جواهرات و زیورآلات

طراح جواهرات بیانسه در اجرای جایزه گرمی ۲۰۱۷ که بود؟

جواهرات بیانسه در گرمی

جایزه گرمی همیشه محفلی برای درخشش سلبریتی ها در عرصه موسیقی بوده است و دوربین مشتاق بسیاری از رسانه ها از نزدیک لحظه به لحظه حضور این سلبریتی ها را ثبت می کند. آنچه در جایزه گرمی ۲۰۱۷ بیش از هر چیز دیگری توجه رسانه ها را به خود جلب کرد ظاهر متفاوت و اعجاب انگیز بیانسه بود.بیانسه در اجرای خود در مراسم گرمی با لباس شبی با طراحی برند نام آشنای کالوین کلین به روی صحنه آمد. آماده سازی این لباس یک هفته بطول انجامید و ۵۰ نفر روی آن کار کردند.

اما آنچه توجه ها را به این خواننده ۳۵ ساله جلب کرد، جواهرات متفاوت و خیره کننده بود که به او ظاهری همچون کلئوپاترا بخشیده بود. به محض ظاهر شدن بیانسه بر روی صحنه برای بسیاری از حضار این سوال پیش آمد که چه کسی این جواهرات را طراحی کرده است؟

جواهرات بیانسه

طراح جواهرات بیانسه در اجرای جایزه گرمی ۲۰۱۷ خانه جواهرات ملکای (House of Malakai) است که در زمینه طراحی و تولید جواهرات و اکسسوری های پیچیده و ۳D تخصص دارد. ملکای پیشتر نیز جواهرات این خواننده محبوب را طراحی کرده بود. علاوه بر ملکای دیگر جواهرسازی که نامش در این ارتباط شنیده شد، آریانا بوسارد رایفل (Ariana Boussard-Reifel) بود که طراحی دستبند پهن و زیبای بیانسه را بر عهده داشت.

اکسسوری

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا