جواهرات و زیورآلات

مجموعه جدید جواهرات لاکچری برند نویر

چند سالی است که بازار جواهرات لاکچری متفاوت بسیار داغ شده است. بسیاری از معروفترین برندهای جهان در تلاشند با معرفی محصولاتی متفاوت و منحصربفرد جایگاه خود را در صنعت پررونق جواهرسازی تثبیت کنند.

علاوه بر این برندهای تازه نفس نیز در تلاشند با طرح های خلاقانه نامی در بازار پررقابت جواهرات بدست آورند. البته باید این نکته را نیز در نظر داشت که مشتریان جواهر نیز بیش از پیش خواهان محصولاتی ویژه و بسیار جذاب هستند که عرصه رقابت را برای مدعیان صنعت جواهرسازی بسیار تنگ تر کرده است.

کمپانی جواهرسازی نویر یکی از کمپانی هایی است که به طرح های خلاقانه خود شهرت دارد. طراح نویر، لئورا کاتالان چهارده سال پیش این کمپانی را پایه گذاری کرد و توانست ظرف مدت کوتاهی جایگاه خوبی در بازار جواهرات بدست آورد.

نام های شناخته شده ای همچون لیدی گاگا، مدونا و پاریس هیلتون از جواهرات این برند در مراسم های مختلف استفاده کرده اند. علاوه بر این، برندهایی همچون مارک جیکوبز و دیزل در شوهای خود از جواهرات نویر استفاده می کنند.

نویر در جواهرات خود از موتیف های همچون حیوانات و گل ها بهره می برد. استفاده از انواع سنگ های قیمتی در رنگ های مختلف ظاهری متفاوت به مجموعه جواهرات این برند بخشیده است. با هم نگاهی به برخی از بهترین طرح های این برند در جدیدترین مجموعه اش می اندازیم.

  

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا