالیت های افرادی که با مشکلات ذهنی  مواجه هستند، بنیادی خیریه  به  نام LIVE  LAUGH را راه اندازی کرده است.

خانم  پادوکونه  بیش از ۲۲ میلیون فالور در اینستاگرام  دارد. صفحه ایشان را در این لینک دنبال کنید که شما را با متن و حاشیه  و پشت صحنه  فیلم ها و فوتوشوت های تبلیغاتی اش در  بیش از ۶۰۰ پست آشنا می کند.

 SCARLET JOHANSSON از زیباترین زنان جهان

دومین فهرست زیباترین زنان جهان از نظر مجله استایل کریز  (STYLE CRAZE)، در اختیار اسکارلت جوهانسون، هنرپیشه  خوش  چهره هالیوود است که بیست و دوم نوامبر ۱۹۸۴  میلادی  در شهر منهتن ایالات متحده  آمریکا به دنیا آمد. او صد و شصت و هشت سانتی متر قد دارد و تا کنون با لباس های مجلسی و شیک جذابش در مراسم  هنری  هم  چون بفتا و گلدن گلوب حاضر شده است. او جایزه  BAFTA  را تصاحب کرده و برای بازی  در  فیلم گمشده در  ترجمه  (LOST IN TRANSLATION)  نامزد  دریافت جایزه  گلدن گلوب شد.

 SCARLET JOHANSSON از زیباترین زنان جهان

 SCARLET JOHANSSON

او از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ میلادی با ریان رینولدز ازدواج کرد و پس از ترک او با رومن  داریاک (ROMAIN DAURIAC) در سال  ۲۰۱۴ وارد ارتباط شد که سه سال بعد از هم جدا شدند. او یک فرزند به نام ROSE DOROTHY DAURIAC دارد و بر خلاف اینستاگرام، طرفداران  زیادی  در  فیس بوک دارد و اندیشه هایش را آنجا برای  ۱.۶  میلیون  فالورش به اشتراک می گذارد.

اسکارلت جوهانسون

(لباس لاکچری فاخر و پر زرق و برق اسکارلت جوهانسون در این استایل، محصولی از برند لاکچری دولچه و گابانا ایتالیا بوده که در نیویورک ۲۰۱۲ رونمایی کرد)

اسکارلت جوهانسون را به عنوان مدل و بازیگر می شناسیم.  فردی که از  کودکی وارد دنیای سینما شد و خیلی زود پله های ترقی را طی کرد به گونه ای که در فاصله  سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ میلادی، در فهرست گران ترین هنرپیشه های هالیوود، در کنار آنجلینا جولی  و نیکول  کیدمن قرار گرفت. فیلم های  مطرحش عبارتند از: VICKI, CRISTINA BARCELONA,  LUCY و DON JON.

BLAKE LIVELY از زیباترین زنان جهان

بلیک لیولی، هنرپیشه  و مدل آمریکایی است که در بیست  و ششم آگوست سال ۱۹۸۷ میلادی  در منطقه تارزانا لس آنجلس  آمریکا متولد شد و با صد و هفتاد و هشت سانتی متر قد، در  فهرست هنرپیشه های قد بلند و خوش اندام سینمای هالیوود قرار می گیرد. او پس از جدایی ریان رینولد از اسکارلت جوهانسون، در سال ۲۰۱۲ میلادی با وی ازدواج کرد. دو فرزند به نام های: INES و JAMES دارد. هر چهار خواهر و بردارش معروف هستند  که عبارتند از: ROBYN LIVELY, ERIC LIVELY, LORI  LIVELY و JASON LIVELY.

 کلکسیون لباس های جذاب بلیک لیولی

(از کلکسیون لباس های جذاب بلیک لیولی شاهد اکسسوری و صندل و لباس مجلسی ماکسی بلند او در  این عکس  هستیم که با مانیکور  قهوه ای ست شده است)

BLAKE LIVELY از زیباترین زنان جهان

(استایل های اسپرت پاییزی  بلیک  لیولی را در این عکس مشاهده می کنید که با گوشواره بلند سبز بدلی ست شده است)

لیلک لیولی در این استایل شیک و مجلسی پر زرق و برق

(لیلک لیولی در این استایل شیک و مجلسی پر زرق و برق بدون آستین در کنار آقای رینولذ ایستاده است)

او بیش از ۲۰ میلیون فالور در اینستاگرام دارد و مدل لباس  های شیک و مجلسی  و اسپرت خود را رونمایی می کند به همراه پشت صحنه فعالیت های سینمایی خود  را.  صفحه او را در این نشانی دنبال کنید.

حتما بخوانید : ۴۰ ایده برای ست کفش، کراوات و پیراهن با کت و شلوار سرمه‌ای

ANGELINA JULIE از زیباترین زنان جهان

قطعا یکی از زیباترین هنرپیشه های زن جهان، آنجلینا جولی، همسر سابق براد پیت است که متولد  چهار جون  سال ۱۹۷۵  میلادی بوده و در لس انجلس کالیفرنیا متولد شد. او ۱۷۰ سانتی متر دارد و اکنون به عنوان تهیه  کننده و نیکوکار و هم چنین سفیر سازمان ملل در امور بشردوستانه  فعالیت می  کند. وی را یکی از  سرشناس ترین هنرپیشه های جهان و یکی از پر درآمد ها می دانند. او یک جایزه اسکار، و ۳ جایزه گلدن گلوب را شکار کرد و و ۲ جایزه SCREEN AWARD GUILD  هم به خانه برد. او را در فهرست گران ترین هنرپیشه های جهان می دانند.

ANGELINA JULIE از زیباترین زنان جهان

(استایل آنجلینا جولی  را در مراسم EE BRITISH ACADEMY FILM AWARD مشاهده می کنید که گوشواره  الماس خوشه  ای از برند GRAFF را با دکلته  مشکی بدون  کاپ و بند ست کرده است)

آنجلینا جولی در این استایل، گوشواره الماس شیک

(آنجلینا جولی در این استایل، گوشواره  الماس  شیک خود را از برند NELI LANE  با دکلته  بدون  بند)

معروفیت او زمانی که در فیلم های LARA  CROFT به  ایفای نقش پرداخت گسترش یافت و به طور  فعالانه ای اکنون در حقوق کودکان فعالیت دارد به خصوص مقولاتی که به موضوعات حقوق زنان ارتباط پیدا می کند. بنیاد جولی-پیت که در زمان  ارتباط  با براد پیت تاسیس شد، هم چنان  بازوی  نیکوکارانه آنجلینا سینمای جهان در امور نیکوکاری است که در  سراسر دنیا فعالیت دارد. آنجلینا جولی در ۵۰ فیلم  سینمایی ایفای نقش  کرده است.

توجه کنید که آنجلینا جولی هیچ صفحه اینستاگرامی  رسمی تا آوریل ۲۰۱۸ میلادی  نداشته  و همه صفحات حتی  پر  بیننده  به نام ایشان،  غیر  رسمی است.

LISA  HAYDON از زیباترین زنان جهان

لیسا هیدون یکی از زنان زیباروی جهان در این فهرست ۵۰ بانو جذاب دنیا به شمار می رود. از دنیای زیبارویان هندوستان، فردی متولد هفدهم جولای  ۱۹۸۶ میلادی از  منطقهCHENNAI   با صد و هفتاد و نه سانتی  متر قد، به عنوان مدل و بازیگر و طراح مد و لباس فعالیت دارد. او به اندازه  کافی خوش اندام و خوش استایل است که در بازار پر رقابت  بالیوود، بتواند هم  چون آیشواریا، گوی سبقت را از دیگران برباید.

LISA HAYDON از زیباترین زنان جهان

LISA HAYDON

فعالیت های خانم لیسا از فیلم AISHA آغاز شد و برای حضور جذاب و قدرتمند در  فیلم ملکه (QUEEN) مورد ستایش منتقدان  قرار گرفت. او به عنوان مدل در برندهای شرقی و غربی حضور  داشته و در هفته  های مد هندوستان هم  چون WILLY LIFESTYLE حضور یافت. وی در  سال ۲۰۱۶ میلادی  با دینو لاوانی ازدواج کرد. یکی از شو های تلویزیونی معروف هندوستان که لیسا در آن فعالیت دارد، INDIA’S NEXT TOP MODEL و TOP MODEL INDIA نام  دارد.

او بیش از ۱ میلیون  فالور در اینستاگرام دارد.

AISHWARYA RAI از زیباترین زنان جهان

آیشواریا رای، معروف ترین هنرپیشه امروز بالیوود است که به نوعی برند صنعت سینمای هندوستان به شمار می رود.  متولد ۱۹۷۳ در شهر  MANGALORE هندوستان با ۱۷۰ سانتی متر  قد که به دلیل فعالیتهای  هنری در  سرزمین شگفت انگیز هندوستان، جایزه دولتی با پرستیژ PADMA  SHRI  را کسب کرد. آیشواریا را به دلیل استایل و میمیک چهره و صورت کاریزماتیکش، در فهرست جذاب ترین زنان هنرپیشه جهان قرار داده اند. او در سال ۱۹۹۴ میلادی  به  عنوان MISS WORLD انتخاب شد و فعالیت خود را از سال ۱۹۹۷ میلادی در فیلم MANI  RATNAM آغاز  کرد و تا کنون در بیش  از ۴۰ فیلم ایفای نقش کرده است.

AISHWARYA RAI از زیباترین زنان جهان

(لباس فوق العاده قرمز رنگ اسکارلت اواهارایی آیشاوریا در این فیلم که یادآور لباس های مجلل فیلم برباد رفته است، توسط  RALPH & RUSSO COUTURE طراحی و ساخته شد و ایشاندر در جشنواره  فیلم کن فرانسه  رونمایی  کرد)

لباس پرنسسی آبی رنگ لاکچری آیشواریا

(لباس پرنسسی آبی رنگ لاکچری آیشواریا از برند MICHAEL CINCO COUTURE  که در فرش  قرمز کن فرانسه  رونمایی شد)

BEYONCE از زیباترین زنان جهان

بیانسه، ستاره سیاه پوست استیج و هنرپیشه سینما، ۴ سپتامبر ۱۹۸۱ میلادی در تگزاس  آمریکا  متولد شد. ۱۷۰  سانتی متر قد دارد و توانسته ۲۲ جایزه و ۶۲ نامزدی را از GRAMMY بدست  آورد. بیانسه را به دلیل  میمیک چهره  جذاب، یکی از زیباترین  زنان هنرمند جهان دانسته که از تاریخ  سازان گرمی است.  طرفدارانش وی  را QUEEN B  خطاب می کنند. او همسر JAY –Z  است. بیانسه  در فهرست  پر فالورهای  اینستاگرام  قرار دارد.

BEYONCE از زیباترین زنان جهان

PRIYANKA  CHOPRA از زیباترین زنان جهان

پریانکا چوپرا، ۱۸ جولای  ۱۹۸۲  میلادی در هندوستان متولد شد و اکنون با ۱۷۰ سانتیمتر  قد،  یکی  از بانوان جذاب جهان در این لیست ۵۰ تایی  قرار  دارد. او جوایز هنری بسیاری از جمله NATIONAL  FILM AWARS  و ۵  جایزه از جشنواره  FILMFARE AWARDS کسب کرد. او دختر شایسته  جهان  در سال ۲۰۰۰ میلادی  شد و یکی از جذاب ترین  هنرپیشه های بالیوود به  شمار می رود. فعالیت های رسانه  ای خود را با ABC TV آغاز کرد و یکی از پردرآمد ترین هنرپیشه های بالیوود لقب گرفته  است. مجله تایم  آمریکا او را سال  گذشته در  فهرست  ۱۰۰ زن تاثیرگذار جهان قرار دارد.

PRIYANKA CHOPRA از زیباترین زنان جهان

(خانم  چوپرا در این استایل،‌ صندل کرم رنگ را با جامعه سفید آستین  بلند یقه  بسته از  برند CHRISTIAN SIRIANO  ست کرده است)

PRIYANKA CHOPRA

(خانم چوپرا در  این  استایل،  گوشواره الماس ازبرند LORRAINE SCHWARTZ  را با رژ لب  های برند MAC ست کرده  است)

GAL  GADOT از زیباترین زنان جهان

خانم گال، متولد ۳۰  آوریا ۱۹۸۵  میلادی در سرزمین  های اشغالی بوده  و ۱۷۸ سانتی متر قد دارد. او در فیلم WONDER  WOMAN  ایفای  نقش کرد .

GAL GADOT از زیباترین زنان جهان

(خانم گال در این استایل آبی رنگ تک شانه، لباس  بدون استین از برند ELIE SAAB  را در مراسم GALA AWARD  در  سال ۲۰۱۸ ست کرد)

GAL GADOT

EMMA WATSOM از زیباترین زنان جهان

اما واتسون، هنرپیشه فرانسوی را همواره در فهرست جدید جذاب ترین  زنان جهان  قرار می دهند. در این  فهرست  نیز قرار دارد. او متولد ۱۵ آوریل ۱۹۹۰ پاریس است و با آنکه ۱۶۵ سانتیمتر قد دارد، اما در نقش  های متفاوتی  حضور داشته  و برای فیلم های هری پاتر،  شهرت دارد.  او را یکی از تاثیر گذار  ترین  سلبریتی  های جهان می دانند که دانش آموخته  دانشگاه BROWN UNIVERSITY   انگلیس  است. فیلم  هایی چون :‌PERKS  OF BEING  A  WALLFLOWER، NOAH  و دیو و دلبر (BEAUTY & THE BEAST)  از جمله  آثار  مطرح  خانم  واتسون است.

EMMA WATSOM از زیباترین زنان جهان

KAT  DENNINGS از زیباترین زنان جهان

خانم دنینگ ۱۶۱ سانتی  متری متولد ۱۳ جون  ۱۹۸۶  پنسیلوانیا، در  فهرست  ۵۰  زن  زیبا جهان قرار دارد. او جوایز زیادی  از MTV MOVIE گرفت و برای  عملکردهای موفقش در عرصه سینما، جایزه  CRYSTAL REEL AWARD را به دست آورد. بازی در فیلم S & THE CITY و ویرجین ۴۰ ساله  و خانه بزرگ مادر  ۲ و NICK &  NORAH PLAYLIST از  جمله  آثار شاخص او به شمار می رود.

KAT DENNINGS از زیباترین زنان جهان

SOFIA  VERGARA از زیباترین زنان جهان

سوفیا ورگارا، دیگر زن جذاب  جهان در فهرست زیباترین  زنان است. او متولد ۱۰ جولای ۱۹۷۲  در کلمبیا بوده و با ۱۷۰ سانتی متر قد، تا کنون برای ۴ جایزه  گلدن گلوب نامزده  شده است. اثر  شاخص  او MODREN FAMILY   نام دارد. بازی  در  سریال معروف شبکه ABC در نقش گلوریا دلگادو، از جمله  هنرنمایی  های  ممتاز سوفیا به شمار می رود. او را یک مدل جذاب و فعال کلمبیایی می دانند. سوفیا، یکی از تاثیر  گذار ترین هنرپیشه های آمریکای  لاتین در سینمای هالیوود به شمار می رود.

SOFIA VERGARA از زیباترین زنان جهان

DAKOTA JOHNSON از زیباترین زنان جهان

داکوتا جانسون، متولد ۴ اکتبر ۱۹۸۹ میلادی شهر آستین  تگزاس، ۱۷۱ سانتی متر قد دارد و در سال  ۲۰۰۶  میلادی، عنوان MISS GOLDEN GLOBE را بدست آورد. هم  چنین جایزه PEOPLE’S CHOICE AWARD را از آن  خود کرد. فعالیتش را از سن ۹ سالگی آغاز کرد و با نقش آناستازیا در فیلم FIFTY SHADES مطرح شد. او عاشق حیوانات و حقوق  حیوانات است.

DAKOTA JOHNSON از زیباترین زنان جهان

JOURDAN DUNN از زیباترین زنان جهان

جوردان،  با ۱۸۰ سانتی متر قد ، متولد ۳  اگوست ۱۹۹۰ میلادی در گرینفورد  انگلستان است. او دو جایزه به  نام GLAMOUR  AWARD  FOR  INSPIRATION  و GLAMOUR  AWARD  FOR ENTREPRENUR  را کسب  کرد. او را یک  مدل موفق  خوش استایل دانسته و برای طراحان موفق دنیا، در استیج های طوفانی  فشن  ویک های معروف حضور یافته است.

JOURDAN DUNN از زیباترین زنان جهان

EMILIA CLARKE از زیباترین زنان جهان

خانم کلارک، ۲۳ اکتبر ۱۹۸۶  میلادی در  لندن  متولد شد و اکنون با ۱۵۸ سانتی متر قد، برنده  جوایز سینمایی  متعددی از جمله: SCREAM AWARD FOR FEMALE BREAKTHROUGH PERFORMANCE و هم  چنین  SFX  AWARD  FOR BEST ACTRESS  بود.  او فعالیت هایش  را با حضور در  سریال موفق GAME OF THRINES در  نقش DANAERYS TARGARYEN آغاز کرد و شهرتش جهانی شد. او در نوامبر ۲۰۱۶ نیز در فیلم STAR WARS HAN SOLO حضور یافت.

EMILIA CLARKE از زیباترین زنان جهان

MAHIRA KHAN از زیباترین زنان جهان

دختر  ۱۷۰  سانتیمتری پاکستانی، متولد ۲۱ دسامبر ۱۹۸۴میلادی، یکی از زیبان ترین  دختران عرصه  بازیگری جهاناز نظر مجله استایل کریز است. او ستاره  سینما در کشور  جنگ زده  پاکستان بوده و یکی از معروف ترین و پر  در آمد ترین  هنرپیشه ها به  شمار می رود.  پاکستانی ها وی را به خاطر ایفای نقش در مجموعه HUMSAFAR  می شناسند.

MAHIRA KHAN از زیباترین زنان جهان

RACHEL  MCADAMS از زیباترین زنان جهان

راشل مک آدامز  متولد ۱۷ نوامبر ۱۹۷۸ میلادی در کانادا، هنرپیشه ۱۶۳ سانتی متری جذاب است که در فهرست زنان زیبا هنرپیشه گرفت. او تا کنون جوایز  هنری  بسیاری از جمله  ACTORS GUILD AWARD  و TEEN CHOICE AWARD  و MTV MOVIE  AWARD  را به خانه برده  است. در فیلم  نوت بوک در نقش ALLIE حاضر شد و دانش اموخته  رشته  تئاتر  می باشد. فیلم های معروفش  عبارتند از: MEAN GIRLS, THE TIME TRAVELER’S  WIFE, WEDDING CRASHERS و FAMILY STONE .

RACHEL MCADAMS از زیباترین زنان جهان

ANNE  HATHAWAY از زیباترین زنان جهان

ان هاتاوی، متولد ۱۲  نوامبر  ۱۹۸۲  میلادی در بروکلین انگلستان است و با ۱۷۳ سانتی متر قد از هنرپیشه  های جوان و خوش اندام و خوش استایل هالیوود  بوده و در فهرست ۵۰ زن زیبا جهان  قرار دارد. او برنده اسکار و گلدن گلوب است و جایزه  BAFTA و TEEN CHOICE AWARD  را هم از آن خود کرده  است. در فیلم دفترچه یادداشت  های یک پرنسس، در نقش MIA THERMAPOLIS بازی کرد که سبب  شهرتش شد. فیلم هایی چون: THE DEVUL WEARS PRADA, LOVE  AND OTHER DRUGS, RACHEL GETTING MARRIED آثار خانم آنا  هاتاوی است.

ANNE HATHAWAY از زیباترین زنان جهان

LANA  DEL  REY از زیباترین زنان جهان

بانو  لانا ۱۷۱ سانتی متری  یکی از خوشگل ترین  خواننده  های زن جهان  از نظر STYLE CRAZE است. متولد ۲۱ جون ۱۹۸۵  میلادی در نیویورک  آمریکا و به عنوان ترانه  سرا  و خواننده، جوایزه  بسیاری از  جمله  BRIT AWARD  در  سال  ۲۰۱۲ و هم چنین  نامزدی گلدن گلوب را در کانامه  دارد.

LANA DEL REY از زیباترین زنان جهان

او هم چون لیدی گاگا،  نام LANA  DEL REY  را انتخاب کرده  و نام اصلیش:  الیزابت  گرانت است. مهم  ترین  ترانه  های  خانم  الیزابت را باید KURT COBAIN  و BRITNEY SPEARS‌ دانست.

RIHANNA از زیباترین زنان جهان

در بسیاری از لیست های خوشگل ترین  زنان  هنرمند جهان، نام ریحانا، خواننده  معروف آمریکایی به  چشم می خورد. متولد ۲۰ فوریه ۱۹۸۸ میلادی در باربادوس که ۱۷۳ سانتیمتر  قد دارد و برند معروف  لوازم آرایشش، مخاطبان زیادیدارد. او جوایز  هنری زیادی از جمله  GRAMMY  و MTV VIDEO MUSIC را بدست آورده است. او را بی شک  یکی از جذاب ترین سلبریتی های جهان می دانند. او از سن ۱۶ سالگی وارد عرصه  موسیقی  شد و تا کنون بیش از ۹۰ میلیون دلار درآمد داشته است.  در  سایت  VEVO،  بیش ترین تعداد عضو،  متعلق  به  کانال  ریحانا بوده  و قریب به ۴.۶ میلیارد بار  دیده شده  است.

RIHANNA از زیباترین زنان جهان

(در این استایل آبی رنگ  جذاب، ریحانا را با کالکشن جواهراتش مشاهده می  کنید که با ساعت الماس در مراسم رونمایی از محصولات  FENTY BEAUTY  حضور  یافت)

RIHANNA

(گوشواره  خوشه ای ریحانا در این عکس،  محصول  CHOPARD و گردن  بند جذاب او که با سنگ های  قیمتی ظریف  کاری شده  است،  توسط  همین برند ساخته شد)

LUPITA NYONG از زیباترین زنان جهان

لوپیتا  نیونگ  ، هنرپیشه مکزیکی  ۱۶۵ سانتی متری،  متولد اول  مارچ  ۱۹۸۳  میلادی است. او اولین مکزیکی است  که موفق به  دریافت جایزه آکادمی سینمایی آمریکا شد و در  فهرست ۵۰  زن جذاب  هنرمند جهان قرار دارد. او فعالیتهای  سینمایی خود را با فیلم  EAST RIVER  آغاز کرد  و مستند IN MY GENES  را ساخت. برای ایفای نقش در فیلم ۱۲ سال بردگی، در مراسم  اسکار  با تقدیر جهانی همراهشد.

LUPITA NYONG از زیباترین زنان جهان

COBI  SMULDERS از زیباترین زنان جهان

کوبی اسمولدرز، متولد ۲  آوریل  ۱۹۸۲  میلادی  در  شهر ونکوور کانادا است.  او ۱۷۳ سانتی متر قد دارد و و برای بازی در نقش  ROBIN SCHERBATSKY  در سریال معروف HOW  I MET  YOU RMOTHER  و ماریا در مجموعه  MARVEL CINEMATIC  UNIVERSE  شهرت  دارد. اوبه زبان فرانسه تسلط کامل دارد.

COBI SMULDERS از زیباترین زنان جهان

MILA KUNIS از زیباترین زنان جهان

میلا کونیس، متولد ۴ اوت ۱۹۸۳میلادی در اوکراین، ۱۶۳ سانتی متر قد داشته  و یک بار نامزدی  گلدن گلوب را در کارنامه  دارد.  در  سن۷ سالگی، به همراه خانواده اش  از  اوکراین به لس آنجلس  مهاجرت کرد. پس از فعالیت های مدرسه در کلاس  های  بازیگری  شرکت کرد و در سن ۱۵  سالگی، در مجموعه  تلویزیونی THAT  ۷۰  SHOW  حضور  یافت. او عاشق شیرجه است و به جای  MEG GIFFIN از سال ۱۹۹۹ میلادی  در مجموعه FAMILY GUY  صحبت می کند.

MILA KUNIS از زیباترین زنان جهان

RIHANNA  AL ABDULLAH از زیباترین زنان جهان

ریحانا  العبدلله،  نخستین هنرپیشه عرب در فهرست  ۵۰ زن زیبا  هنرمند جهان است که متولد ۳۰ اوت ۱۹۷۰ میلادی  در کویت می  باشد. او را ملکه کنسرت ها در کشور اردن می دانند که با سلطان اردن ازدواج کرده  است.  او  را یک فعال حقوق بشر می  دانند. او ۱۸۰ سانتی متر قد دارد.

RIHANNA AL ABDULLAH از زیباترین زنان جهان

ANASTASIA LUPPOVA از زیباترین زنان جهان

اناستازیا لوپووا،  ۲۵ جون ۱۹۸۵ میلادی در  شهر کازان روسیه متولد شد و بازیکن معروف  بیلیارد است. او را در فهرست جذاب  ترین  زنان  جهان قرار  داده  اند  به گونه ای که در  سال  ۲۰۰۹ میلادی،  عنوان  MISS BILLIARD  را به خود اختصاص  داد. او اکنون یک بازیکن قد بلند جذاب حرفه ای مطرح در اروپا به  شمار می رود.

ANASTASIA LUPPOVA از زیباترین زنان جهان

NINA  DOBREV از زیباترین زنان جهان

نینا، متولد ۹ ژانویه ۱۹۸۹ میلادیدر  صوفیه بلغارستان، با ۱۷۰ سانتی  متر قد در  فهرست هنرپیشه های جذاب جهان قرار دارد. او  جوایزی  چون: PEOPL’S CHOICE  AWARD  و TEEN CHOICE  AWARDS  را بدست آورد.  وقتی  او مشغول  به  تحصیل در استودیو بازیگری  آرمسترانگ تورنتو بود، کشف شد  و وارد سینما گردید. نقش ELENA GILBERT در درام ماورا طبیعه THE  VAMPIRE DIARIES سبب شهرت او شد. بازی  در  فیلم  THE PERKS  OF BEIN A WALLFLOWER و FINA  GIRLS و RETURN OF  XANDER CAGE  از جمله  آثار  اوست.

NINA DOBREV از زیباترین زنان جهان

IRINA SHAYK از زیباترین زنان جهان

ایرینا شایک  یکی از معروف ترین  سوپر  مدل های جهان در  سطح  فرشتگان ویکتوریا سکرت است. متولد ۶ ژانویه ۱۹۸۶ میلادی در روسیه که با ۱۸۰ سانتی متر قد، چهره مطرحINTIMISSIMI LINGERIE است. او برای  برندهای معروفی چون: مارک  جاکوبز، ورساچه، ژیوانشی و بوتگا، همکاری داشته  و از اکتبر ۲۰۱۵  میلادی  به  عنوان سخنگوی  LOREAL  PARIS شناخته می شود. او  در  فیلم هرکول در کنار  مرد صخره  ای سینما دواین جانسون (THE  ROCK) ایفای نقش کرد.

IRINA SHAYK از زیباترین زنان جهان

(محصولاتی  که ایرینا شایک در  این  عکس بر تن  دارد، محصولی  از PHILIPP PLEIN  است)

NAGRIS FAKHRI از زیباترین زنان جهان

خانم فخری  متولد ۲۰ اکتبر ۱۹۷۹ میلادی در نیویورک است. ۱۷۵ سانت قد دارد و برای حضور در مجموعه  ROCKSTAR  نامزد جوایز بسیاری به عنوان مدل قد بلند شد.  او فعالیتش را در  AMERICA’S NEXT TOP MODEL  آغاز کرد  و فعالیت بازیگریش را با RABINR KAPOOR  در  سال ۲۰۱۱  آغاز  کرد. او دانش آموخته روانشناسی بوده  و عاشق جهانگردی است.

NAGRIS FAKHRI از زیباترین زنان جهان

SURTI HAASAN از زیباترین زنان جهان

شورتی حسن، متولد ۲۸ ژانویه  ۱۹۸۶  میلادی  در هندوستان، ازهنرپیشه های  مطرح  این کشور بوده که جوایزی  چون: FILMFARES-IIFA  AWARD  را کسب کرد.  او در فیلم  های هندی بسیاری ایفای  نقش کرد و دختر کمال حسن، هنرپیشه مطرح هندی است.

SURTI HAASAN از زیباترین زنان جهان

KEIRA KNIGHTLEY از زیباترین زنان جهان

خانم نایتلی، از دیگر هنرپیشه  های جذاب  جهان  در  فهرست ۵۰ گانه  است.  او متولد ۲۶ مارچ  ۱۹۸۵  میلادی  در تدینگتون  انگلیس بوده  و با ۱۷۰ سانتیمتر  قد، در عرصه سینما فعالیت دارد.  او برنده  جایزه  EMPIRE HERO AWARD و THE  TEEN CHOICE  AWARD  است. او تا کنون برای  دریافت جایزه  اسکار و گلدن گلوب نامزده  شده  است. فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۹۹۵ میلادی آغاز کرد و برای  نقش آفرینی در  فیلم BEND  در سال  ۲۰۰۲  میلادی، با ستایش  منتقدان روبرو شد. حضور او در فیلم به یاد ماندنی  غرور و تعصب  (pride &  prejudice) برای اهالی سینما یادآور غرور و تعصب  یک بانوی  جذاب است. حضورش  در فیلم معروف  دزدان دریای کاراییب،  از دیگر فعالیت های شاخص  سینمایی  نایتلی  می  باشد.

KEIRA KNIGHTLEY از زیباترین زنان جهان

ALLISON WILIAMS از زیباترین زنان جهان

آلیسون ویلیامز، متولد ۱۳ آوریل ۱۹۸۸ میلادی، متولد آمریکا بوده و با ۱۶۹ سانتمتر قد، هنرپیشه جذاب  جوان این کشور به شمار می رود که در فهرست ۵۰ زن هنرپیشه  زیبا جهان قرار دارد. او تا کنون برای جوایز  هنری  متعددی  از جمله MTV MOVIE AWARD نامزده  شده است.  سریال GIRLS  که توسط  HBO پخش  شد، با هنرنمایی  آلیسون  همراه شد. او کاراکتر MARNIE  MICHAELS را در این مجموعه بازی کرد.

او دانش اموخته  دانشگاه  مطرح  YALE  در سال ۲۰۱۰  میلادی  می باشد و همواره  خود را علاقمند به  یادگیری نشان می دهد.  او را یک کمدین و خواننده جذاب هم خطاب می کنند.

ALLISON WILIAMS از زیباترین زنان جهان

MIRANDA  KERR از زیباترین زنان جهان

میراندا  کر (عروس رویایی  DIOR)،  متولد ۲۰ آوریل ۱۹۸۳  میلادی در سیدنی  استرالیا است. نخستین  استرالیایی بود که به مقام  فرشتگان ویکتوریا سکرت (VICTORIA’S  SECRET ANGELS)  نائل  شد و یکی از سوپر مدل های مطرح جهان به شمار می  رود. با ۱۷۵  سانتیمتر  قد  و میمیک چهره ملیح، همواره در فشن شو ها و فوتوشوت های  برندهای  مطرح لاکچری آرایشی و لباس زنانه  حضور دارد. او فعالیت  های مدلینگ را در سال ۱۹۹۷ میلادی آغاز  کرد و برنده  مدال DOLLY MAGAZINE در سال ۱۹۹۷ میلادی شد. طبق اعلام  نشریه معروف فوربس  (Forbes.com)، او را گران  ترین سوپر مدل جهان در  سال ۲۰۱۳  میلادی نامیده اند. کتاب  هایی توسط میراندا  کر  نوشته شده  که از ان جمله می توان به TREASURE YOURSELF اشاره  کرد. با نوشته  های او در اینستاگردی با فرشتگان ویکتوریا  سکرت آشنا شوید.

MIRANDA KERR از زیباترین زنان جهان

(لباس حاملگی میراندا کر  را در فوریه  ۲۰۱۸ میلادی مشاهده می کنید که با کیف  مشکی  کوچک لاکچری از برند LOUIS VITTON  همراه  شده  است)

MIRANDA KERR

(میراندا کر دراین استایل  مشکی رنگ طرح دار مجلسی  از برند BALMAIN  را با صندل های مشکی لاکچری از برند GIUSEPPE ZANOTTI ست کرده  است)

AEXANDRA  DADDARIO از زیباترین زنان جهان

الکساندرا داداریو،  متولد ۱۶ مارچ ۱۹۸۶میلادی در منهتن آمریکا است و با ۱۷۳  سانتی متر  قد، برای  جوایز بسیاری نامزد شد از جمله: MTV MOVIE AWARD و TEEN CHOICE AWARD. چشمان زیبا و قد بلند این دختر زیبای آمریکایی سبب شده  تا در مجموعه های تلویزیونی  متعددی  ایفای نقش کند که از ان جمله  می  توان به نقش  او در سریال PERCY JACKSON  اشاره  کرد. او هم چنین در مجموعه IT’S ALWAYS SUNNY IN PHILADELPHIA نقش آفرینی  کرد. برای هنرمندی در  فیلم اخیر BAYWATCH، بیش از  سایر  مجموعه ها شناخته  شده است.

AEXANDRA DADDARIO از زیباترین زنان جهان

KALKI  KOECHLIN از زیباترین زنان جهان

کالکی  کوچین، هنرپیشه  و نویسنده  هندی است که در ۱۰ ژانویه  ۱۹۸۴ میلادی  متولد شد. او ۱۷۳ سانتی متر قد دارد و در فهرست ۵۰  زن زیبا جهان قرار گرفته است. جوایزی  نظیر NATIONAL  FILM AWARD  و FILMFARE  از جمله افتخارات  او به شمار می رود.  او در دانشگاه گلد اسمیت لندن، در  رشته تئاتر تحصیل کرده است و در  فیلم  هایی  چون: DevD, MARGARITA WITH  A STRAW, THAT GIRL  IN YELLOW BOOT, DEATH IN THE HUNJ  حضور  یافته  است.

KALKI KOECHLIN از زیباترین زنان جهان

JENNIFER LAWRENCE از زیباترین زنان جهان

جنیفر  لارنس، متولد ۱۵  اوت ۱۹۹۰ میلادی، متولد  کنتاکی  ایالات متحده  بوده   و با ۱۷۵  سانت متر قد، یکی از چهره های جذاب  در  فهرست۵۰  زن زیبا جهان به شمار می رود. برای  بازی  در فیلم  SILVER LINING PLAYBOOK، موفق  به دریافت  اسکار شد. او در فهرست گران ترین هنرپیشه  های زن جهان،  جوان ترین نام  است. مجله تایم آمریکا در سال ۲۰۱۳ میلادی، وی را در فهرست  ۱۰۰ فرد موثر جهان (MOST IFLUENTIAL PEOPLE) قرار دارد. معروف  ترین  فیلم های جنیفر لارنس: THE  HUNGER  GAMES, X-MEN, PASSENGERS هستند.

JENNIFER LAWRENCE از زیباترین زنان جهان

(از کلکسیون  لباس های جذاب  مجلسی و شیک جنیفر لارنس، شاهد ۲  استایل مشکی  از  برند کریستین دیور  هستیم)

ZOE  KRAVITZ از زیباترین زنان جهان

خانم کراویتز، متولد ۱ دسامبر ۱۹۸۸ میلادی  در  لس آنجلس آمریکا، از جمله زنان  جذاب  قد کوتاه  بوده  که به  عنوان مدل، خواننده  و هنرپیشه فعالیت دارد. وی  برای جوایز بسیاری  نامزد شد که از  آن جمله می  توان به  TEEN CHOICE AWARD و BLACK REEL AWARD اشاره  کرد.

او دختر  موزیسین لنی  کراویتز  است و مادرش نیز لیزا بونت ، هنرپیشه فعال آمریکایی است. او در فیلم  هایی چون: THE DIVERGENT ایفای نقش کرده  است. هم  چنین  در NO RESERVATIONS  و MAD MAX. او در گروه موسیقی  ELEVATOR FIGHT نیز حضور داشت.

ZOE KRAVITZ از زیباترین زنان جهان

MARION COTILLARD از زیباترین زنان جهان

ماریون کوتیلارد،  متولد ۳۰ سپتامبر ۱۹۷۵  میلادی  در شهر پاریس  فرانسه است. با ۱۷۰ سانتی  متر قد، برند اسکار  بهترین  بازیگر  نقش اول  زن  برای فیلم LA VIE  EN ROSE در سال ۲۰۰۸ میلادی  شد. این هنرپیشه جذاب  فرانسوی که در فهرست  ۵۰  زن زیبا  جهان از نظر  نشریه STYLE CRAZE قرار دارد، فعالیت های هنری  خود را از کودکی به همراه پدرش  آغاز کرد. او در رشته DRAMA  در  CONSERVATOIRE D’ ART  DRAMATIQUE اورلئان تحصیل کرده  است و حضور  جدی اش را در شو های تلویزیونی از دهه  نود قرن بیستم میلادی تجربه  کرد.

MARION COTILLARD از زیباترین زنان جهان

AMANDA SEYFRIED از زیباترین زنان جهان

آماندا، متولد ۳  دسامبر  ۱۹۸۵ میلادی در شهر پنسیلوانیا آمریکا است. با  ۱۶۰ سانتی متر قد، به عنوان نویسنده، ترانه  سرا و هنرپیشه فعالیت  دارد. فعالیت سینمایی اش را از سال ۲۰۰۵ با حضور در کمدی  MEAN GIRLS آغاز  کرد. فیلم های:  DEAR  JOHN,  LES  MISERABLES  و MAMMA MIA  از جمله کارهای شاخص او به شمار  می رود.

AMANDA SEYFRIED از زیباترین زنان جهان

ADRIANA  LIMA از زیباترین زنان جهان

آدریانا لیما، متولد ۲۱ جون ۱۹۸۱ میلادی، معروف ترین فرشته ویکتوریا سکرت  است که او را در فهرست جذاب  ترین سوپر مدل های جهان قرار  می دهد. این مدل برزیلی ۱۸۰ سانتی متری، از  سال ۲۰۰۰ میلادی، با برند ویکتوریا سکرت  همکاری دارد و همواره در فهرست گران ترین سوپر مدل های جهان  قرار داشته  است. دارایی  آدریانا لیما را ۶۵ میلیون دلار تخمین می زنند.

ADRIANA LIMA از زیباترین زنان جهان

NATHALIE EMMANUEL از زیباترین زنان جهان

ناتالی امانوئل، متولد ۲  مارچ ۱۹۸۹ میلادی در  انگلیس است که با ۱۷۰ سانتی  متر  قد، هنرپیشه  جذاب در  فهرست  ۵۰  زن زیبا جهان به شمار می رود. جایزه  SCREEN NATIONAL AWARD  مهم ترین افتخار کارنامه هنری امانوئل را تشکیل می دهد. در بازی تاج و تخت، نقش MISSANDEI  را بازی کرد.

NATHALIE EMMANUEL از زیباترین زنان جهان

SANAM KAPOOR از زیباترین زنان جهان

صنم کاپور، متولد ۹ جون  ۱۹۸۵میلادی در شهر بمبئی هندوستان است که با ۱۷۷ سانتی متر قد،  هنرپیشه  مطرح این روزهای هندوستان به شمار می رود. جایزه NATIONAL FILM AWARD  برای نقش آفرینی در فیلم NEERJA از  جمله افتخارات خانم کاپور است. او از کالج اقتصاد و سیاست هند دانش اموخته شد و در فیلم  های مطرح  بالیوود از جمله: DELHI , RANJHANA, NEERJA ایفای نقش کرده است. او عاشق خواندن و خرید است و سفیر تبلیغاتی  برخی از برندهای  هندی  نیز به شمار می رود.

SANAM KAPOOR از زیباترین زنان جهان

(صنم کاپور، در این استایل های جذاب مجلسی و شیک، محصولاتی از برند ASHI  STUDIO را  به  نمایش گذاشت)

KRISTEN STEWART از زیباترین زنان جهان

کریستن  استورات، متولد ۹ آوریل ۱۹۹۰ میلادی  در لس انجلس  آمریکا است که با ۱۶۵  سانتی متر قد، جوایز بسیاری از از ان خود کرده  است که CESAR  AWARD, MILANO  FILM AWARD, BAFTA RISING STAR AWARD  از  آن  جمله است. فعالیت هنری خود را از سال ۱۹۹۹ میلادی  آغاز کرد و با فیلم های  CLOUDS OF SILS MARIA و STILL ALICE  وارد سینما شد. او در  سال  ۲۰۱۰ میلادی در فهرست گران ترین  هنرپیشه های هالیوود  قرار گرفت. او را سفیر  تبلیغاتی شانل فرانسه  می دانند و گیتار  آکوستیک می نوازد.

KRISTEN STEWART از زیباترین زنان جهان

ZOOEY DESCHANEL از زیباترین زنان جهان

متولد ۱۷  ژانویه  ۱۹۸۰ میلادی  با ۱۶۸ سانتی متر قد، ترانه  سرا، خواننده  و هنرپیشه آمریکایی است که نامزدی گلدن گلوب را در کارنامه دارد و با فیلم های: DAYS OF SUMMERM DESCHANEL وارد سینما شد. او در کمدی  NEW GIRL در نقش JESSICA DAY  بازی  کرد. او نوشتن ترانه را یکی از  بهترین کارهایش می داند.

ZOOEY DESCHANEL از زیباترین زنان جهان

SHANNON ASHLEY MITCHELL از زیباترین زنان جهان

اشلی میچل، متولد ۱۰  آوریل ۱۹۸۷ میلادی در  کانادا بوده  که با ۱۷۱ سانتی  متر قد به  عنوان هنرپیشه، کارآفرین  و مدل فعالیت می کند. این هنرپیشه کانادایی قد بلند در فهرست ۵۰ زن زیبا قرار دارد. او ژن ایرلندی فیلیپینی داشته  و برای نقش آفرینی در مجموعه تلویزیونی PRETTY LITTLE LIARS در نقش EMILY FIELDS مطرح است. او عاشق جنیفر  لوپز است و با اسم  مستعار SHAY شناخته می شود.

SHANNON ASHLEY MITCHELL از زیباترین زنان جهان

NATHALIE  PORTMAN از زیباترین زنان جهان

ناتالی پورتمن، متولد ۹ جون ۱۹۸۱ میلادی  متولد سرزمین های اشغالی است که ۱۶۰ سانتی متر قد داشته  و یکی از خوش چهره های جذاب به شمار می رود. او برنده اسکار و گلدن گلوب برای نقش آفرینی در  فیلم BLACK SWAN  است. او تنها فردی است که متولد دهه هشتاد قرن بیستم میلادی بوده و برنده اسکار شد. فعالیت های ناتالی  پورتمن در سینما از  STAR WARS  EPISODE آغاز شد. او دانش آموخته روانشناسی از دانشگاه هاروارد است. مهارت های هنری فوق العاده او از: V FOR  VENDETTA, BLACK SWAN آغاز  شد.

NATHALIE PORTMAN از زیباترین زنان جهان

NAZANIN BONIADI از زیباترین زنان جهان

نازنین بنیادی، متولد ۱۹۸۰ میلادی در تهران است. ۱۶۲ سانتی متر قد داشته و نامزد NAACP IMAGE  AWARD  در  سال  ۲۰۰۸ میلادی است و در GENERAL HOSPITAL (اپرا آمریکایی معروف) نقش آفرینی کرد.  او از  سال ۲۰۰۶  میلادی در لندن، مسیر آکادمیک خود را از علوم به بازیگری تغیر داد. او  در GENERAL HOSPITAL و HOW I MET YOUR MOTHER  ایفای نقش کرد. فیلم  هایی چون: SCANDAL, HOMELAND, IRON MAN, THE NEXT THREE DAYS از فیلم های نازنین بنیادی به شمار می رود.

NAZANIN BONIADI از زیباترین زنان جهان

PENELOPE CRUZ از زیباترین زنان جهان

پنه لوپه کروز،  هنرپیشه اسپانیایی متولد ۱۹۷۴ میلادی است که با ۱۶۸ سانتیمتر قد به عنوان مدل و هنرپیشه  فعالیت دارد. او برنده اسکار  بهترین بازیگر نقش اول زن در فیلم VICKY CRISTINA  BARCELONA است. او برای برندهای معتبر لاکچری مثل: LOREAL, RALPHA  LAUREN, MANGO فعالیت کرده و اخیرا برای هشتمین اثر اصغر فرهادی (همه  می دانند) ایفای نقش کرد. معروف ترین فیلم های این زن زیبا سینمای جهان را می توان: PRETTY HORSES, GOTHIKA, VANILLA SKY برشمرد. او کارهای خیر خواهانه زیادی در اوگاندا و هندوستان  انجام داده  است.

PENELOPE CRUZ از زیباترین زنان جهان

EMMA  STONE از زیباترین زنان جهان

اما استون متولد ۶  نوامبر ۱۹۸۸ میلادی در آریزونا آمریکا است و با ۱۶۸ سانتی متر، هنرپیشه فعال هالیوود است که برنده اسکار و گلدن گلوب در سال های اخیر به شمار می رود. او در فیلم  LA LA LAND در سال ۲۰۱۶ میلادی، موفقیت جهانی کسب کرد. او برنده جایزه  BAFTA و SCREEN ACTOR GUILD AWARD است.

او را یکی از گران ترین هنرپیشه های جهان می دانند. هنرنمایی های وی در  فیلم:  THE  AMAZING  SPIDERMANو EASY A باعث شهرتش شد.

EMMA STONE از زیباترین زنان جهان

MARGOT  ROBIE از زیباترین زنان جهان

مارگوت روبی، متولد ۲ جولای ۱۹۹۰ میلادی در استرالیا، با ۱۶۸ سانتی متر قد، هنرپیشه جذابی است که در  فهرست  ۵ هنرپیشه زیبا قرار گرفته است. او در فیلم گرگ وال استریت به کارگردانی مارتین اسکورسیزی ایفای نقش کرد. هم چنین در سال ۲۰۱۶ میلادی، در کاراکتر  HARLEY QUINN فیلم SUICIDE SQUAD  ایفای  نقش کرد که ستایش  منتقدان را به  همراه داشت.

MARGOT ROBIE از زیباترین زنان جهان

JESSICA  JUNG از زیباترین زنان جهان

جسیکا جونگ، متولد ۱۹ آوریل ۱۹۸۹ میلادی با ۱۶۳  سانتی متر قد، آخرین  هنرپیشه  جذابی است که در این گفتار  معرفی می شود. طراح مد و کارآفرین و مدل و خواننده  و هنرپیشه آمریکایی مهاجر بود که دانش آموخته کره جنوبی به  شمار می رود و در فهرست مطرح ترین هنرپیشه های این کشور قرار گرفته است.

JESSICA JUNG از زیباترین زنان جهان

دنیای مد و لباس  و لاکچری  گردی  را هر روز با لوکس تهران دنبال  کنید.

به نظر شما، زیباترین زنان جهان چه کسانی  هستند؟


ده کشور با زیباترین زنان جهان به انتخاب سایت واندر لیست

سایت واندر لیست به تازگی فهرستی از ده کشوری را که زیباترین زنان جهان را در خود جای داده است منتشر کرده است. او خود در مقدمه این فهرست اعلام کرده است که درک زیبایی مسئله ای نسبی است و نمی توان با قطعیت درباره آن نظر داد. این سایت این کشورها را براساس زیباترین چهره ها که در مسابقات مختلف جهانی دختران شایسته سال حضور می یابند، تنظیم کرده است.

۱-  ترکیه در صدر لیست زیباترین زنان جهان

ممکن است با دیدن نام ترکیه در صدر این لیست جا خورده باشید اما زنان ترک این کشور با ویژگی های ظاهری خود که تلفیقی از ویژگی های شرقی و غربی است طی سالیان گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

 

زیباترین زنان جهان در ترکیه

(ترکیه در صدر فهرست زیباترین زنان جهان )

۲-  شهرت جهانی زیبایی زنان برزیل

زیبایی زنان برزیلی شهرت جهانی یافته است. زنان برزیلی برای حفظ زیبایی خود از روش های سنتی استفاده می کنند. لباس های سنتی برزیلی نیز در زیباتر نشان دادن این زنان نقش بسزایی دارد.

زنان برزیلی زیباترین زنان جهان

( تصویری از چهره زنان برزیلی با پوستی گندمی و چشمانی آبی )

۳- زنان اوکراین چهره های محبوب ملکه های زیبایی

زنان اوکراینی با زیبایی خاص اروپایی خود در جایگاه سوم این لیست قرار می گیرند. دختران اوکراینی همیشه جزء محبوبترین ها در میان دختران شایسته سال قرار می گیرند.

زنان زیبا در اکراین

( تصویری از  زنان زیبای اکراینی )

۴-  زنان روسیه ، از زیباترین زنان جهان چهره هایی اروپایی آسیایی

زنان این کشور با زیبایی اروپایی-آسیایی خود جزء زیباترین زنان هستند. بسیاری از محبوبترین مدل های جهان از گذشته تا به امروز از این کشور هستند. قد بلند زنان روس یکی از جذابیت های مشهور آنهاست.

( روسیه با زیباترین زنان در جهان )

۵-  زنان ونزوئلا ؛ رکورد دار در مسابقات دختران شایسته

زنان ونزوئلایی بیشترین برنده را در مسابقات زیبایی جهان داشته اند. این زنان به کمرهای باریک خود شهرت دارند.

۶- شهرت جهانی زیبایی زنان ایتالیا

زیبایی کلاسیک زنان ایتالیایی در کنار توجه دیرینه آنها به زیبایی و استفاده از جدیدترین مدهای روز شهرتی جهانی دارد.

زنان ایتالیایی در فهرست زیباترین زنان

۷-  هلند ؛ زیباترین زنان جهان با قدی بلند و موهایی بور

زنان قدبلند و بور هلندی در جایگاه هفتم این لیست قرار گرفته اند. هلند نیز همانند روسیه مدل های بسیاری را بروی کت واک فرستاده است.

زنان هلندی زیباترین زنان

۸-  آمریکا با قدرتمندترین زنان جهان

زنان آمریکایی علاوه بر زیبایی شان به استقلال شخصی شان نیز بسیار مشهورند و همیشه در لیست قدرتمندترین زنان جهان حداقل یکی دو نماینده دارند.

زنان زیبای آمریکایی

 ( کیت آپتون از زنان زیبا و مدل های مشهور آمریکایی )

۹-  انگلستان با طیف وسیعی از زنان زیبا

انگلستان در حال حاضر تلفیقی از فرهنگ های مختلف را در دل خود جای داده است. این تنوع فرهنگی باعث شکل گیری طیف وسیعی از زنان زیبا شده است.

زیباترین زنان جهان چشم آبی و مو بلوند انگلیسی

۱۰-  فیلیپین ؛ با زیباترین زنان چشم بادمی

زنان فیلیپینی در سال های اخیر در مسابقات زیبایی جهان توانسته اند با زیبایی خاص خود چشم ها را خیره کنند و جایگاه خیلی خوبی را در میان زیباترین زنان جهان کسب کنند.

زیباترین زنان جهان در کشور فیلیپین

24 دیدگاه

24 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا