استایل و مد بانوان

بهترین برندهای کفش زنانه در جهان

کفش های پاشنه بلند مجلسی زنانه

برترین برندهای کفش پاشنه بلند مجلسی زنانه

کفش های پاشنه بلند زنانه در سال های اخیر یکی از قدرتمندترین و پولسازترین بازارهای جهان را بوجود آورده اند، دلیل آن را می توان توجه بی سابقه زنان در سراسر جهان به انتخاب کفش های هر چه زیباتر دانست.

کفش در سال های اخیر به یکی از جدایی ناپذیرترین بخش های ظاهر شیک و جذاب زنانه بدل شده است. در ادامه به برترین برندهای کفش زنانه خواهیم پرداخت که توانسته اند بخوبی انتظارات زنان در سراسر جهان را برآورده سازند.

کفش پاشنه بلند مجلسی زنانه : الکساندر مک کوویین

الکساندر مک کویین طراح کفشهای زنانه با زیبایی شنایی خاص خود است  که طرح های خود را با الهام از سبک های قرن شانزدهمی انتخاب می کند. در طول دوران زندگیش، مک کویین شکل گیری صنعت مد را مدیریت کرد. شناخت عناصری از مد که بسیار سخت فهمیده می شد یکی از مهارت های مک کویین بود. مجموعه کفشهای او نشان دهنده جذابیت و انرژی خاص زنانه است.طرح های منحصربفرد الکساندر مک کویین او را در صدر این لیست قرار می دهد.

کفش های پاشنه بلند مجلسی زنانه : الکساندر مک کوویین

الکساندر مک کوویین

کفش پاشنه بلند مجلسی زنانه : جوزپه زانوتی

برای زانوتی، کفش تنها برای پوشاندن پاها نبود. برای طراحان ایتالیایی کفش راهی برای برقراری ارتباط بود. ارتباط با هنر، موسیقی و  ارتباط با زیبایی. طرح های زیبای زانوتی معیار جدیدی برای مدل های با کیفیت تعریف کرد. زانوتی باعث شد که کفشها به عنوان بخش مهمی از ظاهر در آید و به نوعی در تناسب با لباس انتخاب شود.

کفش های پاشنه بلند مجلسی زنانه : جوزپه زانوتی

جوزپه زانوتی

کفش پاشنه بلند زنانه : براین آتوود

در سال ۲۰۰۱، آتوود در نهایت مارک خود را طراحی کرد. مدل های زیبا و خیره کننده او از بهترین مواد ایتالیایی ساخته شدند. آتوود را می توان دوست تمام زنان بشمار آورد که خود را وقف کرده تا با ساخت محصولات خود، زنان را فوق العاده جذاب نشان دهد.  او تمامی این کار ها را با طراحی یک کفش راحت و شیک انجام میدهد. طراحی های او با تضاد های غیر معمول همراه است و به همراه مواد با کیفیت و لوکس ساخته می شود.

کفش های پاشنه بلند زنانه : براین آتوود

براین آتوود

کفش پاشنه بلند زنانه : والتر استیگر

والتر استیگر از همان آغازین روزهای فعالیتش در سال ۱۹۳۲ به طراحی کفشهای لاکچری پرداخت. او با طراحان مشهوری مانند اونگارو، نینا ریچی، کالوین کلین و کلود مونتانا همکاری کرده است. نوآوری همیشه یکی از خصوصیات طراحی های والتر استیگر بوده و بسیاری از خلاقیت های او انقلابی را در صنعت مد به وجود آورده و همچنین بسیاری از مدل های او امروزه در زمره کفشهای کلاسیک قرار می گیرند.

کفش های پاشنه بلند زنانه : والتر استیگر

والتر استیگر

کفش پاشنه بلند زنانه : پیر هاردی

طرح های انقلابی و مدل های گرافیکی دو اصطلاحی است که برای توصیف طراحی های پیر هاردی استفاده می شوند. مدل های پیر هاردی بسیار پر زرق و برق هستند. خانه طراحان کفش از زمان شروع به فعالیت در سال ۱۹۹۹ به طور مداوم از کفشهای او استفاده کرده است.

کفش های پاشنه بلند زنانه : پیر هاردی

پیر هاردی

کفش پاشنه بلند زنانه : بوتگا ونتا

با کیفیاتی همچون کیفیت و خوش ساختی، ونتا استانداردی جدید در ساخت مدل های لوکس معرفی کرد. استفاده از سنت های اصیل ایتالیایی و استادی در استفاده از چرم باعث شد تا بوتگا ونتا اخیرا به عنوان یکی از الهام بخشان برند های لوکس معرفی بشود. ونتا با مزایایی همچون کیفیت فوق العاده، طراحی نوآورانه، کارایی طولانی و همچنین استفاده از بهترین مواد ترکیبی از روش های سنتی با نوآوری های اعجاب آور را پدید آورد.

کفش های پاشنه بلند زنانه : بوتگا ونتا

کفش پاشنه بلند مجلسی زنانه : مانولو بلاهنیک

با فعالیتی که گسترش و تثبیت آن سی سال بطول انجامید مانولو جایگاهی رفیع برای خود بوجود آورد. طراحی های پیچیده او موفق شد تا نوعی وسواس و سخت گیری در انتخاب کفش را بین علاقه مندان مد در سراسر دنیا ترویج دهد. از مدل های پاشنه بلند جذابگرفته تا سوزنکاری های پرجزییاتش، تمامی کفشهای مانولو کم نظیر، پرکاربرد، لوکس و بسیار دوست داشتنی هستند.

کفش های پاشنه بلند مجلسی زنانه : مانولو بلاهنیک

مانولو بلاهنیک

کفش پاشنه بلند زنانه : جیمی چو

جیمی چوو کار خودش را وقتی شروع کرد که سردبیر مجله بریتیش ووگ به دنبال مدل های متفاوت اما قابل پوشیدن بود. طراح کفشی که در انتهای شرقی لندن ساکن بود متوجهاستعداد ویژه جیمی شد و او را به مجله معرفی کرد. در سال ۱۹۹۸ چو اولین بوتیک خود را در نیویورک و بعد از آن در لس آنجلس باز کرد. با درخششی سریع بین جوانان هالیوود، چو طراح کفشهای ستارگان اسکار که بر روی فرش قرمز ظاهر می شدند شد. کیت بلانشت، هالی بری و بسیاری از بازیگران زن دیگر از مدل های بی نظیر او استفاده کردند.

کفش های پاشنه بلند زنانه : جیمی چو

جیمی چو

کفش پاشنه بلند زنانه : استوارت ویتزمن

شهرت استوارت ویتزمن در میان طرفداران پروپاقرص کفش مثال زدنی است. ساخته های ویتزمن رویای هر زنی در سرتاسر جهان شده و مکررا طرح های او بر روی فرش های قرمز دیده می شود. کفشهای ویتزمن به تیتر خبرهای روز می رسد. مدل های استوارت ویتزمن به زیبایی خاصشان معروفند.

کفش های پاشنه بلند زنانه : استوارت ویتزمن

استوارت ویتزمن

کفش پاشنه بلند زنانه :  کریستین لوبوتن

اگر زنی را دیدی که کفشهای بسیار خوش استایل با پاشنه های قرمز رنگ بپا دارد شک نکنید او از مشتریان کریستین لوبوتن است. این  مدل ها با سبک خاص خود در فرش های قرمز جشنواره های مختلف و در بین ادیتورها و منتقدان مد قابل شناخت هستند. لوبوتن استانداردی را نه تنها برای طرح های خود که برای صنعت کفش های زنانه تعریف کرد.

کفش های پاشنه بلند زنانه : کریستین لوبوتن

کریستین لوبوتن

کفش پاشنه بلند زنانه :  لویی ویتون

کفشهای زیبای لویی ویتون را می توان تلفیقی موفقیت آمیز از تجربه و کیفیت بشمار آورد که توانسته مشتریان مشکل پشند را بسوی خود جلب کند. با تکیه بر بهترین تکنولوژیساخت، لویی ویتون کفشهای راحت و با کیفیت خارق العاده ای را خلق میکند. کارگاه های خلاقانه این کمپانی در خلق مدل های منحصربفرد آن نقشی انکارناپذیر دارند.

کفش های پاشنه بلند زنانه : لویی ویتون

لویی ویتون

کفش پاشنه بلند زنانه :  میو میو

هرچند میو میو  زاییده افکار دوران کودکیمیوچا پرادا است اما استایلر ها توانستند جنبه های جذاب و هنری را از دل این طرح ها بیرون بکشند. به همین خاطر در تنظیم لیست بهترین طراحان کفش، میوچا پرادا به واقع یک پدیده است که تمامی  طرح های او بین مدل های شیک جهان دیده می شوند. تلفیق کمال گرایی و انتخاب هوشمندانه طرح های مختلف کفشهای او را برای پوشیدن در یک جشن کوچک تا یک مجلس مجلل مناسب جلوه می دهد.

کفش های پاشنه بلند زنانه : میو میو

( میو میو ؛ کفش پاشنه بلند مجلسی زنانه ) 

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا