برند ها

نگاهی بر روند شکل گیری برند لاکچری بریونی

بریونی

برند بریونی یکی از شناخته شده ترین برندهای لاکچری در زمینه تولید پوشاک مردان است. نازارینو فونتیکولی و  گائتانو ساوینی پایه گذاران برند بریونی بودند. آنها این برند را در سال ۱۹۴۵ در شهر رم پایه گذاری کردند. این برند رفته رفته به یکی از برندهای بین المللی طراحی و تولید لباس های با کیفیت بالا بدل شد. در حقیقت این برند با تخصص طراحی و دوخت لباس نازارینو و تجربه ساوینی در امور تجاری توانست در مسیر پیشرفت گام بردارد.

بریونی نام خود را از جزیره ای در استریا گرفته است که یکی از اماکن تفریحی لوکس در دهه اول قرن بیستم بود. دلایلی همچون واقع شدن در شهر پررونقی همچون رم، مشتریان ثروتمند و مشهور، علاقه نشان دادن مشتریان آمریکایی به محصولات این برند و دوران طلایی اقتصادی پس از جنگ دست به دست هم دادند و مسیر را برای رشد سریع این برند هموار کردند.

با وجود اینکه بریونی مجموعه هایی را روانه بازار کرد، این برند از همان آغاز بنا را بر تولید محصولات سفارشی گرانقیمت گذاشت، رویه ای که تا به امروز نیز ادامه پیدا کرده است و این برند را در زمره یکی از شناخته شده ترین برندهای لاکچری جهان جای داده است.

لباس مردانه برند بریونی

رموز موفقیت بریونی

به مدد طرح های خلاقانه و متفاوت نازارینو بین دهه های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ بریونی توانست جایگاه بالایی در میان دوستداران مد در موطن خود و کشورهای خارجی  بدست آورد. این برند شاخصه های جدیدی برای خوش لباسی پدید آورد که نه تنها در ایتالیا که در بسیاری از کشورهای جهان با استقبال مواجه شد. اولین مجموعه لباس این برند در سال ۱۹۵۲ در شهر فلورانس بر روی کت واک رفت.

کت و شلوارهای مدرن مردانه این برند که با استفاده از مواد اولیه مرغوب و در رنگ های منحصربفرد تهیه می شدند، بر تن بسیاری از مردان مشهور جهان نشست. بریونی از این مواد مرغوب در تهیه لباس های زنانه خود نیز بهره می برد. یکی از رموز موفقیت این برند تسلیم نشدن در برابر مدهای زودگذر با زیبایی کاذب بود؛ این مسئله باعث حفظ سبک محصولات بریونی طی سالیان متمادی فعالیت این برند شد.

بریونی :  از برترین های برند لاکچری در آمریکا

در سال ۲۰۰۷ برند بریونی در مطالعه ای که توسط انستیتو لاکچری در شهر نیویورک انجام شد به عنوان برترین برند لاکچری در کشور آمریکا انتخاب شد. پس از این موفقیت این برند بیش از پیش عزمش را جزم کرد تا  در عرصه های بین المللی موقعیت خود را تثبیت کند و همچنان برتری خود بر رقیبان را حفظ نماید.  محصولات این برند بر تن هنرپیشه های معروف در فیلم های مختلف سینمایی نیز نقش بسزایی در موفقیت آن در عرصه های بین المللی داشت. کت و شلوارهای خوش ترکیب این برند بر تن بازیگران فیلم های جهانی جیمز باند چهره ای فراموش نشدنی از بریونی در ذهن همگان ترسیم کرد.

تبلیغات برند بریونی

دیگر رمز موفقیت بریونی  استفاده از چهره های تبلیغاتی نام آشناست. آخرین چهره های تبلیغاتی این برند معتبر، اعضای گروه موسیقی مشهور متالیکا بودند.

برند لاکچری بریونی

Brioni

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا