ساعت مچی

معرفی برترین ساعت های سیکو

ساعت سیکو

گشتی در مدل های جذاب ساعت سیکو

سیکو در نمایشگاه بین المللی بازلورلد (Baselworld) ساعت های جدید خود را معرفی کرد و همانطور که انتظار می رفت با استقبال نیز مواجه شد. برند ساعت سیکو در سال های اخیر به عنوان برندی که طیف وسیعی از مشتریان را هدف گرفته است، شناخته می شود. مدل های ساعت سیکو از انواع ارزانتر آن تا ساعت های لاکچری مشتریان و طرفداران بسیاری در جهان دارند.

تمرکز این برند در سال های اخیر بر روی طراحی و تولید ساعت های لاکچری  توجه بسیاری از طرفداران محصولات لاکچری را بخود جلب کرده است. ساعت های گراند سیکو (Grand Seiko)، استرون (Astron) و پروسپکس (Prospex) با طراحی زیبای خود و کیفیت بلای خود توانسته اند گوی سبقت را از رقیبان بی شمار خود بربایند. این برند ژاپنی بخوبی ثابت کرده است که طراحی و ساخت ساعتهای لاکچری محبوب تنها محدود به سازندگان سوییسی نمی شوذ. در ادامه شش ساعت برتر سیکو که در نمایشگاه بازلورلد به نمایش درآمدند، معرفی می شوند.

۱- ساعت سیکو پروسپکس

قیمت: ۷۲۵ دلار

سیکو را می توان یکی از کمپانی های پیشتاز در تولید ساعت های غواصی بشمار آورد. جدیدترین نمونه این ساعت در نتیجه  همکاری این برند با انجمن مربیان حرفه ای غواصی (PADI) پدید آمده است. صفحه آبی رنگ این ساعت قطری برابر با ۴۷٫۵ میلیمتر دارد. این برند اقدام به طراحی این ساعت با صفحه مشکی نیز نموده است.

ساعت سیکو پروسپکس

Prospex PADI Kinetic GMT Diver

۲- ساعت سیکو استرون

قیمت: ۲۷۰۰ یورو

این مدل که پیشتر نیز تولید شده بود در نوع جدید خود از طراحی و تکنولوژی برتر بهره برده است. یکی از برترین ویژگی های این ساعت سینک شدن اتومات زمان آن در مکان های متفاوت است. مدل جدید استران از نموه های پیشین کوچک تر و قطر صفحه آن به ۱۲٫۴ میلیمتر رسیده است.

این ساعت در شش طرح مختلف عرضه ساخته شده است. تمامی این ساعت ها از صفحه ای از جنس تیتانیوم و قابی سرامیکی تشکیل شده اند. این ساعت یکی از خاصترین ساعت های جهان است چرا که تنها ۳۵۰۰ عدد از آن تولید شده است.

ساعت سیکو استرون

Astron GPS Solar

۳- ساعت گرند سیکو اسپرین

قیمت: ۱۳,۰۰۰ دلار

برای آن دسته از افرادی که با مجموعه ساعتهای گراند سیکو آشنایی ندارند ممکن است قیمت این ساعت شوکه کننده بنظر برسد. این ساعت را می توان یکی از بهترین ساعت های سیکو و یکی از برترین نمونه های ساعت های کورنوگراف در جهان بشمار آورد. این نمونه جدید یکی از چهار نمونه جدید ساعت های جی. ام. تی (GMT) است که این برند به بازار معرفی کرده است. این ساعت از قابی پنج بخشی با قطر ۴۶ میلی مترو با ترکیبی از تیتانیوم و سرامیک ساخته شده است. استفاده از تیتانیوم و سرامیک باعث سبک شدن این ساعت شده است.

ساعت گرند سیکو اسپرین

Grand Spring Drive GMT Chronograph

۴- ساعت سیکو مارین مستر

قیمت: ۲۶۰۰ دلار

ساعت های پراسپکس سیکو از همان آغازین روزهای ورود خود به بازار با استقبال مشتریان مواجه شدند. نمونه جدید این ساعت از صفحه ای آبی رنگ با قابی سرامیکی ساخته شده است. آنچه بیش از هر چیز ظاهر این ساعت را منحصربفرد کرده است، عقربه های آن است. این ساعت اولین ساعت پراسپکس این برند است که از تکنولوژی خورشیدی جی پی اس بهره برده است.

ساعت سیکو مارین مستر

Marinemaster Prospex GPS Solar Dual-Time

۵- ساعت سیکو پرساژ

قیمت: ۲۳۰۰ دلار

این ساعت کرنوگراف اتوماتیک در دو نوع عرضه می شود. یک نوع آن با صفحه ای سفید رنگ ساخته شده از مینا و نوع دیگر آن با صفحه مشکی ارائه شده است. بسیاری این ساعت کرونوگراف را یکی از بهترین ساعت های کرنوگراف عرضه شده در نمایشگاه بازلورلد می دانند. سیکو اعلام کرده است که این ساعت نیز تولید محدودی خواهد داشت و تنها در چند فروشگاه این برند عرضه خواهد شد. در ساخت این ساعت از نوع بسیار قدیمی آن که در سال ۱۹۱۳  تولید شد، الهام گرفته شده است.

ساعت سیکو پرساژ

Presage 60th Anniversary Automatic Chronograph

۶- ساعت سیکو سپرینگ

قیمت: ۵۵۰۰۰ دلار

دخیره انرژی را می توان آخرین چالش صنعت ساعت سازی بشمار آورد که تنها تعداد اندکی از برندهای موجود بخوبی توانسته اند آن را پشت سر بگذارند. سیکو با معرفی این ساعت بطور قطع یکی از این برندهاست. این ساعت فوق العاده قدرت ذخیره انرژی تا هشت روز را دارد. صفحه این ساعت از پلاتین ۹۵۰ ساخته شده است.

ساعت سیکو سپرینگ

Spring Drive 8-Days Power Reserce

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا