رویداد ها

کالکشن بهاره زنانه ؛ ورساچه

ورساچه از جمله برندهایی است که یکی از شعارهایش بخشیدن قدرت زنانه به جمعیت کثیری از مشتریان این برند جهانی است. اما چنین بنظر می رسد که دوناتلا ورساچه می خواهد پا را از این هم فراتر بگذارد و استاندارد جدیدی برای زیبایی تعریف کند. مجموعه جدید ورساچه نیز همانند دیگر مجموعه های این برند در سال های اخیر، بسیار پرانرژی است.

دوناتلا غالبا در نمایش کالکشن های خود از مدل های مختلف در سنین مختلف و با شکل اندام متنوع استفاده می کند. این مسئله باعث شده لباس های کالکشن های ورساچه در اشکال مختلف ظاهر شود. استفاده از رنگ هایی همچون سبز، بنفش، زرد و سرمه ای کیفیت زنانه این مجموعه را تشدید کرده است. دوناتلا در این کالکشن نیز استفاده هنرمندانه ای از چرم  در رنگ های مختلف کرده است. استفاده از لباس های رنگی در کنار لباس های تک رنگ از دیگر مشخصه های کالکشن بهاره ورساچه است. پارچه های طرحدار که در برخی از لباس های این کالکشن استفاده شده است با توجه به هارمونی آنها با لباس های تک رنگ انتخاب شده اند.

دوناتلا علاقه فراوانی به استفاده از مدل های شناخته شده دارد. در این کالکشن نیز چهره های مشهوری همچون نائومی کمپل، ادی کمپل و ستاره های نوظهور ویکتوریا سکرت همچون تیلور هیل و استلا مکسول دیده می شوند.

ورساچه

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا